آرشیو بهمن ماه 1398

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

هفت سنگ؛ دوئل ساحران

۷۵ بازديد

علاقه‌مندان به دنياي The Witcher احتمالا در جريان هستند كه بازي كارتي ويچر با نام GWENT حدودا بيش از يك سال است كه براي PC و iOS منتشر شده. حالا استوديوي CD PROJEKT رسما اعلام كرده كه نسخه اندرويد بازي كارتي ويچر براي موبايل هم در راه است و گيمرهاي اين پلتفرم مي‌توانند از طريق صفحه پلي استور آن Pre-register كنند.

بازي كارتي ويچر براي موبايل

 

اين عنوان در واقع بر اساس يك بازي كارتي كه در رمان دنياي ويچر به آن اشاره شده ساخته شده است. البته در ويچر 3 هم با اين بازي كارتي برخورد داشته‌ايم كه دوئل‌هاي سريعي پيش رويمان مي‌گذارد و در كنار آن بايد با دقت دست كارت‌هاي خود را بسازيم. بازي كارتي ويچر براي موبايل هاي اندرويدي نهايتا در تاريخ 5 فروردين 99 (24 مارس) و به صورت يك بازي رايگان منتشر خواهد شد.

Shadowgun War Games

 

  • بازي آنلاين است.

بازي اكشن اول شخص Shadowgun War Games كه قرار بود اواسط ماه جاري ميلادي براي پلتفرم‌هاي موبايل منتشر شود بدون تاخير در دسترس كاربران قرار گرفت. براي توصيف اين عنوان شايد بد نباشد اينطور بگوييم كه از لحاظ طراحي با يك كلون Overwatch طرف هستيم. مكانيزم تيراندازي در بازي چندان اميدواركننده نيست و اگر به دنبال يك كال آو ديوتي ديگر هستيد بهتر است كلا سمت اين بازي نرويد.

كنترل‌هاي بازي هنوز چندان بهينه نشده‌اند و احتمالا بايد به اميد هدفگيري درست اسلحه‌تان را به سمت زمين و آسمان حركت دهيد. البته امكان اتصال كنترلر فيزيكي قرار داده شده و با شرايطي كه كنترل‌هاي لمسي بازي دارند بهترين راه تجربه Shadowgun War Games همين است. در كل با اينكه بازي به صورت رسمي منتشر شده اما طوري به نظر مي‌رسد كه گويي همچنان با يك نسخه بتا طرف هستيم.

Shadowgun War Games
  • Shadowgun War Games
  • قيمت: رايگان (با پرداخت درون برنامه‌اي)
  • سازنده: MADFINGER Games
  • سيستم عامل: iOS/اندرويد
  • حجم: 60/480 مگابايت
  دانلود


 

Boris and the Dark Survival

 

  • بازي آفلاين است.

اگر از طرفداران بازي‌هاي ترسناك موبايل باشيد احتمالا با بازي Bendy in Nightmare Run آشنايي داريد. اخيرا Joey Drew Studios سازنده اين بازي، يك عنوان جديد در سبك ترسناك را براي اندرويد روانه پلي استور كرده كه در آن بايد با استفاده از هوش و ذكاوتتان از چنگ دشمني كه هر لحظه حركاتتان را پايش مي‌كند جان سالم به در ببريد.

اين بازي كه Boris and the Dark Survival نام دارد در واقع يك عنوان ماجراجويي است كه براي زنده ماندن در آن بايد علاوه بر اينكه تلاش مي كنيد از هيولاي بازي دور بمانيد بايد غنايمي كه در فضاي بازي پراكنده هستند را نيز جمع‌آوري كنيد. زاويه ديد دوربين از بالا به پايين است و همين مي‌تواند هيجان و تعليق بازي را افزايش دهد.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/14/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d9%88%db%8c%da%86%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

LSI چيست؟

۸۱ بازديد

مخفف عبارت Latent Semantic Indexing ، يك زير سيستم در الگوريتم كه موتور جستجو را توانا مي كند تا درك كامل تري از موضوع صفحات پيدا كند ، به طور مثال وقتي كلمه شير را جستجو مي كنيد lsi به موتور هاي جستجو كمك مي كند لغايت تفاوت واژه شير را در يك سايت مرتبط با حيوانات، نسبت به سايت مرتبط با لوازم سرويس بهداشتي يا صفحه پيوسته با لبنيات، تشخيص دهد
چگونه كلمه كليدي پسنديده پيدا كنيم۱- فقط روي مترادف تمركز نكنيد
همانطور كه ياد مي‌گيريد چطور واژه ها كليدي lsi را پيدا كنيد، به خاطر داشته باشيد كه شما تنها دنبال كلمات مترادف هم نيستيد! شما به تعقيب عبارات و كلمات پيوسته هستيد!اين شيوه تفكر به شما كمك مي‌كند واژه ها كليدي lsi را براي محتواي خويش معرفي كنيد.
هنگام تحقيق در باره واژه ها كليدي ، فقط روي مترادفها تمركز نكنيد. به دنبال شرايط / عبارات پيوسته باشيد.
 
