آرشیو مهر ماه 1399

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

برنامه هاي آنفالوياب اينستاگرام

۳۷ بازديد

مدت‌هاست كه اپليكيشن اينستاگرام، كاربران زيادي را جذب كرده است. خيلي از افراد از آن بهره‌گيري شخصي مي‌كنند و بعضي ساير هم از آن به عنوان رسانه‌اي براي شناسايي محصولات و خدمات خود استفاده مي‌كنند. در اين بين ابزارهاي مديريتي زيادي براي اين اپليكشن معرفي شده‌اند كه به شما كمك مي‌كنند تا راحت‌تر اكانت‌تان را مديريت كنيد و دگرگوني ها پيج را ذيل نظر داشته باشيد. آنفالوياب اينستاگرام، برنامه‌اي پر از امكانات كاربردي براي آنهايي است كه كار و جنبش مستمري در اينستاگرام دارند و مي‌خواهند كه هر چه بيشتر از دگرگوني ها صفحه اينستاگرام خود مطلع شوند. در اين نوشتار ما به رسيدگي جزييات اين نرم انگيزه ها مي‌پردازيم.
با اجرا برنامه و ورود شما به محيط اصلي آن، اولين پيشه وارد كردن اطلاعات حساب كاربري شماست. در چهره ميل مي‌توانيد تيك زير صفحه را هم بزنيد لغايت صفحه اختصاصي آنفالوياب را در اينستاگرام دنبال كنيد. بعد از وارد كردن اطلاعات، پيامي به شما نمايش داده مي‌شود كه برطبق آن بايد اطلاعات حساب كاربري‌ اينستاگرام‌‌تان را وارد كنيد لغايت اين برنامه بتواند آناليزهاي لازم را بر روي اطلاعات پيج شما سپريدن دهد و نتايج را در اختيار بگذارد.
screenshot_2016-06-21-15-04-01
در سمت راست برنامه، گزينه‌هايي نمايش داده شده كه هر كدام، به مظور خاصي مورد كاربرد قرار مي‌گيرند. فالو نكنندگان، آن تقسيم از فالورهايي هستند كه شما صفحه آنها را تعقيب مي‌كنيد ولي آنها شما را فالو نكرده‌اند. فالوكنندگان متقابل، افرادي هستند كه شما صفحه آنها را تعقيب مي‌كنيد و آن‌ها هم فالور شما هستند. قسمت بعدي مربوط به پيروان شماست كه صفحه شما را دنبال مي‌كنند. آخرين قسمت مهم اين نوار آلت هم كساني هستند كه قبلا شما را پيگيري مي‌كردند ولي اكنون شما را آنفالو كرده‌اند. شما در هر كدام از اين ليست‌ها مي‌توانيد كسان را در دسته بندي‌هاي متفاوت نگريستن كنيد و در صورت ميل آن‌ها را فالو يا آنفالو كنيد. گرد از ويژگي‌هاي اين برنامه اين است كه محدوديت اينستاگرام در شمار آنفالو كردن كسان را ندارد و شما مي‌توانيد بيش از ۱۰۰ نفر را در يك ساعت آنفالو كنيد.
از جالب‌ترين ويژگي‌هاي اين نرم افزار، استفاده از دياگرام براي نشانه دادن دگرگوني ها فالورها و فالوينگ‌هاي شماست كه مي‌توانيد در يك نگاه، كل دگرگوني ها را به روشني مشاهده كنيد.
screenshot_2016-06-21-15-32-02
همچنين برنامه از طريق منو اعلانات شما را از همگي تغييرات در انفالو ياب اينستاگرام‌تان با تازه مي‌سازد. حتي مي‌توانيد كساني كه شما را بلاك كرده‌اند را هم مشاهده كنيد.
محيط ساده در كنار كاربري آسان برنامه، مخاطب را كمك مي‌كند الي راحت‌تر به همه چيز دسترسي پيدا كند. شما براي به كارگيري امكانات اين برنامه و همچنين آپديت آن دربايستن به پيوستگي به اينترنت خواهيد داشت. همچنين با پركار كردن همگام‌سازي دستگاه خود، برنامه قابليت همگام سازي ۲۴ ساعته حساب كاربري شما را خواهد داشت و آمارگرفتن و دگرگوني ها را به شما نمايش مي‌دهد.
در كناره خوبي‌هاي اين اپليكيشن، پشتيباني نكردن از تاييد دو مرحله‌اي ورود به اينستاگرام، يگانه از بزرگترين اشكالات اين برنامه است كه امنيت آن را به شدت تهديد مي‌كند. وانگهي سرعت به‌روزرساني اطلاعات، مخصوصا براي صفحاتي با تعداد فالور بالا، بسيار كند است كه اميدواريم اين سخت در نسخه‌هاي بعدي اين نرم انگيزه ها رفع شوند.
به هر حال، آنفالوياب يك دست موزه بسيار كاربردي در مقوله مديريت صفحه اينستاگرام است و كمك شاياني براي بررسي تغييرات و موشكافي مخاطبان اينستاگرام اتمام مي‌دهد به علاوه اينكه برخي محدوديت‌هاي اينستاگرام را ندارد و اين شغل را براي شما خيلي راحت‌تر خواهد كرد.
شما مي‌توانيد اين برنامه را از كافه بازار گرفتن و بر روي دستگاه خود نصب كنيد. 

منبع : https://avashtech.com/is-it-safe-to-install-unfollow-app/

راهكاري متفاوت براي خاموش كردن صفحه‌نمايش لپ‌تاپ و مانيتور اكسترنال

۳۵ بازديد

زماني كه در نظر داريد ارتباط مانتيور را با سيستم خود قطع كنيد به راحتي مي‌توانيد كابل رابط اچ‌دي‌ام‌آي، DVI يا VGA را از كامپيوتر جدا كنيد. اما بد نيست بدانيد كه بدون جدا كردن كابل فيزيكي هم اين امكان وجود دارد تا مانع ارسال سيگنال به مانتيور شد و به اين شكل مانيتور را خاموش كرد. روي لپ‌تاپ‌هايي كه مانيتور بزرگي به عنوان يك مانيتور اكسترنال به آن‌ها متصل شده است، نيز اين امكان وجود دارد تا بدون نياز به قطع كابل ويديويي، نمايش تصوير روي مانيتور را قطع كرده يا دومرتبه از سر گرفت.

 

در حالي كه بسياري از كاربران ساده‌ترين راهكار را جدا كردن فيزيكي كابل مي‌دانند، اما واقعيت اين است كه در دراز مدت درآوردن كابل از درگاه‌ها باعث خرابي كابل‌هاي HDMI،VGA، DVI يا بدتر از آن خود درگاه ويديويي مي‌شود. براي همين منظور در اين مقاله تصميم گرفتيم راهكاري را به شما معرفي كنيم تا در ويندوز 10 بدون نياز به جدا كردن فيزيكي كابل‌ها بتوانيد ارتباط را با مانتيور اكسترنال قطع كنيد.

