آرشیو شهریور ماه 1399

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

كاربرد طراحي سايت چيست ؟

۵۴ بازديد

طراحي سايت چه كاربردي مي تواند داشته باشد ؟
اين جمله به اين معنا مي باشد كه صاحب وب سايت از طراحي و طراحي سايت چه منظور و انتظاري دارد و اين كه قرار است با داشتن يك سايت خوب به چه نتيجه اي برسد ؟
هر كسي از ساخت و طراحي وب سايت منظوري ويژه را پيگيري مي كند ، برخي به پيگيري شناخته شدن سوداگري و تجارت شان هستند و بعضي از كسان ديگر نيز به تعقيب فروش محصولات خويش به صورت اينترنتي مي باشند زيرا اين تقسيم معتقد هستند كه از طريق اينترنت آسان تر مي تاب به فروش محصولات و خدمات پرداخت و ديگر احتياج به مكان و زمان خاصي نيست .
طراحي سايت براي هر شخصي با هر نيتي كه دارد يك مسئله بنيادي و مهم است و كسان با داشتن يك برنامه ريزي صحيح و ريزبين مي توانند از اين جستار بهره‌گيري نموده و ان را به بهترين نحو قبل ببرند . تمام اين كار ها به خاطر ترقي كردن در شغل ها مي باشد مثلا اگر فردي در زمينه ي فروش محصول و يا خدمات خاصي پيشه مي كند رغبت دارد لغايت به هر صورتي كه شده بازديد كنندگان از سايت خويش را افزايش دهد و بيش تر از قبل محصولات خويش را بفروشد .
علاوه بر داشتن سايت بايد طرز بهره‌گيري درست از آن را نيز بدانيد و نيرو و توان اين را داشته باشيد كه با كمك شيوه هاي متنوع ترافيك تارنما تان را افزايش ديتا و بالا ببريد به عنوان مثال براي وبسايت محتواي جديد و اخير بگذاريد و يا از مطالب پسنديده و عكس هاي جذاب بهره‌گيري نماييد و در كل كاري كنيد كه طراحي وب سايت خوب و كاربر پسند داشته باشيد .
 


هر چه ترافيك وب سايت خود را به نحوي افزايش دهيد متعلق به طرف باعث مي شود تا مشتري ها يتان هم بسيار تر شوند و اين براي شما سودمند و مناسب خواهد بود زيرا هوده زيادي را نسيب تان خواهد كرد.
سعي كنيد الي اشخاصي را پيدا كنيد كه با گويه كاري شما منسجم باشند و مرتبط با مقوله كاري شما تكاپو نمايند ، اين شروع احسان براي شما خواهد شد و مي توانيد بر روي اين كسان سرمايه گذاري نماييد . شما مي توانيد با اساني با اين كسان تعامل كرده و از آنان بخواهيد الي تدريجا پس از مدتي محتواي وبسايت تان را در تارنگار و يا وب سايت خود شان منتشر كنند و هم چنين اگر در شبكه ها و رسانه هاي اجتماعي نيز پركار هستند در آن جا نيز صفحه اختصاصي داشته و متون و مطالب مهم را ان جا به اشتراك بگذارند و تمام مطالب را منتشر نمايند .
انتشار مطالب به بازبيني زمان مشتري هاي بيش تري را به سمت تان مي كشاند و اين براي شما يعني هوده بيش تر و منفعت بسيار .
اين نكته را بدانيد كه اكثر كسان و اشخاصي كه شما را مي شناسند و عضو وب لاگ و يا تارنما شما مي شوند به طريقي به شما علاقه ‌مند بوده كه اين شغل را كردند بعد مي توانيد در ادامه كار و جنبش هايتان از آن ها كمك بگيريد و به كمك ان ها خدمات و محصولات تان را بفروشيد و گسترش دهيد .
مطالبي كه در سايت مي گذاريد را مهار كنيد و اجازه منتشر شدن هر متني را ندهيد ، شما مدير يك تارنما و ميزبان هستيد و بايد بدانيد بيش تر چه مطلبي بيننده و ماربر شما را خوشحال مي كند و پس روي ان زوم كنيد . كاربران بعد از ورود به سايت شما مهمانان شما خواهند شد بعد به انان توجه نماييد و مطالبات يشان را جدي بگيريد .طراحي سايت چه كاربردي مي تواند داشته باشد ؟
اين جمله به اين معنا مي باشد كه صاحب وب سايت از طراحي و ساخت وب سايت چه قصد و انتظاري دارد و اين كه پيمان است با داشتن يك سايت خوب به چه نتيجه اي برسد ؟
هر كسي از ساخت و طراحي تارنما منظوري ويژه را دنبال مي كند ، برخي به پيگيري شناخته شدن كسب و كار و تجارت شان هستند و برخي از كسان ساير نيز به تعقيب فروش محصولات خود به چهره اينترنتي مي باشند زيرا اين تقسيم معتقد هستند كه از راه اينترنت راحت تر مي طاقت به فروش محصولات و خدمات پرداخت و ديگر دربايستن به فضا و زمان خاصي نيست .
طراحي سايت براي هر شخصي با هر نيتي كه دارد يك مسئله اساسي و مهم است و كسان با داشتن يك برنامه ريزي صحيح و دقيق مي توانند از اين جستار استفاده نموده و ان را به بهترين نحو قبل ببرند . تمام اين پيشه ها به خاطر پيشرفت كردن در شغل ها مي باشد مثلا اگر فردي در گويه ي فروش محصول و يا خدمات خاصي شغل مي كند گرايش دارد تا به هر صورتي كه شده بازديد كنندگان از سايت خويش را افزايش دهد و بيش تر از پيش محصولات خود را بفروشد .
علاوه بر داشتن سايت بايد شيوه كاربرد درست از آن را نيز بدانيد و نيرو و طاقت اين را داشته باشيد كه با كمك روش هاي گوناگون ترافيك وب سايت تان را افزايش داده و بالا ببريد به عنوان مثال براي وبسايت محتواي جديد و بازپسين بگذاريد و يا از مطالب پسنديده و عكس هاي جذاب بهره‌گيري نماييد و در همه كاري كنيد كه طراحي وب سايت خوب و كاربر پسند داشته باشيد .
 