۲-جستجوي عبارات پيوسته در گوگلجستجوي گوگل خود يك آلت زياد عالي براي پيدا كردن كلمات مرتبط است
lsi در سئونتايج گوگل شبيه به ابزار واژه ها كليدي معنايي است چون به شما كمك مي كنند لغايت پرس و جو هاي مربوطه را پيدا كرده و به شما نشانه دهند كه به چه شكل عبارات سرچ شده اندشما در ضمن مي توانيد عباراتي را كه در هنگام تايپ كلمه كليدي هدف

توليد كلمات كليدي

در نوار جستجوي گوگل نمايش داده مي شوند، تماشا كنيد.
۳-استفاده از كليدواژه گوگل پلنريك گذرگاه ديگر براي پيدا كردن واژه ها كليدي پيوسته بهره‌گيري ازGoogle’s Keyword Planner است واژه كليدي خويش را وارد كنيد و از جايگاه و سطح جستجو خبردار شويد
ابزار پيدا كردن بهترين كليد واژه ها براي سايت۴- استفاده از ابزار LSI GraphLSI Graph افزار رايگان كلمات كليدي پيوسته است كه براي كمك به شما آمده است. وارد سايت شويد كليد كلمه مورد نظر خود را وارد كنيد لغايت يك فهرست طولاني از واژه ها كليدي پيوسته خفته ايجاد كنيد.
ابزار پيدا كردن LSI 
استفاده از افزار Alexa’s Keyword Difficultyهنگامي كه شما يك فهرست طولاني از كلمات كليدي مرتبط داريد، شدني است وسوسه به كارگيري هر چه بيشتر در درونمايه را داشته باشيد. ولي اگر محتواي شما به راستي با اين اصطلاح منطبق نباشد، مي تواند به دشواري ها واژه ها كليدي منجر شود. بنابراين وقتي يك فهرست طولاني از واژگان پيوسته پيدا ميكنيد، كوشش نكنيد كل آنها را در يك صفحه از مطالب خود پيمان دهيد. كوشش كنيد يك استراژي بچينيد كه اين واژه ها و عبارات را در بين صفحات و بلاگتان توزيع كنيد لغايت نتيجه صحيح بگيريد ۵-از دست موزه كاستي كليد كلمه الكسا استفاده كنيد الكسا هم ابزاري براي پيدا كردن واژه LSI دارد ، عبارت منظور خويش را به وسيله افزار Alexa’s Keyword Difficulty Tool وارد كنيد لغايت يك گزارش از عبارات و واژه ها همانند ايجاد كنيد.
آموزش پيشه با الكسااين آلت براي هر واژه امتياز محبوبيت و نمره مي دهد حال شما هستيد كه بايد تصميم بگيريد كدام واژه به پيشه شما مي آيد
بهبود استراژي درونمايه احد از راه هايي هست كه شما را در سئو و محتوا نويسي يك پله بالا تر مي برد ، از ابزارهاي معرفي شده در اين پست براي پيدا كردن واژه ها كليدي مرتبط استفاده كنيد و به طور طبيعي آن‌ها را در محتواي خود قرار دهيد الي به صفحات شما كمك كند و در جستجو رتبه بگيرد.

مايكروسافت پشتيباني از ويندوز ۷ را تمديد كرد

۷۹ بازديد

مايكروسافت در اوايل ماه جاري ميلادي مايكروسافت آخرين آپديت ها براي ويندوز ۷ را ارائه كرد و پس از آن پشتيباني از اين سيستم را پس از ۱۰ سال قطع كرد.

 

در اين ميان هرچند آپديت ها روتين به نظر مي رسند، اما مايكروسافت اكنون فاش كرده يكي از آنها اختلالاتي را در تصوير پس زمينه دسك تاپ( wallpaper ) برخي كاربران به وجود آورده است. اين شركت در بيانيه اي اعلام كرد: پس از نصب آپديت KB۴۵۳۴۳۱۰، تصوير پس زمينه دسك تاپ دستگاه شما ممكن است هنگام كشيده شدن(Stretch) سياه به نظر برسد.  

 

به نظر مي رسد اين اختلال فقط در تصاوير پس زمينه اي به وجود مي آيند كه كشيده مي شوند.  اختلال مذكور در حالي اتفاق مي افتد كه مايكروسافت تصميم داشت  پشتيباني از  ويندوز ۷ را متوقف كند.

 

مايكروسافت قبلا اعلام كرده بود وصله هاي ويندوز ۷ فقط براي سازمان ها و شركت ها ارائه مي شود. اما اين شركت بزرگ يك شبه نظر خود را تغيير داد و اكنون اعلام كرد وصله ها براي همه كاربران ويندوز۷ و Windows Server ۲۰۰۸ R۲SP۱ ارائه مي شود. اين بدان معناست كه مايكروسافت پشتيباني از ويندوز ۷ را براي ترميم باگ مذكور ادامه داده است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews407416.html

مايكروسافت پشتيباني از ويندوز ۷ را تمديد كرد

۶۴ بازديد

مايكروسافت در اوايل ماه جاري ميلادي مايكروسافت آخرين آپديت ها براي ويندوز ۷ را ارائه كرد و پس از آن پشتيباني از اين سيستم را پس از ۱۰ سال قطع كرد.

 

در اين ميان هرچند آپديت ها روتين به نظر مي رسند، اما مايكروسافت اكنون فاش كرده يكي از آنها اختلالاتي را در تصوير پس زمينه دسك تاپ( wallpaper ) برخي كاربران به وجود آورده است. اين شركت در بيانيه اي اعلام كرد: پس از نصب آپديت KB۴۵۳۴۳۱۰، تصوير پس زمينه دسك تاپ دستگاه شما ممكن است هنگام كشيده شدن(Stretch) سياه به نظر برسد.  

 

به نظر مي رسد اين اختلال فقط در تصاوير پس زمينه اي به وجود مي آيند كه كشيده مي شوند.  اختلال مذكور در حالي اتفاق مي افتد كه مايكروسافت تصميم داشت  پشتيباني از  ويندوز ۷ را متوقف كند.

 

مايكروسافت قبلا اعلام كرده بود وصله هاي ويندوز ۷ فقط براي سازمان ها و شركت ها ارائه مي شود. اما اين شركت بزرگ يك شبه نظر خود را تغيير داد و اكنون اعلام كرد وصله ها براي همه كاربران ويندوز۷ و Windows Server ۲۰۰۸ R۲SP۱ ارائه مي شود. اين بدان معناست كه مايكروسافت پشتيباني از ويندوز ۷ را براي ترميم باگ مذكور ادامه داده است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046072.html

توليد نمايشگر عمودي افقي براي حرفه‌اي ها

۷۱ بازديد

 شركت ايو كه قبلاً هم نمايشگرهاي فوق حرفه‌اي براي گرافيست‌ها و علاقمندان به بازي‌هاي ويدئويي توليد كرده، اين بار نمايشگر جديدي به نام ايو اسپكتروم توليد كرده و پيش فروش آن را آغاز كرده است.

