آرشیو مرداد ماه 1399

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

هشتگ هاي ترند روز

۵۳ بازديد

انواع هشتگ در اينستاگرام – پر بازديد ترين هشتگ هاي فارسي اينستاگرامPhoto of مينا عيني فر مينا عيني فرمي 30, 20200203 خواستن اين مطلب 12 دقيقه زمان ميبردانواع هشتگ در اينستاگرامهشتگ‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي بسيار پركاربرد شده‌اند و هر روز اهميت اكثريت پيدا مي‌كنند. به طوري كه حال كه جستار مهمي در بازاريابي به حساب مي‌آيند و بايد چيرگي استفاده از آنها را ياد گرفت. هيچ آدم در باره اهميت جستجو در گوگل ترديد ندارد. اولين منبع همه ما كه هر روز از اينترنت بهره‌گيري مي‎‌كنيم هنگام پرسيدن سوال، گوگل است. جايي كه پذيرش اغلب سوالات در آن پيدا مي‌شود. اكنون اگر درباره اهميت هشتگ‌ها شك داريم، بايد بدانيم آنها عين نوار جستجوي گوگل در شبكه‌هاي اجتماعي هستند. يعني دست موزه اصلي جستجو در شبكه‌هاي اجتماعي از دسته اينستاگرام و توييتر همين هشتگ‌ها هستند. وقتي به پيگيري خريد يك محصول يا به كارگيري خدماتي هستيم، مي‌توانيم همان طور كه در گوگل جستجو مي‌كنيم، با هشتگ‌ها اينستاگرام را زير و رو كنيم. از اين جهت زياد مهم است كه اگر صاحب كسب و كار يا صفحه بيزنسي در اينستاگرام هستيم، حتما هشتگ‌ را در اينستاگرام را درست به شغل ببريم لغايت جستجوگران براي رفع نياز و خريد محصول يا خدمات به صفحه ما برسند! حالا كه به اهميت وجود هشتگ‌ها پي برديم، بايد بدانيم استفاده از آنها به سادگي نوشتن چند كلمه نيست! بلكه بيچارگي به مهارت دارد. هشتگ در اينستاگرام انواع مختلفي دارند و پيش از هر چيز بايد آنها را بشناسيم الي بتوانيم در جاي درست از آنها استفاده كنيم. بعد در ادامه با اين مطلب به اتفاق شويد.در مورد انواع ربات اينستاگرام هم ميتوانيد بخوانيد.
اگر بخواهيم هشتگ‌هاي ترند روز را دسته‌بندي كنيم، مي‌توانيم به اين دسته‌هاي كلي برسيم: هشتگ‌هاي عمومي بسيار پرطرفدار، هشتگ‌هاي عمومي كم‌طرفدارتر، هشتگ‌هاي تركيبي يا اختصاصي، هشتگ‌هاي برندد شده يا شخصي‌سازي شده. روشنگري هر كدام از آنها ساده است. فقط لازم است كاربرد آنها را جداگانه ياد بگيريم و به درستي به پيشه ببريم:
هشتگ‌هاي عمومي بسيار پرطرفدار آنهايي هستند كه بسياري از كاربران از آنها بهره‌گيري مي‌كنند و رايج هستند. مثلا #عشق يا #لبخند از آنگونه هشتگ‌هاي زياد پركاربرد و پرطرفدار فارسي هستند كه به ترتيب حدود 23 و 1 ميليون بار كاربرد شده‌اند. بسياري از كاربران انگار مي‌كنند هر چقدر از اين هشتگ‌ها بيشتر كاربرد كنند بهتر است و پست‌هايشان محبوب‌تر مي‌شود. در حالي كه در پيوستگي روشنگري مي‌دهيم كه لزوما اين طور نيست و  بايد تركيبي از گونه ها هشتگ‌ها را به شغل برد.
ساخت كمپين اينفلوئنسر ماركتينگهشتگ‌هاي عمومي كم‌طرفدارتر آنهايي هستند كه باز هم كلماتي عمومي و ساده هستند اما كمتر به عنوان هشتگ مورد استفاده بوده‌اند. مثل #صندلي كه بيش از 300هزار بار به صورت هشتگ استفاده شده است و اگر آن را جستجو كنيد مي‌بينيد كه با پست‌هاي اقليت نسبت به هشتگ‌هاي پيشين روبرو مي‌شويد. علت اين موضوع، خاص‌تر بودن اين هشتگ‌هاست و اينكه كاربران عام ممكن است هيچ وقت از آنها كاربرد نكنند. ولي بسياري از آنها هستند كه با برند شما مرتبط‌اند و بايد آنها را با جستجو پيدا كنيد.
هشتگ‌هاي تركيبي يا اختصاصي كمي خاص‌تر هستند. مثلا #صندلي_چوبي يا #سلامت_كودكان كه شمار به كارگيري آنها به 50هزار هم نمي‌رسد و در روز كاربران چندي از اين هشتگ‌ها بهره‌گيري مي‌كنند. برخي از آنها ممكن است حتي زير 10هزار بار كاربرد شده باشند اما براي برند شما ارزشمند باشند. اين هشتگ‌ها هم مشابه هشتگ‌هاي عمومي كم‌طرفدارتر، آمارگرفتن پايين‌تر دارند و به خصوص در زبان فارسي، به اندازه هشتگ‌هاي يك قسمتي بسيار كاربرد نشده‌اند. در زبان انگليسي هم چنين هشتگ‌هايي هستي دارند اما بعضي از آنها بسيار پركاربردتر از هشتگ‌هاي تركيبي در پارسي هستند. پس ايجاد فقط در ارتباط با هشتگ‌هاي پارسي گفتگو مي‌كنيم!
دسته بعدي هشتگ‌هاي اختصاصي يا برندد شده هستند كه اسم شما يا برندتان را در خود دارند يا براي نخستين بار خودتان از آنها استفاده كرده‌ايد و تبديل به هشتگ شده‌اند الي بخشي از پست‌هايتان را از بقيه متمايز كنيد و بتوانيد در يك صفحه هشتگ اختصاصي آنها را جمع كنيد.
بيشتر بدانيد: بهترين سايت كسب درآمد از اينستاگرام
از كدام هشتگ‌ها استفاده كنيم؟حالا از كدام هشتگ‌ها بايد بهره‌گيري كرد؟ براي پذيرش به اين سوال، لازم است با مكانيزم جستجوي هشتگ اينستاگرام آشنا شويم. زماني كه يك هشتگ را جستجو مي‌كنيم به صفحه آن مي‌رويم و دو تب مي‌بينيم. تب ديفالت كه اول از همه مفتوح مي‌شود Top يا قسمت مربوط به موفق‌ترين پست‌ها در آن هشتگ است، و تب دوم كه اگر روي آن بزنيم مي‌توانيم محتوايش را ببينيم تب recent يا پست‌هاي تازه با اين هشتگ است. زماني كه از يك هشتگ اينستاگرام پرطرفدار استفاده مي‌كنيم چشم وهمچشمي ما با صفحه‌هاي ارشد و پرمشاركت‌تر دشوار است. مثلا وقتي از #عشق استفاده مي‌كنيم همهنگام با ما هزاران تن ديگر هم اين هشتگ را كاربرد كرده‌اند و ممكن است پست آنها بالاتر از پست ما در قسمت Top ديده شود و پست ما در اين تب كاملا گم شود. با اين حال از آنجايي كه گمان كردن دارد در تب recent پست ما در دقايق نخست انتشار ديده شود، به كارگيري اين هشتگ‌هاي پرطرفدار به طور كلي منتفي نمي‌شود.