هر چه ترافيك وب سايت خويش را به نحوي افزايش دهيد متعلق به طرف باعث مي شود تا مشتري ها يتان هم بسيار تر شوند و اين براي شما سودمند و پسنديده خواهد بود زيرا فايده زيادي را نسيب تان خواهد كرد.
سعي كنيد لغايت اشخاصي را پيدا كنيد كه با زمينه كاري شما هماهنگ باشند و مرتبط با مقوله كاري شما كار و جنبش نمايند ، اين آغاز نكوداشتن براي شما خواهد شد و مي توانيد بر روي اين افراد سرمايه گذاري نماييد . شما مي توانيد با اساني با اين كسان تعامل كرده و از آنان بخواهيد الي تدريجا بعد از مدتي محتواي وبسايت تان را در وبلاگ و يا تارنما خويش شان منتشر كنند و هم چنين اگر در شبكه ها و رسانه هاي اجتماعي نيز فعال هستند در آن جا نيز صفحه اختصاصي داشته و متون و مطالب مهم را ان جا به اشتراك بگذارند و تمام مطالب را منتشر نمايند .
انتشار مطالب به مرور سررسيد مشتري هاي بيش تري را به سمت تان مي كشاند و اين براي شما يعني فايده بيش تر و منفعت بسيار .
اين نكته را بدانيد كه اكثر كسان و اشخاصي كه شما را مي شناسند و عضو وب لاگ و يا تارنما شما مي شوند به طريقي به شما علاقه ‌مند بوده كه اين شغل را كردند پس مي توانيد در پيوسته فعاليت هايتان متعلق به ها كمك بگيريد و به كمك ان ها خدمات و محصولات تان را بفروشيد و گسترش دهيد .
مطالبي كه در سايت مي گذاريد را كنترل كنيد و اجازه منتشر شدن هر متني را ندهيد ، شما مدير يك وب سايت و ميزبان هستيد و بايد بدانيد بيش تر چه مطلبي نظاره گر و ماربر شما را شاد مي كند و بعد روي ان زوم كنيد . كاربران پس از ورود به سايت شما مهمانان شما خواهند شد پس به انان پروا نماييد و مطالبات يشان را جدي بگيريد .