 

چطور مي‌توانيم تصوير مانيتور اصلي و ساير مانيتورها را قرينه كرده يا با يكديگر متفاوت كنيم؟

اگر در نظر داريد مانتيورهايي را به سيستم خود وصل كرده و همچنين در نظر داريد همه مانتيورها تصوير يكسان دسكتاپ ويندوز را نشان دهند، تنها كاري كه بايد انجام دهيد انتخاب گزينه قرينه يا همان Duplicate است.

 

در چنين شرايطي هر تعداد مانيتور كه داشته باشيد همگي تصوير يكساني را نشان مي‌دهند. در اين حالت همه برنامه‌هايي كه باز مي‌كنيد روي صفحه‌نمايش‌ها نشان داده مي‌شوند. براي قرينه كردن تصوير دسكتاپ كليدهاي Windows + p را فشار دهيد. از منوي ظاهر شده گزينه Duplicate را انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه اگر كليد ويندوز را همراه با كليد P به صورت متوالي فشار دهيد، امكان انتخاب حالت‌هاي مختلف وجود دارد. اين تكنيك در سيستم‌عامل ويندوز 7 به بعد كار مي‌كند.

 

اگر در نظر داريد تصوير يك نرم‌افزار را توسعه دهيد، ويندوز گزينه‌اي به نام Extended در اختيار شما قرار مي‌دهد. در اين حالت ادامه نمايش پنجره مربوط به يك نرم‌افزار در مانتيور دوم نشان داده مي‌شود. شيوه دسترسي به اين ويژگي نيز همانند حالتي است كه در بالا به آن اشاره شد.

 

عدم ارسال سيگنال براي مانتيور, مانيتور اكسترنال

خاموش كردن صفحه‌نمايش لپ‌تاپ

 

 

چطور مانيتور اصلي يا دوم را خاموش كرده و تنها از يك مانيتور استفاده كنيم؟

اگر صفحه‌نمايش را قرينه كرده‌ايد و اكنون در نظر داريد يكي از مانتيورها را خاموش كنيد، دو راهكار پيش روي شما قرار دارد. راهكار اول بر مبناي ويندوز است. ويندوز 10 دو گزينه PC screen Only و Second screen only را در اختيار شما قرار مي‌دهد. در حالت اول مانيتور اصلي يا مانيتور لپ‌تاپ فعال باقي مي‌ماند اما مانيتور دوم خاموش مي‌شود. در حالت دوم مانيتور دوم خاموش شده، اما مانيتور اصلي روشن باقي مي‌ماند. براي دسترسي به اين ويژگي‌ها نيز مي‌توانيد از تركيب كليدهاي Windows+ P استفاده كنيد.

 

اما راهكار دوم به‌كارگيري نرم‌افزار رايگان Multi Monitor است. اين محصول شركت NirSoft براي سامانه‌هاي كامپيوتري مفيد است كه بيش از يك مانيتور به آن‌ها متصل شده است. براي بهره‌مندي از اين نرم‌افزار محصول فوق را از آدرس Multi Monitor دانلود كرده و اجرا كنيد. با اجراي اين نرم‌افزار فهرستي از صفحه‌‌نمايش‌ها را مشاهده خواهيد كرد. مانتيور خارجي را انتخاب كرده، روي آن كليك راست كرده و گزينه Disable selected monitors يا Turn off Monitor را انتخاب كنيد. براي روشن كردن دومرتبه مانيتور نيز مي‌توانيد روي آن راست كليك كرده و اين مرتبه گزينه Enable يا turn of را انتخاب كنيد.

 

عدم ارسال سيگنال براي مانتيور, مانيتور اكسترنال

 

اين روش يك عيب كوچك دارد. زماني كه مانيتور اكسترنال را روشن يا فعال مي‌كنيد، ويندوز به خاطر نمي‌آورد كداميك از مانيتورها اصلي بوده و كداميك ثانويه است. براي حل اين مشكل كافي است برنامه Settings را اجرا كرده يا از تركيب كليدهاي Windows + I استفاده كرده و در ادامه گزينه System در برنامه Settings را انتخاب كنيد. در پنجره ظاهر شده در سمت چپ روي گزينه Display كليك كنيد. اكنون مي‌توانيد مانتيور اصلي و ثانويه را مشخص كنيد. راهكار ديگر حل اين مشكل ذخيره‌سازي پيكربندي مانتيورهايي است كه به سيستم خود متصل كرده‌ايد.

 

عدم ارسال سيگنال براي مانتيور, مانيتور اكسترنال

 

براي اين منظور به منوي File رفته و گزينه Save Monitors Configuration را انتخاب كنيد. پس از روشن كردن دومرتبه مانيتوري كه خاموش شده است، از منوي فايل بايد گزينه Load Monitors Configuration را به منظور بارگذاري پيكربندي مانيتورها انتخاب كنيد تا وضعيت مانتيورهاي اصلي و ثانويه همانند قبل مشخص شود.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/laptop-external1-monitor.html

راه‌حل‌هايي براي بازيابي رمز ورود به ويندوز

۳۴ بازديد

اگر تاكنون روشي براي بازيابي پسورد ويندوز خود پيدا نكرده‌ و بارها با چنين مشكلي درگير بوده‌ايد، با مطالعه مطلب زير مشكل را حل كنيد.

از ياد بردن پسورد ورود به ويندوز مشكلي است كه بسياري از كاربران رايانه تاكنون بارها با آن مواجه بوده‌اند. ما قصد داريم در مطالب زير ترفندهايي را به شما معرفي كنيم كه با كمك آن‌ها بتوانيد در مدت زماني بسيار كوتاه رمز عبور را بازيابي كنيد.

 

جالب است بدانيد روش‌هايي كه بيان خواهيم كرد حتي در مواقعي كه هيچ‌گونه حساب كاربري ديگري نيز در رايانه نداشته باشيد، كاربرد دارد.

هر چند ممكن مطالب آموزشي اين مقاله از لحاظ امنيتي مشكل داشته باشد ولي به دليل كاربردي بودن موضوع، يادگيري آن بسياري از كاربران رايانه را از مشكلي روز‌مره نجات مي‌دهد. البته لازم به ذكر است در اين روش عملا رمز عبور بازيابي نمي‌شود و فقط، كاربر مي‌تواند رمز عبوري جديدي براي رايانه خود تعيين كند. بهتر است همواره اطلاعات شخصي و مهم خود را در سيستم عامل مورد استفاده‌تان رمز‌گذاري كنيد تا در صورت بروز مشكل مذكور امكان دسترسي مستقيم به آن‌ها وجود نداشته باشد.

 

دستور‌العمل‌هايي كه در ادامه بيان مي‌كنيم مخصوص ويندوز 7 و 10 مي‌باشد. كاربران ويندوز 8 مي‌توانند از همان روش كار در ويندوز 10 استفاده كنند. بازيابي رمز عبور ويندوز در ويندوز 10 و 8 تفاوتي باهم ندارد.