 

مهم‌ترين مزيت اين نمايشگر قابليت نصب آن بر روي پايه به صورت عمودي يا افقي است تا كاربران مختلف بر حسب نياز بتوانند از نمايشگر يادشده استفاده كنند. همچنين ارتفاع اين نمايشگر را بر روي پايه مي‌توان به راحتي تنظيم كرد.

 

نمايشگر ۲۷ اينچي مذكور با نسبت ۱۶ به ۹ و پشتيباني از فناوري تفكيك و شفافيت رنگ HDR۱۰ عرضه مي‌شود و محتواي آن هم به صورت افقي و هم به صورت عمودي با زاويه حداكثر ۱۷۸ درجه‌اي قابل مشاهده است.

 

اين نمايشگر در سه مدل مختلف عرضه مي‌شود كه دقت دو مدل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پيكسل است، اما نرخ تازه سازي صفحه آنها متفاوت و برابر با ۱۴۴ هرتز و ۲۴۰ هرتز است. مدل ديگري از اين نمايشگر هم با دقت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پيكسل و با نرخ تازه سازي ۱۴۴ هرتز عرضه مي‌شود. قيمت اين سه مدل به ترتيب ۳۴۹، ۴۸۹ و ۵۸۹ دلار است. تحويل اين نمايشگرها در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ انجام مي‌شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046158.html

ويديو لو رفته از سرفيس Duo مايكروسافت [تماشا كنيد]

۸۰ بازديد

مايكروسافت چندي پيش از گجت دو نمايشگره خود به نام سرفيس Duo رونمايي كرد. اين گجت با سيستم‌عامل اندرويد عرضه مي‌شود كه به نوعي هم اولين سرفيسي است كه با سيستم‌عامل ويندوز اجرا نمي‌شود. با اين حال اين كمپاني ردموندي اجاره نمي‌دهد كه هيچ شخصي به نرم‌افزار مخصوص اين دستگاه دست بزند. اخيرا ويديويي از اين گجت به بيرون درز كرده كه شخصي در حال كار با آن است و ويژگي‌هاي مختلف نرم‌افزاري آن را نشان مي‌دهد.

سرفيس Duo مورد بحثي كه در مترو ونكوور مشاهده شده، تفاوت زيادي با آن چيزي كه مايكروسافت نمايش داده بود ندارد، ولي فرضياتي مبني بر وجود فلاش در قاب رو به رويي هم به گوش مي‌خورد. با اين حال مهمترين بخش اين ويديو، نحوه اجراي سيستم‌عامل اندرويد روي سرفيس Duo است. در ويديو مي‌بينيم كه شخص مشغول بازي كردن با اين دستگاه است كه پس از آن تلاش مي‌كند وارد برنامه ديگري شود. بهتر است ابتدا خودتان ويديو را ببينيد:

 

 

هما‌ن‌طور كه در ويديو نيز مشهود است، اين شخص پس از اجراي يك بازي روي سرفيس Duo، سعي دارد از برنامه خارج شده و به برنامه Outlook برود. به نظر مي‌رسد ژست‌هاي حركتي نرم‌افزار اين كجت هنوز نهايي نيست و شاهد چندين مشكل در اجراي ‌آن‌ها هستيم. اين سيستم‌عامل به خوبي مي تواند محتوا را كنار هم و در دو نمايشگر مجزاي ٰسرفيس Duo نمايش دهد.

سرفيس Duo

 

مايكروسافت نام اين حالت را «بوم اضافي» در نظر گرفته ولي با اين حال انتخاب را در اختيار كاربر نهايي گذاشته است. بدين ترتيب كاربر خود موظف است كه نحوه اجراي برنامه‌هاي مختلف روي سرفيس Duo را انتخاب كند. حالت پيش‌فرض اما اين گونه است كه هر برنامه‌اي روي يكي از نمايشگر‌ها نمايش داده شود. در هر صورت به نظر مي‌رسد مايكروسافت در نظر دارد تا چارچوبي مشخص براي توسعه‌دهندگان در نظر بگيرد تا از اجراي درست و روان سيستم‌عامل اندرويد روي سرفيس Duo اطمينان حاصل كند.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/10/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%b3-duo-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%aa%d9%85%d8%a7/

