امكان پرداخت كمك‌هاي مالي از طريق اينستاگرام فراهم شد

۴۵ بازديد

شركت فيسبوك اعلام كرد كه كاربران از اين پس مي‌توانند كمك‌هاي مالي خود را از طريق قابليت جديد اينستاگرام پرداخت كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مسئولان شبكه اجتماعي اينستاگرام در وبلاگ رسمي خود اعلام كردند كه قابليت پرداخت مبلغ براي سرمايه‌گذاري و كمك‌هاي مالي به اين برنامه اضافه شده است. اين قابليت مي‌تواند توسط كاربران و يا مشاغل كوچك اينترنتي فعال شود تا ديگران با پرداخت مبالغ مختلف به آن شغل كمك‌ كرده يا در آن سرمايه‌گذاري كنند.

 

شركت فيسبوك، كه سرپرستي اينستاگرام را بر عهده دارد در بيانيه خود اظهار داشت: "از آن جايي كه طي مدت زمان اخير، كاربران فضاي مجازي براي حمايت از يكديگر و در وضعيت كنوني شيوع ويروس كرونا، بيش از ۶۵ ميليون دلار جمع‌آوري و اهدا كرده‌اند، تصميم گرفتيم كه روند اين فعاليت را آسان‌تر كنيم تا كاربران بتوانند به راحتي از طريق اينستاگرام مبالغ خود را به حساب افرادي كه تمايل دارند واريز كنند".

اخبار,اخبار تكنولوژي,اينستاگرام

 

قابليت مورد نظر از ۲۱ جولاي، در دسترس كاربران قرار گرفته است. با اين حال بايد اظهار داشت كه ويژگي مذكور در حال حاضر تنها براي دسته كمي از كاربران مقيم آمريكا، انگليس و ايرلند قابل استفاده است و تنها اين افراد هستند كه مي‌توانند فرآيند دريافت مبالغ را آغاز كنند.

 

اما از طرف ديگر امكان پرداخت كمك‌هاي مالي از طريق اينستاگرام فراهم شدتمامي كاربراني كه حالا برچسب كمك مالي را در اينستاگرام خود مشاهده مي‌كنند مي‌توانند مبالغ مورد نظر را به حساب افراد مذكور پرداخت كنند. گفتني است؛ اين اشخاص بايد سني بيش‌تر از ۱۸ سال داشته باشند. اين محدوديت سني براي افراد در هر دو طرف فرآيند مالي صدق مي‌كند.

 

نحوه پرداخت كمك مالي در اينستاگرام

براي شروع فعاليت دريافت مبلغ از طريق اينستاگرام، كاربران واجدالشرايط بايد به حساب كاربري خود رفته و به بخش پروفايل مراجعه كنند؛ سپس بايد گزينه Add Fundraiser را انتخاب كرده تا به گزينه Raise Money دسترسي پيدا كنند. در اين مرحله كاربران بايد يك تصوير را براي توصيف پويش، فرآيند سرمايه‌گذاري و يا كمك‌هاي مالي خود انتخاب كنند. بعد از اين مرحله اينستاگرام از آن‌ها اطلاعاتي همچون دسته‌بندي فعاليت را دريافت خواهد كرد.

 

 

كاربر همچنين بايد داستان خود را براي كسب مبالغ اهدايي بنويسد تا افراد بيشتري به شركت در اين كار ترغيب شوند. اينستاگرام عنوان كرده كه سعي دارد قابليت خود را در كشور‌هاي انگليس، ايرلند و آمريكا توسعه دهد و كاربران حالا مي‌توانند درخواست دريافت پول خود را در بخش استوري و صفحه اصلي به اشتراك بگذارند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.