اما براي اينكه در قسمت Top تاب رقابت با پست‌هاي ديگران را داشته باشيم مي‌توانيم به سراغ هشتگ‌هاي كم‌طرفدارتر و هشتگ‌هاي تركيبي برويم. مثلا وقتي از هشتگ #زندگي_سالم بهره‌گيري مي‌كنيم، شمار كمتري از كاربران همزمان با ما اين هشتگ را به شغل برده‌اند. پس بخت اكثريت داريم كه اگر پست‌مان موفق بود، در تب Top ديده شود. از طرف ديگر در تب recent هم كه به جديدترين پست‌ها گزين كردن دارد، پست ما با سرعت كمتري زير مي‌رود و از حيث كاربراني كه جستجو مي‌كنند مخفي مي‌شود.
پس به كارگيري هر دو گونه هشتگ‌هاي كم‌طرفدار و پرطرفدار لازم است و هر كدام مي‌تواند به شكلي به ديده شدن پست‌هاي ما كمك كند. ولي لغايت زماني كه صفحه حقير است و همكاري كمي دارد، هشتگ‌هاي كم‌طرفدار مي‌توانند زياد كارساز باشند. يكتا به علت امكان رقابت بالا، و ديگري به علت امكان ديده شدن در تقسيم پست‌هاي اخير منتشر شده.
بيشتر بدانيد: چگونه اكانت اينستاگرام را برگردانيم
دانستن اين نكته هم لازم است كه اينستاگرام همه صفحه‌ها را به شكل مساوي با هم مقايسه نمي‌كند. در اين صورت هرگز پستي را با 300 لايك در سرنوشت Top يا در بخش اكسپلور نمي‌ديديم! ولي هستي چنين پست‌هايي در اين بخش‌ها پرتو مي‌دهد كه پيمان نيست همش با صفحه‌هاي بزرگ و ميليوني براي ديده شدن چشم وهمچشمي كنيم، بلكه عملكرد خوب يك پست ما در ميان پست‌هاي صفحه خودمان مي‌تواند آن را به صفحه اكسپلور و Top در هشتگ برساند. بسياري از كارشناسان از اين جستار غافل مي‌شوند كه در سرنوشت Top پست‌هايي ديده مي‌شود كه اينگيجمنت بسيار پاييني دارند ولي در صفحه خودشان عملكرد بهتري نسبت به بقيه پست‌ها داشته‌اند. اين يعني فرصت ديده شدن در اين دسته براي صفحه‌هاي كوچك هم وجوددارد. فلذا از استفاده از هشتگ‌هاي پرطرفدار هم غافل نشويد!
و ولي هشتگ‌هاي اختصاصي و برندد شده! اصولا منظور از استفاده از اين هشتگ‌ها ديده شدن در جستجو نيست! بلكه دسته‌بندي مطالب است. مثلا زماني كه شما يك بيزنس در گستره زيورآلات داريد مي‌توانيد از تركيب اسم برند و نوع محصول بهره‌گيري كنيد لغايت مخاطبانتان به راحتي دنبال محصول باره عقيده بگردند. مثلا #تيتي_گردنبند به شما كمك مي‌كند تمام گردنبندهاي برند تيتي را يكجا ببينيد. اين تركيب‌ها كاملا بسته به خلاقيت شما ايجاد مي‌شوند و هيچ قاعده خاصي ندارند. حتما نياز نيست نام برند در آن وجود داشته باشد و نوع محصول مشخص شده باشد. بلكه كاملا ارتباط به گونه دسته‌بندي شما و سليقه خودتان و مخاطبانتان دارد. بسياري از برندها از اين نوع هشتگ به طور كامل غافل‌اند و از اين امكان استفاده نمي‌كنند. در حالي كه مي‌تواند به مشتريان شما كمك كند بسيار ساده‌تر به فرآورده مورد نظرشان برسند و از شما خريد كنند. ساده كردن خريد در اينستاگرام يك قدم مهم به سمت افزايش فروش محصول است.
نحوه استفاده از هشتگ در اينستاگرامحالا كه متوجه شديم هشتگ‌ها انواع مختلفي دارند و از كل آنها بايد استفاده كرد، چه طور مي‌توانيم هشتگ‌هاي پسنديده برند يا صفحه خودمان را پيدا كنيم؟ يكتا از موضوعات زياد مهم در رشد صفحه‌هاي اينستاگرامي به كارگيري هشتگ‌هاي پيوسته است. به راستي به كارگيري هشتگ ترند ولي نامرتبط نه فقط كمكي به شما نمي‌كند، بلكه مي‌تواند به شما گزند هم بزند. به همين علت بهره‌گيري شانسي و رندوم از هشتگ‌ها را بايد كاملا از روند كار حذف كنيد و فكر شده هشتگ برگزيدن كنيد.
استفاده از هشتگ ترند به هواي رسيدن به مخاطبان اغلب يك اشتباه رايج است.افزايش فالوور با به كارگيري هشتگ هاي درست و مناسب رخداد مي افتد. بسياري انگاشت مي‌كنند اگر از هشتگ‌هاي دوست داشتني روز كه ترند شده‌اند بهره‌گيري كنند بهتر ديده مي‌شوند. ولي اين طرز انديشه يك ايراد كبير دارد؛ تمام واكنش‌هاي مخاطبان نسبت به محتواي شما به اينستاگرام پيغام مي‎فرستد. اگر كاربران يك هشتگ ترند را جستجو كنند، به پست بي‌ربط شما برسند و آن را مفتوح نكنند، يا باز كنند و واكنشي اثر ندهند، اين پيغام را به اينستاگرام مي‌فرستند كه جاي پست شما در اين هشتگ نيست و جستجوگران اين هشتگ به دنبال چنين محتوايي نيستند. بنابراين الگوريتم اينستاگرام متوجه مي‌شود كه پست شما بايد به شمار اقليت اثر ديتا شود و به Topهاي هشتگ مسير پيدا نكند. اين جستار مي‌تواند مشاركت پست را تحت كارايي قرار بدهد و به صفحه شما گزند بزند. پس از هشتگ نامرتبط و رندوم كاربرد نكنيد مگر اينكه پستتان را به طرزي خلاقانه و جذاب به آن ترند وابستگي ديتا باشيد!