 

Windows 7

جهت بازيابي پسورد ورود به ويندوز 7 نياز به System Repair Disc مي‌باشد. كاربر مي‌تواند از رايانه ديگري كه سيستم عامل آن ويندوز 7 مي‌باشد براي مراحل بازيابي پسورد استفاده كند. فقط بايد توجه شود كه سيستم‌ها باهم تطابق داشته باشند. يعني يعني اگر سيستم كاربر bit-32 مي‌باشد سيستم به كارگيري شده نيز bit-32 باشد و براي سيستم عامل bit-64 نيز همين موضوع بايد رعايت شود.

 

اگر در مورد چگونگي ساخت System Repair Disc اطلاعاتي نداريد با جستجويي ساده در هر مرورگر اينترنتي به راحتي مي‌توانيد با دستور‌العمل ساخت آن آشنا شويد.

پس از اجراي System Repair Disc با فشار داد هر كليدي روي كيبورد وارد صفحه‌اي با نام System Recovery Option مي‌شويد كه در آن بايد آدرس محل قرارگيري ويندوز نصب شده روي رايانه را انتخاب كنيد.

 

بازيابي پسورد ويندوز 7, بازيابي پسورد ويندوز

 بازيابي پسورد ويندوز

 

در صفحه بعد روي Command Prompt كليك كنيد.

 

بازيابي پسورد ويندوز 7, بازيابي پسورد ويندوز

بازيابي پسورد ويندوز 7

 

پس از باز شدن Command Prompt، متن زير را عينا تايپ كنيد. بعد از تايپ هر سطر حتمن كليد Enter را فشار دهيد. دقت شود كه در متن زير به جاي كلمه ((:x)) در سطر اول بايد نام درايوي كه سيستم عامل روي آن نصب شده است، تايپ شود.

x:

cd windowssystem32

ren utilman.exe utilhold.exe

copy cmd.exe utilman.exe

exit

 

بازيابي پسورد ويندوز 7, بازيابي پسورد ويندوز

راههاي بازيابي رمز ورود

 

در مرحله بعد سي‌دي System Repair Disc را از رايانه خارج كنيد و رايانه‌تان را دوباره را‌ه‌اندازيد كنيد.

پس از ري‌استارت شدن رايانه صفحه log-on نمايان مي‌شود. با كليك كردن روي آيكون Ease of access كه در قسمت گوشه سمت چپ تصوير قرار دارد مجددا صفحه Command Prompt به نمايش در مي‌آيد. در اين قسمت متن زير را تايپ كنيد:

 

بازيابي پسورد ويندوز 7, بازيابي پسورد ويندوز

بازيابي رمز ورود به ويندوز

 

net user username newpassword

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/recover-windows-password.html

طراحي سايت شيراز تخفيف

۲۸ بازديد

طراحي سايت تخفيف در شيراز: يگانه ديگر از خدمات طراحي سايت در شيراز تيم طراحي سايت چيارا، طراحي سايت تخفيف در شيراز مي باشد. اين ايام به علت شرايط زندگي افراد و شرايط معيشتي مردم، وب سايت هاي تخفيفاتي پيشرفت بسياري كرده اند و شما با يك طراحي سايت تخفيف در شيراز ميتوانيد مشتريان بسياري را طراحي سايت شيراز تخفيف جذب كسب و كار خويش كنيد.
 
هزينه طراحي سايت تخفيف در شيرازبراي اينكه بتوانيم به قيمت دقيق يك طراحي سايت تخفيف در شيراز برسيم بايد فاكتورهاي زيادي را اعلام كنيد.
قيمت هاي طراحي سايت چيارا نسب به ما بقي كمپاني هاي طراحي سايت پسنديده تر بوده اما فاكتورهايي مثل: گونه تارنما ، گونه طراحي كه اختصاصي باشد و يا با استفاده از قالب هاي آماده باشد، مدت موعد طراحي و موارد جانبي بسياري تاثير گذار است.
براي دريافت قيمت دقيق طراحي سايت تخفيف در شيراز، چيارا همين الان تقاضا خويش را ثبت كنيد.
 ويژگي ها طراحي سايت تخفيف در شيرازدر اين بازار شلوغ طراحي سايت و فعاليت مفصل شركت هاي مختلف طراحي، پيدا كردن يك شركت طراحي سايت كه بتواند نيازهاي شما را از داشتن يك تارنما برطرف كند چندي دشوار مي باشد.
گروه طراحي سايت چيارا هدف دارد با به كارگيري بهترين و پر نبوغ ترين طراحان قشنگ ترين و همسو ترين سايت ها را براي شما به ارمغان آورد.
اما خصوصياتي كه تيم ما در طراحي سايت هاي خويش پياده سازي مي كند چه مي باشد و اگر بخواهيم از رقباي خويش پيشي بگيريم بايد چه بنيادين را رعايت كنيم؟
طراحي سايت تخفيف در شيراز به صورت پيامد گرا و ريسپانسيوبه انگيزه راحتي و آساني در وب گردي با تلفن هاي همراه اكثر كاربران اينترنتي وب گردي هاي خويش را با موبايل اتمام مي دهند. به همين علت شما بايد براي بهتر ديده شدن يك سايت كاملا ريسپانسيو داشته باشيد.
سايتي كه در تلفن همراه به علت حقير تر بودن صفحه نمايش، مشكلي نداشته باشد و تمامي صفحات به نكوداشتن نمايش ديتا شود. گرد از خدماتي كه ما در طراحي سايت تخفيف در شيراز انجام مي دهيم ساخت سايت هاي ريسپانسيو مي باشد.
همسو بودن با شعار و كسب و كار شمايكي از مهمترين دسته هاي كه گروه طراحي سايت چيارا حساسيت خاصي بر روي آن دارد همسو بودن سايت طراحي شده با سوداگري مربوطه مي باشد.
اگر شما براي سوداگري خويش يك طراحي سايت ساده اي داشته باشيد قطعا كاميابي چنداني را كسب نخواهيد كرد. ولي اگر واقعا به فكر سرمايه گذاري بر روي سايت خويش هستيد بس است به ما اعتماد كنيد.
طراحي سايت تخفيف در شيراز با به كارگيري رنگ هاي خاصفرقي نميكند شما صاحب چه بيزينسي باشيد. فروشگاه داشته باشيد، شركت باشيد و يا خدمات ارائه دهيد. داشتن يك يا چند رنگ سازماني خاص باعث بهتر ديده شدن شما مي شود.
طراحان حرفه اي چيارا شما را ياري مي دهند كه بتوانيد رنگ سازماني خويش را پيدا كنيد و سايت خويش را بر آن اساس طراحي كنيد.
بهينه سازي چيره دست وب سايت تخفيف براي موتور هاي جستجو گرمهم ترين تقسيم يك طراحي سايت در شيراز ، بهينه سازي سايت شما براي موتور هاي جستجو گر (سئو) مي باشد.
اگر به فكر اين هستيد كه بين رقباي خويش جايي داشته باشيد و در ضمن در صدر صفحات گوگل پيمان بگيرد، بايد از همان نخست به انديشه بهينه سازي وب سايت خويش باشيد.
گوگل گرد از بزرگتري و نيرومند ترين موتورهاي جستجو گيتي مي باشد.
به همين انگيزه اكثر كاربران اينترنتي جستجو هاي خود را در اين موتور جستجوگر سپريدن ميدهند و شما براي ديده شدن نيازمند اين هستيد كه با رعايت يك سري اصول خود را به صفحات اول برسانيد.
ما شما را تا آخرين لحظه رسيدن به اين هدف ياري ميدهيم.
طراحي سايت در شيراز با استفاده از فونت هاي جذابشايد احد از مواردي كه بسياري از شركت هاي طراحي سايت رعايت نميكنند، استفاده از فونت پسنديده مي باشد.
فونت پسنديده به تنهايي بر روي جلب كاربر تاثير بسياري دارد، چرا كه وقتي شما بتوانيد براي تارنما خود از يك فونت قشنگ و خوانا بهره‌گيري كنيد بي گمان چشمان كاربران شما رنجانيدن نمي شود و مايه مي شود كاربران شما وقت اكثريت بگذارند لغايت به گشت و گذار در سايت شما بپردازند.
طراحي سايت  تخفيف در شيراز با به كارگيري بهترين و با كيفيت ترين عكس هاشايد براي شما هم قبل آمده باشد وارد يك سايت بشويد و اينقدر غرق در عكس هايي كه بهره‌گيري شده شويد كه فراموش كنيد به چه هدفي وارد اين سايت شديد.
يكي از مهمترين تقسيم هاي طراحي سايت، برگزيدن عكس هاي با كيفيت و در ضمن همسو با كسب و كار شما مي باشد.
اصلا نيازي نيست نگران اين موضوع باشيد ما كنار شما هستيم تا بهترين ها را براي سايت شما گزينش كنيم.

