خدمات اكتيو شبكه

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

خدمات اكتيو شبكه

۸ بازديد

خدمات اكتيو شبكه، از جمله خدماتي است كه براي پياده سازي كامل يك شبكه به آن نياز داريم.خدمات اكتيو شبكه به خدماتي مانند نصب آنتي ويروس شبكه، پيكربندي تجهيزات شبكه و مواردي از اين دست گفته مي‌شود. هر شبكه‌اي وابسته به ساختار و همچنين موارد مورد نياز خدمات اكتيو مختلفي مي‌خواهد و نمي‌تواند بدون سنجش خدمات شبكه اقدام به انجام خدمات اكتيو پرداخت. هزينه خدمات اكتيو به ميزان نفر ساعت كار و همچنين ميزان تخصصي بودن خدمت بستگي زيادي دارد.خدمات اكتيو شبكه، مجموعه فعاليت هاي نرم افزاري است كه بر روي تجهيزات سخت افزاري شبكه (Passive) جهت فعال شدن شبكه و ديتاها اعمال مي شود .خدمات شبكه به دو دسته كلي خدمات اكتيو و خدمات پسيو شبكه تقسيم مي گردد كه هر يك از آن ها داراي زير مجموعه هاي زيادي هستند. در واقع بعد از اجراي پسيو شبكه بايد بخش اكتيو شبكه را جهت راه اندازي روي شبكه پياده سازي كرد و پس از اين مرحله پشتيباني شبكه جهت حفظ سيستم موجود و يا ارتقاء و به روز نگهداري سرويس ها آغاز مي گردد.اكتيو (Active) در زبان انگليسي به معناي فعال و درحال كار و پويا مي باشد و خدمات اكتيو شبكه به معناي طراحي، مهندسي و اجراي بخش نرم‌افزاري شبكه و پياده سازي زيرساخت شبكه مي باشد. از اين رو تمامي خدماتي كه روي قطعات و نرم افزارهاي فعال، انجام ‌شوند، خدمات Active شبكه را تشكيل داده، كه يكي از مهمترين بخش ها در پياده سازي شبكه است.خدمات اكتيو شبكه از اوايل دهه هفتاد وارد ايران شد و در اوايل دهه ي هشتاد با رشد ارائه دهندگان سرويس هاي اينترنت در ايران شكوفا شد. 
خدمات و تجهيزات اكتيو شبكه ارائه شده، حداقل تا 1 ماه و حداكثر بنابر نوع سرويس و نرم‌افزار درخواستي و همچنين شرايط خاص پروژه تغيير خواهد كرد. در صورت نياز مشتريان، امكان ارائه خدمات پشتيباني شبكه به صورت قراردادهاي پشتيباني شبكه ساليانه وجود دارد.
ساختار نرم افزاري سرورها، استفاده مطمئن از اطلاعات روي سرورها را امكان پذير مي‌كند. آرامش را به محل كار خود بازگردانيد!خدمات اكتيو شبكه معمولاً پس از ارائه خدمات مشاوره شبكه كه در آن نيازها و اهداف شركت در كنار امكانات فعلي مورد بررسي قرار مي‌گيرد و سرويس‌هاي پيشنهادي ما به همراه هزينه نصب و راه‌اندازي به مشتريان ارائه مي‌گردد. پس از تأييد توسط كارفرما اين سرويس‌ها و يا نرم‌افزارها در شبكه مشتري نصب شود و پس از آزمايش و رفع اشكال احتمالي، آماده استفاده پرسنل هست.
م

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.