تراشه هاي جديد اي ام دي براي رايانه هاي روميزي

۳۹ بازديد

شركت اي ام دي از توليد تراشه هاي جديد رايانه اي براي رايانه هاي روميزي خبر داده است. اين تراشه ها از سري رايزن 4000 جي، آتلون 3000 جي، رايزن پرو 4000 و آتلون پرو 3000 هستند. 

به گزارش فارس به نقل از زد دي نت، تراشه هاي جديد اي ام دي براي رايانه هاي روميزي تجاري و قدرتمند عرضه شده اند و رقبايي جديد براي تراشه هاي توليدي شركت اينتل محسوب مي شوند. 

 

نصب تراشه هاي يادشده بر روي رايانه ها اجراي وظايف مختلف را به صورت همزمان براي رايانه ها ممكن مي كند. اي ام دي اين تراشه ها را اولين تراشه هاي پيشرفته 7 نانومتري جهان ناميده كه در درونشان پردازنده هاي گرافيكي نصب شده و نيازهاي كاربران را به طور كامل برطرف مي كنند.

 

تراشه هاي  جديد اي ام دي براي رايانه هاي روميزي مذكور داراي قابليت هاي امنيتي منحصر به فردي براي جلوگيري از دسترسي هكرها به اطلاعات حافظه تراشه و نيز قابليت ديگري موسوم به AMD Secure Processor هستند.

 

  •  

  •  

 

اين تراشه ها در مدل هاي 35 واتي و 65 واتي عرضه مي شوند و كش آنها از 6 تا 12 مگابايت در نوسان است. همچنين اين تراشه ها 4، 6 و 8 هسته اي هستند. اي ام دي هنوز قيمت اين تراشه ها كه عملكرد آنها 30 تا 60 درصد بهتر از تراشه هاي نسل قبلي اين شركت است را اعلام نكرده.

امكان پرداخت كمك‌هاي مالي از طريق اينستاگرام فراهم شد

۴۴ بازديد

شركت فيسبوك اعلام كرد كه كاربران از اين پس مي‌توانند كمك‌هاي مالي خود را از طريق قابليت جديد اينستاگرام پرداخت كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مسئولان شبكه اجتماعي اينستاگرام در وبلاگ رسمي خود اعلام كردند كه قابليت پرداخت مبلغ براي سرمايه‌گذاري و كمك‌هاي مالي به اين برنامه اضافه شده است. اين قابليت مي‌تواند توسط كاربران و يا مشاغل كوچك اينترنتي فعال شود تا ديگران با پرداخت مبالغ مختلف به آن شغل كمك‌ كرده يا در آن سرمايه‌گذاري كنند.

 

شركت فيسبوك، كه سرپرستي اينستاگرام را بر عهده دارد در بيانيه خود اظهار داشت: "از آن جايي كه طي مدت زمان اخير، كاربران فضاي مجازي براي حمايت از يكديگر و در وضعيت كنوني شيوع ويروس كرونا، بيش از ۶۵ ميليون دلار جمع‌آوري و اهدا كرده‌اند، تصميم گرفتيم كه روند اين فعاليت را آسان‌تر كنيم تا كاربران بتوانند به راحتي از طريق اينستاگرام مبالغ خود را به حساب افرادي كه تمايل دارند واريز كنند".

اخبار,اخبار تكنولوژي,اينستاگرام

 

قابليت مورد نظر از ۲۱ جولاي، در دسترس كاربران قرار گرفته است. با اين حال بايد اظهار داشت كه ويژگي مذكور در حال حاضر تنها براي دسته كمي از كاربران مقيم آمريكا، انگليس و ايرلند قابل استفاده است و تنها اين افراد هستند كه مي‌توانند فرآيند دريافت مبالغ را آغاز كنند.

 

اما از طرف ديگر امكان پرداخت كمك‌هاي مالي از طريق اينستاگرام فراهم شدتمامي كاربراني كه حالا برچسب كمك مالي را در اينستاگرام خود مشاهده مي‌كنند مي‌توانند مبالغ مورد نظر را به حساب افراد مذكور پرداخت كنند. گفتني است؛ اين اشخاص بايد سني بيش‌تر از ۱۸ سال داشته باشند. اين محدوديت سني براي افراد در هر دو طرف فرآيند مالي صدق مي‌كند.