نگاهي به تغييرات ارزش سهام اپل و ورايزن در جريان برگزاري رويداد Hi, Speed

۳۰ بازديد

شب گذشته ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران اپل در جريان برگزاري رويداد Hi, Speed محصولات جديدي را معرفي كرد. در اين رويداد ابتدا هوم پاد ميني با قيمت ۹۹ دلار معرفي شد و سپس شاهد معرفي گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ در قالب چهار عضو بوديم. گوشي‌هاي جديد كه شامل آيفون ۱۲ معمولي، آيفون ۱۲ ميني، آيفون ۱۲ پرو و آيفون ۱۲ پرو مكس (Apple iPhone 12 Pro Max) هستند نخستين آيفون‌هاي 5G در تاريخ محسوب مي‌شوند و همگي نمايشگر OLED دارند.

اپل همچنين در بخشي از مراسم ديشب سيستمي ويژه براي برقراري ارتباط در بين دستگاه‌هاي مختلف نظير آيفون و هوم پاد و اپل واچ معرفي كرد. اهالي كوپرتينو ضمن اعلام خبر عرضه‌ي آيفون ۱۲ بدون شارژر و هدفون، برند مگ سيف را نيز احياء كردند. 

يكي از اتفاقات مهم كنفرانس شب گذشته اين بود كه مديرعامل اپراتور بزرگ ورايزن در اپل پارك حضور پيدا كرد و توضيحاتي درباره‌ي همكاري با اپل روي فناوري 5G آيفون‌هاي جديد ارائه داد. حضور مديرعامل ورايزن در مراسم اپل باعث شد توجه سرمايه‌گذاران شركت‌هاي مخابراتي به رويداد Hi, Speed جلب شود. 

تا پيش از آغاز مراسم ديشب، سهام اپل شرايطي بي‌ثبات طي مي‌كرد و در تلاش بود به عملكردي باثبات دست پيدا كند. لحظاتي پس از آغاز مراسم اپل، ارزش سهام شركت با افت مواجه شد، اما در جريان برگزاري مراسم شاهد رشد ارزش سهام بوديم. البته رشد ارزش سهام اپل، موقتي بود. هرچه مراسم بيشتر طول كشيد، شاهد افت بيشتر سهام اپل بوديم. نمودار زير كه توسط YCharts منتشر شده است جزئيات ماجرا را نشان مي‌دهد. همان‌طور كه در تصوير زير مشخص است، سهام‌داران اپل روز خوبي تجربه نكرده‌اند.

منبع:

https://www.zoomit.ir/economics/363831-apple-stock-dips-verizon-recovers-hi-speed-iphone-event/

والپيپرهاي آيفون ۱۲ را از اينجا دانلود كنيد

۲۹ بازديد

اپل همه‌ساله گوشي‌هاي سري آيفون را با مجموعه‌ي جديدي از والپيپرها به بازار عرضه مي‌كند. اين شركت شب گذشته گوشي‌هاي آيفون ۱۲ معمولي، آيفون ۱۲ ميني، آيفون ۱۲ پرو و آيفون ۱۲ پرو مكس (Apple iPhone 12 Pro Max) را با نمايشگر OLED و اينترنت 5G و بدنه‌اي با لبه‌ي تخت معرفي كرد. آيفون‌هاي نسل جديد اپل داراي مجموعه‌اي از والپيپرهاي جذاب هستند كه به‌تازگي توسط رسانه‌ي 9to5Mac از سيستم‌عامل iOS 14.1 استخراج شده‌اند.

اپل اعلام كرد گوشي‌هايش جديدش را در رنگ‌بندي متنوع عرضه مي‌كند. رگه‌هايي از رنگ‌بندي گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ در والپيپرهاي اختصاصي اين گوشي‌ها ديده مي‌شود. به‌علاوه والپيپرها داراي نسخه‌ي روشن و تاريك هستند. واليپپرهاي اين مقاله هنگامي كه در iOS 14.1 روي آيفون ۱۲ نصب شوند، والپيپر زنده (Live Wallpaper) هستند، بااين‌حال نمي‌توان نسخه‌ي زنده‌ي آن را با گوشي‌هاي ديگر به‌اشتراك گذاشت. 

در ادامه مي‌توانيد والپيپرهاي آيفون ۱۲ را دانلود كنيد:

منبع:

 https://www.zoomit.ir/mobile/363832-apple-iphone-12-wallpapers-light-dark-download/

