آرشیو دی ماه 1399

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

سايت الو اينستاگرام

۳۳ بازديد

تا به حال براي شما هم شده پست يا استوري را ديده باشيد كه اخ داشته باشيد آن را در يك موقعيت ديگر ببينيد، يا آن را براي خودتان دانلود بكنيد؟ سايت الو اينستاگرام خب، از آنجايي كه اينستاگرام تابع قانون كپي رايت است، گزينه اي به اسم دانلود را در اپليكيشن و وب سايت خودش قرار نداده است، اما از آنجايي كه در اين دنيا غير شدني هستي ندارد، در مقاله قرار است به شما روش هاي دانلود از اينستاگرام را ياد بدهيم و شما هم ياد بگيريد كه چطور در پلفت فرم هاي مختلف بتوانيد اينكار را بكنيد. كارهاي بسيار زيادي هستند كه در اينستاگرام غير ممكن به عقيده مي‌رسند، ولي اگر شما هم مي‌خواهيد از آن دسته افرادي باشيد كه مي‌خواهند غير ممكن‌ها را به ممكن‌ها تبديل كنند، كافيست بر روي دوره جامع اينستاگرام بزنيد.
سايت دانلود فيلم اينستاگرامبرويم راز وقت سايت هايي كه با استفاده از آن‌ها مي‌شود. همانطور كه خودتان آگاه هستيد سايت هاي زيادي در اين گويه كار و جنبش مي‌كنند، ولي ما قصد داريم كه 3 الي از بهترين ان‌ها را به شما معرفي نماييم كه در دانلود از اينستاگرام بسيار شما را ستوهي نكنند.توجه داشته باشيد با استفاده از اين سايت ها هم مي‌توانيد بر پست ها را در هر كل پلتفرم‌ها از كامپيوتر گرفته الي موبايل و تبلت دانلود كنيد.
1.اينستاگرام دانلودر (instadownloader)اين سايت يگانه از آن سايت هاي بي اندازه است كه در اغلب مواقع براي شما خوب كار مي‌كند. پيشه كردن با اين سايت زياد ساده است و فقط كافيست كه لينك پستي را كه مي‌خواهيد دانلود كنيد را داشته باشيد. وقتي كه لينك داشته باشيد شغل تمام است. فقط لازم است كه آن را در باكس مربوطه وارد كنيد و بعد بر روي گزينه دانلود بزنيد. عكس يا فيلم شما با بالا ترين كيفيت شدني دانلود خواهد شد.
براي اينكه شما هم وارد اين تارنما بشويد، كافيست كه بر روي instadownloader.com بزنيد.


2.دانلودگرام (downliadgram)دانلودگرام از قوي ترين سايت هاي موجود در اين زمينه است و تقريباً هر كسي براي دانلود از اينستاگرام از اين سايت بهره‌گيري كرده است. كاربري اين سايت خيلي خيلي ساده است و شما با استفاده از آن هر نوع پستي از فيلمي گرفته الي عكس را دانلود كنيد. اين سايت بدست كسان زياد زيادي امتحان شده است و گزينه خوبي براي دانلود است. با ضربه زدن بر روي downloadgram.com مي‌توانيد به اين سايت خوب دسترسي پيدا كنيد.
سايت هاي دانلود از اينستاگرام

3.الو اينستاگرام (aloinstagram)مي‌شود گفت كه اين سايد از هر لحاظي كامل است و حرفي براي گفتن نمي‌گذارد و شما با آن هر چيزي را كه از اينستاگرام بخواهيد مي‌توانيد دانلود كنيد. فرقي نمي‌كند از استوري گرفته تا IGTV را شما مي‌توانيد در اين سايت دانلود بكنيد. حتي پروفايل افراد را هم مي‌توانيد با اين سايت دانلود كنيد! درباره آموزش دانلود كردن استوري با اين سايت در پيوسته مقاله توضيح خواهمي داد، اما اينجا به چهره خيلي كوتاه پيمان است به شما ياد بدهم كه چطور پست هاي IGTV را دانلود بكنيد.

ابزاري كه گوشي را به دوربين و رايانه تبديل مي‌كند

۲۴ بازديد
 اخبار فرهنگي,خبرهاي فرهنگي,گوشي‌هاي هوشمند
يك مهندس خلاق ابزاري به نام هات دايو توليد كرده كه مي‌تواند گوشي‌هاي هوشمند را به رايانه و دوربين زيرآبي مبدل كند. 

