كاربرد طراحي سايت چيست ؟

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

كاربرد طراحي سايت چيست ؟

۵۵ بازديد

طراحي سايت چه كاربردي مي تواند داشته باشد ؟
اين جمله به اين معنا مي باشد كه صاحب وب سايت از طراحي و طراحي سايت چه منظور و انتظاري دارد و اين كه قرار است با داشتن يك سايت خوب به چه نتيجه اي برسد ؟
هر كسي از ساخت و طراحي وب سايت منظوري ويژه را پيگيري مي كند ، برخي به پيگيري شناخته شدن سوداگري و تجارت شان هستند و بعضي از كسان ديگر نيز به تعقيب فروش محصولات خويش به صورت اينترنتي مي باشند زيرا اين تقسيم معتقد هستند كه از طريق اينترنت آسان تر مي تاب به فروش محصولات و خدمات پرداخت و ديگر احتياج به مكان و زمان خاصي نيست .
طراحي سايت براي هر شخصي با هر نيتي كه دارد يك مسئله بنيادي و مهم است و كسان با داشتن يك برنامه ريزي صحيح و ريزبين مي توانند از اين جستار بهره‌گيري نموده و ان را به بهترين نحو قبل ببرند . تمام اين كار ها به خاطر ترقي كردن در شغل ها مي باشد مثلا اگر فردي در زمينه ي فروش محصول و يا خدمات خاصي پيشه مي كند رغبت دارد لغايت به هر صورتي كه شده بازديد كنندگان از سايت خويش را افزايش دهد و بيش تر از قبل محصولات خويش را بفروشد .
علاوه بر داشتن سايت بايد طرز بهره‌گيري درست از آن را نيز بدانيد و نيرو و توان اين را داشته باشيد كه با كمك شيوه هاي متنوع ترافيك تارنما تان را افزايش ديتا و بالا ببريد به عنوان مثال براي وبسايت محتواي جديد و اخير بگذاريد و يا از مطالب پسنديده و عكس هاي جذاب بهره‌گيري نماييد و در كل كاري كنيد كه طراحي وب سايت خوب و كاربر پسند داشته باشيد .
 


هر چه ترافيك وب سايت خود را به نحوي افزايش دهيد متعلق به طرف باعث مي شود تا مشتري ها يتان هم بسيار تر شوند و اين براي شما سودمند و مناسب خواهد بود زيرا هوده زيادي را نسيب تان خواهد كرد.
سعي كنيد الي اشخاصي را پيدا كنيد كه با گويه كاري شما منسجم باشند و مرتبط با مقوله كاري شما تكاپو نمايند ، اين شروع احسان براي شما خواهد شد و مي توانيد بر روي اين كسان سرمايه گذاري نماييد . شما مي توانيد با اساني با اين كسان تعامل كرده و از آنان بخواهيد الي تدريجا پس از مدتي محتواي وبسايت تان را در تارنگار و يا وب سايت خود شان منتشر كنند و هم چنين اگر در شبكه ها و رسانه هاي اجتماعي نيز پركار هستند در آن جا نيز صفحه اختصاصي داشته و متون و مطالب مهم را ان جا به اشتراك بگذارند و تمام مطالب را منتشر نمايند .
انتشار مطالب به بازبيني زمان مشتري هاي بيش تري را به سمت تان مي كشاند و اين براي شما يعني هوده بيش تر و منفعت بسيار .
اين نكته را بدانيد كه اكثر كسان و اشخاصي كه شما را مي شناسند و عضو وب لاگ و يا تارنما شما مي شوند به طريقي به شما علاقه ‌مند بوده كه اين شغل را كردند بعد مي توانيد در ادامه كار و جنبش هايتان از آن ها كمك بگيريد و به كمك ان ها خدمات و محصولات تان را بفروشيد و گسترش دهيد .
مطالبي كه در سايت مي گذاريد را مهار كنيد و اجازه منتشر شدن هر متني را ندهيد ، شما مدير يك تارنما و ميزبان هستيد و بايد بدانيد بيش تر چه مطلبي بيننده و ماربر شما را خوشحال مي كند و پس روي ان زوم كنيد . كاربران بعد از ورود به سايت شما مهمانان شما خواهند شد بعد به انان توجه نماييد و مطالبات يشان را جدي بگيريد .طراحي سايت چه كاربردي مي تواند داشته باشد ؟
اين جمله به اين معنا مي باشد كه صاحب وب سايت از طراحي و ساخت وب سايت چه قصد و انتظاري دارد و اين كه پيمان است با داشتن يك سايت خوب به چه نتيجه اي برسد ؟
هر كسي از ساخت و طراحي تارنما منظوري ويژه را دنبال مي كند ، برخي به پيگيري شناخته شدن كسب و كار و تجارت شان هستند و برخي از كسان ساير نيز به تعقيب فروش محصولات خود به چهره اينترنتي مي باشند زيرا اين تقسيم معتقد هستند كه از راه اينترنت راحت تر مي طاقت به فروش محصولات و خدمات پرداخت و ديگر دربايستن به فضا و زمان خاصي نيست .
طراحي سايت براي هر شخصي با هر نيتي كه دارد يك مسئله اساسي و مهم است و كسان با داشتن يك برنامه ريزي صحيح و دقيق مي توانند از اين جستار استفاده نموده و ان را به بهترين نحو قبل ببرند . تمام اين پيشه ها به خاطر پيشرفت كردن در شغل ها مي باشد مثلا اگر فردي در گويه ي فروش محصول و يا خدمات خاصي شغل مي كند گرايش دارد تا به هر صورتي كه شده بازديد كنندگان از سايت خويش را افزايش دهد و بيش تر از پيش محصولات خود را بفروشد .
علاوه بر داشتن سايت بايد شيوه كاربرد درست از آن را نيز بدانيد و نيرو و طاقت اين را داشته باشيد كه با كمك روش هاي گوناگون ترافيك وب سايت تان را افزايش داده و بالا ببريد به عنوان مثال براي وبسايت محتواي جديد و بازپسين بگذاريد و يا از مطالب پسنديده و عكس هاي جذاب بهره‌گيري نماييد و در همه كاري كنيد كه طراحي وب سايت خوب و كاربر پسند داشته باشيد .
 