آموزش نصب وردپرس روي ويندوز 10

۳۴ بازديد

براي نصب برنامه هاي تحت وبي همچون وردپرس كه با زبان PHP نوشته شده اند، نياز به يك هاست پسنديده داريم. اين هاست بايد علاوه بر پشتيباني از زبان PHP بانك اطلاعاتي MySQL را نيز پشتيباني نمايد.
در مطلب روش هاي نصب وردپرس، طريق هاي متفاوت نصب آن را آموزش دادم.در تعليم نصب وردپرس روي رايانه شخصي به شما ياد خواهيم داد الي با ساخت يك هاست محلي، وردپرس را بر روي كامپيوتر شخصي خود نصب كنيد تا پس از اعمال دگرگوني ها و … بتوانيد آن را روي يك هاست بارگزاري نماييد. يعني ما يك هاست محلي با پشتيباني از PHP و MySQL را برروي كامپيوتر شخصي ايجاد مي كنيم و سپس وردپرس را در آن نصب مي نماييم.براي ساخت يك هاست محلي يا localhost، نياز به برنامه Xampp داريم ( نصب وردپرس روي كامپيوتر با به كارگيري برنامه Xampp ). اين نرم افزار Apache براي اجراي آموزش نصب وردپرس روي ويندوز 10 فايل هاي PHP و بانك اطلاعاتي MySQL را برروي كامپيوتر شما مانند سازي مي نمايد. البته شما مي توانيد از نرم افزارهاي ديگري همچون:
WAMPXAMPPUniform ServerEasyPHPاستفاده كنيد كه كل همانند سازهايي براي اجراي فايل هاي PHP و بانك اطلاعاتي MySQL هستند. ما در اين تعليم از برنامه Xampp استفاده مي كنيم.
فيلم آموزش نصب وردپرس روي كامپيوتردر اين فيلم آموزشي روش نصب وردپرس روي كامپيوتر شخصي را مرحله به مرحله ياد خواهيد گرفت.
مباحثي كه در اين فيلم توضيح ديتا شده است، عبارتند از:
مزاياي نصب وردپرس روي رايانه شخصينيازمندي هاي نصب وردپرس و روش حاضر سازي آن هاآشنايي با لوكال هاست يا هاست محليآموزش نصب Xamppآموزش و راهنماي نصب WordPressنكات امنيتي در اثناء نصب وردپرسورود به داشبورد مديريتي وردپرسپيشنهاد مي كنم تماشا اين ويدئوي 18 دقيقه اي را از دست ندهيد.

مزاياي نصب وردپرس روي رايانه در لوكال هاستهنگامي كه آموزش هاي تاسيس يك تارنما وردپرسي را فرا مي گيريم، مي توانيم بدون پرداخت خرج براي هاست، سايتي را در محيط آزمايشي به اسم لوكال هاست يا هاست محلي نصب و تاسيس نماييم تا مهارت هاي لازم را كسب كنيم به زبان ساده تر در اين تعليم ياد خواهيم گرفت كه چگونه وردپرس را روي ويندوز نصب كنيم ( نصب وردپرس روي رايانه ).
يا يك طراح وب سايت هستيم و بيچارگي داريم بدون اتمام تغييرات و توسعه تارنما بصورت آنلاين كه گاها با خطاهاي گوناگوني روبرو خواهيم شد، يك نسخه آزمايشي از سايت را روي يك هاست آزمايشي بسازيم و پس از رفع ايرادات و اتمام طراحي، آن را روي هاست سايت آپلود و نصب كنيم.
شايد اين مطالب هم اخ داشته باشيدآموزش نصب وردپرس در ۵ دقيقهآموزش نصب وردپرس در ۵ دقيقهآموزش انتقال وردپرس به هاست و گستره ديگرآموزش انتقال وردپرس به هاست و دامنه ديگرآموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرسآموزش ساخت بسته نصب آسان در وردپرسCMS  وردپرس چيست و چرا در طراحي سايت استفاده مي كنيم؟CMS وردپرس چيست و چرا در طراحي سايت استفاده مي كنيم؟براي رفع ايرادات، گسترش و طراحي لوكال هاست از سرعت بهتري نسبت به هاست برخورداره. چون شما روي كامپيوتر شخصي تون فايل ها رو باز، ويرايش و يا حذف مي كنيد و نيازي به اينترنت ذغالي نداريد!
به استناد موارد بالا كه گفتم اولين مرحله از آموزش نصب وردپرس، نصب وردپرس روي لوكال هاست است.
آموزش Xampp به زبان ساده!همانطور كه گفتم اولين گام از آموزش نصب وردپرس نصب آن روي ويندوز بدست ايجاد يك لوكال هاست است. برنامه Xampp براي برپايي لوكال هاست گزينه مناسبي هستش. پس ادامه اين مطلب را با دقت بخوانيد.
آموزش دانلود و نصب برنامه Xamppابتدا بر پاي بست، سيستم عامل خود، نرم اسباب Xampp را از وبسايت رسمي اين برنامه دانلود و نصب نماييد.
آموزش شروع بكار با نرم اسباب Xamppپس از نصب برنامه Xampp، آن را اجرا نموده و براي شروع روي دكمه Start روبروي دو گزينه Apache و MySQL كليك نماييد لغايت اين دو سرويس اجرا شوند. بعد از اجرا شدن اين دو سرويس رنگ آن ها سبز رنگ شده و Port و PID(s) آن ها مقدار مي گيرند.
آموزش Xampp
براي مشاهده فايل هايي كه روي هاست محلي خود داريد بايد در مرورگر خود يكي از آدرس هاي زير را وارد نماييد:
http://localhost
http://127.0.0.1
براي مديريت فايل هاي موجود در هاست محلي مي تونيد روي دكمه Explorer در برنامه Xampp كليك نماييد و در پنجره باز شده اقدامات باره نيازتون رو انجام بديد.
براي مديريت ديتابيس ها ( پايگاه ديتا ) برروي دكمه Admin روبروي MySQL كليك نماييد لغايت phpMyAdmin مفتوح بشه. توضيحات اين سرنوشت رو در ادامه آموزش بهتون ميدم.
ايجاد يك پايگاه داده براي وردپرسهمانطور كه در بالا روشنگري دادم phpMyAdmin براي مديريت پايگاه ديتا ها است. براي اجراي phpMyAdmin در برنامه Xampp برروي دكمه Admin روبروي MySQL كليك نماييد و يا آدس هاي پايين را در مرورگر خود اجرا نماييد:
http://localhost/phpmyadmin
http://127.0.0.1/phpmyadmin
در ستون سمت چپ phpMyAdmin مي توانيد ليست پايگاه هاي ديتا اي كه قبلا ساخته ايد را تماشا نماييد.
براي ساخت ديتابيس جديد دو گذرگاه ساده وجود داره:
ساخت ديتابيس در phpMyAdmin
روي لينكNew كه بالاي ليست ديتابيس ها (ستون سمت چپ) است كليك نماييد.روي Databases در بالاي صفحه كليك كنيدساخت ديتابيس در phpMyAdmin
در صفحه مفتوح شده در فيلد Database name اسم پايگاه ديتا را وارد نماييد. مقدار فيلد Collation رو به utf8_persian_ci تغيير دهيد و روي دكمه Create كليك كنيد. شادباش- شاباش ميگم، ديتابيس سايت متولد شد و حال كه شما حاضر ايد الي آموزش نصب وردپرس مطالعه نماييد!
آموزش نصب وردپرس روي ويندوزخوب الي اكنون ياد گرفتيم كه يك هاست محلي ( نصب وردپرس روي لوكال هاست ) براي نصب وردپرس بر روي كاميپوتر شخصي نصب كنيم. در اين تقسيم از آموزش نصب وردپرس رو كه تفاوتي با نصب وردپرس روي پنل هاي هاستينگ نداره رو آموزش خواهيم داد.
دانلود وردپرس فارسيابتدا فايل زيپ وردپرس رو از تارنما رسمي وردپرس به زبان فارسي دانلود نماييد لغايت نصب وردپرس روي لوكال هاست را شروع كنيم!
نصب وردپرس فارسيفايل دانلود شده وردپرس را در مسير نصب Xampp در پوشه htdocs از حالت Zip خارج نماييد.
فايل هاي وردپرس
براي نصب وردپرس روي لوكال هاست بايد به گذرگاه لوكال هاست و سپس فولدري كه در آن وردپرس را استخراج نموديد برويد يعني راه نصب وردپرس روي كامپيوتر. بطور مثال ما وردپرس را در فولدري به اسم wordpress در پوشه htdocs استخراج كرديم در نتيجه آدرس پايين را در مرورگر وارد مي كنيم:
http://localhost/wordpresshttp://127.0.0.1/wordpress
درصورتيكه عمليات فوق را بدرستي سپريدن دهيد، فيش زير را نگريستن مي كنيد:
نصب وردپرس
روي دكمه ” بزن بريم! ” كليك كنيد تا به فيش پايين هدايت شويد:
نصب و تنظيمات وردپرس
براي نصب وردپرس روي لوكال هاست فقط كافيه اطلاعات بالا را بر پايه راهنماي پايين تكميل كنيد:
نام پايگاه داده: مشهور كه در هنگام ساخت پايگاه داده در phpMyAdmin برگزيدن كرده ايد را وارد نماييد.نام كاربري: براي هاست لوكال ( هاست محلي ) اسم كاربري root را وارد نماييد.رمز: اين قسمت را خالي خلاص كنيد.ميزبان پايگاه داده: بصورت پيشفرض localhost پيمان دهيد.پيشوند جداول: براي حفظ امنيت و نصب چند وردپرس روي يك ديتابيس اين تقدير را تغيير دهيد. فراموش نكنيد كه در پايان اسم پيشوند حتما از ” _ ” كاربرد نماييد.درصورتيكه با كليك روي دكمه فرستادن با پيغام زير مواجه شده ايد، اين بدان معناست كه عمليات اتصال وردپرس به ديتابيس با كاميابي انجام شد است.
اتصال وردپرس به ديتابيس
 