آموزش فروش حرفه اي: اين نكات طلايي را از دست ندهيد

۶۶ بازديد

– محصول يا خدمات خويش را بهتر از هر شخص ديگري بشناسيد و از تمام زوايا آن را بررسي كنيد لغايت بتوانيد هرگونه سوال و ابهامي را پذيرش دهيد. عاشق محصولتان باشيد.
– زماني كه در موردش گفتگو مي كنيد سرشار از انرژي مثبت باشيد. بگذاريد ديگران عمق اين دريافتن را بفهمند. يادتان باشد مشتريان حتما اين سوژه را حس خواهند كرد.
– هميشه به روز باشيد. ابزارهاي تبليغات و بازاريابي خود را بررسي كنيد و براي هر كدام كه از رديف بيرون شده اند، تعويض در عقيده بگيريد.
– ارتباط خود را با مشتريان سابقتان حفظ كنيد. هر از چندگاهي با مراجعه حضوري يا تماس تلفني از حال آنها با تازه شويد و در برپايي صميميت بيشتر بكوشيد.
– فقط بازارهاي موجود را ملاك قرار ندهيد. هميشه به پيگيري برپايي بازارهاي جديد و ساخت الگوهاي امروزين فروش باشيد. به ياد داشته باشيد خلاقيت مي تواند در بازارسازي بسيار موثر باشد.
– همواره به دنبال روش هاي امروزين فروش و روان شناسي روز جامعه باشيد و از كل ابزارهاي به روز فروش و بازاريابي استفاده كنيد. سعي داشته باشيد طريق هاي سنتي را با طريق هاي جديد تلفيق كنيد.
– سعي كنيد در دسترس مشتريانتان باشيد. اين پيشه حس امنيت و صميمت را در دل آن ها تقويت مي كند و باعث مي شود لغايت با شما روابط بهتري داشته باشند.
– اطلاع از جنبه هاي فرعي محصول يا خدمات شما مي تواند در گويه جذب بيننده و برپايي حس اطمينان زياد كارساز باشد. براي مثال فرش فروشي را انگار كنيد كه مطلع از هنر دكوراسيون دروني است و مي تواند از اين منظر به مشتري  نزديك  شود. مطمئنا مشتري با چنين فروشنده اي حس امنيت در خريدِ بيشتري خواهد داشت.
بيشتر بخوانيد: براي خود مشتري وفادار خلق كنيد
– به اعتراض هاي مشتريان اهميت بدهيد و براي آن ها وقت بگذاريد.

نكات فروش موفق

مطمئن باشيد مشتري شما از اينكه برايش ارزش و اهميت قائل بوده ايد لذت خواهد برد.
– توجه مشتري را به خود جلب كنيد، نيازهاي او را بشناسيد و بعد وارد فرآيند فروش بشويد. صادقانه رفتار كنيد و بگذاريد مشتري عشق و علاقه شما به محصولتان را در چشم هايتان بخواند و به پيوستگي خريد مايل شود.
– از مشتري بخواهيد در باره نيازهايش حرف بزند و در حين اين شغل مطالبي را بگوييد كه او دانستن كند به محصول يا خدمات شما دربايستن دارد.
– كسان از باره بزرگداشت قرار گرفتن، لذت مي برنند. براي اينكه نتيجه بهتري حاصل كنيد دائم و قبل از هر چيزي از مشتريان فرمان بگيريد.
– دائم راز وقت در جلسات آماده شويد و جامه مرتب بپوشيد. مطمئنا افراد از ديد كس هاي مرتب و منظم حس نكوداشتن خواهند داشت و مشتريان نيز دربرگيرنده اين قضيه هستند.
– فروشنده اي كه بيشترين آشنايي را با وضعيت مشتري خويش داشته باشد، به احتمال نيرومند برنده معامله خواهد بود. كوشش كنيد الي جايي كه مي توانيد از مشتريان خود اطلاعات جمع كنيد.
– سؤال كردن سوالات صحيح در سررسيد درست مي تواند مشتري بي علاقه را علاقه مند كند. سعي كنيد ياد بگيريد از هر خريداري بايد چه سوالي و در چه زماني بپرسيد.
– بزرگترين تاثير شما به عنوان فروشندهاي خوب، ايجاد حس احتياج و ضرورت است. زماني كه مشتري پرماسيدن كند در چهره عدم داشتن فرآورده يا خدمات شما چيز مهمي را از دست مي دهد، مايل به خريد خواهد شد.
– تبسم زدن و بشاش بودن از مهم ترين خاصيت هاي فروشنده است. تبسم بزنيد و بگذاريد دانستن خوب شما به مشتريان سرايت كند.
– بيش از اندازه نطق نكنيد. سكوتي استراتژيك پس از شنيدن پرسشي مهم يا پاسخي قاطع به سوالِ مشتري مي تواند در فرآيند فروش بسيار مهم باشد.
– براي فروش بيش از اندازه پافشاري نكنيد و در چهره عدم موافقت مشتري كوشش كنيد بفهميد كه روند فروش كجا و به چه دليلي متوقف شده است.
– سعي نكنيد نزاكت و اطلاعات خويش را پيش از پرسش مشتري به رخ او بكشيد. شما بايد براي مشتري سوال برپايي كنيد و پس از اينكه از شما سوال پرسيده شد، پذيرش بدهيد.
– خوب شنيدن را ياد بگيريد و بدانيد كه بهترين فروشندگان كساني هستند كه از بقيه گوش شنيدن بهتري دارند؛ چون هوشمندانه شنيدن شرط اول فروش كامياب است.
– براي بستن پيمان نامه هرگز عجله نكنيد. اين شغل آفت فروش است و مي تواند روند خوبِ فروش شما را تحت تاثير پيمان دهد.

چگونه مشكل عدم نمايش عكس و ويديوهاي واتساپ در گالري را حل كنيم؟

۹۳ بازديد

واتساپ نه تنها مسنجر بسيار خوبي است بلكه راهكار مناسبي براي رد و بدل كردن عكس و ويديو بين دوستان، همكاران و اعضاي خانواده به شمار مي‌رود. البته تماشا كردن عكس‌ها و ويديوهاي ارسالي با استفاده از خود اپليكيشن كار چندان جالبي نيست و بنابراين تمايل داريم فايل‌هاي تصويري ارسالي را با استفاده از گالري مرور كنيم.

اما گاهي ممكن است همه چيز به همين سادگي نباشد و عكس‌ها و ويديوهاي دانلود شده از طريق واتس اپ در اپليكيشن گالري گوشي نمايش داده نشوند. در حالي كه اين مشكل هم براي گوشي‌هاي اندرويدي و هم iOS به وجود مي‌آيد، مي‌تواند از دلايل مختلفي ناشي شود چرا كه اين دو سيستم عامل رفتار متفاوتي با فايل‌هاي تصويري ارسالي در واتساپ دارند.

در اين مطلب قصد داريم به بررسي دلايل به وجود آمدن اين موضوع و ارائه راهكارهايي براي حل مشكل عدم نمايش عكس هاي واتساپ در گالري بپردازيم. اگر شما هم با اين مشكل رو به رو شده‌ايد و درصدد يافتن راهكاري براي آن هستيد مطلب پيش رو را از دست ندهيد.