مام اطلاعاتي كه بايد درباره گوشي گوگل پيكسل ۴ بدانيد +تصاوير

۴۷ بازديد

اكنون در سال ۲۰۱۹ هستيم و نسل چهارم گوشي‌هاي پيكسل پشت در ايستاده‌اند. ممكن است تا زمان عرضه پرچمدار بعدي اين شركت چند ماه مانده باشد، اما موجي از شايعات درباره اطلاعات اين گوشي در فضاي مجازي شروع شده است. اين اطلاعات فاش شده به گونه‌اي هستند علاقه ما را به ديدن اين محصول بيشتر مي‌كنند؛ بنابراين ما تصميم گرفتيم تمام اين شايعات را در يك گزارش جمع كنيم و به شما ارائه دهيم. البته سعي كرده‌ايم كه تنها شايعاتي را در اين مطلب بگنجانيم كه به واقعيت نزديك باشند. در اين گزارش در قالب چند سوال اين شايعات را در كنار يكديگر آورده‌ايم.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوگل پيكسل


چند نسخه از اين گوشي را خواهيم ديد؟ آيا نسخه 5G گوشي پيكسل ۴ را مي‌بينيم يا نسخه لايت آن به دست ما مي‌رسد؟
براي مدل پيشين اين گوشي هوشمند يعني ميان‌رده پيكسل ۳ و پيكسل ۳XL تصاوير زيادي در فضاي مجازي منتشر شد. علاوه بر آن ما بار‌ها گزارش‌هايي از آن در سايت‌هاي مختلف خوانديم كه از اطلاعات نسخه‌هاي مختلف آن صحبت به ميان مي‌آورد. ممكن اين اتفاق براي گوشي هوشمند پيكسل ۴ نيز اتفاق بيفتد.

اين را نيز نبايد فراموش كنيم كه پس از عرضه گوشي آيفون XR و گلكسي S10e داستان جديدي در توليد پرچمداران با قيمت مناسب ايجاد شد كه از سوي كاربران مورد استقبال بسيار خوبي قرار گرفت. به احتمال بسيار زياد گوگل نيز از اين ماجرا عقب نمي‌ماند و در اين بازه قيمتي محصولاتي ارائه مي‌كند. اين استراتژي هم به نفع شركت و هم به نفع مصرف كننده است.

اما نسخه 5G اين گوشي چه مي‌شود. ابتدا بايد به اين مسئله اشاره كنيم كه در سال ۲۰۱۹ آمريكا به همراه چند كشور پيشرفته ديگر اولين شبكه‌هاي اينترنت 5G را در شهر‌ها بزرگ راه اندازي كردند. گوگل نيز نبايد از بقيه شركت‌ها براي ارائه اين قابليت عقب بيفتد، مخصوصا حالا كه هوآوي از سوي مقامات بعضي از كشور‌ها تحت فشار است و نمي‌تواند محصولات خود را به آن‌ها ارائه دهد. در نتيجه به نظر مي‌رسد اگر گوگل نسخه 5G گوگل پيكسل ۴ را عرضه كند واقعا كار عاقلانه‌اي كرده است. پس بايد منتظر آن باشيم.

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوگل پيكسل


طراحي ظاهري محصول بعدي گوگل چه مي‌شود؟ آيا مثل قبل باقي مي‌ماند؟
در آغاز بايد به اين نكته اشاره كنيم كه در دنياي طراحي گوشي‌هاي هوشمند دو دسته وجود دارد. دسته اول شركت‌هايي هستند كه پيشگامان ناميده مي‌شوند و دسته دوم شركت‌هايي هستند كه نام دنبال كنندگان را به يدك مي‌كشند. شركت گوگل در دسته دوم قرار دارد، اما مسئله منفي ماجرا اين جاست كه حتي در اين بخش نيز خودي نشان نداده است.

كسي نيست كه بتواند از امكانات نرم‌افزاري و سخت‌افزاري گوشي‌هاي پيكسل ۳ و پيكسل ۳XL ايراد جدي بگيرد. براي مثال دوربين اين دستگاه‌ها با كيفيت بسيار بالاي خود واقعا فوق‌العاده هستند. اما واقعا طراحي ظاهري آن اصلا جذاب نيست و چيز تازه‌اي ندارد.

يكي از ضعف‌هاي واضح طراحي پيكسل ۳ وجود بريدگي صفحه نمايش بسيار بزرگ درون آن است. اين بريدگي واقعا جلوه ظاهري اين گوشي را در مقابل رقيبانش گرفته است. ما نمي‌گوييم كه طراحي اين گوشي بسيار بد است، اما به گوشي‌هاي جديد با چهره‌هاي دلربا شباهتي ندارد.

اما بر اساس شايعاتي كه به تازگي درباره محصول آينده گوگل منتشر شده است بايد منتظر يك طراحي جذاب باشيم. به تازگي طرحي از اين دستگاه منتشر شده كه ما از وجود شباهت ظاهري به گلكسي S10، پرچمدار جديد سامسونگ خبر مي‌دهد. مطمئنا بارزترين نماد طراحي اين گوشي را به خاطر داريد. بله بر اساس شايعات قرار است در گوشي پيكسل ۴ از حفره درون صفحه نمايش استفاده مي‌شود.