روي دكمه اجراي نصب كليك كنيد الي بعد از ساخت جداول پايگاه داده به مرحله بعدي برويد:
 
اتمام نصب وردپرس
در برگه مفتوح شده موارد را طبق تعليم زير وارد نماييد لغايت نصب وردپرس روي لوكال هاست تمام شود:
عنوان سايت: تيتر و عنوان اصلي تارنما را وارد نماييد. ( اين قسمت بعد از نصب نيز قابليت تغيير دارد )نام كاربري/رمز: نام كاربري و رمز مدير اصلي تارنما را براي ورود به پنل مديريتي وردپرس وارد نماييد.ايميل شما: ايميل مدير تارنما را وارد نماييد. توجه نمايي بسياري از اطلاعيه هاي تارنما از طريق ايميل به شما ارسال خواهند شد.نمايش به موتورهاي جستجو: با تيك زدن اين گزينه از موتورهاي جستجو در آهنگ مي كنيد كه سايت شما را در ليست نتايج جستجوها نمايش ندهد. اين فرمايش بسته به موتورهاي جستجو است كه آيا به حقوق شما احترام خواهند گذاشت يا خير.اتمام مراحل نصب وردپرس
تبريك ميگم، به همين راحتي وردپرس رو روي هاست محلي ( Localhost ) نصب كرديد و تعليم نصب وردپرس روي ويندوز رو به سپريدن هست.
قبل از نصب وردپرس روي لوكال هاست آخرين نكته واپسين نكته اي كه بايد بگم اين هست كه براي ورود به پنل مديريتي وردپرس مي توانيد روي دكمه ورود كليك كنيد و يا از راه يگانه از آدرس هاي زير وارد صفحه لاگين پنل مديريتي وردپرس خويش شويد:
http://localhost/wordpress/wp-login.phphttp://localhost/wordpress/wp-adminhttp://127.0.0.1/wordpress/wp-login.phphttp://localhost/wordpress/wp-admin
تبريك مجدد! شما اولين سايت خويش را با استفاده از آموزش نصب وردپرس روي كامپيوتر پياده نموديد. پس از اينكه كليه دگرگوني ها را داديد مي توانيد با استفاد از تعليم انتقال وردپرس، سايت خود را از لوكال و كامپيوتر شخصي به هاست اينترنتي منتقل كنيد.
سئوالات متداول نصب وردپرس روي كامپيوتر شخصي (لوكال هاست)چرا وردپرس را روي كامپيوتر شخصي نصب مي كنيم؟
1- انعطاف پذيري و صرفه جويي در وقت 2- برپايي محيطي براي تست و امتحان پلاگين ها و قالب 3- تفريق خطاها و دشواري ها سايت آنلاين
براي نصب وردپرس به چه امكاناتي نياز داريم؟
براي نصب برنامه هاي تحت وبي همچون وردپرس كه با زبان PHP تأليف شده اند، نياز به يك هاست مناسب داريم. اين هاست بايد علاوه بر پشتيباني از زبان PHP بانك اطلاعاتي MySQL را نيز حمايت نمايد. البته براي نصب وردپرس روي كامپيوتر، بدست نرم انگيزه ها يك هاست روي آن همانند سازي مي شود كه به آن لوكال هاست گفته مي شود.
از چه برنامه هايي براي نصب وردپرس روي رايانه بهره‌گيري مي كنيم؟
براي نصب وردپرس روي كامپيوتر، مي توانيد از احد از برنامه هاي پايين بهره‌گيري كنيد: WAMP، XAMPP، Uniform Server، EasyPHP
مراحل نصب و راه اندازي وردپرس روي كامپيوتر چيست؟
بطور كلي نصب وردپرس دربرگيرنده چند مرحله پايين مي باشد: دانلود پسينيان نسخه وردپرس، دانلود و نصب برنامه Xampp، انتقال فايل ها به گذرگاه نصب، ساخت ديتابيس، فراخواني وردپرس براي نصب، تعقيب فرآيند نصب و اتصال به ديتابيس، سپريدن مراحل نصب و تنظيمات اوليه وردپرس
چه تنظيمات اوليه اي بعد از نصب Xampp بايد اتمام دهم؟
براي تنظيمات اوليه Xampp فايل php.ini كه در راه  C:xamppphpphp.ini وجود دارد را با يك ويرايشگر متن باز كنيد(جاي C:xampp مسيري كه برنامه روي آن نصب شده را جايگزين كنيد). حال هر يك از موارد پايين را پيدا و مقادير آن ها را به مقادير پيشنهادي پايين تغيير دهيد و فايل را اندوخته كنيد.
upload_max_filesize = 750Mpost_max_size = 750Mmax_input_time = 5000max_execution_time = 5000memory_limit = 1000M
براي تنظيمات MySQL در نرم اسباب Xampp كافي است كه از مسير C:xamppmysqlbinmy.ini (جاي C:xampp مسيري كه برنامه روي آن نصب شده را جايگزين كنيد) فايل my.ini را با يك ويرايشگر متن باز كرده و پارامتر زير را پيدا و مقدار آن را برابر مقدار پيشنهادي ذيل قرار دهيد.
max_allowed_packet = 500M
حال بس است اين فايل را نيز ذخيره و يكبار Apache و MySQL را Stop و Start كنيد.
خطاي پرونده wp-config.php يافت نشد براي چيست؟
اين خطا بدليل پيدا نكردن فايل wp-config.php نمايش داده مي شود. براي حل اين دشوار به راه نصب وردپرس رفته و اسم فايل wp-config-sample.php را به wp-config.php تغيير دهيد. سپس آن را ويرايش كرده و مشخصات ديتابيس خود را در محل هاي مشخص شده وارد كنيد.
خطاي اندازهٔ فايل از بي گمان تعيين شده براي بارگذاري پرونده‌ها در اين سايت بزرگ‌تر است براي چيست؟
تنظيمات پيشفرض Xampp به شما دستور آپلود فايل هاي بيش از 2 مگابايت را نمي دهد. البته نگران نباشيد، شما مي توانيد براي آپلود فايل هاي بيش از 2 مگابايت در وردپرس از تعليم افزايش حجم آپلود فايل بهره‌گيري كنيد.
چرا در برنامه Xampp وب سرور آپاچي اجرا نمي شود؟
دليل اين دشوار اين است كه وب سرور آپاچي از پورت 80 براي اجرا كاربرد مي كند و احتمالا برنامه ديگري نيز بطور مقارن در حال به كارگيري اين Port است. براي حل اين مشكل به محل نصب برنامه Xampp رفته و از راه ذيل فايل httpd.conf را با يك ويرايشگر متن باز كنيد.
محل نصب Xamppapacheconf
در اين فايل بدنبال كدهاي ذيل بگرديد و عدد 80 رو به 81 تغيير ديتا و فايل رو دخيره كنيد:
Listen 0.0.00:80 #