1. ريستارت كردن گوشي

به عنوان اولين قدم شايد بد نباشد روش قديمي ريستارت كردن گوشي را امتحان كنيد كه هم زحمت كمتري دارد و هم ممكن است راه حل مناسب براي مشكل شما باشد. ريستارت را مي‌توانيد هم با روشن و خاموش كردن دوباره گوشي و هم با دكمه مخصوص ريستارت انجام دهيد.

2. فعال كردن تنظيمات Media Visibility در اندرويد

در سيستم عامل اندرويد پس از دانلود هر فايل ويديويي يا تصويري در واتساپ، اين فايل‌ها به صورت خودكار در اپليكيشن گالري گوشي در دسترس خواهند بود و فرقي ندارد هم كه مدل گوشي اندرويدي شما چه باشد.

با اين حال واتساپ براي محافظت از حريم شخصي كاربران قابليت جديدي تحت عنوان Media visibility را اجرا كرد كه عكس‌ها و ويديوهاي دانلود شده از طريق اين اپليكيشن را در گالري پنهان مي‌كند. بنابراين ممكن است يكي از دلايل مشكل عدم نمايش عكس هاي واتساپ در گالري ناشي از همين قابليت باشد.

دو راه براي تغيير تنظيمات Media visibility وجود دارد كه در ادامه به هركدام مي‌پردازيم.

  • راه اول: فعال كردن Media visibility براي تمام مخاطبان

گام اول: واتساپ را باز كنيد و از طريق آيكون سه نقطه سمت راست بالاي اپليكيشن وارد بخش تنظيمات شويد.

گام دوم: با وارد شدن به بخش Chats، گزينه Media visibility را از طريق عوض كردن حالت سوييچ آن فعال كنيد تا سوييچ به رنگ سبز در آيد. با اين كار تمام فايل‌هاي تصويري دريافتي از طريق واتساپ در اپليكيشن گالري شما از حالت مخفي در مي‌آيند و مي‌توانيد آن‌ها را مشاهده كنيد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/10/%d8%b9%d8%af%d9%85-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be-%d8%af%d8%b1-%da%af%d8%a7%d9%84%d8%b1%db%8c/

۱۰ ماده‌ سمي يا گرانقيمت كه باور نمي‌كنيد در بدن شما وجود داشته باشند [قسمت اول]

۷۵ بازديد

بدن انسان يك ماشين خارق العاده است كه آناتومي آن نتيجه هزاران سال تكامل و سازگاري با تغييرات محيط زيست در كره زمين بوده و باعث شده كه انسان ها به يك شكل زيستي بسيار پيچيده تبديل شوند. در حالي كه پيشرفت ها در دنياي پزشكي در قرون گذشته به ما امكان داده تا ماهيت ارگانيسم انساني را با دقت و جزييات بررسي كنيم اما همچنان تركيبات و فرآيندهاي جديدي در بدن انسان كشف مي شوند. در ادامه مي خواهيم شما را با برخي از مواد و تركيباتي آشنا كنيم كه به هيچ عنوان باور نمي كنيد و انتظار نداشتيد كه در بدن ما وجود داشته باشند.

در ادامه مي خواهيم شما را با برخي از مواد و تركيباتي آشنا كنيم كه به هيچ عنوان باور نمي كنيد و انتظار نداشتيد كه در بدن ما وجود داشته باشند.

۱۰- الكل

نوشيدني هاي الكلي از پرمصرف ترين نوشيدني ها در سراسر جهان هستند. گفت مي شود كه سالانه نزديك به ۳۶ ميليارد ليتر مشروبات الكلي در سراسر جهان مصرف مي شود كه براي پر كردن ۱۴٫۰۰۰ استخر شناي المپيك كافي است. در كنار تمايل هميشگي انسان در طول تاريخ به نوشيدن مسكرات، بايد بدانيد كه بدن انسان همواره در درون خود الكل توليد مي كند. اتانول يك نوع الكل است كه به شكل طبيعي توليد مي شود، از طريق تخمير مواد طبيعي كه در نوشيدني هاي الكلي نيز وجود دارد. در بدن انسان، باكتري هايي كه در دهان و روده ها وجود دارند مي توانند به صورت درون ريز، الكل توليد كنند.

براي اين كار، باكتري و مخمر باعث تخمير كربوهيدرات هايي مانند قند موجود در سيستم گوارش مي شوند. اين فرآيند باعث توليد مقدار كمي اتانول مي شود كه به سرعت وارد جريان خون مي شود. بر اساس مطالعات متعدد، يك فرد كاملاً هوشيار و سالم در هر ليتر از خون خود نزديك به ۰٫۰ ميليگرم الكل تانول دارد. متانول كه نوعي ديگر از الكل است نيز در خون انسان و با غلظت ۰٫۶ ميليگرم در هر ليتر يافت شده است. خوشبختانه اين مقادير آنقدر كم هستند كه به سختي در خون شناسايي شده و نمي توانند مشكل قانوني براي افراد به وجود آورند.

با اين وجود، برخي افراد نيز كمي بدشانس هستند، به ويژه كساني كه به يك بيماري به نام «سندرم خودآبجوسازي» مبتلا هستند. در اين سندرم، سيستم گوارشي فرد پر از باكتري هاي و قارچ هاي تخمير كننده است كه باعث توليد مقادير زيادي الكل از غذاهاي شيرين مي شوند. افراد مبتلا به سندرم خودآبجوسازي تا ۴ گرم الكل در هر ليتر خود دارند تا جايي كه گاهي اوقات بدون نوشيدن مشروبات الكلي حالت مست دارند.