البته شايد به اين فكر كنيد كه اين طراحي هم تنها يك تقليد است، اما بايد گفت كه از طراحي‌هاي قبلي اين شركت بسيار جذاب‌تر است و همين كافيست. بر اساس طرحي كه منتشر شده است بايد حداقل يكي از اين گوشي‌ها داراي دوربين دوگانه باشد. هم براي دوربين اصلي و هم براي دوربين سلفي اين دوربين انتظار مي‌رود.

در طرحي كه از اين گوشي منتشر شده است يك مسئله ديگر هم وجود دارد. در اين طرح اسكنر اثر انگشت در پشت گوشي ديده نمي‌شود. احتمال‌هايي براي جايگزين اين حسگر در پشت گوشي وجود دارد. اولين احتمال اين است كه پيكسل ۴ داراي حسگر اثر انگشت درون صفحه نمايش است كه اگر اين طور باشد بسيار عالي است. در حالت ديگر ممكن است اين حسگر به كنار گوشي يعني كنار دكمه پاور رفته باشد؛ و در امكان آخر مي‌توان اين فرض در نظر گرفت كه حسگر اثر انگشت به كلي حذف شده و جاي خود را به سيستم تشخيص چهره داده است. اين سيستم تشخيص چهره بايد چيز شبيه فيس آي دي باشد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023431.html

چرا سرما مي‌تواند تلفن همراهتان را خاموش كند؟

۳۵ بازديد

 

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,
در صورتي كه دستگاه شما در دماي بسيار سرد بيرون قرار گيرد، احتمال زيادي وجود دارد كه خاموش شود، دليلش هم اين است كه باتري‌هاي ليتيوم‌يون در هواي يخ‌زده، نمي‌توانند انرژي دستگاه را تامين كنند. 

به گزارش ايسنا به نقل از ديلي‌ميل، ممكن است هنگام رويارويي با هواي سرد متوجه شده باشيد كه گوشي هوشمندتان به‌طور ناگهاني دچار افت باتري شده و خاموش مي‌شود. هنگامي كه اين اتفاق مي‌افتد، شما نمي‌توانيد كاري انجام دهيد، زيرا به نظر مي‌رسد كه تلفن همراهتان به‌طور موقت مرده است.

 

اين اتفاق به اين دليل مي‌افتد كه سرماي شديد هوا براي باتري گوشي هوشمند شما طاقت‌فرساست، البته بسياري از كاربران همچنين مسائل مشابهي را با ديگر ابزارهاي باتري‌دار مانند هدست بلوتوثي نيز داشته‌اند.

 

دليل اينكه باتري‌هاي گوشي‌هاي هوشمند به سرعت در دماي شديد هوا، چه گرم و چه سرد، غيرقابل‌استفاده مي‌شوند، ساده است. اكثر اين گوشي‌هاي هوشمند در حال حاضر با باتري‌هاي ليتيوم‌يوني كار مي‌كنند. باتري‌هاي ليتيوم‌يوني نياز به الكتروليت مايع دارند كه بين دو نوع الكترود در باتري قرار گيرند تا انرژي را فراهم كنند.

 

وقتي‌كه اين نوع گوشي‌ها در معرض دماي شديد قرار مي‌گيرند، الكتروليت‌هاي مايع منجمد شده و توانايي آنها را براي ارسال انرژي به تلفن كاهش مي‌يابد. در نهايت اگر گوشي بيش از اندازه سرد شود، باتري ارسال انرژي كامل را متوقف خواهد كرد، كه منجر به خاموش شدن گوشي مي‌شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023584.html