به گزارش مهر به نقل از نيواطلس، غواصان و شيرجه روهاي حرفه‌اي معمولاً با استفاده از برخي ابزار كمكي گوشي‌هاي هوشمند را به رايانه‌هايي ساده مبدل مي‌كنند تا عمق شيرجه، مدت زمان زيرآب ماندن و مسير طي شده را شناسايي كنند. اما هات دايو علاوه بر ارائه اين خدمات مي‌تواند گوشي را به دوربين پيشرفته عكاسي و فيلمبرداري در زير آب مبدل كند.

 

ابزار يادشده كه با استفاده از يك آلياژ يكپارچه آلومينيومي و يك لايه پلي كربنات شفاف ۶ ميلي متري توليد شده با گوشي‌هاي هوشمندي كه ابعاد آنها از ۱۶۴ در ۸۴ ميليمتر بزرگ‌تر نباشد، سازگاري دارد. همچنين اين ابزار مي‌تواند از گوشي‌ها تا عمق حداكثر ۸۰ متري آب حفاظت كند.

 

يك پمپ ويژه نيز در هات دايو كار گذاشته شده تا با ايجاد خلاء مانع از ورود هرگونه رطوبت و آب به درون گوشي شود. هات دايو همچنين داراي يك نمايشگر ال اي دي روشن است. حسگر عمق سنج، قطب نماي الكترونيك يكپارچه و يك ريزپردازنده نيز در اين ابزار كار گذاشته شده است.

 

داده‌هاي هات دايو با استفاده از يك اپليكيشن سازگار با اندرويد و آي او اس قابل دريافت است. اين ابزار با بلوتوث نيز سازگار بوده و براي عمق سنجي، مسيريابي، نمايش زمان و غيره قابل استفاده بود و در زمان رسيدن به عمق ۸۰ متري به كاربر هشدار مي‌دهد. يك باتري ۳۵۰۰ ميلي آمپري نيز بر روي هات دايو ۱۷۹ دلاري نصب شده كه استفاده از آن را به مدت ۱۰۰ دقيقه ممكن مي‌كند.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065229.html

وبلاگ به اينستاگرام مي‌آيد

۲۶ بازديد
 اخباراقتصادي ,خبرهاي اقتصادي,

 

اينستاگرام اوايل امسال قابليت جديدي به نام "گايدز" عرضه كرد كه به سازندگان محتوا اجازه مي داد در يك تب اختصاصي در پروفايل كاربري خود به اشتراك توصيه ها، منابع و ساير محتواي طولاني بپردازند اما اكنون اين قابليت براي همه كاربران اين اپليكيشن قابل دسترس خواهد بود.

 

قابليت گايدز در ابتدا براي گروهي از سازندگان فعال بود كه محتواي مربوط به سلامت روان و رفاه را منتشر مي كردند اما اكنون اينستاگرام اعلام كرده كه اين قابليت براي همه كاربران موجود خواهد بود و گايدز دربرگيرنده انواع محتوا مي شود.

 

هدف از طراحي فورمت گايدز فراهم كردن راهي براي سازندگان و بازاريابان اينستاگرام براي اشتراك گذاري محتواي طولاني در اين شبكه اجتماعي است كه تاكنون عمدتا روي مدياهايي نظير تصاوير و ويديوها متمركز بوده است. گايدز اينستاگرام مي تواند بيشتر شبيه يك پست وبلاگ باشد زيرا شامل متن به همراه عكسها، گالريها و ويديوهايي است كه موضوع مورد بحث را به تصوير مي كشند.

 

اين قابليت مي تواند مدت زماني كه كاربران در اينستاگرام سپري مي كنند را افزايش دهد زيرا كاربران ناچار نخواهند بود براي دسترسي به پستهاي مورد نظرشان از طريق لينك قرار گرفته در صفحه سازنده محتوا يا لينك ارايه شده در استوريهاي سازنده، به وب سايتها و وبلاگها بروند.

