آرشیو دی ماه 1398

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

تفاوت بازاريابي و فروش

۷۹ بازديد

تفاوت بازاريابي و فروش چيست؟/ همانگونه كه مي دانيد، تقسيم بازاريابي و دسته فروش دو ركن اصلي شركت ها هستند كه نقش بسزايي در موفقيت و احتمالا شكست آنها برعهده دارند. اما كاركرد و وظايف اين دسته كاملا متفاوت است و كارآزمودگان اين دو بخش نيز قاعدتا بايد در پهنه كاري خود صاحب تجربه باشند. اما بدبختانه شوربختانه برخي مواقع هم در پيرامون آكادميك و هم در پيرامون پيشه اين دو با هم اشتباه گرفته مي شوند و 

فرق بين بازاريابي و فروش در ايران

انتظارات از كارشناسان بازاريابي و يا فروش پوشش دادن وظايف ديگري است. پس مقاله اي بخوانيد در مقوله ” تفاوت بازاريابي و فروش ”
تفاوت وسط بازاريابي و فروش مقوله مهمي است زيرا تركيب هنرمندانه و دقيق بازاريابي و فروش براي رشد موفقيت آميز يك سوداگري حياتي است. همان طور كه مستحضريد بازاريابي فرآيند نظام مند برنامه ريزي، اجرا و مهار فعاليت هايي در سوداگري است كه خريداران و فروشندگان را به هم پيوند مي دهد و فروش يك تراكنش وسط دو شخص است در جايي كه خريدار كالايي يا خدماتي(ملموس يا غيرملموس) را در قبال تبادل پول گرفتن مي كند.
تعيين طيف گستره فعاليت هاي فروشِ خدمات و كالا، وابستگي با مشتري ، پيش بيني نيازهاي آينده و داشتن استراتژي براي مواجهه با آن دربايستن در روابط طولاني مدت شيوه و نگرش بازاريابي  است ولي مطابقت دادن نيازهاي مشتري با محصولات حال حاضر كمپاني طريق تقسيم فروش است.تمركز در بازاريابي بر كليت گستره ترويج و پيشبرد، رشته تامين، بها محصولات و خدمات، به ارمغان آوردن نيازها و خواسته هاي مشتريان بوسيله كالا و خدماتي است كه كمپاني ارائه مي دهد، اما تمركز اصلي دسته فروش برآورده كردن ميزان فروش هدفگذاري شده است.آناليز بازار، كانالهاي توزيع، خدمات و كالاهاي رقابتي، راهبرد هاي بها گذاري، دنبال پروسه فروش و ميزان سهم از بازار و بودجه بندي جزو پروسه بازاريابي است ولي معمولا پروسه فروش يك فرآيند يك به يك است.
تفاوت بازاريابي و فروش
چيزي كه ويژگي گويا در همه جاي جهان مديران بازاريابي و مديران فروش خيلي با هم برادر نيستند!
تحقيقات بازار، تبليغات، فروش، روابط عمومي، خدمات و خوشنودي مشتريان دامنه فعاليت بازاريابي است ولي اين حوزه در فروش به ترغيب كردن مشتري براي خريد كالاهاي توليد شده براي به برآورده برپايي نيازهاش محدود مي گردد. وانگهي افق بازاريابي وسيعتر از افق قبل روي فروش است. معمولا بازاريابي اينكه چگونه مي توانيم به مشتري برسيم و بستگي طولاني با وي پايدار كنيم را ذكر مي دارد ولي فروش خود، هدف نهاي بازاريابي است.و در پايان اينكه بازاريابي ساخت هويت برند را هدف پيمان مي دهد كه اين هويت براحتي با برآورده كردن مايحتاج پيوسته مي شود ولي فروش  يك استراتژي براي ملاقات ديدن مايحتاج به شيوه هايي فرصت طلبانه و شخصي است كه بوسيله تعاملات انساني توسط مي آيد. فروش هيچي ارتباطي بر هويت برند، وابستگي طولاني و مكرر ندارد و به ذكر ساده رويت نياز در موعد درست است.
در ك تفاوت ميان بازاريابي و فروش  مهم است زيرا تركيب هنرمندانه و دقيق بازاريابي و فروش براي رشد كاميابي آميز يك سوداگري حياتي است.
هدف پاياني بازايابي ايجاد علاقه به فرآورده و خلق مشتريان بالقوه است. تكاپو هاي بازاريابي دربرگيرنده موارد پايين مي گردد:
تحقيقات مصرف كنند براي مشخص برپايي نيازهاي مشتريانتوسعه فرآورده يعني طرايح و آفرينش محصولات كه نيازهاي حال آماده را آينده را پوشش دهند.تبليغ محصولات براي افزايش آگاهانيدن و ساخت برندقيمت گذاري محصولات و خدمات براي به حداكثر رساندن درآمد

لنوو ThinkBook Plus مجهز به نمايشگر بيروني E-Ink رونمايي شد

۷۱ بازديد

لنوو علاوه بر رونمايي از ThinkPad X1 Fold كه به تعبير اين شركت چيني اولين پي‌سي جهان مجهز به نمايشگر تاشدني است، از محصول ديگري با نام تينك‌بوك پلاس رونمايي كرد كه از وجود دو نمايشگر بهره مي‌برد. نمايشگر اصلي اين لپ‌تاپ همچون نمايشگر لپ‌تاپ‌هاي معمول است، حال آنكه يك نمايشگر جوهرالكترونيك يا E-Ink در پشت ليد و كاور پشتي دستگاه قرار گرفته است. 

همان‌طور كه اشاره كرديم، تينك‌بوك پلاس علاوه بر نمايشگر اصلي و معمول يك لپ‌تاپ، روي ليد و پشت نمايشگر اصلي، داراي يك نمايشگر ۱۰.۸ اينچي جوهر الكترونيك يا E-Ink است. همچون لنوو يوگا بوك كه از اين ويژگي بهره مي‌برد، لنوو سعي كرده تا با تعبيه اين ويژگي، كاربردي بودن بيشتر را به كاربرانش ارزاني كند. هدف از تعبيه اين نمايشگر نت‌برداري و ترسيم اشكال بدون نياز به بازكردن لپ‌تاپ لنوو روي نمايشگر ثانويه‌ و بيروني است. همچنين مي‌توان از اين نمايشگر براي خواندن متن‌ها و همچنين دريافت برخي اعلانيه‌ها نظير پيام‌ها، نوتيفيكيشن‌هاي تقويم و ايميل استفاده كرد. ضمنا قلم Lenovo Precision Pen ميز تعامل با اين نمايشگر را تسهيل و راحت‌تر مي‌كند. لنوو امكان همگام شدن اسناد و نت‌برداري‌ها روي نمايشگر جوهر الكترونيك را با نرم‌افزار وان‌نت مايكروسافت فراهم آورده است. 