تگ فروش در اينستاگرام

۴۲ بازديد

چگونه خاصيت تگ خريد اينستاگرام را براي محصولات خود پركار كنيم؟خريد اينستاگرام ويژگي جذابي است كه به كاربر اين امكان را مي‌دهد با ضربه روي تگ محصول، از بها و جزئيات اغلب محصول موردنظر مستحضر شود. در ادامه شيوه فعالسازي اين ويژگي را با هم مرور خواهيم كرد.
همچنين بخوانيد:با پنج راه كسب درآمد بيشتر از اينستاگرام آشنا شويداينستاگرام خاصيت تحت عنوان خريد اينستاگرام (Instagram Shopping) دارد كه به موجب آن كاربر مي‌تواند در هر پست خويش حداكثر الي پنج فرآورده را تگ كند. به‌واسطه اين خاصيت خريدار توانا خواهد بود كه بها و جزئيات فرآورده را هم در فيد اينستاگرام تماشا كرده و هم از راه دكمه Shop كه در پروفايل تجاري كاربر هستي دارد به اين موارد دسترسي پيدا كند. در واقعيت به مايه اين خاصيت كاربران توانا خواهند بود كه ويترين مجازي فروشگاه‌ها را رسيدگي كرده و فقط با يك دكمه، محصول مورد نظر خود را خريداري كنند.
پيش‌تر در پلازامگ آموزش‌هاي متنوعي در گويه صفر لغايت 100 اينستاگرام و استوري آن منتشر كرده‌ايم، اما امروز قصد داريم كه شيوه فعالسازي خريد در اينستاگرام را با هم بازبيني كنيم. اگر گرايش داريد كه از خاصيت خريد در اينستاگرام در پست‌هاي خود بهره‌گيري كنيد، پيشنهاد مي‌شود در ادامه اين مطلب آموزشي با پلازامگ همراه باشيد.
فهرست عناوين:
چگونه ويژگي خريد در اينستاگرام را پركار كنيم؟اكانت اينستاگرام خود را به اكانت تجاري تغيير دهيد.تگ فروش در اينستاگرام در پيج بازرگاني فيسبوك خود، كاتالوگ محصولات را بسازيد.تائيديه اكانت خود را از اينستاگرام بگيريد.براي محصولات در پست اينستاگرام‌تان، تگ بها (تگ محصول) بگذاريد.ويژگي فروشگاه اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
چگونه ويژگي خريد در اينستاگرام را فعال كنيم؟ 
1- اكانت اينستاگرام خود را به اكانت تجاري تغيير دهيد.همچنين بخوانيد:نحوه بازيابي و تغيير نام كاربري اينستاگرام و برگزيدن اسم كاربري زيبااپليكيشن اينستاگرام را مفتوح كرده و روي پروفايل كه در زاويه پايين سمت راست قرار دارد، ضربه بزنيد.در اين مرحله گزينه Switch to Business Profile را انتخاب كرده و صفحه تجاري فيسبوك خود كه ميل داريد به اكانت بيزينسي اينستاگرام خود متصل كنيد را برگزيدن كنيد. در اين مرحله اطمينان حاصل كنيد كه اكانت اينستاگرام‌تان قبلا در حالت عمومي (Public) قرار داده شده باشد چون اگر اكانت در حالت خصوصي و Private باشد امكان تبديل آن به اكانت تجاري و بيزينسي هستي ندارد.حال در صفحه اكانت تجاري اينستاگرام، توانا خواهيد بود كه اطلاعات و مشخصات پيشين خود را تغيير ديتا و سپس روي گزينه Done ضربه بزنيد. 
2- در پيج بازرگاني فيسبوك خود، كاتالوگ محصولات را بسازيد.در تنظيمات داشبورد Shop گوگل شاپينگ به منوي Google Merchant برويد.حال آدرس URL مربوط به Google Merchant Feed را كپي كنيد.در اين مرحله به صفحه فيسبوك بيزينس منيجر خويش رفته و از نوار ابزار كناري روي Data Sources ضربه زده و سپس Catalogs را انتخاب كنيد.خريد از اينستاگرام/ Instagram Shopping
در اين مرحله روي دكمه Add ضربه زده و با گزينش گزينه Create a New Catalog، يك كاتالوگ جديد براي فرآورده خود بسازيد.ويژگي فروشگاه اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
حال بايد براي كاتالوگ خويش يك نام انتخاب كرده و نوع كاتالوگ خويش را مشخص كنيد. همچنين در اين تقدير مشخص مي‌كنيد كه چه كاربراني به كاتالوگ شما دسترسي داشته باشند.ويژگي فروشگاه اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
در اين مرحله به سرنوشت Connect Pixels & Apps to Catalog رفته و كاتالوگي كه به تازگي برپايي كرده‌ايد را انتخاب كنيد.