 

با توسعه بخشهاي محصولات، مكانها و پستها، گايدز اينستاگرام اكنون مي تواند حوزه هاي بيشتري را تحت پوشش قرار دهد. اينستاگرام مي گويد استفاده از اين قابليت را راحتتر كرده است و ممكن است راهنماي محصولات در داخل بخش جديد خريد در اين پتلفرم هم قرار بگيرد.

 

بازديدكنندگان گايدز مي توانند گايدز را در استوريها و دايركتها به اشتراك بگذارند و دسترسي شان را توسعه بيشتري دهند.

 

همچنين اينستاگرام قابليت جست و جو را آپديت كرد و كاربران مي توانند نامها، نام كاربري، هشتگها و مكانها را جست و جو كنند. با تغييراتي كه در بخش جست و جو انجام گرفته است، كاربران مي توانند كليد واژه را در كادر جست و جوي اينستاگرام وارد كرده و محتواي مربوط به آن را در نتايج جست و جو مشاهده كنند.

 

بر اساس گزارش تك كرانچ، اينستاگرام اعلام كرده كه آپديت جست و جو به انگليسي براي همه كاربران در كانادا، آمريكا، انگليس، استراليا، نيوزيلند و ايرلند موجود است و قابليت گايدز براي همه كاربران توسعه پيدا كرده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065290.html

بهترين وبسايت‌هاي خارجي كوتاه كننده لينك

۲۹ بازديد

سايت هاي اختصار كننده لينك در جهان زياد هستند ولي آيا كل آن ها قابل اطمينان و خوب هستند؟ در ادامه شما را با بهترين وبسايت‌هاي خارجي كوتاه كننده لينك آشنا مي كنم. دو فاكتور مهم در خوب بودن سايت كوتاه كننده لينك، شمار بك لينك ها و رتبه الكساش است. پس سعي كنيد به اين دو نكته حتما توجه كنيد.
 
bit.lyكوتاه كننده لينك bit.ly
يكي ساير از بهترين سرويس هاي كوتاه كننده لينك سايت bit.ly است كه در كشور ما هم دوست داشتني است و خيلي از ديجيتال ماركتر ها متعلق به بهره‌گيري مي كنند. از مزيت هاي خوب اين سرويس مي تاب به سفارشي سازي لينك هاي كوتاه شده و آناليز ريزبين كليك ها روي آن ها اشاره كرد.
bit.ly هم يك زماني جزء سايت هايي بود كه مي شد از طريق اختصار كردن لينك در آن كسب درآمد كرد. ولي خيلي وقت است كه چنين امكاني رو از سرويس كوتاه كننده لينك اش برداشته است.
 
Tinyurlكوتاه كننده لينك tinyurl
Tinyurl هم جز يكتا از بهترين و محبوب ترين سرويس هاي كوتاهي كننده لينك بيگانه در گيتي است. در tinyurl هم مي توانيد لينك هاي كوتاهي شده خود را سفارشي كنيد. ولي از عيب هاي اين سرويس كوتاهي كننده لينك مي نا به عدم رد گيري و آناليز كليك ها در آن اشاره كرد.
 
Ow.lyكوتاه كننده لينك Ow.ly
به تازگي Ow.ly به احد از ابزارهاي سودمند در سايت سرشناس  Hootsuite اضافه شده است. Ow.ly هم گرد از باستاني ترين كوتاه كننده هاي لينك محسوب مي شود كه با يكي كردن آن در سايت بزرگ Hootsuite كارايي بيشتري پيدا كرده است. در اين سرويس كوتاهي كننده لينك امكان آناليز دقيق لينك هاي اختصار شده در شبكه هاي اجتماعي براي شما فراهم شده است.
همچنين با يكي كردن آن با Hootsuite مي توانيد پست هاي خويش را در شبكه هاي اجتماعي به چهره چيره دست تعقيب و آناليز كنيد.
 
bit.doكوتاه كننده لينك bit.do
اين سرويس كوتاه كننده لينك هم جزء يگانه از بهترين ها در كوتاه كردن لينك محسوب مي شود. اختصار كننده لينك bit براي كشور هند است و به شما امكان سفارشي سازي لينك هاي اختصار شده را مي دهد. از رتبه الكسا و شمار بك لينك هايش مي توان فهميد سرويس باستاني و قابل اعتمادي است.
 