مشخصات فني تينك بوك پلاس لنوو - Core i9 UHD 32GB 512GB
مشخصات فيزيكي
ابعاد 308 × 217 × 17.4 ميلي‌متر
وزن 1.4 كيلوگرم
پردازنده
پردازنده مركزي اينتل Core i7 نسل دهم
پردازنده‌ي گرافيك اينتل UHD Graphics
حافظه‌ي اختصاصي پردازنده‌ي گرافيكي فاقد حافظه‌ي اختصاصي
حافظه
حافظه‌ي رم 32 گيگابايت DDR4
حافظه‌ي ذخيره‌سازي 512 گيگابايت
نوع حافظه‌ي ذخيره‌سازي SSD
مشخصات حافظه داخلي M.2 PCIe
صفحه نمايش
اندازه صفحه‌نمايش 13.3 اينچ - نمايشگر اصلي 10.8 اينچ - نمايشگر ثانويه
رزولوشن 1080 × 1920 - FHD
نوع پنل IPS - نمايشگر اصلي e-Ink - نمايشگر ثانويه
پوشش صفحه نمايش مات
اتصالات
شبكه‌ي بي‌سيم بله
بلوتوث بله
تعداد درگاه USB 3.0 Type A و بالاتر 2
درگاه USB Type C بله
جك هدفون/ميكروفن بله
اتصالات
HDMI بله
ساير
اسپيكر بله، دو بلندگوي 2 وات ساخت شركت هارمن كاردون با فناوري دالبي
وبكم بله
كيبورد با نور پس‌زمينه بله
حسگر اثر انگشت بله
حجم باتري باتري با ظرفيت 45 وات‌ساعت
سيستم عامل ويندوز 10

تينك بوك پلاس

طراحي تينك‌بوك پلاس در مقايسه با نسل گذشته تغيير آنچناني نداشته است. لنوو براي ساخت اين لپ‌تاپ از آلومينيوم آنودايز شده استفاده كرده است. مشخصات فني اين لپ‌تاپ شامل نمايشگر ۱۳.۳ اينچي Full HD از نوع IPS، حسگر اثر انگشت ادغام شده با كليد پاور، يك درگاه USB-C، دو درگاه USB-A، يك درگاه HDMI و جك هدفون مي‌شود. لنوو براي تأمين قدرت پردازشي اين محصول از پردازنده‌ي نسل دهمي اينتل به‌همراه پردازنده‌ي گرافيكي UHD به‌همراه ۱۶ گيگابايت حافظه‌ي رم و حافظه‌ي PCIe SSD با ظرفيت ۵۱۲ گيگابايتي بهره مي‌برد. 

تينك بوك پلاس

لنوو تينك‌‌بوك پلاس از ماه مارس سال ۲۰۲۰ ميلادي با برچسب قيمت ۱٫۱۹۹ دلاري راهي بازار خواهد شد. 

 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/1/7/344101/lenovo-thinkbook-plus-eink-ces-2020/

لنوو يوگا اسليم 7 با پردازنده‌هاي اينتل و AMD معرفي شد

۶۵ بازديد

لنوو شب گذشته و پيش از رونمايي رسمي پردازنده‌هاي خانواده‌ي رايزن ۴۰۰۰ (AMD 4000) لپ‌تاپي معرفي كرد كه از پردازنده‌هاي مذكور براي پردازش كارهاي مختلف استفاده مي‌كند. لپ‌تاپ لنوو يوگا اسليم ۷ (Lenovo Yoga Slim 7) محصولي جديد است كه فعلا شاهد رونمايي اوليه‌ي آن هستيم و ظاهرا قرار است آوريل ۲۰۲۰ (فروردين و ارديبهشت ۱۳۹۹) به‌صورت رسمي وارد بازار شود. لنوو اين محصول ۱۴ اينچ را در دو مدل عرضه مي‌كند: مدل اول از پردازنده‌ي رايزن ۴۰۰۰ AMD و مدل دوم از پردازنده‌ي Core i7 نسل دهمي اينتل استفاده مي‌كند.

كاربران بسته به نيازشان سراغ يكي از دو مدل لپ‌تاپ جديد لنوو خواهند رفت. بدون شك انتخاب مدل مناسب به عملكرد اين لپ‌تاپ‌ها در‌مقايسه‌با قيمت عرضه‌شان بستگي دارد. نكته‌ي جالب‌ به اختلاف قيمتي بين مدل‌هاي مختلف يوگا اسليم ۷ مربوط مي‌شود. براساس اعلام رسمي، لنوو قصد دارد اسليم ۷ مجهز به پردازنده‌ي AMD را با قيمت پايه‌ي ۸۴۹/۹۹ دلار و مدل مجهز به پردازنده‌ي اينتل را با قيمت پايه‌ي ۱٬۲۰۹/۹۹ دلار روانه‌ي بازار كند. 

لنوو يوگا اسليم 7 / Lenovo Yoga Slim 7

AMD در زمان معرفي لپ‌تاپ اسليم يوگا ۷ به‌صورت كامل جزئيات پردازنده‌هاي خانواده‌ي رايزن ۴۰۰۰ را تشريح نكرده بود. درضمن، در‌حال‌حاضر نمي‌دانيم دقيقا كدام‌يك از تراشه‌هاي اين خانواده در لپ‌تاپ يوگا اسليم ۷ استفاده شده‌اند. پردازنده‌هاي مركزي رايزن ۴۰۰۰ با اتكا بر ليتوگرافي هفت‌نانومتري توليد شده‌اند و از معماري هسته‌ي ذن ۲ (Zen) خود AMD بهره مي‌گيرند. اختلاف قيمت ۳۶۰ دلاري بين دو مدل اسليم ۷ به‌صورت تلويحي نشان مي‌دهد پردازنده‌ي AMD در‌مقايسه‌با پردازنده‌ي نسل دهمي اينتل قدرت پردازشي ضعيف‌تري دارد و با قيمت كمتري در‌دسترس قرار گرفته است.

لنوو يوگا اسليم 7 / Lenovo Yoga Slim 7

به‌غير از پردازنده‌هاي مركزي، بيشتر مشخصات سخت‌افزاري دو مدل اسليم ۷ به‌ يكديگر شبيه هستند و تفاوتي در بين آن‌ها به‌چشم نمي‌خورد. براساس اعلام رسمي، لنوو يوگا اسليم ۷ به صفحه‌نمايشي با وضوح 1080p و حداكثر ۱۶ گيگابايت حافظه‌ي رم و حداكثر يك ترابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي از نوع SSD مجهز است. يكي از نكات مهم درباره‌ي اسليم ۷ به تنوع درگاه‌هاي آن برمي‌گردد؛ جايي كه لنوو مي‌گويد محصول جديدش دو درگاه USB 3.1، يك درگاه USB Type-C (تاندربولت)، يك كارت‌خوان SD،‌ يك درگاه HDMI و يك جك ۳/۵ ميلي‌متري هدفون دارد.

مقايسهيوگا اسليم 7 لنوو - Core i7-1065G7 16GB 1TBيوگا اسليم 7 لنوو - Core i7 16GB 1TBيوگا اسليم 7 لنوو - AMD 16GB 1TB
مشخصات فيزيكي
ابعاد 321.6 × 208 × 15.4 ميلي‌متر 355 × 230 × 15.9 ميلي‌متر 320.6 × 208 × 14.9 ميلي‌متر
وزن 1.4 كيلوگرم 1.6 كيلوگرم 1.42 كيلوگرم
پردازنده
پردازنده مركزي اينتل Core i7-1065G7 اينتل Core i7 نسل دهم AMD Ryzen 4000 series
پردازنده‌ي گرافيك انويديا GeForce MX Graphics انويديا GeForce GTX گرافيك يكپارچه AMD
حافظه
حافظه‌ي رم 16 گيگابايت LPDDR4 16 گيگابايت LPDDR4X 16 گيگابايت LPDDR4
حافظه‌ي ذخيره‌سازي 1 ترابايت 1 ترابايت 1 ترابايت
نوع حافظه‌ي ذخيره‌سازي SSD SSD SSD
مشخصات حافظه داخلي PCIe SSD PCIe SSD PCIe SSD
صفحه نمايش
اندازه صفحه‌نمايش 14 اينچ 15.6 اينچ 14 اينچ
رزولوشن 1080 × 1920 - FHD 1080 × 1920 - FHD 1080 × 1920 - FHD
نوع پنل IPS IPS IPS
اتصالات
شبكه‌ي بي‌سيم      
بلوتوث      
تعداد درگاه USB 3.0 Type A و بالاتر 2 2 2
درگاه USB Type C      
جك هدفون/ميكروفن      
اتصالات
HDMI      
ساير
اسپيكر بله، فناوري صداي دالبي اتموس بله، فناوري صداي دالبي اتموس بله، فناوري صداي دالبي اتموس
وبكم      
كارت‌خوان      
حجم باتري ‌باتري با ظرفيت 60.7 وات‌ساعت   ‌باتري با ظرفيت 60.7 وات‌ساعت
عمر باتري (ساعت) 14 ساعت 13 ساعت 14 ساعت
سيستم عامل ويندوز 10 ويندوز 10 ويندوز 10