 
حال با استفاده از گزينه Use Data Feeds، محصولات باره عقيده را به كاتالوگ خود اضافه كنيد.در اين مرحله مي‌بايست در استجابت به اين سوال كه مي‌خواهيد چگونه ديتاي خود را بارگذاري كنيد، يك برنامه زمانبندي گزينش كنيد. توصيه مي‌شود كه بارگذاري به صورت اتوماتيك و روزانه گزينش شود. حال اسم ديتا خويش را وارد كرده و يكتا پول موردنظر خويش را مشخص نماييد.خريد در اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
در اين مرحله پنجره‌اي مشاهده خواهيد كرد كه پرتو مي‌دهد فيد ديتاي شما در حال بارگذاري است. پس از آنكه بارگذاري به انجام رسيد، از تب Products چك كنيد و ببينيد كه آيا تمام محصولات موردنظر به كاتالوگ برپايي شده، اضافه شده است يا خير.خريد از اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
 
3- تائيديه اكانت خود را از اينستاگرام بگيريد.همچنين بخوانيد:13 تم اينستاگرام خلاقانه و ساير روش هاي افزايش فالوور اينستاگرامپس از آنكه تمام مراحل بالا را انجام داديد، اكانت تجاري اينستاگرام‌تان مورد رسيدگي اينستاگرام پيمان خواهد گرفت. معمولا اين فرآيند نزديك چند روز زمان مي‌برد اما بعضي اوقات براي آنكه تيم اينستاگرام، تحقيقات بيشتر و جزئي‌تري محيط اكانت تجاري شما داشته باشند، اين فرآيند چندي بيشتر درازا خواهد كشيد. در اين حالت هرگاه اكانت شما تائيد شود، نوتفيكيشني روي اكانت تجاري اينستاگرام خود اخذ خواهيد كرد. هرگاه اكانت بازرگاني اينستاگرام‌تان تائيد شد، در سرنوشت تنظيمات اپليكيشن، آپشن Shopping را تماشا خواهيد كرد. اما اگر گزينه Shopping را در تنظيمات Business خود تماشا نكرديد، معلوم مي‌شود كه اكانت شما كماكان تحت رسيدگي تيم اينستاگرام است و يا اصلا تائيديه لازم را از اينستاگرام اخذ نكرده است. در اين مواقع بهتر است با دسته حمايت اينستاگرام تماس گرفته و سخت خود را مطرح كنيد.
 
4- براي محصولات در پست اينستاگرام تان تگ بها (تگ محصول) بگذاريد.ابتدا پروفايل اكانت تجاري خود در اينستاگرام را باز كنيد.در اين تقدير روي گزينه Get Started كه در بالاي پروفايل پيمان دارد ضربه بزنيد. اما اگر اين گزينه را در پروفايل خويش تماشا نمي‌كنيد از سرنوشت تنظيمات به آدرس Shopping -> Continue -> Select a Product Catalog رفته و سپس روي گزينه Done ضربه بزنيد.براي آنكه روي محصولات خويش تگ بها بزنيد، يك عكس گزينش كرده و كپشن موردنظر آن را بنويسيد، حال روي محصول موردنظرتان كه در عكس ديده مي‌شود، ضربه زده و نام محصولي كه مي‌خواهيد تگ كنيد را وارد نماييد. سپس از ميان فهرست محصولاتي كه در كادر جستجو نما مي‌شود، محصول موردنظر خود را انتخاب كرده و سپس روي Done و بعد از آن روي Share ضربه بزنيد.
هرگاه پستي كه در اينستاگرام با تگ محصول گذاشتيد مورد تائيد پيمان گرفت، مخاطبان شما قادر خواهند بود كه نام فرآورده و بها موردنظر آن را نگريستن كنند. در اين حالت هرگاه كاربر روي تگ محصول كليك كند، جزئيات اكثريت از پيج محصول در اينستاگرام مشاهده خواهد كرد كه اين اطلاعات از فيد گوگل شاپينگ بازيابي شده‌اند. وانگهي هرگاه كاربر روي گزينه View on website كليك كند، به وبسايت اصلي شما هدايت شده و توانا خواهد بود كه خريد خويش را سپريدن دهد.ويژگي فروشگاه اينستاگرام/ Instagram Shopping
دقت داشته باشيد كه شما مي‌توانيد براي هر پست جديد خويش و يا حتي در پست‌هاي قبلي اكانت تجاري اينستاگرام خود، تگ خريد بگذاريد. شما مي‌توانيد بر روي هر عكس، حداكثر براي 5 فرآورده تگ خريد بگذاريد و در حالتي كه يك پست با چندين عكس متعدد را به اشتراك مي‌گذاريد، قادر خواهيد بود كه 20 محصول را تگ كنيد.
شما مي‌توانيد در پست‌هايي كه تنها يك عكس به اشتراك گذاشته‌ايد و روي آن محصولاتي را تگ كرده‌ايد، در صورت نياز، تگ محصولات را ويرايش كرده و يا حذف كنيد ولي به خاطر داشته باشيد كه در پست‌هايي با چند عكس متعدد، اين فرمان را نخواهيد داشت كه بعد از به اشتراك گذاري پست موردنظر، تگ محصولات خويش را روي آن ويرايش كرده و يا حذف كنيد.
همچنين در نظر داشته باشيد در صورتي كه محصولي كه با اكانت تجاري‌تان مرتبط است را حذف كنيد، تگ مربوطه از روي كل پست‌هايي كه اين فرآورده روي آنها تگ شده است، حذف خواهد شد.