 

نحوه پرداخت كمك مالي در اينستاگرام

براي شروع فعاليت دريافت مبلغ از طريق اينستاگرام، كاربران واجدالشرايط بايد به حساب كاربري خود رفته و به بخش پروفايل مراجعه كنند؛ سپس بايد گزينه Add Fundraiser را انتخاب كرده تا به گزينه Raise Money دسترسي پيدا كنند. در اين مرحله كاربران بايد يك تصوير را براي توصيف پويش، فرآيند سرمايه‌گذاري و يا كمك‌هاي مالي خود انتخاب كنند. بعد از اين مرحله اينستاگرام از آن‌ها اطلاعاتي همچون دسته‌بندي فعاليت را دريافت خواهد كرد.

 

 

كاربر همچنين بايد داستان خود را براي كسب مبالغ اهدايي بنويسد تا افراد بيشتري به شركت در اين كار ترغيب شوند. اينستاگرام عنوان كرده كه سعي دارد قابليت خود را در كشور‌هاي انگليس، ايرلند و آمريكا توسعه دهد و كاربران حالا مي‌توانند درخواست دريافت پول خود را در بخش استوري و صفحه اصلي به اشتراك بگذارند.

 

چگونه اكانت اينستاگرام خود را به صورت موقت غيرفعال و از دسترس خارج كنيم؟

۶۷ بازديد

نكات مهم پيش از غيرفعال كردن اكانت اينستاگرامهمانطور كه اشاره كرديم اينستاگرام قابليتي با عنوان غيرفعال كردن موقت اكانت دارد. اين قابليت  نزديك  حالت از دسترس خارج كردن اكانت بصورت زودگذر است. اگر تصميم به سپريدن اين موضوع داريد براي انكه پشيماني به بار نياوريد آغاز لازم است نكات زير را بدانيد:
بنا بر اعلام اينستاگرام، شما فقط هفته‌اي يك بار قادر به غيرفعال كردن و فعال كردن مجدد اكانت خود هستيد. تجربه نشان ديتا كاربرد هميشگي و بي‌دليل از اين قابليت اين مدت را لغايت چند هفته نيز افزايش ديتا است.با غيرفعال كردن اكانت و بيرون شدن از اكانت الي زماني كه دوباره يوزرنيم و پسورد خويش را ثبت كرده و دوباره وارد اينستاگرام شويد اكانت خود را غيرفعال كرده‌ايد و هيچ كس قادر به نگريستن عكس ها و پروفايل شما نيست. حذف موقت اينستاگرام با غيرفعال كردن اكانت تغييري در پيام‌هاي شخصي دايركت، پست‌ها، فالورها و... برپايي نخواهد شد. در همان سان تجربه پرتو داده برخي مواقع اوقات براي افرادي كه آنها را در عكس ها قبلي خود تگ كرده‌ايد با فعال كردن دوباره اكانت براي آنها نوتيفيكيشن ارسال مي‌شود.در عقيده داشته باشيد اين روند از نظر اينستاگرام كاملا بدون خرده اعلام شده است اما در عين حال  گزارشاتي از جانب كساني كه اقدام به پركار كردن دوباره اكانت خود كرده اند مبني بر بروز بعضي اشكالات ثبت شده است.پس از غيرفعال كردن اكانت، اسم كاربري شما موقتاً به instagrammer تغيير خواهد كرد و  بعد از گذشت مدت زماني (از چند دقيقه الي چند ساعت متفاوت است) اكانت به طور كلي به به اتفاق كامنت‌ها و لايك‌ها موقتاً محو خواهد شد.اگر چه اينستاگرام هيچ محدوديتي براي ورود دوباره و پركار كردن اكانت اعلام نكرده ولي براي پركار كردن و ورود دوباره معمولا بايد چند روز صبر كنيد و هيچ راهي براي فعال كردن جز وارد شدن هستي ندارد.برخي اوقات كاربران با دشوار در غيرفعال كردن اكانت خويش مواجه هستند كه مربوط به شبكه اينستاگرام است و راه‌حلي به جز صبر و سپريدن دوباره پيشه براي اين سخت وجود ندارد. اين دشوار معمولا براي كاربراني كه زياد انجام به اين شغل مي‌كنند اغلب ديده مي‌شود. ترفندهاي اينستاگرامبراي تعليم كليك كنيدحذف زودگذر اكانت اينستاگرامپس در صورتي كه منظور داريد از اكانت اينستاگرام خود براي مدت مشخصي بهره‌گيري نكنيد و پس از اين مدت، مجدد وارد حساب اينستاگرام خود شويد از اين روش كاربرد كنيد. با حذف اكانت اينستاگرام به صورت موقت، تمام پست ها، استوري ها، كامنت ها و ساير تكاپو هاي شما از حيث تمام كاربران اينستاگرام نهان مي شوند و هيچ فردي نمي تواند به آن ها دسترسي داشته باشد. بعد از اين كه اكانت اينستاگرام خويش را به طور گذرا حذف كرديد، چنانچه مجدد با همان اسم كاربري و پسورد به اينستاگرام لاگين كنيد، با همه شرايطي كه پيش از حذف زودگذر اكانت اينستاگرام شما هستي داشت، مقابل خواهيد داشت.
حذف زودگذر اكانت اينستاگرام
اين حالت همانند كليد توقف در اثناء مشاهده يك ويديو عمل مي كند كه در هنگام توقف امكان مشاهده ويدئو وجود نخواهد داشت و بعد از اجراي مجدد ويدئو همه چيز به همان حالت پيش از توقف مفتوح مي گردد. به هدف حذف موقت اكانت اينستاگرام خود مراحل ذيل را قدم به قدم اتمام دهيد:
 