منبع:

https://rooziato.com/1398234288/%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%af%d9%86/

9 راهكار براي افزايش فروش

۸۰ بازديد

آيا تاكنون به فكر برپايي بيزينس پلن ويژه‌اي براي روز والد يا مادر و مناسبت هاي خاص بوده‌ايد؟ آيا در كسب‌وكار شما امكان برنامه ريزي براي ارائه رهنمود ويژه به اقشار خاصي مثل كارگران، كارمندان و … ميسر است؟ بررسي كنيد كه محصولات شما اغلب براي چه گروه‌ها و اقشاري قابل كاربرد هستند و براي آن ها در فراخور هاي خاص و مشخص، پيشنهادهاي ويژه‌اي ارائه دهيد. هدف از بازاريابي مناسبتي، معرفي محصولات و افزايش فروش در دوره زماني خاص است.
شما مي‌توانيد در سالنامه روزهايي مثل اعياد و جشن هايي كه مي‌توانيد براي آن ها جشنواره و پيشنهادهاي ويژه‌اي طرح كنيد را مشخص كنيد؛ براي مثال، محصولي مانند كمربند و يا كروات كه جزء گروه‌هاي اصلي در فروش نيستند را در روز پدر به صورت يك پيشنهاد شگفت‌انگيز و اخص ارائه دهيد. با به كارگيري بازاريابي مناسبتي مي‌توانيد فروشتان را لغايت حد چشم‌گيري افزايش دهيد و محصولتان را به خوبي معرفي نماييد.
انواع روش هاي فروش و تكنيك هاي فروش
استفاده از قيمت دقيقدر قيمت‌گذاري محصولات و خدمتتان دقت كنيد. شما مي‌توانيد با استفاده از قيمت هاي دقيق و مناسب، چشمداشت دريافت تخفيف از جانب مشتريانتان را تفريق دهيد و خودتان را از زحمت چانه‌زني نجات دهيد؛ براي مثال، اگر شما محصولي را 50 هزارتومان قيمت‌گذاري كرده‌ايد، آن را 49800 تومان بفروشيد! اين نوع قادر هستيد احساس ريزبين بودن قيمت را در ذهن مشتري ايجاد نماييد. پروا داشته باشيد در فروش حرفه‌اي زماني كه مي‌خواهيد يك فرآورده را به فروش برسانيد، بايد تا حتماً امكان صفرها را از ديد مشتري نهان كنيد الي شماره كوچكتر به نظر برسد.
در اين چهره مشتري راحت‌تر اقدام به خريد فرآورده خواهد كرد؛ براي مثال اگر فرآورده شما 10.000.000 تومان قيمت‌گذاري شده است، بها را «يك ميليون» تومان بنويسيد. اين اقدام با پروا به بازاريابي عصبي، در ذهن مشتري تأثير زياد مطلوبي را خواهد گذاشت. از امروز كوشش كنيد قيمت دقيق براي محصولاتتان گزينش كنيد. معمولاً جوايزي كه بانك‌ها براي حساب هاي قرض‌الحسنه گزينش مي‌كنند، حائز شمار بسيار زيادي صفر است! تعداد صفر در اعداد مايه كبير جلوه كردن رقم مي‌شود. زماني كه شما مي‌خواهيد هديه‌اي به مشتري ارائه دهيد، بايد لغايت جاي ممكن آن هديه را كبير جلوه دهيد؛ درحالي‌كه در بازاريابي فروش، عكس اين جستار صادق است و حذف صفرها مايه افزايش فروش خواهد شد.
توليد محتواشما بايد با مشاوره و آگاهانيدن دادن به مراجعين خود، آن ها را در خريد و انتخاب كمك كنيد. شما مي‌توانيد از طريق توليد محتواي تصويري، صوتي و همچنين مقالات مكتوب به مشتريانتان درزمينهٔ كسب اخطار بيشتر و شناخت مزاياي محصولاتتان كمك كنيد.