لنوو يوگا اسليم 7 / Lenovo Yoga Slim 7

تفاوت ديگري كه در بين مدل‌هاي اسليم ۷ ديده مي‌شود، اين است كه در مدل مجهز به پردازنده‌ي اينتل شاهد پشتيباني از واي‌فاي ۶ هستيم. افزون‌بر‌اين، لنوو قصد دارد مدلي از اين لپ‌تاپ را با پوششي از جنس پارچه عرضه كند كه ضمن بهره‌گيري از نمايشگر 4K به كارت گرافيك مجزاي سري انويديا GeForce MX مجهز خواهد شد. لنوو اعلام كرده است هر دو مدل لپ‌تاپ يوگا اسليم ۷ را آوريل امسال (فروردين و ارديبهشت ۱۳۹۹) در دسترس قرار خواهد داد. 

ديدگاه شما كاربران زوميت درباره‌ي لپ‌تاپ جديد لنوو چيست؟

قيمت به‌روز و مشخصات فني و هر اطلاعات موردنياز ديگر براي خريد ارزان‌ و آگاهانه‌ي انواع لپ‌تاپ‌‌هاي اداري و گيمينگ لنوو را در بخش محصولات زوميت بيابيد. در اين بخش، علاوه‌بر مشخصات فني دقيق و پاسخ به پرسش‌هاي شما، امكان مقايسه‌ي دو يا چند محصول دركنار گالري تصاوير رسمي محصولات دردسترس خواهد بود.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/1/7/344092/lenovo-yoga-slim-7-amd-intel-ces-2020/

لنوو يوگا اسليم 7 با پردازنده‌هاي اينتل و AMD معرفي شد

۷۶ بازديد

لنوو شب گذشته و پيش از رونمايي رسمي پردازنده‌هاي خانواده‌ي رايزن ۴۰۰۰ (AMD 4000) لپ‌تاپي معرفي كرد كه از پردازنده‌هاي مذكور براي پردازش كارهاي مختلف استفاده مي‌كند. لپ‌تاپ لنوو يوگا اسليم ۷ (Lenovo Yoga Slim 7) محصولي جديد است كه فعلا شاهد رونمايي اوليه‌ي آن هستيم و ظاهرا قرار است آوريل ۲۰۲۰ (فروردين و ارديبهشت ۱۳۹۹) به‌صورت رسمي وارد بازار شود. لنوو اين محصول ۱۴ اينچ را در دو مدل عرضه مي‌كند: مدل اول از پردازنده‌ي رايزن ۴۰۰۰ AMD و مدل دوم از پردازنده‌ي Core i7 نسل دهمي اينتل استفاده مي‌كند.

كاربران بسته به نيازشان سراغ يكي از دو مدل لپ‌تاپ جديد لنوو خواهند رفت. بدون شك انتخاب مدل مناسب به عملكرد اين لپ‌تاپ‌ها در‌مقايسه‌با قيمت عرضه‌شان بستگي دارد. نكته‌ي جالب‌ به اختلاف قيمتي بين مدل‌هاي مختلف يوگا اسليم ۷ مربوط مي‌شود. براساس اعلام رسمي، لنوو قصد دارد اسليم ۷ مجهز به پردازنده‌ي AMD را با قيمت پايه‌ي ۸۴۹/۹۹ دلار و مدل مجهز به پردازنده‌ي اينتل را با قيمت پايه‌ي ۱٬۲۰۹/۹۹ دلار روانه‌ي بازار كند. 

لنوو يوگا اسليم 7 / Lenovo Yoga Slim 7

AMD در زمان معرفي لپ‌تاپ اسليم يوگا ۷ به‌صورت كامل جزئيات پردازنده‌هاي خانواده‌ي رايزن ۴۰۰۰ را تشريح نكرده بود. درضمن، در‌حال‌حاضر نمي‌دانيم دقيقا كدام‌يك از تراشه‌هاي اين خانواده در لپ‌تاپ يوگا اسليم ۷ استفاده شده‌اند. پردازنده‌هاي مركزي رايزن ۴۰۰۰ با اتكا بر ليتوگرافي هفت‌نانومتري توليد شده‌اند و از معماري هسته‌ي ذن ۲ (Zen) خود AMD بهره مي‌گيرند. اختلاف قيمت ۳۶۰ دلاري بين دو مدل اسليم ۷ به‌صورت تلويحي نشان مي‌دهد پردازنده‌ي AMD در‌مقايسه‌با پردازنده‌ي نسل دهمي اينتل قدرت پردازشي ضعيف‌تري دارد و با قيمت كمتري در‌دسترس قرار گرفته است.

لنوو يوگا اسليم 7 / Lenovo Yoga Slim 7

به‌غير از پردازنده‌هاي مركزي، بيشتر مشخصات سخت‌افزاري دو مدل اسليم ۷ به‌ يكديگر شبيه هستند و تفاوتي در بين آن‌ها به‌چشم نمي‌خورد. براساس اعلام رسمي، لنوو يوگا اسليم ۷ به صفحه‌نمايشي با وضوح 1080p و حداكثر ۱۶ گيگابايت حافظه‌ي رم و حداكثر يك ترابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي از نوع SSD مجهز است. يكي از نكات مهم درباره‌ي اسليم ۷ به تنوع درگاه‌هاي آن برمي‌گردد؛ جايي كه لنوو مي‌گويد محصول جديدش دو درگاه USB 3.1، يك درگاه USB Type-C (تاندربولت)، يك كارت‌خوان SD،‌ يك درگاه HDMI و يك جك ۳/۵ ميلي‌متري هدفون دارد.

مقايسهيوگا اسليم 7 لنوو - Core i7-1065G7 16GB 1TBيوگا اسليم 7 لنوو - Core i7 16GB 1TBيوگا اسليم 7 لنوو - AMD 16GB 1TB
مشخصات فيزيكي
ابعاد 321.6 × 208 × 15.4 ميلي‌متر 355 × 230 × 15.9 ميلي‌متر 320.6 × 208 × 14.9 ميلي‌متر
وزن 1.4 كيلوگرم 1.6 كيلوگرم 1.42 كيلوگرم
پردازنده
پردازنده مركزي اينتل Core i7-1065G7 اينتل Core i7 نسل دهم AMD Ryzen 4000 series
پردازنده‌ي گرافيك انويديا GeForce MX Graphics انويديا GeForce GTX گرافيك يكپارچه AMD
حافظه
حافظه‌ي رم 16 گيگابايت LPDDR4 16 گيگابايت LPDDR4X 16 گيگابايت LPDDR4
حافظه‌ي ذخيره‌سازي 1 ترابايت 1 ترابايت 1 ترابايت
نوع حافظه‌ي ذخيره‌سازي SSD SSD SSD
مشخصات حافظه داخلي PCIe SSD PCIe SSD PCIe SSD
صفحه نمايش
اندازه صفحه‌نمايش 14 اينچ 15.6 اينچ 14 اينچ
رزولوشن 1080 × 1920 - FHD 1080 × 1920 - FHD 1080 × 1920 - FHD
نوع پنل IPS IPS IPS
اتصالات
شبكه‌ي بي‌سيم      
بلوتوث      
تعداد درگاه USB 3.0 Type A و بالاتر 2 2 2
درگاه USB Type C      
جك هدفون/ميكروفن      
اتصالات
HDMI      
ساير
اسپيكر بله، فناوري صداي دالبي اتموس بله، فناوري صداي دالبي اتموس بله، فناوري صداي دالبي اتموس
وبكم      
كارت‌خوان      
حجم باتري ‌باتري با ظرفيت 60.7 وات‌ساعت   ‌باتري با ظرفيت 60.7 وات‌ساعت
عمر باتري (ساعت) 14 ساعت 13 ساعت 14 ساعت
سيستم عامل ويندوز 10 ويندوز 10 ويندوز 10