1- در گام ابتدا براي حذف اكانت اينستاگرام، ابتدا از طريق مرورگر موبايل و يا كامپيوتر خويش بايد وارد صفحه ورود اينستاگرام شويد و از راه اسم كاربري يا ايميل يا شماره همراه خويش و پسوردي كه براي اكانت خويش گزينش كرده ايد وارد حساب كاربري خود شويد. لازم به بيان است كه براي حذف اكانت اينستاگرام خود چه موقت و چه دائم، بايد از طريق نسخه وب اينستاگرام وارد حساب كاربري خويش شويد و مسير تعويض براي اين منظور وجود نخواهد داشت.
حذف موقت اكانت اينستاگرام
 
2- در اين مرحله از حذف اكانت اينستاگرام به چهره موقت، بايد وارد سرنوشت پروفايل اكانت خويش شده و سپس گزينه Edit Profile را گزينش كنيد تا بتوانيد اكانت خود را به چهره موقت حذف كنيد.
حذف موقت اكانت اينستاگرام
حذف اكانت اينستاگرام به چهره موقت 
3- سپس از ذيل صفحه گزينهTemporarily disable my account را گزينش كنيد.
حذف زودگذر اكانت اينستاگرام
 
4- در تقدير (شماره يك) آن از شما سوالي در رابطه با دليل حذف اكانت اينستاگرام به چهره موقت، پرسيده مي شود كه بايد از بين پذيرش هاي پيمان گرفته، يكتا متعلق به ها را به عنوان علت خود گزينش كنيد. در سرنوشت (شماره دو) بايد رمز اكانت خويش را وارد نماييد.

حالت تاريك به اسناد گوگل در اندرويد اضافه شد

۴۱ بازديد

 

م

 اخبار علمي ,خبرهاي علمي,عامل اندرويد
گوگل حالت تاريك را به خدمات اسناد گوگل و نيز گوگل شيتس و اسلايدز در سيستم عامل اندرويد اضافه كرد. لذا كاربران با انتخاب مضامين تيره مي توانند از اين خدمات بهره بگيرند. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، ارائه خدمات حالت تاريك به كاربران اسناد گوگل و نيز گوگل شيتس و اسلايدز موجب مي شود تا استفاده از اين خدمات در محيط هاي تاريك راحت تر شده و در مصرف باتري نيز صرفه جويي شود.

 

 اخبار علمي ,خبرهاي علمي,عامل اندرويد

گوگل اولين بار خدمات حالت تاريك را يك سال قبل به برخي برنامه هاي خود در اندرويد كيو اضافه كرد و در پاييز گذشته آن را به كروم 78 افزود. در نهايت اين خدمات در بهار امسال براي اپليكيشن جستجوي گوگل نيز در نظر گرفته شد.

 

افزوده شدن اين خدمات به سرويس هاي يادشده از امروز رخ داده، اما فعال شدن آن براي همه كاربران مدتي به طول خواهد انجاميد. برخي رقباي گوگل مانند اپل و مايكروسافت هم قبلا چنين خدماتي ارائه كرده بودند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11056270.html

تبلتي كه نمايشگر ثانويه مي شود

۴۰ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,تبلت
طبق گزارشي جديد لنوو قصد دارد تبلتي بسازد كه مي توان آن را به عنوان نمايشگر ثانويه براي لپ تاپ رايانه يا موبايل به كاربرد. 

به گزارش مهر به نقل از گيزموچاينا، سال گذشته بارگيري محموله هاي تبلت كاهش يافت اما به دليل شيوع كوويد۱۹ در سراسر جهان، دوباره تقاضا براي اين دستگاه افزايش يافته است.

 

در اين ميان شركت هاي مختلف سعي دارند با عرضه محصولات جديد مشتريان را به خود جذب كنند. طبق گزارش ها شركت لنوو  سعي دارد با عرضه تبلت اندرويد «يوگاايكس»(Yoga X) سهمي از بازار تبلت را به خود اختصاص دهد.

 

طبق گزارش وب سايت « ايكس دي اي دولوپررز»(XDA Developers)، يكي از توسعه دهندگان اندرويد به اسنادي از تبلت جديد لنوو دست يافته است. در اين اسناد طرح هايي  از يك صفحه نمايش ثانويه UX وجود دارد.

 

به عبارت ديگر اين تبلت اندرويد را مي توان به عنوان يك نمايشگر ثانويه براي دستگاه هايي مانند لپ تاپ، موبايل يا حتي دستگاه بازي رايانه اي نينتندو سوييچ به كار برد.

 

اين تبلت داراي يك پورت ميكروHDMI براي همين منظور است. هنگاميكه تبلت به دستگاه ديگري متصل مي شود، سيستم عامل اندرويد آن قفل مي شود تا محتواي دستگاه اتصالي را نشان دهد. در اين حالت دكمه هاي تنظيم صوت تبلت را مي توان براي كنترل صداي محتواي در حال پخش در تبلت يا دستگاه ديگر به كار برد. همچنين كاربر با لمس هر نقطه اي از نمايشگر مي تواند درخشش، قدرت و تنظيمات خروجي را كنترل كند

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11056582.html

آيفون 12 گران تر از حدتصور خواهد بود

۴۶ بازديد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,آيفون 12
اگر چه ترديدي در مورد گران قيمت بودن گوشي آيفون 12 وجود ندارد، اما منابع مطلع مي گويند به علت سازگار شدن اين گوشي با استاندارد نسل پنجم قيمت آيفون 12 بيشتر از حد تصور خواهد بود.

به گزارش فارس به نقل از تك رادار، پيش از اين گفته شده بود كه ارزان ترين مدل ايفون ۱۲ حدود ۶۵۰ دلار قيمت دارد، ولي اخبار تازه تر حاكي از اين است كه اين گوشي به علت نصب سخت افزارهاي مورد نياز براي استفاده از قابليت هاي شبكه هاي نسل پنجم گران تر از اين رقم خواهد بود.

 

بر اساس يافته هاي جف پو محقق نزديك به اپل، آيفون ۱۲ با نمايشگر ۵.۴ اينچي ۷۴۹ دلار قيمت خواهد داشت. اين رقم ۱۰۰ دلار بيشتر از قيمتي است كه قبلا تخمين زده شده بود.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,آيفون 12

علت اين افزايش علاوه بر سازگار شدن آيفون ۱۲ با شبكه هاي نسل پنجم، استفاده از نمايشگرهاي OLED به جاي نمايشگرهاي ال سي دي در مدل جديد آيفون است.