كامپيوترهاي كوانتومي جهان را تغيير مي‌دهند

۲۸ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, كامپيوترهاي كوانتومي

 

اين روزها، عصر كامپيوترهاي پر سرعت است و كامپيوترهاي كوانتومي كه پديده‌اي نوظهور هستند، طي چند سال آينده، شيوه‌هاي ارتباطي انسان‌ها، درمان بيماري‌ها و حتي حل مسائل چالش برانگيز كنوني را به كل متحول خواهند كرد. اما برخي از متخصصان صنعت كامپيوتر، نگرانند كه كامپيوترهاي كوانتومي بتوانند حتي خود اينترنت را نيز از كار بيندازند.

 

گوگل تحقيقات جديدي انجام داده كه اعلام مي‌كند چنين اتفاقي ممكن است زودتر از چيزي كه پيش‌بيني شده روي دهد. بر اساس تحقيقي كه خبر آن به‌صورت غير‌رسمي منتشر شده، كامپيوترهاي كوانتوم به زودي به مقام برتريكامپيوترهاي كوانتومي جهان را تغيير مي‌دهندكوانتوم يا quantum supremacy دست پيدا خواهند كرد. يعني، كامپيوترهاي كوانتوم قادر به انجام فعاليت‌هايي خواهند شد كه در حال حاضر حتي قدرتمندترين كامپيوترها نيز از انجام آنها ناتوان هستند.

 

اين تئوري را اولين بار دكتر ريچارد فينمن در سال ۱۹۸۲ مطرح كرد. در اين تئوري ادعا مي‌شود كه كامپيوترهاي كوانتوم، وِيژگي‌هاي اختصاصي فيزيك كوانتوم را دارا هستند و با پيشرفت علم كامپيوتر، به قدرت پردازشي دست پيدا مي‌كنند كه فراتر از هر كامپيوتر ديگري است. كامپيوترهاي كوانتوم، به جاي استفاده بيت‌هاي سنتي – صفر و يك‌هايي كه براي ذخيره و انتقال داده استفاده مي‌شود- از بيت‌هاي كوانتومي يا كيوبيتز (qubits) بهره برده‌اند. كيوبيت‌ها ديگر محدود به دو حالت دوگانه صفر و يك نبوده و مي‌توانند با هر بار اضافه شدن به سيستم كامپيوتر كوانتومي، قدرت آن را به طرز قابل‌توجهي افزايش ‌دهند. كيوبيت‌ها براي ادامه فعاليت خود بايد در محيط بسيار سرد نگهداري شوند - تقريبا نزديك به صفر مطلق( ۲۷۳- درجه‌سلسيوس).

 

اين ويژگي باعث مي‌شود كه نگهداري اين نوع كامپيوترها اگر غير‌ممكن نباشد، بسيار هزينه بر شود. به‌عبارت ديگر، شايد تنها، شركت‌هاي عظيمي همچون گوگل، ناسا يا سيا بتوانند به چنين قدرتي دست پيدا كنند. آن‌طور كه از ادله بر مي‌آيد، ظاهرا گوگل در رابطه با تكنولوژي اين سبك انقلابي از كامپيوترها نيز، مثل ديگر حوزه‌ها پيشتاز شده است. اين شركت موفق شده يك كامپيوتر ۷۲-qubit توليد كند كه قادر است محاسبه‌اي را كه يك سوپر كامپيوتر سنتي در ده هزار سال ! انجام مي‌دهد، تنها در ۲۰۰ ثانيه انجام دهد.

 

اما چنين توسعه و دستاوردي قطعا بدون هزينه نخواهد بود. آقاي تيم كالان، يكي از مسوولان شركت امنيت سايبري Sectigo، هشدار داده كه توسعه اين نسل جديد از ماشين‌ها مي‌تواند تبديل به فاجعه‌اي شود كه كالان از آن تحت عنوان «آخرالزمان كوانتومي» نام برده است. بيشترين تهديدي هم كه ايجاد مي‌شود، در حوزه تكنولوژي‌هاي رمزگذاري هويدا خواهد شد مانند تكنيك‌هايي كه همين حالا در برنامه‌هاي پيغام‌رساني مانند واتساپ ديده مي‌شود. دو سيستم معمول رمزگذاري كه RSA و ECC نام دارند، مي‌توانند از تمام داده‌هاي كاربران در مقابل مجرمان سايبري، هكرها و آژانس‌هاي جاسوسي محافظت كند.

 

داده‌هاي مربوط به ارگان‌ها و دولت‌ها، دپارتمان‌هاي آموزشي، تجاري و پزشكي، با وجود كامپيوترهاي كوانتومي مي‌تواند در معرض خطر بزرگي قرار بگيرد؛ زيرا سيستم‌هاي قدرتمند اين كامپيوترها مي‌تواند به سرعت داده‌هاي رمزگذاري شده را بشكند و هيچ مانعي در مقابل آن وجود ندارد.