لنوو يوگا اسليم 7 / Lenovo Yoga Slim 7

تفاوت ديگري كه در بين مدل‌هاي اسليم ۷ ديده مي‌شود، اين است كه در مدل مجهز به پردازنده‌ي اينتل شاهد پشتيباني از واي‌فاي ۶ هستيم. افزون‌بر‌اين، لنوو قصد دارد مدلي از اين لپ‌تاپ را با پوششي از جنس پارچه عرضه كند كه ضمن بهره‌گيري از نمايشگر 4K به كارت گرافيك مجزاي سري انويديا GeForce MX مجهز خواهد شد. لنوو اعلام كرده است هر دو مدل لپ‌تاپ يوگا اسليم ۷ را آوريل امسال (فروردين و ارديبهشت ۱۳۹۹) در دسترس قرار خواهد داد. 

ديدگاه شما كاربران زوميت درباره‌ي لپ‌تاپ جديد لنوو چيست؟

قيمت به‌روز و مشخصات فني و هر اطلاعات موردنياز ديگر براي خريد ارزان‌ و آگاهانه‌ي انواع لپ‌تاپ‌‌هاي اداري و گيمينگ لنوو را در بخش محصولات زوميت بيابيد. در اين بخش، علاوه‌بر مشخصات فني دقيق و پاسخ به پرسش‌هاي شما، امكان مقايسه‌ي دو يا چند محصول دركنار گالري تصاوير رسمي محصولات دردسترس خواهد بود.

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/1/7/344092/lenovo-yoga-slim-7-amd-intel-ces-2020/

بازاريابي بر روي چه محصولاتي انجام مي‌ شود

۷۰ بازديد

بازاريابي براي كالاها، خدمات (مانند بيمه، بانك …)، وقايع (مانند حوادث ورزشي، فرهنگي…)، اشخاص (مانند كانديداهاي سياسي، صنفي، هنرمندان، ورزشكاران و…)، اماكن (مانند نقاط توريستي، املاك،…)، سازمان‌ها (مانند سازمان‌هاي دولتي، خيريه…) و حتي ايده‌ها (مانند ايده يك سوداگري جديد براي جذب سرمايه‌گذار و تجاري‌سازي ايده) سپريدن مي‌شود. رويهمرفته بازاريابي بر روي محصولاتي انجام مي شود كه قابل ارائه در بازار ويژه خويش باشند و منظور آن كسب سود، از طريق برآورده كردن خواسته مشتري است و تمركز آن، بر ادامه دار بودن مبادله با مشتري مي باشد.
بازاريابي در ايران چگونه است
تعريف ديگري كه از بازاريابي در ايران رايج است، تفسيري است كه فقط پافشاري بر جنبه برآورده كردن خواسته فروشنده، كه همان فروش كالا مي باشد دارد. در ايران بازاريابي در بيشتر موارد به فعاليتي گفته مي شود كه همجهت با ايجاد دربايستن در بازار هدف و در پايان فروش محصولات موجود مي باشد. در راستي بازاريابي در ايران، زيرشاخه اي از فعاليت هاي فروش به آمار مي آيد. اين در حالي است كه در تمام دنيا، تعريف متداول علمي كه براي اين موضوع وجود دارد اين است كه، فروش بايد به عنوان گرد از حلقه هاي پسين در پروسه بازاريابي مطرح شود.
در ايران بازاريابي هم آرش با فرستادن نيروي انساني براي تبليغ و بالطبع آن ترغيب مشتري خفته براي خريد محصولاتي كه از قبل آماده شده مي باشد. حالت بهتر آن بدين صورت است كه بازاريابي همان تبليغات محيطي و رسانه اي براي آشنايي و ترغيب غيرمستقيم مشتريان به خريد است. نكته اينجاست كه، تلاش هاي چهره گرفته، فقط در انتهاي رشته اي كه كالا را در برگزيدن مشتري قرار مي دهد، اتمام مي شود. اين در حالي است كه بازاريابي بايد بر همه فرآيندي دلالت كند كه باعث رفع احتياج مشتري به بهترين حالت ممكن مي شود.
يكي از مسائل مهمي كه در حال حاضر بسياري از شركت هاي ايراني با آن دست و پنجه نرم مي كنند، عدم توانايي شان در فروش محصولات توليدي يا وارداتي مي باشد. بيشتر شركت ها علت شكست خود را، سستي در تقسيم فروش مي دانند، اين در حالي است كه عدم فروش كالا يا خدمات، تنها دسته كوچكي از مشكلاتي مي باشد كه خويش را نمايان ساخته است. ريشه اصلي سخت را بايد در كل پروسه هاي كمپاني پيدا كرد و تنها سخت را بر گردن رقبا، بخش فروش، پرسنل و … نينداخت. در دنياي رقابتي امروز كه همه شركت ها به انديشه پيشي دريافت از رقباي بازرگاني خويش مي باشند تا هوده بيشتري به دست بياورند، استفاده از ابزارهايي كه باعث تمايز ما با ساير رقبا مي شود، كليد برنده شدن و فروش محصولات مي باشد. بدين سبب در نخست و قبل از مسيري كه باعث فراهم آوردن شرايط رساندن كالاي ما به مشتري مي شود، بايد كمي به عقب تر برويم و شرايط را براي فروش كالاي خويش آماده كنيم.
زماني قادر به حل تمام مشكلات مي باشيم و تلاش دسته فروش شركت زماني به ثمر مي نشيند كه كالاي متناسب با دربايستن مشتري ارائه دهيم، بها مناسبي براي كالا تعيين كنيم، فرآورده را به راحتي در دسترس مشتري پيمان دهيم، برند نام آشنايي برايش گزينش نماييم، بخش مناسبي از بازار را قصد گرفته باشيم، طراحي و بسته بندي مناسبي براي محصول در عقيده بگيريم، پيام تبليغاتي متناسب با كالا برايش گزينش كنيم و … .
لذا اگر همچنان شركت شما در بحث فروش سخت دارد يا بهره بازار خود را از سمت رقبا در خطر مي بينيد، بايد چاره اي بنيادين بينديشيد و در گام اول، رويكرد خويش را نسبت به بازار و بازاريابي تغيير دهيد.
بايد بدانيد ارتباط با مشتري، كليد كاميابي در بازاريابي مي باشد. زيرا در نهايت اين مشتري است كه فرآورده شما را خريداري و بهره‌گيري مي نمايد. در نگاه نخست اين سوژه شايد مبتديانه جلوه كند، ولي با اين حال شركت هاي زيادي هستي دارند كه همين اصل به نما ابتدايي را ناديده گرفته و كوشش در برقراري وابستگي با مشتريان خويش الي قبل از سعي براي فروش فرآورده نمي كنند.
اين بخش از كمپاني ها محصول خويش را بر بنياد محصول رقبا، بها خويش را بر بنياد هزينه‌ها و كانال‌هاي توزيع خويش را بر پاي بست، توانمندي‌ هاي خود طراحي و پياده‌سازي مي‌كنند و جالب اينجاست كه همچنان از عدم موفقيت در فروش و كسب سهم بازار شكايت مي كنند.
بازاريابي در ايران,بازاريابي در ايران چگونه است,بازاريابي كالا
با كل اين تفاسير فهميدن انگيزه موفقيت سازمان هاي بزرگ چندان دشوار نمي باشد. زيرا آنها دسته عمده اي از خرج هاي خود را صرف برقراري ارتباط با مشتريان، حتي قبل از فرآيند فروش محصول مي كنند. آنها براي هموار كردن مسير فروش محصول خود، قبل از ارسال آن به بازار، اقدام به تحقيقات بازار، مطالعه رفتار مصرف‌كننده، عقيده سنجي از مشتري در باره كانال‌هاي فروش قيمت محصول، ارزش‌ آفريني فرآورده و… مي كنند و نتايج تخقيقات 