is.gdكوتاه كننده لينك is.gd
is.gd هم يك سرويس خوب براي اختصار كردن لينك است. عمده كاربران اين سرويس از مملكت چين هستند و يكتا از كهنه ترين سايت هاي اختصار كننده لينك است.
از امكانات منحصر به فرد اين سرويس كوتاهي كننده لينك مي طاقت به ارائه QR Code اشاره كرد كه مي توانيد از آن براي باز كردن لينك اختصار شده خويش در موبايل ها نيز بهره‌گيري كنيد.
همچنين امكان سفارشي سازي لينك كوتاه شده و آناليز كليك هاي آن هم در اين سرويس اختصار كننده لينك امكان پذير است.
 
v.htكوتاه كننده لينك v.ht
اين سرويس هم احد از سرويس هاي پر كاربر در بين سرويس هاي كوتاه كننده لينك محسوب مي شود. اين سرويس هم به شما امكان آناليز ريزبين لينك هاي كوتاه شده و همچنين سفارشي سازي آدرس هاي كوتاه شده را مي دهد.
فقط بايد پروا داشته باشيد كه براي استفاده از امكانات اين سايت براي آناليز لينك هاي كوتاه شده خويش بايد حتما در آن عضو شويد. اين سايت به شما پنل مديريتي براي مديريت آسان تر لينك هاي كوتاه شده تان مي دهد.
 
u.toكوتاه كننده لينك u.to
اين سايت هم يگانه از بهترين سرويس هاي كوتاهي كننده لينك است. امكانات اين سايت هم در جاي خودش جالب توجه است. يگانه از بهترين برتري هاي u.to اين است كه هر بار وارد صفحه اصلي اش مي شويد ليست واپسين لينك هاي كوتاه شده شما را نشانه مي دهد. در ضمن شمار كليك ها روي لينك هاي كوتاه شده شما را هم نشان مي دهد. صحيح همانند سرويس كوتاه كننده لينك گوگل goo.gl !
البته براي مديريت لينك هاي اختصار شده خويش بهتر است حتما در اين سايت عضو شويد.
 
shorl.comكوتاه كننده لينك shorl.com
يكي ديگر از بهترين و قديمي ترين سرويس هاي كوتاهي كننده لينك بيگانه سايت shorl.com است. گرد از خاصيت هاي خوب اين سايت كوتاه كننده لينك اين است كه با افزونه اي كه براي مرورگر هاي كروم و فايرفاكس در اختيارتان پيمان مي دهد مي توانيد در هر صفحه وبي كه هستيد آن را به لينك اختصار تبديل كنيد. تنها كافي است در هر صفحه اي كه هستيد با استفاده از افزونه اي كه روي مرورگر خود نصب كرده ايد اقدام به كوتاه كردن لينك آن صفحه كنيد.
از ديگر ويژگي هاي اين سايت بررسي بازديد لينك هاي اختصار شده تان به صورت خصوصي است.
 
shorturl.atكوتاه كننده لينك shorturl.at
يكي ديگر از بهترين سايت هاي اختصار كننده لينك shorturl.at است كه اغلب براي لينك هاي اختصار شده در شبكه هاي اجتماعي مورد كاربرد پيمان مي گيرد. احد از خاصيت هاي جالب اين سايت اين است كه در صفحه URL Click Counter مي توانيد لينك اختصار شده خود را بدهيد و آمارگرفتن كليك هاي آن را مشاهده كنيد.
 
gg.ggكوتاه كننده لينك gg.gg
سايت gg.gg هم احد از بهترين سايت هاي ارائه دهنده خدمات كوتاهي كننده لينك است. اسم دامين اين سايت منحصر به فرد و ويژه است. از خاصيت هاي خوب اين سايت مي تاب به extension هايي كه براي مرورگرهاي كروم، فايرفاكس و اپرا ارائه داده است اشاره كرد. بدست اين افزونه هاي به راحتي و سريع مي توانيد در هر سايتي كه هستيد لينك كوتاه شده آن را بسازيد و تحويل بگيريد.
يكي ساير از ويژگي هاي خوب سايت gg.gg اين است كه لينك هاي كوتاهي شده را با ريدايركت 301 به شما ارائه مي دهد. و اين صد در صد براي سئو سايت تان سودمند است.
 