راهنماي خريد دوربين عكاسي

۳۲ بازديد



مشاوره خريد دوربين عكاسي, راهنمايي خريد دوربين عكاسي ديجيتال

راهنماي خريد دوربين

 

انواع بسيار زيادي از دوربين هاي عكاسي شامل دوربين هاي كوچك تا انواع دوربين هاي DSLR وجود دارند. اگر براي اولين بار به فكر خريد يك دوربين عكاسي افتاده‌ايد حتما سوالات زيادي در ذهنتان وجود دارد. انتخاب يك دوربين بدون داشتن اطلاعات كافي مي‌تواند دلهره‌آور باشد. ما در اين‌جا سعي مي‌كنيم شما را براي رسيدن به بهترين انتخاب راهنمايي كنيم. 

 

امروزه دوربين‌هاي ديجيتال به دو دسته‌ي اصلي دوربين‌هاي بدون آينه و دوربين‌هاي DSLR تقسيم مي‌شوند.

دوربين‌هاي DSLR و دوربين‌هاي بدون‌آينه دو نوع از دوربين‌هايي هستند كه مي‌توانند قابليت‌هاي حرفه‌اي و امكان تعويض لنز را در اختيارتان قرار دهند. دوربين‌هاي حرفه‌اي يا DSLR از تكنولوژي تك لنز انعكاسي يا Single Lens Reflexراهنماي خريد دوربين عكاسيبراي هدايت كردن پرتوهايي كه از دريچه‌ي ديافراگم وارد مي‌شود، به منظره‌ياب كه در واقع دريچه‌اي براي ديدن پيش‌نمايش عكس است، بهره مي‌گيرند.

 

مشاوره خريد دوربين عكاسي, راهنمايي خريد دوربين عكاسي ديجيتال

راهنماي خريد دوربين عكاسي

 

زماني كه شاتر را فشار مي‌دهيد، آينه‌اي كه براي بازتاب كردن پرتوها و هدايت آن به سمت منظره‌ياب در مسير قرار گرفته، بسيار سريع كنار مي‌رود و پرتوها به حسگر حساس به نور برخورد مي‌كند و سيگنال الكتريكي ضعيفي ايجاد مي‌شود. به اين ترتيب با پردازش سيگنال، عكس‌ها ثبت مي‌شوند.

 

در دوربين بدون آينه، همان‌طور كه از نامش متوجه شده‌ايد آينه‌اي براي انعكاس پرتوها در كار نيست. پرتوها هميشه به حسگر برخورد مي‌كنند. زماني كه عكس مي‌گيريد، پرتوها در شرايط همان لحظه روي حسگر تابيده شده و ثبت مي‌شود. بنابراين منظره‌ياب آپتيكال وجود ندارد! اگر منظره‌يابي در كار باشد، صرفاً الكترونيكي است و به عبارت ديگر تصويري كه حسگر همواره در حال ثبت كردن آن است را در يك نمايشگر كوچك مشاهده مي‌كنيد كه از نوع LCD‌ و LED است.

 

حذف شدن آينه موجب مي‌شود كه ابعاد كلي بدنه‌ي دوربين Mirrorless كوچك‌تر از دوربين‌هاي DSLR باشد. وزن نيز كمتر مي‌شود. با توجه به كاهش ابعاد بدنه‌ي دوربين يا Body، كمپاني‌هاي معروفي مثل Canon و Nikon مشغول طراحي و ساخت لنزهاي جديد براي اين مدل‌ها شده‌اند و در حال حاضر لنزهاي متنوعي نيز در بازار موجود است.

 

طراحي سايت شركتي در كرج

۳۳ بازديد

طراحي سايت در كرج
طراحي اپليكيشن در كرج
سئو و بهينه سازي سايت در كرج
با بيش از 5 سنه سابقه ي شغل در كرج مشغول به كار و جنبش است
 وب با جديد ترين متون طراحي سايت و اپليكيشن سعي دارد در كرج بهترين خدمت را با ارزان ترين قيمت در برگزيدن مشتريان پيمان دهديكي ساير از خدمات كمپاني  وب ارائه مشاوره مجاني قبل از پيمان نامه و طراحي سايت و اپليكيشن استهمينجا كار به سپريدن نميرسد از ساير مزاياي كمپاني طراحي سايت در كرج پشتيباني فني يكساله مجاني و تعليم مجاني پيشه با پنل مديريت سايت استامروزه با ترقي تكنولوژِي و كاربرد طراحي سايت شركتي در كرج بيش از 70 درصد مردم از دنياي مجازي و سايت و اپليكيشن ، احتياج يه سوداگري كامياب سايت و اپليكيشن است و تبديل فرصت ها به مشتري استشركت طراحي سايت در كرج افتخار دارد با كمپاني هاي بزرگ و كامياب همانند منشور نزاكت و… در ايران و بيرون مملكت مشاركت كرده
صاحب كسب و كار سنتي هستيد و دربايستن به سايت داريد؟
اگر تا به امروز به انديشه به كارگيري سايت و اپليكيشن نبوده ايد درواقع از ديگر رقبا عقبيد!! اگر صاحب يك كسب و كار سنتي هستيد يك سايت مناسب براي برقراي پيوستگي بهتر و پيوسته بامشتريان احتياج هستافزايش كاربران اينترنت در ايران و كرج و حتي جهان قابل چشم پوشي نيست و امروزه كساني كه در فضاي مجازي بود و توانستند طراحي سايت خوبي اتمام دهند فروش آنان بصورت چشمگيري افزايش يافته اند
شركت طراحي تارنما در كرجبا امكانات به روز و پسنديده با خرج زير و پسنديده آماده سپريدن سفارشات طراحي سايت در كرج مي باشد.طراحي سايت با كيفيت راوب بخواهيد و با ديد نمونه كارهاي و تعرفه هاي بها هاي ما را به ديگر رقبا بررسي كنيد و كمپاني مناسب خويش را گزينش كنيد
طراحي سايت در كرجشركتبا بكار گيري متود روز گيتي و تكنولوژِي هايي مانندوردپرسپايتونreactreact nativeHtmlcssجاوا اسكريپتدارتفلاترو…
سعي دارد با توجه به احتياج مشتري بهترين بازخورد و عملكرد را داشته باشد
براي سفارش طراحي فقط كافيست با عدد تماس شركت وابستگي پايدار كنيد سپس با هماهنگي به چهره حضوري بازديد سپريدن دهيد الي واير فرايم و راهبري لازم را چهره گيرد
وبشركت طراحي سايت در كرجشركت فني مهندسي  در گويه طراحي سايت در كرج امكاناتي را به مشتريان ارائه خواهد كه از عقيده فني و در ضمن موتور جست و جو مانند گوگل بهينه و سئو محور باشد
قيمت پايين ، افزايش مشتري ، ايده هاي خلاق از ديگر مزايا ي كمپاني طراحي سايت در كرج مي باشد
طراحي سايت در كرجويژگي هاي بارز كمپاني طراحي سايت* سابقه كاري و تخصصي در مقوله طراحي سايت در كرج* مشاوره رايگان براي افزايش مشتري و سود* پايين ترين قيمت بين رقبا* سرعت بالاي لود سايت*طراحي سايت ريسپانسيو* بهينه سازي و سئو* آموزش كاملا رايگان* تضمين امنيت* پيشتيباني مجاني فني لغايت يكسال