بازاريابي و فروش در ايران چگونه بايد انجام شود؟

را در برگزيدن متخصصين شركت پيمان مي دهند. اين كمپاني ها از ابزارهاي مختلف براي رسيدن به منظور خويش استفاده مي كنند. ساختن گروه‌هاي تمركز (Focus Groups)، عقيده سنجي‌هاي آنلاين، شبكه ‌هاي اجتماعي و… همه ابزارهايي هستند كه براي دريافت نظرات مشتريان در مورد محصول، برند، بسته بندي و بها بهره‌گيري مي‌شود لغايت پيش از روانه كردن محصول به بازار، اقدام به اصلاح موارد بايسته نمايند، زيرا خرج دگرگوني ها پس از ورود فرآورده به بازار به مراتب اغلب است. فروش نرفتن محصول يا بهره ناچيز بازار، خويش بيشترين هزينه‌اي است كه شركت براي حاضر نبودن خود مي‌پردازد.
لذا توجه به اين نكته كه در سازمان همه چيز همانند يك سيستم به هم پيوسته عمل مي كند و هر ايرادي در هر كجاي اين سيستم، مايه كارايي بر عملكرد همه سازمان و در نهايت تاثير بر خروجي كل سيستم مي گذارد، بايد براي هر مديري ضروري باشد. به راستي فروش به عنوان يك مولفه خروجي براي يك سازمان، مي تواند پرتو اي از ايرادات كلي در آن سيستم باشد. گناهكار فروش نرفتن يك محصول، تنها بخش فروش كمپاني نمي باشد و اين ايراد بايد مايه يادآوري كردن كاستي ها زيادي در فرآيند كل سازمان، براي مديران است.
بنابراين اولين قدم در مواجهه با مشكلات ناشي از كاهش فروش، تغيير نگرش به مشكل و تصادف ريشه اي با آن است كه لازمه آن داشتن رويكرد علمي‌ و مدرن به بازار يابي به عنوان گرد از مهم ‌ترين پايه ها سازمان‌ هاي انتفاعي است.
اولين گام در تغيير رويكرد به بازاريابي، تغيير نگرش نسبت به خرج هاي آن مي باشد. بسياري از مديران، هزينه هاي بازاريابي را هزينه اي اضافي مي دانند و انديشه مي كنند بيچارگي مشتري را تنها با تكيه بر تجربه مديريتي خويش و بدون هيچ هزينه اضافي مي توانند تشخيص دهند و ديگر نيازي به اين همه خرج براي بازاريابي نمي باشد. اين مورد احد از خطرناك ترين رويكردها در دنياي رقابتي امروز محسوب مي شود. مديران ما بايد فهم كافي داشته باشند كه در دنياي پيچيده امروز كه همه افراد سليقه ها و نيازهاي مختلفي دارند و از جانب ديگر كمپاني هايي كه رقيب محصولات محسوب مي شوند و به هر نحوي كوشش در فروش محصولات خويش دارند و با يكديگر تعامل مي كنند، شهود مديريتي به انفرادي چاره پيشه نمي باشد و توانا به حل اين كلاف پيچيده نيست.
پينر دراكر پدر علم مديريت امروزين نظر دارد، فقط دو تقسيم سودآور در هر سازمان هستي دارد كه شامل دسته هاي بازاريابي و ابتكار مي شوند. بازاريابي به اين علت كه باعث جذب مشتريان جديد براي شركت مي شود و مشتريان قبلي را مديريت مي كند و ابتكار به انگيزه اينكه محصولات جديد، مطابق با نيازهاي مشتري را فرآوري مي كند و باعث متمايز شدن كمپاني نسبت به رقبا مي شود.
توجه به اين نكته كه اغلب مشكلات فروش شركت، مربوط به نگرش سنتي مديران نسبت به بازار و مشتري مي باشد مي تواند به شما كمك كند لغايت بر دشواري ها موجود غلبه نماييد. زيرا تجربه يك يا چند تن ساير به تنهايي نمي تواند پاسخگوي اين پيچيدگي باشد و بيچارگي به دسته هاي مجزا براي مقابله با اين موارد كه بتوانند اين پيرامون پيچيده را كاوش كرده و سطح انتظارات مشتريان را فهم نموده و قادر به يافتن راه حل پاسخگويي به اين خواسته ها باشد، بيش از پيش رو كرد پيدا مي كند.
مديران ما بايد بپذيرند كه كليد موفقيت در اين بازار رقابتي، وابستگي پيوسته با مشتريان است و شركت هايي برد مي كنند كه منظور پاياني خود را برآورده كردن نيازهاي مشتريان قرار مي دهند. شرط فروش فرآورده اين است كه توانا به رفع دربايستن خاصي از مشتري بوده و مشتريان مناسبي را هدف گرفته باشد. بها و كانال پخش و فروش مناسبي براي آن طرح ريزي شده باشد و در خاتمه اينكه يكپارچگي در تمام جنبه هاي بازاريابي آن هستي داشته باشد.

ايسر سوييفت 3 در دو مدل با پردازنده اينتل و AMD معرفي شد

۷۱ بازديد

كساني كه عاشق نوت‌بوك‌ها هستند، همواره به‌دنبال محصولاتي مي‌گردند كه ضمن داشتن وزن سبك، از باتري قدرتمندي بهره بگيرند و با پرداخت هزينه‌اي نه‌چندان زياد بتوان آن‌ها را تهيه كرد. چنين محصولاتي مي‌تواند بسياري از نيازهاي كاربر را برطرف كنند. ايسر صبح امروز در نمايشگاه CES 2020 حضور پيدا كرد و لپ‌تاپ جديد سوئيفت ۳ (Acer Swift 3) را رونمايي كرد. اين لپ‌تاپ جديد در دو مدل با پردازنده‌هاي ساخت اينتل و AMD معرفي شده است كه اتفاقي جالب‌ به‌شمار مي‌آيد. لپ‌تاپ سوئيفت ۳ از جديدترين پردازنده‌هاي ساخت اين دو شركت، يعني سري آيس‌ليك نسل دهم اينتل و پردازنده‌هاي (APU) هفت‌نانومتري جديد AMD استفاده مي‌كند تا بتواند به‌راحتي از پس انجام تمامي كارها بربيايد.

مدل مجهز به پردازنده‌ي اينتل كه تصوير آن در زير ديده مي‌شود، اندازه‌اي ۱۳/۵ اينچي دارد و مدل ۱۴ اينچي آن با پردازنده‌ي AMD توليد و روانه‌ي بازار مي‌شود. به‌جز پردازنده‌ي مركزي و نمايشگر، دو مدل سوييفت ۳ تفاوت ديگري با يكديگر ندارند. ايسر، تنها شركتي نيست كه چنين لپ‌تاپي توليد مي‌كند؛ چراكه لنوو نيز شب گذشته در CES مدل جديد خانواده‌ي يوگا را با دو پردازنده‌ي اينتل و AMD معرفي كرد. به‌لطف معرفي پردازنده‌هاي جديد سري رايزن ۴۰۰۰ احتمالا به‌زودي شاهد استفاده از تراشه‌هاي جديد AMD در لپ‌تاپ‌ها خواهيم بود. 