راه هاي مقابله با سرقت‌ واي‌ فاي

۳۸ بازديد

اگر واي‌ فاي خود را به درستي ايمن نكنيد، اين امكان را براي ديگران فراهم مي‌كنيد كه از آن استفاده كنند؛ درصورتي كه مي‌توانيد واي‌فاي خود را با اعمال روش‌هايي در برابر اين افراد ايمن نگه داريد.

 

اينترنت از زمان آغاز به كار خود راه درازي را طي كرده‌ است و اين موضوع به محققان نخبه و اختصاصي دانشگاه محدود نمي‌شود. در حال حاضر اينترنت در تلفن‌هاي همراه و تعداد بسيار زيادي از خانه‌ها، محل‌هاي كار و حتي كافه‌ها، فرودگاه‌ها، ايستگاه‌هاي راه‌آهن و همه جا وجود دارد.

 

با جهش در تعداد روترهاي واي‌فاي در طول سال‌ها، اگر واي‌فاي خود را به درستي ايمن نكنيد، براي فرد ديگري امكان‌پذير است كه از آن استفاده كند. اما چطور ممكن است فردي با واي‌فاي شما آشنا و از آن استفاده كند؟

 

اتصال به اينترنت كند

آيا شما يك ارتباط اينترنتي آهسته را تجربه مي‌كنيد؟ يا سرعت اينترنت به طور قابل‌توجهي كاهش يافته است؟ در حالي كه دلايل مختلفي پشت يك ارتباط آهسته وجود دارد، درست مانند مشكلات مربوط به سرور، كه يك ديوار بتني بزرگ مي‌تواند سيگنال‌ها را آهسته كند، در غير اين صورت ممكن است كسي به اينترنت شما متصل شده و اينترنت شما را به اشتراك گذاشته باشد.

 

نرم افزار انرويد براي جلوگيري از سرقت واي فاي, نرم افزار جلوگيري از سرقت واي فاي

 راه هاي مقابله با سرقت‌ واي‌ فاي

 

از ميان فهرستي از ابزار متصل به درگاه عبور مي‌كند

هر دستگاهي كه با سيستم خصوصي شما مرتبط باشد، يك آدرسIP و آدرسMAC دارد. آن‌ها ممكن است يك نام دل‌خواه مانند كامپيوتر ABC داشته باشند (كه توسط مالك ناميده مي‌شود) و مي‌تواند در فهرست دستگاه‌هاي متصل از طريق تنظيمات سوييچ پيدا شود. بنابراين، درصورتي كه شما يك نام ناآشنا را در سيستم خود پيدا مي‌كنيد كه تشخيص نمي‌دهيد، به احتمال زياد، همان فرد متجاوز است!

 

 

در اين مطلب راه‌هايي براي ايمن‌سازي شبكه اينترنت بي‌سيم آورده شده است:

از يك گذرواژه طولاني و پيچيده استفاده كنيد: پروتكلWPA۲ يك برنامه رمزگذاري است و براي حفاظت از واي‌فاي دسترسي دارد.

پروتكل WPA۲ جديدتر و امن‌تر از پروتكل‌هاي چيده‌شده مانند WPA، WEP و غيره است. به‌عنوان يك كاربر، شما فقط نياز به تنظيم امنيت WPA۲ در روتر و اطمينان از آن با يك رمز عبور قوي داريد.

 

بديهي است، ايجاد يك رمز عبور طولاني و پيچيده مي‌تواند كاري خسته‌كننده باشد، اما بايد از اين بابت اطمينان حاصل كنيد كه اين رمز را به ياد مي‌آوريد و شخص ديگري هم نمي‌تواند آن را حدس بزند.

 

اطلاعات ورود به روتر را تغيير دهيد: اكثر روترهاي واي‌فاي داراي دو آدرسIP هستند: ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ يا ۱۹۲.۱۶۸.۲.۱ و از هر مرورگر قابل دسترسي هستند.

اكثر روترها با اصطلاح «root» و «administrator» به عنوان ورود به سيستم و كلمه عبور و با يك بار وارد شدن وارد مي‌شوند.