يونيون
كوتاه كننده لينك يون از كهن ترين سرويس هاي كوتاه كننده لينك ايراني است كه قبلا با آدرس yon.ir بود اما اكنون آدرس اين سايت به yun.ir تغيير كرده است. با سايت يون به راحتي مي توانيد لينك هاي خود را كوتاهي كنيد و محدوديتي در اين پيشه براي شما وجود ندارد. مديريت لينك ها در يون بسيار آسان است و تاريخ انقضاء براي لينك هاي كوتاه شده در عقيده گرفته نشده است.
اين سرويس اختصار كننده لينك ايراني علاوه بر كوتاهي سازي لينك هاي شما امكانات مختلف ديگري را نيز در پسنديدن شما قرار مي دهد. قابليت برپايي ليستي از لينك ها، تنظيم كلمه عبور، تاريخ آغاز و ته اعتبار لينك از امكاناتي است كه در سايت يون در اختيار شما قرار گرفته است.
يكي از مهمترين ويژگي هاي اختصار كننده لينك يون ارائه گزارشات كامل و جامع از آمارگرفتن بازديد ها از لينكهاي شماست. تفكيك گزارش ها بر حسب كشور، تاريخ و روز و ساعت بازديد، ليست ارجاء دهنده ها، دستگاه كاربر و … از امكانات اين كوتاهي كننده لينك خوب ايراني است.
همينطور ارائه ربات كوتاهي كننده لينك و ارائه API در كمر بستن برنامه نويسان از برتري هاي خوب يون است. به راحتي با API يون مي توانيد آن را به سايت خود متصل كنيد و از دامين اختصاصي خود براي كوتاهي كردن لينك هاي خود كاربرد كنيد.
 
وان داوان دا
وان دا يكتا از جديدترين وبهترين اختصار كننده هاي لينك است كه به تازگي كار خود را شروع كرده است. امكاناتي كه سايت وان دا دارد نسبت به سايت هاي ديگر مترقي تر است و همينطور قابليت كسب درآمد براي وبمستران را هم دارد. با كوتاه كننده لينك وان دا خيلي آسان مي توانيد لينك هاي خويش را به چهره سر راست و غير مستقيم اختصار كنيد.
از ويژگي هاي ساير سيستم وان دا ثبت اسم و وارد شدن به حساب كاربري با امكانات اخص است. شما با ثبت اسم در وان دا 1000 تومان پاداش عضويت مي گيريد و با هر دعوتي كه از دوستان تان در وان دا كنيد مي توانيد كسب درآمد داشته باشيد. سيستم زيرمجموعه گيري وان دا به شما كمك مي كند لغايت درآمد خويش را افزايش دهيد.
توسط api سايت وان دا مي توانيد خيلي آسان تر و تند تر لينك هاي خود را كوتاه كنيد و درآمد كسب كنيد. تغيير لينك آسان، اسكريپت، ربات تلگرام و… بدست api وان دا براي شما شدني است.
بعد از اختصار كردن هر لينك براي تماشا شمردن ريزبين از شمار كليك ها كافي است /info را به پيوستگي لينك اختصار شده خويش اضافه كنيد لغايت آمارگرفتن لحظه به لحظه لينك خود را تماشا كنيد.
 
ويژگي هاي سايت وان دا:1000 تومان دستمزد ثبت اسم در سايتآمار ريزبين از لينك هاي كوتاه شدهكوتاه كردن لينك بصورت مستقيم (بدون كسب درآمد)كوتاه كردن لينك بصورت غير سر راست (همراه با درآمدزايي)حد نصاب واريزي 10.000 تومانبابت هر هزار نمايش كامياب 6000 تومان پرداختي10% اجرت هر زير مجموعه 
وان دا (www.1da.ir) بهترين گزينه براي كوتاهي كردن لينك ها و همينگونه كسب درآمد از طريق اختصار كردن لينك براي مديران تارنما ها است.
 
