شركت هاي طراحي وب سايت در شيراز

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

شركت هاي طراحي وب سايت در شيراز

۴۳ بازديد

ميزان خوشنودي مشترياننمونه كارهاي شركت هاي طراحي وب سايت در شيراز پيمان گرفته در سايت يك شركت معمولا تجربيات كامياب و پروژه هاي عالي آنها هستند در حاليكه شدني است فقط ۲۰ درصد از مشتريان آن مجموعه را پوشش داده باشد. اگر مي‌توانيد با جستجوي اينترنت ساير مثال كارها و نظرات كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي را آناليز كنيد.
از شيوه تقسيم تماس با ما در مثال كارهاي برگزيده اطلاعات تماس مجموعه يا مدير را پيدا كرده و در چهره امكان يكراست و به چهره تلفني با او صحبت كنيد. سعي كنيد تماس تلفني شما تا حد امكان كوتاه بوده و دربرگيرنده سوالات بنيادين در مورد عملكرد شركت طراح سايت باشد.
وب سيما
بعنوان نمونه سوالات ذيل براي شما پاسخ‌هاي ارزشمندي به همراه خواهد داشت.
آيا از همكاري خويش با اين كمپاني طراحي سايت رضايت داريد؟زمان اتمام پروژه متناسب با گفتگو هاي اوليه و مطابق پيمان نامه بوده است؟هزينه هاي قبل بيني نشده در درازا پروژه به شما تحميل شده است؟از پشتيباني و پاسخ گويي اين مجموعه بعد از تحويل سايت خوشنودي داريد؟دقت كنيد كه نظرات دريافت شده عموما نظراتي شخصي بوده و ممكن است فقط مربوط به همان پروژه خاص باشند. براي تصميم‌گيري بهتر شما بايد حداقل با ۵ مشتري راستين آن شركت تماس تلفني يا وابستگي از طريق ايميل داشته باشيد الي به جمع بندي قابل قبولي برسيد.
هزينه طراحي سايتهرچقدر كيفيت و عملكرد يك گردآور مثبت ارزيابي شود نمي‌توان از فاكتور بها كه آشكارا بر تصميم‌گيري شما تاثيرگذار است چشم پوشي كرد. با مراجعه به شركت‌هاي طراحي سايت و تعريف پروژه خويش شدني است قيمت‌هاي كاملا متفاوت و با دوگانگي بسيار گرفتن كنيد.
اين كشمكش بها الي حدي به كبير بودن كمپاني طراح سايت و كيفيت كاري او پيوسته است اما بخشي از تعيين خرج مرتبط با سختي پروژه و امكانات موجود در سايت خواهد بود.
در روند تعيين بها طراحي سايت پروا كنيد كه شركت مورد نظر تا چه كران در مورد امكانات سايت و درخواست‌هاي شما ريزبين مي‌شود. به عبارت ساير مجري طرح براي تعيين قيمت پيش درآمد بايد درك راستي از ابعاد پروژه و تخميني از زمان اتمام آن داشته باشد.
اگر هزينه طراحي سايت شما بدون در نظر اخذ امكانات و يا موعد سپريدن اعلام گردد دو خطر جدي را براي شما خواهد داشت:
ممكن است كمپاني طراح ابعاد پروژه را به حقيقت درك نكرده باشد و در پيوستگي خرج هاي جانبي زيادي را براي اتمام درخواست‌ها به شما تحميل كند و يا حتي از پيوسته اجراي آن پرهيز كند.ممكن است اين خرج براي سپريدن پروژه شما بسيار باشد و عملا چيزي كه باره نظر شماست با هزينه‌اي به مراتب كمتر قابل اتمام بوده باشد.به طور كلي مي‌توان گفت هرچقدر جزئيات بيشتري در باره طراحي سايت خود و امكانات آن به طراح سايت ارايه دهيد قيمتي كه به شما اعلام مي‌شود به راستي  نزديك  تر خواهد بود. در نظر داشته باشيد كه خرج طراحي سايت فروشگاهي به مراتب بالاتر از خرج طراحي سايت‌هاي شركتي يا لندينگ‌هاي خلاقانه است.
سوابق كاري و جوايز كسب شدهسابقه فعاليت و اعتبار يك كمپاني را مي‌توان طبق مثال كارهاي سپريدن شده و مشتريان مطرح برآورد كرد اما نبايد از فاكتورهاي رقابتي مانند جشنواره‌هاي تخصصي طراحي سايت غافل شد.
جشنواره وب و موبايل ايران به صورت سالانه برگزار شده و در احد از دسته هاي آن بهترين كمپاني طراحي سايت از نقطه نظر داوران و مردم تعيين ميگردد. كسب افتخار در يك جشنواره دروني و حتي كسب عنوان در جشنواره‌هاي بين المللي مي‌تواند ملاك خوبي براي برگزيدن كمپاني طراحي سايت باشد.
در بررسي جوايز و جشنواره‌ها تنها به افتخارات خويش كمپاني توجه نكنيد. زيرا شدني است خرج و انرژي صرف شده براي سايت خودشان خيلي اغلب از چيزي باشد كه براي مشتريان سپريدن مي‌دهند. در نتيجه شركت‌هايي كامياب هستند كه مشتريان آنها كامياب بوده باشند.
بررسي كنيد كه سايت‌هاي طراحي شده توسط اين گردآور چقدر در زمينه‌هاي كار و جنبش خويش شاخص بوده و مورد توجه واقع شده‌اند. به عنوان نمونه با بررسي كانديداهاي تقسيم سايت‌هاي شركتي مي‌توانيد نمونه‌هاي كامياب را معرفي كرده و طراح آن سايت را براي سپريدن پروژه خود برگزيدن كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.