روش هاي افزايش فروش

به مشتريانتان تعليم دهيد كه در هنگام خريد بايد به چه نكاتي دقت كنند الي بتوانند خريد موفقي داشته باشند. مي‌توانيد ملت را از خطرات به كارگيري گونه ها نامرغوب مطلع كنيد و سعي كنيد مشتريان به آگاهي اكثريت دست يابند؛ براي مثال، اگر شما دوربين عكاسي مي‌فروشيد، به مشتريان تعليم دهيد چه دوربيني براي عكاسي حرفه‌اي يا آماتور مفيد است و چگونه مي‌توانند عكس هاي باكيفيتي ثبت كنند.
اگر شما فروشنده دوربين فيلم برداري هستيد، مي‌توانيد به مشتريانتان راهكارهاي فيلم برداري با دوربين هاي حرفه‌اي را نيز آموزش دهيد. اگر درزمينهٔ دكوراسيون كار و جنبش مي‌كنيد، به مشتريانتان تعليم دهيد چه تغييراتي را براي زيبايي خانه و محل كارشان ايجاد كنند. اگر شما فروشنده پوشاك هستيد، مي‌توانيد به مشتريانتان كمك كنيد كه چگونه مي‌توانند خوش تيپ باشند. اگر شما سالن زيبايي داريد، مي‌توانيد به مشتريانتان تعليم دهيد چگونه از ريزش مو جلوگيري كنند و با چه روش هايي پوستي شاداب و صاف داشته باشند. اگر شما فروشنده لوازم خانگي هستيد، مي‌توانيد به مشتريانتان در خصوص خطرات به كارگيري كالاهاي نامرغوب هشدار دهيد. اگر شما بيمه عمر ارائه مي‌كنيد، مي‌توانيد به مشتريانتان از مزاياي بيمه عمر و از خطرات فقدان آن سخن بگوييد.
بنابراين پروا داشته باشيد فرآوري درونمايه بر اساس نوع فعاليت هر كسب‌وكاري، متفاوت خواهد بود. فراموش نكنيد توليد درونمايه گرد از مهم‌ترين افزار هاي افزايش ميزان فروش شماست.
مشتريان جديد، مشتريان فعلي و مشتريان خاموشبه طور كلي مشتريان را مي‌توان به سه بخش مشتريان جديد، مشتريان كنوني و مشتريان خاموش تقسيم كرد. مشتريان جديد افرادي هستند كه شما براي جذب آن ها، اقدامات و خرج هاي بسياري را سپريدن مي‌دهيد الي بتوانيد آنان را براي خريد متقاعد نمايد. به ياد داشته باشيد مشتري يابي فرآيندي هزينه‌بر است؛ چرا كه شما براي يافتن مشتريان جديد ناچار به تبليغات و ارائه طرح هاي جديد هستيد.
مشتريان فعلي، كساني هستند كه شما را مي‌شناسند و مشاركت با شمارا تجربه كرده‌اند و با شما در پيوستگي هستند. شما بايد تمام توجه و انرژي خود را معطوف اين تقسيم از مشتريان نماييد. شما بايد سعي كنيد لغايت مشتريان كنوني خويش را راضي نگاه داريد و روي آنان سرمايه‌گذاري كنيد؛ چرا كه خرج جذب يك مشتري جديد بين 5 تا 11 برابر بيشتر از حفاظت يك مشتري كهنه است. فراموش نكنيد از دست دادن فقط يك مشتري كنوني مي‌تواند به ميزان از دست دادن بيش از 100 مشتري جديد برايتان هزينه داشته باشد.
در اين ميان مشترياني هستند كه سابقه همكاري با شما را دارند، اما به انگيزه ها گوناگون تمايلي به پيوستگي مشاركت با شما نشانه نمي‌دهند و در گروه مشتريان خاموش قرار مي‌گيرند. شما بايد تلاش كنيد لغايت دلايل عدم پيوستگي همكاري مشتريان خاموشتان را كشف كرده و آنان را برطرف نماييد. ليست مشتريانتان را بررسي كنيد و مشترياني را كه ديگر با شما مشاركت نمي‌كنند را پيدا كنيد و كوشش نماييد آن ها را دوباره فعال كنيد و فروشتان را افزايش دهيد.
همه چيز را تا حد ممكن ساده بساز، ولي نه ساده تر
آلبرت انيشتينبازاريابي تلفنياز بازاريابي تلفني كاربرد كنيد و با آن محصولات و خدماتتان را معرفي نماييد. نكته قابل توجه اين است كه شما بايد كسان برونگرا را براي بازاريابي تلفني انتخاب كنيد. افرادي كه به‌راحتي احساساتشان را بروز مي‌دهند و مي‌توانند مكالمه‌اي مهيج را به انجام برسانند. در بازاريابي تلفني شما، در همان سان بايد يك فروشنده كارشناس نيز باشيد. چنين فردي بايد آموزش هاي لازم را ديده باشد تا بتواند به راستي گفتگو را مديريت كند. شما مي‌توانيد براي بازاريابي تلفني كسب‌وكارتان، يك سيستم بر پايه بازاريابي چند مرحله‌اي طراحي كنيد. بازاريابي تلفني يگانه از راهكار هاي مقرون به صرفه ديگر براي افزايش فروش شماست.
هدف‌گذاري در فروشاگر شما براي تيم فروشتان منظور و چشم اندازي تعيين نكرده‌ايد، هيچ ترقي مثبتي در تيم فروش شما رخ نخواهد داد. در اين حالت تيم فروش شما سررسيد و هزينه زيادي را بدون دستيابي به منظور خاصي، صرف نموده است. اهداف شما بايد در بازه هاي زماني سالانه، فصلي، ماهانه، هفتگي و يوميه تعيين شده و به تيم فروش منتقل شوند. بايد در راه دستيابي به اهداف تعيين شده از تيم فروشتان پشتيباني كنيد و براي آن ها انگيزاننده‌هاي گوناگوني را تدارك ببينيد.
سعي كنيد براي كسب‌وكارتان اهداف هوشمندانه تعيين كنيد. هدف ما اين است كه اهداف شما بايد كاملاً قابل اندازه‌گيري، قابل دست‌يابي، واقع گرايانه و مبتني بر موعد باشند. اهدافي كه داراي اين شاخصه ها باشند اهداف هوشمند (smart) نام دارند. براي درك بهتر از تعريف ارائه شده، به اين نمونه توجه نماييد؛ اگر شما براي تيم بازاريابي و فروشتان رسيدن به هوده بيش از شش ماه گذاشته را در فرمانروايي طهران هدف‌گذاري كنيد، كاملاً هدف مبهمي را تعيين كرده‌ايد؛ ولي اگر هدف شما افزايش فروش فرآورده A به ميزان مشخص، نسبت به فروش 6 ماه ماضي در شهر تهران الي آخر مرداد ماه باشد، قصد شما شفاف و هوشمند است.