شما به تنظيمات روتر مي‌رويد، از آنجا كه ورود به سيستم آسان است با توجه به اينكه كليد رمز بسيار رايج است، هر كسي مي‌تواند تنظيمات روتر خود را دريافت كند. براي حفظ اين موضوع، جزئيات ورود به سيستم روتر را به گزينه ديگري غير از «admin» تغيير دهيد.

 

مخفي كردن SSID روتر: يك راه قدرتمند براي محافظت از سيستم اين است كه SSID سوئيچ را پنهان كنيد. اين موضوع تضمين مي‌كند كه فقط يك سيستم قابل اتصال نيست. شما بايد آدرس را به طور فيزيكي وارد كنيد.

 

با استفاده از نرم‌افزار نظارت: نرم‌افزارهايي وجود دارند كه مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد، تا زماني كه يك نفر سعي مي‌كند با واي‌ فاي شما ارتباط برقرار كند، به شما هشدار دهند. گوگل نام اين نرم‌افزار را پيدا مي‌كند.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/deal-stealing2-wifi.html

آموزش كار با SHAREIT در كامپيوتر

۳۸ بازديد

برنامه SHAREit براي اشتراك‌گذاري فايل‌هاي مختلف به‌كار مي‌رود. در اين مطلب به آموزش كار با SHAREit در كامپيوتر مي‌پردازيم.

شيريت برنامه محبوبي است كه قابليت اشتراك‌گذاري فايل‌ با سرعت بالا را به صورت بي‌سيم ارايه مي‌كند. اين سرويس علاوه بر سيستم عامل‌هاي موبايل (اندرويد، iOS و ويندوزفون)، در دو نسخه ديگر براي ويندوز و مك هم عرضه شده و كاربران مي‌توانند توسط كامپيوتر از امكانات آن استفاده كنند.

 

از آنجايي كه SHAREit براي ارسال و دريافت فايل از واي فاي استفاده مي‌كند، سرعت بسيار بالايي دارد و به همين دليل هم يك انتخاب بسيار خوب براي اشتراك‌گذاري فايل‌ها به صورت بي‌سيم به حساب مي‌آيد. توسط نسخه كامپيوتر اين برنامه مي‌توان به راحتي به دستگاه‌ها با پلتفرم‌هاي مختلف وصل شد و از اين طريق براي دريافت و ارسال فايل اقدام كرد. در ادامه مطلب آموزش كار با SHAREit در كامپيوتر را دنبال كنيد.

 

جديدترين نسخه از SHAREit را دانلود كنيد. اين برنامه به صورت رايگان از مايكروسافت استور و آي‌تونز قابل دانلود است.

بعد از طي مراحل نصب، برنامه را اجرا و سپس روي Accept كليك كنيد.

 

دانلود برنامه shareit, shareit براي كامپيوتر, shareit براي ويندوز

برنامه shareit براي كامپيوتر

 

بعد از طي مراحل روي Try now كليك كنيد.

 

دانلود برنامه shareit, shareit براي كامپيوتر, shareit براي ويندوز

نرم افزار shareit كامپيوتر

 

در اين مرحله بايد SHAREit را در تلفن هوشمند خود اجرا كنيد.

با اجراي اپ در گوشي، روي آيكون آپشن كليك كنيد و سپس گزينه Connect PC را برگزينيد.

 

دانلود برنامه shareit, shareit براي كامپيوتر, shareit براي ويندوز

shareit براي كامپيوتر

 

 

با نمايان شدن نام كامپيوتر روي آن كليك كنيد. در اين مرحله پيغام تاييد اتصال در كامپيوتر نشان داده مي‌شود و شما بايد Accept را انتخاب كنيد.

 

دانلود برنامه shareit, shareit براي كامپيوتر, shareit براي ويندوز

 

در اين مرحله به پنل خود در كامپيوتر و گوشي منتقل مي‌شود و مي‌توانيد براي ارسال و دريافت فايل اقدام كنيد.

 

براي استفاده بهتر از SHAREit در كامپيوتر به نكات زير هم توجه كنيد:

به‌ جاي يافتن كامپيوتر توسط گوشي مي‌توان عمليات عكس آن را انجام داد. يعني با SHAREit كامپيوتر گوشي را پيدا كرد.

شما مي‌توانيد با اسكن كد QR كه در SHAREit كامپيوتر نشان داده مي‌شود، دستگاه‌ها را به هم وصل كنيد.

براي اتصال SHAREit گوشي و كامپيوتر به هم، بايد قابليت هات‌اسپات فعال شود يا هر دو دستگاه از يك شبكه واي‌ فاي استفاده كنند.

 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/work-shareit2-computer.html