تگ فروش در اينستاگرام

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

تگ فروش در اينستاگرام

۴۳ بازديد

چگونه خاصيت تگ خريد اينستاگرام را براي محصولات خود پركار كنيم؟خريد اينستاگرام ويژگي جذابي است كه به كاربر اين امكان را مي‌دهد با ضربه روي تگ محصول، از بها و جزئيات اغلب محصول موردنظر مستحضر شود. در ادامه شيوه فعالسازي اين ويژگي را با هم مرور خواهيم كرد.
همچنين بخوانيد:با پنج راه كسب درآمد بيشتر از اينستاگرام آشنا شويداينستاگرام خاصيت تحت عنوان خريد اينستاگرام (Instagram Shopping) دارد كه به موجب آن كاربر مي‌تواند در هر پست خويش حداكثر الي پنج فرآورده را تگ كند. به‌واسطه اين خاصيت خريدار توانا خواهد بود كه بها و جزئيات فرآورده را هم در فيد اينستاگرام تماشا كرده و هم از راه دكمه Shop كه در پروفايل تجاري كاربر هستي دارد به اين موارد دسترسي پيدا كند. در واقعيت به مايه اين خاصيت كاربران توانا خواهند بود كه ويترين مجازي فروشگاه‌ها را رسيدگي كرده و فقط با يك دكمه، محصول مورد نظر خود را خريداري كنند.
پيش‌تر در پلازامگ آموزش‌هاي متنوعي در گويه صفر لغايت 100 اينستاگرام و استوري آن منتشر كرده‌ايم، اما امروز قصد داريم كه شيوه فعالسازي خريد در اينستاگرام را با هم بازبيني كنيم. اگر گرايش داريد كه از خاصيت خريد در اينستاگرام در پست‌هاي خود بهره‌گيري كنيد، پيشنهاد مي‌شود در ادامه اين مطلب آموزشي با پلازامگ همراه باشيد.
فهرست عناوين:
چگونه ويژگي خريد در اينستاگرام را پركار كنيم؟اكانت اينستاگرام خود را به اكانت تجاري تغيير دهيد.تگ فروش در اينستاگرام در پيج بازرگاني فيسبوك خود، كاتالوگ محصولات را بسازيد.تائيديه اكانت خود را از اينستاگرام بگيريد.براي محصولات در پست اينستاگرام‌تان، تگ بها (تگ محصول) بگذاريد.ويژگي فروشگاه اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
چگونه ويژگي خريد در اينستاگرام را فعال كنيم؟ 
1- اكانت اينستاگرام خود را به اكانت تجاري تغيير دهيد.همچنين بخوانيد:نحوه بازيابي و تغيير نام كاربري اينستاگرام و برگزيدن اسم كاربري زيبااپليكيشن اينستاگرام را مفتوح كرده و روي پروفايل كه در زاويه پايين سمت راست قرار دارد، ضربه بزنيد.در اين مرحله گزينه Switch to Business Profile را انتخاب كرده و صفحه تجاري فيسبوك خود كه ميل داريد به اكانت بيزينسي اينستاگرام خود متصل كنيد را برگزيدن كنيد. در اين مرحله اطمينان حاصل كنيد كه اكانت اينستاگرام‌تان قبلا در حالت عمومي (Public) قرار داده شده باشد چون اگر اكانت در حالت خصوصي و Private باشد امكان تبديل آن به اكانت تجاري و بيزينسي هستي ندارد.حال در صفحه اكانت تجاري اينستاگرام، توانا خواهيد بود كه اطلاعات و مشخصات پيشين خود را تغيير ديتا و سپس روي گزينه Done ضربه بزنيد. 
2- در پيج بازرگاني فيسبوك خود، كاتالوگ محصولات را بسازيد.در تنظيمات داشبورد Shop گوگل شاپينگ به منوي Google Merchant برويد.حال آدرس URL مربوط به Google Merchant Feed را كپي كنيد.در اين مرحله به صفحه فيسبوك بيزينس منيجر خويش رفته و از نوار ابزار كناري روي Data Sources ضربه زده و سپس Catalogs را انتخاب كنيد.خريد از اينستاگرام/ Instagram Shopping
در اين مرحله روي دكمه Add ضربه زده و با گزينش گزينه Create a New Catalog، يك كاتالوگ جديد براي فرآورده خود بسازيد.ويژگي فروشگاه اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
حال بايد براي كاتالوگ خويش يك نام انتخاب كرده و نوع كاتالوگ خويش را مشخص كنيد. همچنين در اين تقدير مشخص مي‌كنيد كه چه كاربراني به كاتالوگ شما دسترسي داشته باشند.ويژگي فروشگاه اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
در اين مرحله به سرنوشت Connect Pixels & Apps to Catalog رفته و كاتالوگي كه به تازگي برپايي كرده‌ايد را انتخاب كنيد.

