وبلاگ به اينستاگرام مي‌آيد

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

وبلاگ به اينستاگرام مي‌آيد

۲۷ بازديد
 اخباراقتصادي ,خبرهاي اقتصادي,

 

اينستاگرام اوايل امسال قابليت جديدي به نام "گايدز" عرضه كرد كه به سازندگان محتوا اجازه مي داد در يك تب اختصاصي در پروفايل كاربري خود به اشتراك توصيه ها، منابع و ساير محتواي طولاني بپردازند اما اكنون اين قابليت براي همه كاربران اين اپليكيشن قابل دسترس خواهد بود.

 

قابليت گايدز در ابتدا براي گروهي از سازندگان فعال بود كه محتواي مربوط به سلامت روان و رفاه را منتشر مي كردند اما اكنون اينستاگرام اعلام كرده كه اين قابليت براي همه كاربران موجود خواهد بود و گايدز دربرگيرنده انواع محتوا مي شود.

 

هدف از طراحي فورمت گايدز فراهم كردن راهي براي سازندگان و بازاريابان اينستاگرام براي اشتراك گذاري محتواي طولاني در اين شبكه اجتماعي است كه تاكنون عمدتا روي مدياهايي نظير تصاوير و ويديوها متمركز بوده است. گايدز اينستاگرام مي تواند بيشتر شبيه يك پست وبلاگ باشد زيرا شامل متن به همراه عكسها، گالريها و ويديوهايي است كه موضوع مورد بحث را به تصوير مي كشند.

 

اين قابليت مي تواند مدت زماني كه كاربران در اينستاگرام سپري مي كنند را افزايش دهد زيرا كاربران ناچار نخواهند بود براي دسترسي به پستهاي مورد نظرشان از طريق لينك قرار گرفته در صفحه سازنده محتوا يا لينك ارايه شده در استوريهاي سازنده، به وب سايتها و وبلاگها بروند.

 

با توسعه بخشهاي محصولات، مكانها و پستها، گايدز اينستاگرام اكنون مي تواند حوزه هاي بيشتري را تحت پوشش قرار دهد. اينستاگرام مي گويد استفاده از اين قابليت را راحتتر كرده است و ممكن است راهنماي محصولات در داخل بخش جديد خريد در اين پتلفرم هم قرار بگيرد.

 

بازديدكنندگان گايدز مي توانند گايدز را در استوريها و دايركتها به اشتراك بگذارند و دسترسي شان را توسعه بيشتري دهند.

 

همچنين اينستاگرام قابليت جست و جو را آپديت كرد و كاربران مي توانند نامها، نام كاربري، هشتگها و مكانها را جست و جو كنند. با تغييراتي كه در بخش جست و جو انجام گرفته است، كاربران مي توانند كليد واژه را در كادر جست و جوي اينستاگرام وارد كرده و محتواي مربوط به آن را در نتايج جست و جو مشاهده كنند.

 

بر اساس گزارش تك كرانچ، اينستاگرام اعلام كرده كه آپديت جست و جو به انگليسي براي همه كاربران در كانادا، آمريكا، انگليس، استراليا، نيوزيلند و ايرلند موجود است و قابليت گايدز براي همه كاربران توسعه پيدا كرده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065290.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.