بيتنكوتاه كننده لينك بيتن
بدون شك احد از بهترين، قدرتمندترين و در همان سان با پايداري زياد سرويس ‌هاي كوتاهي كننده لينك ، بيتن مي ‌باشد كه امكانات بسيار احسان را در پسنديدن شما قرار مي‌ دهد.
وب ‌مستران زيادي از اين سرويس محبوب استفاده مي ‌كنند. استفاده از تمامي امكانات اين سرويس، مجاني است.
امكاناتي كه اين سرويس محبوب در برگزيدن شما قرار مي‌دهد، مواردي مانند تاريخچه دقيق، منابع كليك كرده، مناطق جغرافيايي كه كسان در آنها روي اين لينك كليك كرده‌اند و … را دربرگيرنده مي‌شود. وانگهي با استفاده از اين سرويس، مي‌توانيد لينك‌هاي خويش را براحتي ويرايش كنيد.
 
ويژگي هاي بيتن:كنترل پنل نيرومند و احصاء بسار دقيقافزونه كوتاهي كننده لينك وردپرسربات اختصار كننده لينك تلگرامكنترل‌ چيره دست لينكامكانات پرميوم 
ان يو آر الكوتاه كننده لينك ان يو آر ال
ان يو آر ال يگانه از بهترين اختصار كننده هاي لينك است كه چند سالي هست آغاز به پيشه كرده است. همگي لينك ها در اين سرويس اختصار كننده لينك به صورت مستقيم و بدون تبليغات مزاحم مي باشد.
با عضويت در اين سايت شما كنترل كامل در لينك ‌ها خواهيد داشت. تاريخچه دقيق، منابع كليك كرده، مناطق جغرافيايي كه افراد در آنها روي اين لينك كليك كرده‌اند و … را دربرگيرنده مي ‌شود. همچنين مي‌ توانيد لينك ‌هاي خود را به راحتي ويرايش كنيد.
ان يو آر ال (nurl.ir) مي تواند گزينه مناسبي براي اختصار كردن لينك ها براي مديران وب سايت ها و كانال هاي تلگرامي باشد.
 
زاياكوتاه كننده لينك زايا
يكي از بهترين سرويس هاي جديد در گويه كوتاهي كننده لينك سايت زايا به آدرس zaya.io است. اين سايت كه پايين مجموعه سون هاست است امكانات منحصر به فردي نسبت به ديگر كوتاه كننده هاي لينك دارد. به عنوان مثال گرد از از بهترين برتري هاي اختصار كننده زايا اين است كه مي توانيد دامين خويش را به زايا متصل كنيد و لينك هاي كوتاهي خود را روي سايت خودتان به صورت شخصي سازي شده داشته باشيد. مثل links.hamyareweb.co
از ساير برتري هاي كوتاه كننده لينك زايا مي طاقت به بررسي آمار و جزئيات و عملكرد لينك ها، مناسب براي كمپين هاي مناسبي با تاريخ انقضاء، داشتن حريم خصوصي، شخصي سازي لينك ها و… اشاره كرد.
اين كوتاهي كننده لينك دائما در حال بروز رساني است و جديدا ربات تلگرام كوتاه كننده لينك را به سيستم خود اضافه كرده است.
 
امكانات سيستم كوتاه كننده لينك زايا:ساخت لينك با UTMانتخاب دامنه هاي ارايه شده بدست سيستم يا دامنه/ساب حوزه دلخواه شماامكان ساخت Alias يا همون slug مد نظر براي لينك (مثلا: http://link.7ho.st/forums 4)امكان سوژه بندي لينك هاي ساخته شده براي نظم بهتر و معرفي سريع ترقرار دادن رمز عبور بر روي لينك هاي كوتاه شدهامكان تعيين موعد و ساعت انقضا براي لينكامكان ريدايركت بازديدكننده به لينكي متفاوت پس از مثلا ۱۰۰ كليكامكان تعيين حريم خصوصي نمايش آمارگرفتن لينك به چهره خصوصي يا عمومي (جداگانه براي هر لينك)امكان غير پركار و يا فعالسازي مجدد يك لينك اختصار شدههدفگيري جغرافيايي بر بنياد كشورهدفگيري پلتفرم هاي ويژه (مثلا اگر كاربر از اندرويد وارد ميشه به لينك ويژه خودش منتقل شه)امكان ساخت Rotation (مي تونيد چندين لينك رو تعريف كنيد و شدامد رو بر اين لينك ها دسته كنيد. پسنديده براي پياده سازي A/B Testing)كوتاه كردن لينك به چهره تقسيم جمعيدانشنامه توسعه دهندگانامكان ساخت كليد API