ايسر سوييفت 3 / Acer Swift 3

مدل ۱۳/۵ اينچي مجهز به پردازنده‌ي اينتل

لپ‌تاپ جديد ايسر محتواي بصري را ازطريق نمايشگري ۱۴ اينچ با وضوح 1080p به‌نمايش مي‌گذارد و وزني معادل ۱/۲ كيلوگرم دارد؛ موضوعي كه نشان مي‌دهد سوئيفت ۳ به‌راحتي حمل‌كردني است. علاقه‌مندان مي‌توانند لپ‌تاپ جديد ايسر را در دو مدل يكي مجهز به پردازنده‌ي مركزي هشت‌هسته‌اي AMD 7 4700U و ديگري مجهز به پردازنده‌ي Intel Core i7-1065G7 تهيه كنند. البته امكان تهيه‌ي مدل مجهز به پردازنده‌ي اينتل با تراشه‌هاي ديگري نظير Core i3 و Core i5 نسل دهم نيز وجود دارد. نمايشگر ۱۳/۵ اينچ مدل اينتل وضوح ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پيكسل را به‌نمايش مي‌گذارد. ايسر سوييفت ۳ از ۱۶ گيگابايت حافظه‌ي رم از نوع LPDDR4X و مدل داراي پردازنده‌ي اينتل حداكثر از يك ترابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي SSD و مدل داراي پردازنده‌ي AMD حداكثر از ۵۱۲ گيگابايت حافظه‌ي ذخيره‌سازي برخوردار است. ايسر لپ‌تاپ جديدش را به‌شكلي زيبا طراحي كرده و حسي مدرن به كاربر منتقل مي‌كند. بدنه‌ي دستگاه مذكور وزن بسيار كمي دارد و ضخامتش فقط ۱۶/۵۵ ميلي‌متر است و حاشيه‌هاي اندكي در اطراف نمايشگر ديده مي‌‌شود (۴/۳۷ ميلي‌متر) و از روش احراز هويت ويندوز هلو پشتيباني مي‌كند. افزون‌بر‌اين، مي‌توان اين لپ‌تاپ را ازطريق فرمان صوتي بيدار كرد. هر دو مدل از لپ‌تاپ جديد ايسر درگاه‌هاي USB Type-C  وUSB-A و HMDI دارد و از جك ۳/۵ ميلي‌متري هدفون نيز پشتيباني مي‌كند. 

مدل پايه‌ي مجهز به پردازنده‌ي AMD لپ‌تاپ جديد ايسر قرار است با قيمت ۵۹۹ دلار مه ۲۰۲۰ (ارديبهشت و خرداد ۱۳۹۹) دسترس قرار گيرد. ايسر قصد دارد مشخصات سخت‌افزاري دقيق دستگاهش را به‌زودي و پيش از فرارسيدن عرضه در ماه مه، با رسانه‌ها به‌اشتراك بگذارد. دركنار اين لپ‌تاپ، مدل پايه‌ي مجهز به پردازنده‌ي نسل دهمي اينتل قرار است مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸ و فروردين ۱۳۹۹) با قيمت ۶۹۹ دلار عرضه شود. 

ايسر سوييفت 3 / Acer Swift 3

مدل ۱۴ اينچي مجهز به پردازنده‌ي AMD

يكي از داغ‌ترين رقابت‌هاي بين شركت‌ها در نمايشگاه CES امسال به جدال بين AMD و اينتل مربوط مي‌شود. اين دو شركت امسال تلاش زيادي كرده‌اند تا قدرت خودشان را به‌رخ رقيب بكشند. معمولا شديدترين رقابت بين اين دو به بازار لپ‌تاپ‌هاي پرچم‌دار مربوط مي‌شود؛ اما امسال اوضاع كمي فرق مي‌كند و AMD از پردازنده‌هايش در لپ‌تاپ‌هاي ميان‌رده‌ي زيادي استفاده كرده است كه مشخصات سخت‌افزاري بسيار خوبي دارند. بازار لپ‌تاپ‌هاي ميان‌رده دقيقا همان‌جايي است كه AMD مي‌تواند ضربه‌ي هولناكي به اينتل بزند. ظاهرا سوييفت ۳ قرار نيست تنها لپ‌تاپ جديدي باشد كه از پردازنده‌ي نسل دهمي آيس‌ليك اينتل استفاده مي‌كند. ناگفته نماند لپ‌تاپ جديد ايسر جزوي از پروژه‌ي آتن به‌شمار مي‌آيد؛ بنابراين، در آن شاهد درگاه تاندربولت ۳ و پشتيباني از واي‌فاي ۶ و بهره‌مندي از نمايشگري كم‌مصرف خواهيم بود.

 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/1/7/344087/acer-swift-3-specs-price-release-date-ces-2020/

لپ‌ تاپ‌ هاي مفهومي جديد دل آينده صنعت لپ‌ تاپ را به‌ تصوير مي‌ كشند

۶۲ بازديد

دل هفته‌ي گذشته در خبري رسمي اعلام كرد قصد دارد مدل جديد لپ‌تاپ محبوب XPS 13 را با سخت‌افزاري جديد روانه‌ي بازار كند. شايد بتوان توليد مدل جديد اين لپ‌تاپ را مهم‌ترين خبر درباره‌ي محصولات دل در چند وقت اخير دانست. بااين‌حال، اين موضوع باعث نشده است دل در نمايشگاه CES 2020 محصولات جديدش را معرفي نكند. اين شركت نمونه‌ي اوليه‌ي دو لپ‌تاپ آينده‌نگرانه را با خود به CES آورده است كه ويژگي‌هاي جالب متعددي دارند و تا زمان توليد انبوه آن‌ها هنوز زمان زيادي باقي مانده است.

دستگاه اول لپ‌تاپي تاشدني با نام Concept Ori و دستگاه دوم لپ‌تاپي دونمايشگره با نام Concept Duet است. همان‌طوركه از نام‌ اين محصولات پيدا است، محصولات مذكور فعلا محصولاتي مفهومي هستند كه دركنار يكديگر آينده‌ي احتمالي رايانه‌ها را به‌تصوير مي‌كشند. به‌لطف زبان طراحي جديد، لپ‌تاپ‌هاي نسل بعد نمايشگر بيشتري درمقايسه‌با لپ‌تاپ‌هاي معمولي امروزي خواهند داشت.

كانسپت اوري دل / Dell Concept Ori

كانسپت اوري

هيچ‌يك از دستگاه‌هاي دل محصولاتي كاملا جديد نيستند. لپ‌تاپ تاشدني Concept Ori تا حد بسيار زيادي به لپ‌تاپ تاشدني لنوو شبيه است كه در مرحله‌ي آزمايشي قرار دارد. لنوو نمونه‌ي اوليه‌ي لپ‌تاپ تاشدني خود را در سال گذشته‌ي ميلادي معرفي كرد. همچنين، با نگاهي كلي به لپ‌تاپ دو نمايشگره‌ي Concept Duet يكي از محصولات جديد مايكروسافت با نام سرفيس نئو در ذهن‌مان تداعي مي‌شود. سرفيس نئو عضو جديد دستگاه‌هاي خانواده‌ي سرفيس است كه برخلاف Concept Duet محصولي مفهومي به‌شمار نمي‌آيد و قرار است در آينده روانه‌ي بازار شود.