 
حال با استفاده از گزينه Use Data Feeds، محصولات باره عقيده را به كاتالوگ خود اضافه كنيد.در اين مرحله مي‌بايست در استجابت به اين سوال كه مي‌خواهيد چگونه ديتاي خود را بارگذاري كنيد، يك برنامه زمانبندي گزينش كنيد. توصيه مي‌شود كه بارگذاري به صورت اتوماتيك و روزانه گزينش شود. حال اسم ديتا خويش را وارد كرده و يكتا پول موردنظر خويش را مشخص نماييد.خريد در اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
در اين مرحله پنجره‌اي مشاهده خواهيد كرد كه پرتو مي‌دهد فيد ديتاي شما در حال بارگذاري است. پس از آنكه بارگذاري به انجام رسيد، از تب Products چك كنيد و ببينيد كه آيا تمام محصولات موردنظر به كاتالوگ برپايي شده، اضافه شده است يا خير.خريد از اينستاگرام/ Instagram Shopping
 
 
3- تائيديه اكانت خود را از اينستاگرام بگيريد.همچنين بخوانيد:13 تم اينستاگرام خلاقانه و ساير روش هاي افزايش فالوور اينستاگرامپس از آنكه تمام مراحل بالا را انجام داديد، اكانت تجاري اينستاگرام‌تان مورد رسيدگي اينستاگرام پيمان خواهد گرفت. معمولا اين فرآيند نزديك چند روز زمان مي‌برد اما بعضي اوقات براي آنكه تيم اينستاگرام، تحقيقات بيشتر و جزئي‌تري محيط اكانت تجاري شما داشته باشند، اين فرآيند چندي بيشتر درازا خواهد كشيد. در اين حالت هرگاه اكانت شما تائيد شود، نوتفيكيشني روي اكانت تجاري اينستاگرام خود اخذ خواهيد كرد. هرگاه اكانت بازرگاني اينستاگرام‌تان تائيد شد، در سرنوشت تنظيمات اپليكيشن، آپشن Shopping را تماشا خواهيد كرد. اما اگر گزينه Shopping را در تنظيمات Business خود تماشا نكرديد، معلوم مي‌شود كه اكانت شما كماكان تحت رسيدگي تيم اينستاگرام است و يا اصلا تائيديه لازم را از اينستاگرام اخذ نكرده است. در اين مواقع بهتر است با دسته حمايت اينستاگرام تماس گرفته و سخت خود را مطرح كنيد.
 
4- براي محصولات در پست اينستاگرام تان تگ بها (تگ محصول) بگذاريد.ابتدا پروفايل اكانت تجاري خود در اينستاگرام را باز كنيد.در اين تقدير روي گزينه Get Started كه در بالاي پروفايل پيمان دارد ضربه بزنيد. اما اگر اين گزينه را در پروفايل خويش تماشا نمي‌كنيد از سرنوشت تنظيمات به آدرس Shopping -> Continue -> Select a Product Catalog رفته و سپس روي گزينه Done ضربه بزنيد.براي آنكه روي محصولات خويش تگ بها بزنيد، يك عكس گزينش كرده و كپشن موردنظر آن را بنويسيد، حال روي محصول موردنظرتان كه در عكس ديده مي‌شود، ضربه زده و نام محصولي كه مي‌خواهيد تگ كنيد را وارد نماييد. سپس از ميان فهرست محصولاتي كه در كادر جستجو نما مي‌شود، محصول موردنظر خود را انتخاب كرده و سپس روي Done و بعد از آن روي Share ضربه بزنيد.
هرگاه پستي كه در اينستاگرام با تگ محصول گذاشتيد مورد تائيد پيمان گرفت، مخاطبان شما قادر خواهند بود كه نام فرآورده و بها موردنظر آن را نگريستن كنند. در اين حالت هرگاه كاربر روي تگ محصول كليك كند، جزئيات اكثريت از پيج محصول در اينستاگرام مشاهده خواهد كرد كه اين اطلاعات از فيد گوگل شاپينگ بازيابي شده‌اند. وانگهي هرگاه كاربر روي گزينه View on website كليك كند، به وبسايت اصلي شما هدايت شده و توانا خواهد بود كه خريد خويش را سپريدن دهد.ويژگي فروشگاه اينستاگرام/ Instagram Shopping
دقت داشته باشيد كه شما مي‌توانيد براي هر پست جديد خويش و يا حتي در پست‌هاي قبلي اكانت تجاري اينستاگرام خود، تگ خريد بگذاريد. شما مي‌توانيد بر روي هر عكس، حداكثر براي 5 فرآورده تگ خريد بگذاريد و در حالتي كه يك پست با چندين عكس متعدد را به اشتراك مي‌گذاريد، قادر خواهيد بود كه 20 محصول را تگ كنيد.
شما مي‌توانيد در پست‌هايي كه تنها يك عكس به اشتراك گذاشته‌ايد و روي آن محصولاتي را تگ كرده‌ايد، در صورت نياز، تگ محصولات را ويرايش كرده و يا حذف كنيد ولي به خاطر داشته باشيد كه در پست‌هايي با چند عكس متعدد، اين فرمان را نخواهيد داشت كه بعد از به اشتراك گذاري پست موردنظر، تگ محصولات خويش را روي آن ويرايش كرده و يا حذف كنيد.
همچنين در نظر داشته باشيد در صورتي كه محصولي كه با اكانت تجاري‌تان مرتبط است را حذف كنيد، تگ مربوطه از روي كل پست‌هايي كه اين فرآورده روي آنها تگ شده است، حذف خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.