يك هدف بايد درست و هوشمند باشد. اگر تيم فروش شما بدون قصد كار و جنبش كند، با بحران هاي جدي مواجه خواهيد شد. بايد بدانيد طي هفته و ماه آينده، چه ميزان فروش داشته باشيد. فراموش نكنيد كه اشخاص متناسب با اهدافشان حركت خواهند كرد. براي ابتدا هدف‌گذاري نخست به چهره تخميني ميزان فروش سالانه خويش را تعيين كنيد و سپس منظور ساليانه را به اهداف ماهيانه، هفتگي و يوميه كاهش دهيد. براي هدف‌گذاري موفق، رؤيا و خيال هاي خويش را تبديل به اهداف قابل دسترس و باورداشت پذير كنيد. همانطور كه ناپلئون هيل (Napoleon Hill) مؤلف آمريكايي مي‌گويد:
«به رؤياها و گمان هاي خويش احترام بگذاريد چرا كه آن ها فرزندان روح و روان شما هستند».
اهداف بسيار كبير و دست‌نيافتني، تنها مايه كاهش انگيزه شما مي‌شوند؛ براي مثال، اگر امروز يك خودروي 5 ميليون توماني سوار مي‌شويد، منظور خود را يك خودروي 500 ميليون توماني پيمان ندهيد زيرا اين يك توهم اشتباه است. در هدف‌گذاري صحيح، شما پيش درآمد خودروي خويش را به يك اتومبيل 10 ميليون توماني مي‌رسانيد و سپس پلكاني و در درازا زمان، به اهداف بزرگتر دست پيدا مي‌كنيد. بسياري از كمپاني هاي معتبر، اهداف 1 ساله، 5 ساله و 10 ساله خود را از امروز مشخص كرده‌اند. اگر منظور شما اين باشد كه پولدار شويد و يا فروش نكوداشتن داشته باشيد، هدف‌گذاري درستي را اتمام نداده ايد.
شما بايد براي خويش اين هدف را تعيين كنيد كه من بايد در طول يك ماه، 50 ميليون تومان فروش داشته باشم. بعد از هدف‌گذاري درست تمام ابزار لازم براي رسيدن به آن را به كار ببريد. نكته ديگري كه بايد به آن دقت نمود اين است كه اهداف شما بايد واقعي و بر بنياد تاب شركت، محصولات، تيم فروش و ابزارهايي كه در گزين كردن داريد، تعيين شوند. همان‌طور كه جيمز آلن، نويسنده انگليسي گفته است:
«شما همان شخصي مي‌شويد كه به آن مي‌انديشيد»
بنابراين بايد با تمام قوا روي هدفتان تمركز كنيد و تمام تلاشتان را معطوف آن نماييد. كوشش كنيد اهداف فروشتان را مكتوب كنيد و هر روز، هر هفته و هر ماه آن ها را با هم مقايسه كنيد. هيچ وقت خودتان را دست‌كم نگيريد. كسب‌وكارهاي كوچك نيز بيچارگي به هدف‌گذاري دارند. حتي اگر كسب‌وكاري يك نفره را مديريت مي‌كنيد، بايد اهداف مشخصي را براي خودتان ترسيم نماييد.
تا وقتي به كاميابي نرسي خبري از تحسين نيست
بنجامين فرانكلين (يكي از نياكان بنيادگذار ايالات متحده)استفاده از اصول پنج‌گانه فروشبراي فروش بيشتر، از فروش دست بكشيد.در صورت كه مردم متوجه شوند شما قصد داريد محصولي را به آن ها بفروشيد، به سرعت گارد گرفته و واكنش منفي پرتو مي‌دهند؛ پس تمركزتان را براي كمك و مشاوره دادن به مشتريان، پيمان دهيد.
براي سرعت بخشيدن به چرخه فروش، كمي تسكين به هزينه دهيد.هر چقدر شما تلاش كنيد سريع‌تر به فرجام فروش برسيد، مشتري مقاومت بيشتري را اثر خواهد داد. فراموش نكنيد كه فروش يك پروسه پلكاني است و بايد مرحله به مرحله چهره گيرد. شما نبايد در فروش هيجاني عمل كنيد.
براي آسان تر كردن تصميم‌گيري، گزينه هاي اقليت را توصيه دهيد.فروشندگان حرفه‌اي ، تفريق دهندگان گزينه ها هستند. اگر شما گزينه هاي زيادي را به مشتري ارائه دهيد، مشتري را مردد خواهيد كرد و او خريد را به تعويق خواهد انداخت.
براي منعقد كردن پيمان نامه هاي بزرگ، بايد از كم آغاز كنيد.هيچ‌گاه تمام قابليت هاي خودتان را يك مورد به مشتريان ارائه ندهيد. كوشش كنيد پلكاني شرايط را براي مشتري شرح دهيد.
براي سرعت بخشيدن به يادگيري، سريع شكست بخوريد.اشتباه عضو اجتناب ناپذير حيات انسان ها است. در راستي هيچ شكستي هستي ندارد. بياموزيد كه شكست، فرصتي براي يادگيري است.
تنها تضمين شكست خوردن، دست از تلاش برداشتن است
جان سي. مكسولاستفاده از تكنيك Spinاستفاده از اين تكنيك مي‌تواند به‌راحتي به فروش شما كمك كند. به راستي اين تكنيك شامل چهار سؤال است. اگر شما بتوانيد اين 4 سؤال را به نكوداشتن از مشتري بپرسيد، به‌راحتي مي‌توانيد دربايستن او را تشخيص داده و فروش خود را افزايش دهيد.
پرسش از چگونگي مشتري (Situation Question)اين پرسش درواقع چگونگي و موقعيت مشتري را براي شما مشخص مي‌كند. به طور كلي در اين مرحله شما به يك رويت كلي از چگونگي حال آماده مشتري مي‌رسيد. در اين مرحله سعي كنيد با سؤالات كلي مانند؛ در حال حاضر از چه ماشين آلاتي كاربرد مي‌كنيد؟ مواد اوليه باره استفاده چه كيفيتي دارد؟ عمر ماشين آلات چقدر است و از هر كدام چند دستگاه داريد؟ به يك رويت كلي از روند كاري مشتري دست پيدا كنيد.
پرسش از دشواري ها مشتري (Problem Question)پرسش دوم در خصوص مشكلات و شناخت آن ها است. در اين مرحله كوشش كنيد با سؤالاتي مانند: آيا كار كردن با ماشين آلات و مواد اوليه براي شما راحت يا سخت است؟ تا به حال اثناء پيشه با اين دستگاه ها، چه مشكلاتي داشته‌ايد؟ آيا ماشين ها و مواد اوليه، فرآورده باكيفيتي را مي‌سازند يا خير؟ به شناختي كلي از دشواري ها مشتري دست‌يابيد. زماني كه شما دشوار را شناسايي و آن را برطرف كنيد، به فروش دست پيدا مي‌كنيد.