در بين دو لپ‌تاپ جديد دل، بدون شك Concept Ori ظاهري آينده‌نگرانه‌تر دارد و نام آن ما را ياد واژه‌ي اوريگامي مي‌اندازد. اوريگامي نوعي كاردستي ژاپني است كه از تاكردن كاغذ درست مي‌شود. لپ‌تاپ كانسپت اوري نيز محصولي تاشدني است كه تاكنون، دل جزئيات چنداني از مشخصات فني آن در ميان نگذاشته است. در‌حال‌حاضر، فقط مي‌دانيم نمايشگر دستگاه اندازه‌اي تقريبا ۱۳ اينچي دارد و وضوح QHD پلاس را به‌نمايش مي‌گذارد. ديگر مشخصات فني دستگاه شامل پردازنده‌ي مركزي، پردازنده‌ي گرافيكي، سازنده‌ي نمايشگر، حافظه‌ي رم و حافظه‌ي ذخيره‌سازي فعلا نامعلوم است و نمي‌دانيم دل قصد دارد در چه تاريخي از جزئيات آن‌ها سخن بگويد. كارشناساني كه فرصت كار با كانسپت اوري را پيدا كرده‌اند، مي‌گويند نمايشگر اين دستگاه كيفيت و عملكردي چشمگير داشته است. كارشناس وب‌سايت ورج مي‌گويد در قسمتي از صفحه‌نمايش كه تا مي‌شود، مقداري چين‌‌و‌چروك ديده مي‌شود. 

كانسپت اوري دل / Dell Concept Ori

كانسپت اوري

درمقابل، لپ‌تاپ كانسپت دوئت را داريم كه شباهت بيشتري به لپ‌تاپ‌هاي امروزي دارد. در نگاه اول، كانسپت دوئت شبيه نسخه‌ي تبديل‌پذير XPS 13 به‌نظر مي‌رسد، با اين تفاوت كه در دوئت به‌جاي صفحه‌كليد و ترك‌پد فيزيكي، شاهد نمايشگري بسيار بزرگ هستيم. درواقع در كانسپت دوئت، از كيبورد فيزيكي و ترك‌پد خبري نيست. دو نمايشگر به‌كاررفته در كانسپت دوئت اندازه‌اي معادل ۱۳/۴ اينچ دارند و محتواي بصري را با وضوح فول HD به‌نمايش مي‌گذارند. كارشناس وب‌سايت ورج مي‌گويد كيفيت اين نمايشگر در حد و اندازه‌ي نمايشگر لپ‌تا‌پ‌هاي ديگر دل است.

امكان استفاده از دو نمايشگر دستگاه دركنار يكديگر به‌منظور انجام عملكرد چندوظيفه‌اي (مالتي تسكينگ) وجود دارد. درضمن، مي‌توان كاري كرد دو نمايشگر دركنار هم به‌عنوان نمايشگري بزرگ فعاليت كنند و محتواي بصري در سراسر آن‌ها به‌نمايش دربيايد. دل اين موضوع را ازطريق پخش دمويي به‌خوبي نشان داد. اين شركت در نمايشگاه CES 2020 كتابي الكترونيكي را به‌نمايش گذاشت كه دو نمايشگر لپ‌تاپ در نقش دو صفحه‌ي كامل از كتاب ايفاي نقش مي‌كردند و باعث مي‌شد حسي شبيه به كتاب واقعي به كاربر منتقل شود. 

كانسپت دوئت دل / Dell Concept Duet

كانسپت دوئت

دل قصد دارد لوازم جانبي خاصي نيز براي كانسپت دوئت توليد و عرضه كند. يكي از اين لوازم، نوعي كيبورد مخصوص است كه مي‌توان آن را روي قسمت بالايي يكي از نمايشگرها قرار داد تا بخش ديگر نمايشگر در نقش ترك‌پد ظاهر شود. با انجام اين كار، كانسپت دوئت ظاهري شبيه به لپ‌تاپ‌هاي سنتي پيدا مي‌كند. موضوع مهم ديگر اين است كه مي‌توان نمايشگرها را به‌سمت خارج بازكرد تا با دستگاهي مواجه شويم كه شبيه تبلتي با يك نمايشگر به‌نظر مي‌آيد. دل مي‌گويد مزيت مهم كانسپت دوئت درمقايسه‌با كانسپت اوري، همين موضوع است؛ زيرا نمي‌توان در نمايشگر تاشدني به چنين قابليتي دست پيدا كرد. لپ‌تاپ كانسپت دوئت در‌مقايسه‌با لپ‌تاپ‌هاي معمولي سنگين‌تر است؛ چون از دو نمايشگر بهره مي‌گيرد؛ اما وزن دستگاه به‌حدي نيست كه براي حمل‌و‌نقل آن دچار مشكل شويد.

با درنظرگرفتن اين حقيقت كه كانسپت اوري و كانسپت دوئت فعلا نمونه‌ي اوليه‌ي محصولات نهايي هستند، دل تاكنون درباره‌ي سيستم‌عامل آن‌ها سخني به‌ميان نياورده است. با‌اين‌حال، اگر پيگير اخبار مايكروسافت بوده باشيد، مي‌دانيد اين شركت مدتي پيش اعلام كرد روي نسخه‌ي ويژه‌اي از ويندوز با نام ويندوز ۱۰ ايكس (Microsoft Windows 10X) كار مي‌كند كه به‌صورت ويژه براي دستگاه‌هاي تاشدني و دستگاه‌هاي دونمايشگره توليد مي‌شود. 

كانسپت دوئت دل / Dell Concept Duet

كانسپت دوئت

كانسپت اوري و كانسپت دوئت به سيستم‌عامل ويندوز ۱۰ ايكس مجهز نيستند؛ اما توليد نسخه‌ي بهينه‌سازي‌شده‌ي ويندوز ۱۰ براي لپ‌تاپ‌هاي تاشدني و لپ‌تاپ‌هاي مجهز به دو نمايشگر، مي‌تواند باعث شود شركت‌هاي سازنده‌ي اين محصولات براي توليد انبوه آن‌ها و عرضه به بازار ترغيب شوند. ويندوز ۱۰ ايكس بدون شك مسير اين دسته از محصولات را براي رسيدن به توليد انبوه تسهيل مي‌كند. دل تاكنون اعلام نكرده قصد دارد كانسپت اوري و كانسپت دوئت را با چه قيمتي و در چه تاريخي روانه‌ي بازار كند.

 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/1/7/344105/dell-concept-ori-duet-prototype-laptop-ces-2020/

توليد محتواي شبكه هاي اجتماعي

۷۳ بازديد

توليد محتواي شبكه هاي اجتماعي بدل به يگانه از بحران هاي كبير بسياري از شركت ها، برند ها و موسسات شده است. فرآوري محتوايي كه بتواند باعث جذب مخاطب شده، شغل زياد كاستي است. نيازمند صرف سررسيد و هزينه بسياري مي باشد. جاي تعجب نيست كه بسياري از برند ها، امروزه بيشترين خرج مربوط به تبليغات 