هر چه ترافيك وب سايت خويش را به نحوي افزايش دهيد متعلق به طرف باعث مي شود تا مشتري ها يتان هم بسيار تر شوند و اين براي شما سودمند و پسنديده خواهد بود زيرا فايده زيادي را نسيب تان خواهد كرد.
سعي كنيد لغايت اشخاصي را پيدا كنيد كه با زمينه كاري شما هماهنگ باشند و مرتبط با مقوله كاري شما كار و جنبش نمايند ، اين آغاز نكوداشتن براي شما خواهد شد و مي توانيد بر روي اين افراد سرمايه گذاري نماييد . شما مي توانيد با اساني با اين كسان تعامل كرده و از آنان بخواهيد الي تدريجا بعد از مدتي محتواي وبسايت تان را در وبلاگ و يا تارنما خويش شان منتشر كنند و هم چنين اگر در شبكه ها و رسانه هاي اجتماعي نيز فعال هستند در آن جا نيز صفحه اختصاصي داشته و متون و مطالب مهم را ان جا به اشتراك بگذارند و تمام مطالب را منتشر نمايند .
انتشار مطالب به مرور سررسيد مشتري هاي بيش تري را به سمت تان مي كشاند و اين براي شما يعني فايده بيش تر و منفعت بسيار .
اين نكته را بدانيد كه اكثر كسان و اشخاصي كه شما را مي شناسند و عضو وب لاگ و يا تارنما شما مي شوند به طريقي به شما علاقه ‌مند بوده كه اين شغل را كردند پس مي توانيد در پيوسته فعاليت هايتان متعلق به ها كمك بگيريد و به كمك ان ها خدمات و محصولات تان را بفروشيد و گسترش دهيد .
مطالبي كه در سايت مي گذاريد را كنترل كنيد و اجازه منتشر شدن هر متني را ندهيد ، شما مدير يك وب سايت و ميزبان هستيد و بايد بدانيد بيش تر چه مطلبي نظاره گر و ماربر شما را شاد مي كند و بعد روي ان زوم كنيد . كاربران پس از ورود به سايت شما مهمانان شما خواهند شد پس به انان پروا نماييد و مطالبات يشان را جدي بگيريد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.