 

 

پيش از اين اعلام شده بود كه آيفون ۱۲ داراي نمايشگر ۶.۱ اينچي حداقل ۷۴۹ دلار قيمت خواهد داشت. مي توان حدس زد كه اين گوشي نيز با برآورد جديد حداقل ۸۵۰ دلار قيمت داشته باشد. همچنين قيمت گوشي هاي آيفون ۱۲ پرو و آيفون ۱۲ پرو مكس هم به حوالي ۱۰۰۰ دلار خواهد رسيد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11056623.html

شركت هاي طراحي وب سايت در شيراز

۴۲ بازديد

ميزان خوشنودي مشترياننمونه كارهاي شركت هاي طراحي وب سايت در شيراز پيمان گرفته در سايت يك شركت معمولا تجربيات كامياب و پروژه هاي عالي آنها هستند در حاليكه شدني است فقط ۲۰ درصد از مشتريان آن مجموعه را پوشش داده باشد. اگر مي‌توانيد با جستجوي اينترنت ساير مثال كارها و نظرات كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي را آناليز كنيد.
از شيوه تقسيم تماس با ما در مثال كارهاي برگزيده اطلاعات تماس مجموعه يا مدير را پيدا كرده و در چهره امكان يكراست و به چهره تلفني با او صحبت كنيد. سعي كنيد تماس تلفني شما تا حد امكان كوتاه بوده و دربرگيرنده سوالات بنيادين در مورد عملكرد شركت طراح سايت باشد.
وب سيما
بعنوان نمونه سوالات ذيل براي شما پاسخ‌هاي ارزشمندي به همراه خواهد داشت.
آيا از همكاري خويش با اين كمپاني طراحي سايت رضايت داريد؟زمان اتمام پروژه متناسب با گفتگو هاي اوليه و مطابق پيمان نامه بوده است؟هزينه هاي قبل بيني نشده در درازا پروژه به شما تحميل شده است؟از پشتيباني و پاسخ گويي اين مجموعه بعد از تحويل سايت خوشنودي داريد؟دقت كنيد كه نظرات دريافت شده عموما نظراتي شخصي بوده و ممكن است فقط مربوط به همان پروژه خاص باشند. براي تصميم‌گيري بهتر شما بايد حداقل با ۵ مشتري راستين آن شركت تماس تلفني يا وابستگي از طريق ايميل داشته باشيد الي به جمع بندي قابل قبولي برسيد.
هزينه طراحي سايتهرچقدر كيفيت و عملكرد يك گردآور مثبت ارزيابي شود نمي‌توان از فاكتور بها كه آشكارا بر تصميم‌گيري شما تاثيرگذار است چشم پوشي كرد. با مراجعه به شركت‌هاي طراحي سايت و تعريف پروژه خويش شدني است قيمت‌هاي كاملا متفاوت و با دوگانگي بسيار گرفتن كنيد.
اين كشمكش بها الي حدي به كبير بودن كمپاني طراح سايت و كيفيت كاري او پيوسته است اما بخشي از تعيين خرج مرتبط با سختي پروژه و امكانات موجود در سايت خواهد بود.
در روند تعيين بها طراحي سايت پروا كنيد كه شركت مورد نظر تا چه كران در مورد امكانات سايت و درخواست‌هاي شما ريزبين مي‌شود. به عبارت ساير مجري طرح براي تعيين قيمت پيش درآمد بايد درك راستي از ابعاد پروژه و تخميني از زمان اتمام آن داشته باشد.
اگر هزينه طراحي سايت شما بدون در نظر اخذ امكانات و يا موعد سپريدن اعلام گردد دو خطر جدي را براي شما خواهد داشت:
ممكن است كمپاني طراح ابعاد پروژه را به حقيقت درك نكرده باشد و در پيوستگي خرج هاي جانبي زيادي را براي اتمام درخواست‌ها به شما تحميل كند و يا حتي از پيوسته اجراي آن پرهيز كند.ممكن است اين خرج براي سپريدن پروژه شما بسيار باشد و عملا چيزي كه باره نظر شماست با هزينه‌اي به مراتب كمتر قابل اتمام بوده باشد.به طور كلي مي‌توان گفت هرچقدر جزئيات بيشتري در باره طراحي سايت خود و امكانات آن به طراح سايت ارايه دهيد قيمتي كه به شما اعلام مي‌شود به راستي  نزديك  تر خواهد بود. در نظر داشته باشيد كه خرج طراحي سايت فروشگاهي به مراتب بالاتر از خرج طراحي سايت‌هاي شركتي يا لندينگ‌هاي خلاقانه است.
سوابق كاري و جوايز كسب شدهسابقه فعاليت و اعتبار يك كمپاني را مي‌توان طبق مثال كارهاي سپريدن شده و مشتريان مطرح برآورد كرد اما نبايد از فاكتورهاي رقابتي مانند جشنواره‌هاي تخصصي طراحي سايت غافل شد.
جشنواره وب و موبايل ايران به صورت سالانه برگزار شده و در احد از دسته هاي آن بهترين كمپاني طراحي سايت از نقطه نظر داوران و مردم تعيين ميگردد. كسب افتخار در يك جشنواره دروني و حتي كسب عنوان در جشنواره‌هاي بين المللي مي‌تواند ملاك خوبي براي برگزيدن كمپاني طراحي سايت باشد.
در بررسي جوايز و جشنواره‌ها تنها به افتخارات خويش كمپاني توجه نكنيد. زيرا شدني است خرج و انرژي صرف شده براي سايت خودشان خيلي اغلب از چيزي باشد كه براي مشتريان سپريدن مي‌دهند. در نتيجه شركت‌هايي كامياب هستند كه مشتريان آنها كامياب بوده باشند.
بررسي كنيد كه سايت‌هاي طراحي شده توسط اين گردآور چقدر در زمينه‌هاي كار و جنبش خويش شاخص بوده و مورد توجه واقع شده‌اند. به عنوان نمونه با بررسي كانديداهاي تقسيم سايت‌هاي شركتي مي‌توانيد نمونه‌هاي كامياب را معرفي كرده و طراح آن سايت را براي سپريدن پروژه خود برگزيدن كنيد.