توليد محتوا گرافيكي براي شبكه هاي اجتماعي چيست؟

خود را صرف فرآوري درونمايه مي كنند. 
در اين راستا، تيم طراحي و تبليغات لولسا، ارائه خدمات فرآوري محتواي شبكه هاي اجتماعي را به احد از اصلي ترين خدمات خود بدل كرده است.
انواع توليد محتواي شبكه هاي اجتماعيپوستر هاي تبليغاتيپوستر هاي تبليغاتي يگانه از رايج ترين انواع محتواي باره استفاده در شبكه هاي اجتماعي مي باشد. پوستر هاي تبليغاتي در شبكه هاي اجتماعي مي توانند در دو دسته اساس منجر به جذب مخاطبين اغلب شوند. 
پوستر هاي آموزشي: اين گونه پوستر ها با اين كه بيشتر جنبه آموزشي دارند، مخاطبين بيشتري را به خويش جذب مي كنند و به چهره غير مستقيم مي توانند به فروش كمك كنند. با توجه به باز نشر اين نوع درونمايه بدست ساير كاربران بازخورد تبليغاتي زياد مناسبي را به ارمغان خواهد آورد.پوستر هاي تبليغاتي: اين گونه پوسترها به صورت مستقيم محصولات و يا خدمات شما را براي كاربران شناسايي مي كنند.توليد محتواي اينفوگرافيكاينفوگرافيك ها قابليت بسيار فوقاني براي جذب مخاطبين در شبكه هاي اتماعي را دارا مي باشند. بازنشر آنها بدست كاربران بسيار زياد بوده و به سرعت در شبكه هاي اجتماعي منتشر مي شوند.
توليد محتواي موشن اينفوگرافيكموشن اينفوگرافيك ها با پروا به قابليت موشن، مخاطبين بسيار زيادي را براي شما جذب خواهند كرد.
هزينه (قيمت و تعرفه فرآوري محتوا شبكه هاي اجتماعي)براي راحتي شما در تصميم گيري و تماشا خرج مربوط به فرآوري محتواي شبكه هاي اجتماعي، پك هاي پيشنهادي ماهيانه ما را مي توانيد در پيوستگي مشاهده نماييد.

دل اولين لپ تاپ گيمينگ خود را با پردازنده AMD Ryzen معرفي كرد

۶۱ بازديد

دل نسخه‌ي جديد و ويژه‌اي از سري لپ‌تاپ‌هاي G5 خود را معرفي كرد. لپ‌تاپ جديد G5 15 Special Edition از پردازنده جديد AMD برخوردار است و پردازنده‌ي جديد Renoir-H و كارت گرافيك Radeon RX 5600M آن عملكرد چشمگيري ارائه خواهد كرد. اين لپ‌تاپ دل به نمايشگر ۱۴۴ هرتز FHD سازگار با فناوري FreeSync مجهز است و بدون شك تصاويري با كيفيت و دقيق را به‌نمايش خواهد گذاشت. درواقع، اين لپ‌تاپ با وجود پردازنده AMD Ryzen و پردازنده گرافيكي Radeon RX 5600M، قدرت فراواني ارائه خواهد كرد و امكانات خوبي در‌زمينه‌ي گيمينگ به‌ارمغان مي‌آورد.

لپ تاپ دل

مشخصات زيادي از لپ‌تاپ جديد سري G5 ارائه نشده؛ اما مي‌توان به حافظه M.2 SSD با ظرفيت حداكثر يك ترابايت و هاردديسك دو ترابايتي اشاره كرد. پردازنده و كارت گرافيك اين لپ‌تاپ با استفاده از AMD SmartShift عملكرد را بهينه‌سازي مي‌كنند. با استفاده از Smartshift، لپ‌تاپ جديد دل مي‌تواند باتوجه به عملكرد مورد نياز، باركاري را بين CPU و GPU تقسيم كند . Dell G5 15 SE همچنين از كليدهاي Game Shift براي تنظيمات بازي بهره مي‌برد كه مي‌تواند عملكرد بازي را افزايش دهد.

لپ تاپ دل

دكمه‌هاي W، A، S و D (دكمه‌هايي كه بيشترين استفاده را در بازي‌هاي ويديويي دارند) لپ‌تاپ جديد دل مجهز به نور RGB با قابليت تغيير رنگ است. همچنين، باتري ۶۸ وات‌ساعتي آن براي استفاده‌ي طولاني مدت مناسب خواهد بود. لپ‌تاپ Dell G5 15 SE در آوريل ۲۰۲۰ و با قيمت ۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/1/7/344118/dell-announces-g5-15-special-edition-gaming/

لنوو لپ تاپ Ducati 5 را با الهام از موتورسيكلت‌هاي دوكاتي رونمايي كرد

۷۳ بازديد

بارها شاهد استفاده از المان‌هاي طراحي خودروسازان بزرگ در محصولات الكترونيكي بوده‌ايم و حال نوبت به دنياي موتورسواري و برند دوكاتي رسيده است. لنوو در جريان نمايشگاه 2020 در لاس‌وگاس لپ‌تاپ جديدي با نام Ducati 5 را با الهام از موتورسيكت‌هاي دوكاتي معرفي كرده است؛ المان‌هايي مانند رنگ، نوارهاي مسابقه‌ يا حتي صداي صفحه تنظيمات BIOS از موتورسيكلت‌هاي دوكاتي الهام گرفته است. طبق اعلام لنوو از دوكاتي ۵ تنها ۱۲ هزار دستگاه ساخته خواهد شد. 

Ducati 5 lenovo - دوكاتي ۵ لنوو

از همكاري لنوو و دوكاتي سال‌ها مي‌گذرد ما اين نخستين بار است كه لنوو از طراحي خاصي با الهام از دوكاتي استفاده مي‌كند. لوگوي لنوو در لباس موتورسوار و موتورهاي دوكاتي در مسابقات به چشم مي‌خورد. از نظر مشخصات فني دوكاتي ۵ به يك نمايشگر ۱۴ اينچي IPS با رزولوشن FHD و نسبت تصوير ۱۶ به ۹ مجهز شده است؛ روشنايي اين نمايشگر به ۳۰۰ نيت مي‌رسد. لنوو از پردازنده‌ي نسل دهمي اينتل و حداكثر تا مدل Core i5-1035G1 در اين محصول استفاده كرده است. 

مشخصات فني دوكاتي 5 لنوو - Core i5-1035G1 Iris Plus 8GB 1TB
مشخصات فيزيكي
ابعاد 321.7 × 211.8 × 16.9 ميلي‌متر
وزن 1.58 كيلوگرم
پردازنده
پردازنده مركزي اينتل Core i5-1035G1
پردازنده‌ي گرافيك اينتل Iris Plus Graphics
حافظه
حافظه‌ي رم 8 گيگابايت DDR4
حافظه‌ي ذخيره‌سازي 1 ترابايت
نوع حافظه‌ي ذخيره‌سازي SSD
مشخصات حافظه داخلي PCIe M.2 SSD
صفحه نمايش
اندازه صفحه‌نمايش 14 اينچ
رزولوشن 1080 × 1920 - FHD
نوع پنل - IPS - پوشش 45 درصدي فضاي رنگي NTSC
اتصالات
شبكه‌ي بي‌سيم بله
بلوتوث بله
تعداد درگاه USB 3.0 Type A و بالاتر 2
درگاه USB Type C بله
جك هدفون/ميكروفن بله
اتصالات
HDMI بله
ساير
اسپيكر بله، دو بلندگوي 2 وات
وبكم بله
كيبورد با نور پس‌زمينه بله
كارت‌خوان بله
عمر باتري (ساعت) 12 ساعت
سيستم عامل ويندوز 10

لپ‌تاپ دوكاتي ۵ تنها در مدلي با حافظه رم ۸ گيگابايتي عرضه خواهد شد و حافظه ذخيري‌سازي M.2 آن تا يك ترابايت قابل‌سفارش است. بلوتوث ۵.۱، دو اسپيكر ۲ واتي با پشتيباني دالبي، حسگر اثرانگشت و وب‌كم HD از ديگر مشخصات فني دوكاتي ۵ محسوب مي‌شوند. ۲ درگاه USB 3.1، يك درگاه USB نوع C، خروجي HDMI 1.4b و درگاه حافظه‌ي SD مشخصات درگاهي دوكاتي ۵ محسوب مي‌شوند

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/1/8/344171/lenovo-ducati-5-ces-2020/