شبكه اجتماعي تيك‌تاك چيست؟ آموزش كار با TIKTOK

۴۱ بازديد

شبكه اجتماعي تيك تاك (TIKTOK‎)

تيك‌تاك (TikTok‎) يك شبكه اجتماعي چيني است كه از طريق اپليكيشن‌هاي آي‌آواس و اندرويد قابل دسترس است. تيك‌تاك ابتدا با عنوان دوئين در سپتامبر ۲۰۱۶ در چين عرضه شد و عرضه آن براي خارج از چين، با عنوان تيك‌تاك در سال ۲۰۱۷ صورت گرفت. تيك‌تاك به كاربران اجازه مي‌دهد كه موزيك‌ويدئوهاي بسيار كوتاه ۳ تا ۶۰ ثانيه‌اي بسازند.

TIKTOK چيست؟

TikTok در اصل در چين مستقر شده است و متعلق به يك شركت چيني به نام Bytedance (يكي از موفق ترين استارتاپ هاي جهان محسوب مي شود). به طور خلاصه ، برنامه تيك‌ تاك به كاربران اجازه مي‌ دهد كه موزيك‌ ويدئوهاي بسيار كوتاه ۳ الي ۱۵ ثانيه‌اي بسازند (از آهنگ هاي هنرمندان محبوب گرفته تا كليپ هاي كوچك از فيلم ها و نمايش هاي تلويزيوني). 

 

مردم آن فيلم ها را ايجاد كرده و آنها را در TikTok به اشتراك مي گذارند. البته ، شما همچنين مي توانيد فيلترهاي مختلفي اضافه كنيد ، برخي از ويرايش هاي فانتزي را انجام دهيد و با آن واقعا خلاق باشيد.

 

آغاز به كار در برنامه تيك تاك :

اگر مي خواهيد عضوي از تيك تاك شويد ، عضويت در آن بسيار آسان است. شما حتي نيازي به ايجاد فيلم نداريد. شما فقط مي توانيد TikTok را براي سرگرمي و گذراندن وقت  استفاده كنيد. اگر فقط مي خواهيد TikTok را امتحان كنيد و ببينيد چه نوع چيزهايي را مي توانيد در شبكه پيدا كنيد ، اين همان كاري است كه شما بايد انجام دهيد:

 

برنامه تيك تاك, اپليكيشن تيك تاك

 آموزش برنامه تيك تاك

 

1. برنامه TikTok را براي iOS يا Android دانلود كنيد.

2. برنامه را باز كنيد. 

اگر دوست داريد كه شما نيز در تيك تاك فعاليت داشته باشيد، مي توانيد يك حساب كاربري تنظيم كنيد و شروع به اشتراك گذاري فيلم هاي شخصي خود كنيد. 

 

آموزش ساخت ويديو در TIKTOK :

قبل از اشتراك گذاري ويديوهاي خود، بايد حساب TikTok خود را تنظيم كنيد. روش هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد. مي توانيد از شماره تلفن ، ايميل ، فيس بوك يا اينستاگرام خود استفاده كنيد. 

 

برنامه تيك تاك, اپليكيشن تيك تاك

شبكه اجتماعي تيك‌تاك

 

پس از ورود به برنامه، با كليك بر روي نماد Me در گوشه پايين سمت راست صفحه ، به صفحه حساب خود برويد. 

ايجاد اولين كليپ TikTok بسيار ساده تر از نمونه ساخت اولين ويديوي YouTube شما است . بنابراين حتي اگر قبلاً با آن نوع مطالب برخورد نكرده ايد ، بايد با رعايت اين مراحل درست عمل كنيد:

 

 براي شروع ، روي دكمه بعلاوه در انتهاي صفحه كليك كنيد كه مي گويد. مشابه Snapchat ، يك رابط دوربين باز خواهد شد.

 

برنامه تيك تاك, اپليكيشن تيك تاك

اپليكيشن تيك تاك

 

 در قسمت پايين صفحه مي توانيد طول كليپ خود را (15 يا 60 ثانيه) انتخاب كنيد. 

 

 اگر مي خواهيد يك فيلم كلاسيك TikTok بسازيد ، سعي كنيد موسيقي را به آن اضافه كنيد. در بالاي صفحه ، دكمه Sounds را پيدا كنيد. در آنجا مي توانيد به مجموعه گسترده اي از كليپ هاي مختلف دسترسي پيدا كنيد. براي يك فيلم لب خواني ، قبل از شروع ضبط ، صدا را اضافه كنيد. در غير اين صورت ، فقط اين مرحله را انجام دهيد.

 

 ساير افزودنيهايي كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد شامل فيلترها ، جلوه هاي هنري، تغيير سرعت فيلم شما يا چرخش تصوير شما است.

 

• دكمه ضبط را براي شروع ضبط نگه داريد. مي توانيد كليپ خود را در يك يا چند بار فيلمبرداري كنيد. براي به دست آوردن زاويه ها و ديدگاه هاي مختلف ، چندين بار دكمه ضبط را فشار دهيد. فقط اطمينان حاصل كنيد كه در محدوده زماني كه انتخاب كرده ايد بمانيد (اين 15 يا 60 ثانيه است). 

 

برنامه تيك تاك, اپليكيشن تيك تاك

آموزش كار با تيك‌تاك

 

• پس از پايان ضبط ، مي توانيد كليپ خود را قبل از انتشار ويرايش كنيد. برخي از ابزارهاي توليد پست TikTok شامل برش فيلم ، اضافه كردن صدا (و ويرايش) صدا ، جلوه ها ، برچسب ها و تصاوير جلد است. 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/social-network02-tiktok.html

شركت طراحي سايت در شيراز

۴۰ بازديد

ي برقراري وابستگي با افراد گوناگون لازمه كه با اونا گفتگو نماييم تا بتونيم بيشتر باهاشون آشنا بشيم و در ضمن بستگي موثرتري رو پايدار كنيم؛ در دنياي مجازي امروز و سوداگري آنلاين ، برقراري وابستگي به طريق سوداگري سنتي و ديدن حضوري و گفتگو كردن رو در رو خيلي اوقات شدني نيست و اين برقراري ارتباط بايد به صورت فرآوري محتوا باشه.
 
در ادامه روشنگري ميدم كه چجوري با توليد محتوا ميتونيم با افراد گوناگون پيوستگي برپا كنيم، گونه ها درونمايه رو ميگم و اينكه يه محتواي خوب و عالي چقدر ميتونه براي برقراري ارتباط، كارساز باشه و مشتري هاي زيادي رو جذب كنه.
برقراري بستگي به وسيله توليد محتوا

همينطور كه نخست همين مقاله هم گفتم امروزه برقراري بستگي موثر با فرآوري درونمايه امكان پذيره.
وقتي كه يه سايت خوب سفارش دادين و حالا ميخوايين شروع به كار كنين بايد محتواهاي مختلفي درباره پيشه و خدماتتون رو داخل سايت بزارين يا وقتيكه ميخوايين درون يه شبكه اجتماعي بازديد كننده هاي زيادي داشته باشين و كسان زيادي شما رو ببين مطمئناً بايد محتواي خوب و مفيدي رو داخل صفحتون بزارين.
يه سايت بدون درونمايه مثل يه كتاب با صفحه هاي سفيده بدون هيچ نوشته اي كه هيچ كاربردي نداره بعد شما حتما به محتوا احتياج دارين چون درونمايه پايه اوليه و بنيادي برقراري وابستگي در دنياي اينترنتي امروزه هست.
 
انواع محتواانواع محتوا
در اصل قصد ما از فرآوري درونمايه اينه كه مطالبي رو به مخاطباي خودمون انتقال بديم و ميتونيم اين مطالب رو به شكل هاي مختلف مشابه موارد ذيل منتقل كنيم :
اين نوشتار رو هم بخونيدسئو چيست؟قدرت گرفته از افزونه نوشته‌هاي پيوسته هوشمند     1- متنيمثل همين نوشتار يا متن هايي كه داخل شبكه هاي اجتماعي ميزاريم؛ در اصل محتوا از متن فرآوري شده.
    2-  تصويريدر اين گونه محتوا به وسيله گرافيك و تصوير، پيام هاي مختلف رو منتقل ميكنيم،
              2-1   بنر             2-2  لوگوميتونين در نوشتار طراحي گرافيك با گونه ها مختلف توليد محتوا تصويري مانند بنر و لوگو كه به وسيله گرافيك جاسازي ميشه آشنا بشين.
     3- ويديوييهمونطور كه از اسمش ويژگي توليد درونمايه به صورت ويديو يا انيميشن هست؛ نماهنگ هاي آموزشي زيادي رو تا الان ديديم كه در دامنه فرآوري محتوا ويديويي قرار ميگيرن، دو باره ذيل هم از گونه ها فرآوري درونمايه ويديويي هستن.
           3-1 تيزر تبليغاتي          3-2 انيميشن هاي دو بعدي    4- صوتي (پادكست)در اين بخش هم به وسيله صدا پيام خودمون رو به گوش بيننده ميرسونيم، البته اين دسته به اين سادگي نيست و براي تاثير گذاري مطلوب بايد صدا اديت بشه و طريق موزييك گذاشته بشه و يه سري كارهاي ديگه اتمام بشه.
 
تاثير محتواي خوب و عالي

تا اينجا با كارايي شركت طراحي سايت در شيراز آشنا شدين اما تاثير محتواي خوب و عالي يعني محتوايي كه توسط يه تيم حرفه اي يا يه فرد با تجربه و متخصص فرآوري شده باشه غير قابل انكاره.
اگه محتواي خوب و عالي رو مثل آهن رباي قوي انگار نماييم بقيه بيننده ها و افراد مانند براده هاي آهن ميمونن كه به وسيله محتواي خوب و عالي كه همون آهن رباي قويه جذب ميشن.
اين نوشتار رو هم بخونيدتكنيك‌هاي سئونويسي: برنامه‌ي توليد محتواقدرت گرفته از افزونه نوشته‌هاي مرتبط هوشمند 
تا الان در ارتباط با فرآوري محتوا و اينكه يه توليد محتواي خوب و عالي چقدر مهم و موثره گفتگو كردم ولي شايد اين سوال پيش بياد كه
آيا هركسي ميتونه محتوا فرآوري كنه يا نه ؟
توليد محتوا
راستش هم آره هم نه؛
از اونجاييكه پيشه نشد نداره پس شما هم ميتونين فرآوري محتوا كنين و مخاطب هاي زيادي رو جذب كنين اما خب هيچ كاريم بدون زحمت و تلاش و يه شب توسط نمياد بايد خوب مطالعه كنين، خوب تمرين كنين و ياد بگيرين و تجربه توسط بيارين.
 
شايد درون نگاه اول فرآوري محتواي متني شغل ساده اي بنظر بياد مشابه انشاء بچگيمون كه واژه ها رو كنار هم ميزاشتيم و يه متني مينوشتيم و در آخرم اگه معلمون خوشش ميومد بهمون نمره 20 ميداد و تموم ميشد و بعدشم ميتونسيم انشاء رو پاره كنيم يا بعيد بندازيم اما توليد محتواي متني اينقدرها هم ساده نيس بايد قواعد زيادي رو رعايت نماييم (مثل : كپي نكردن متن، ايجاد بك لينك، انتخاب واژه ها كليدي مناسب، لينك سازي داخلي، طولاني نبودن پاراگراف ها و صدها نكته ديگه).
در ريشه-بن-بيخ بايد سئو سايت رو بالا ببريم كه در مقاله سئو چيست و مسير هاي بالا بردن سئو ميتونين در ارتباط با سئو و نكاتي كه براي بالا بردن سئو موثره بهتر يادبگيرين.