ابزاري كه گوشي را به دوربين و رايانه تبديل مي‌كند

۲۵ بازديد
 اخبار فرهنگي,خبرهاي فرهنگي,گوشي‌هاي هوشمند
يك مهندس خلاق ابزاري به نام هات دايو توليد كرده كه مي‌تواند گوشي‌هاي هوشمند را به رايانه و دوربين زيرآبي مبدل كند. 

به گزارش مهر به نقل از نيواطلس، غواصان و شيرجه روهاي حرفه‌اي معمولاً با استفاده از برخي ابزار كمكي گوشي‌هاي هوشمند را به رايانه‌هايي ساده مبدل مي‌كنند تا عمق شيرجه، مدت زمان زيرآب ماندن و مسير طي شده را شناسايي كنند. اما هات دايو علاوه بر ارائه اين خدمات مي‌تواند گوشي را به دوربين پيشرفته عكاسي و فيلمبرداري در زير آب مبدل كند.

 

ابزار يادشده كه با استفاده از يك آلياژ يكپارچه آلومينيومي و يك لايه پلي كربنات شفاف ۶ ميلي متري توليد شده با گوشي‌هاي هوشمندي كه ابعاد آنها از ۱۶۴ در ۸۴ ميليمتر بزرگ‌تر نباشد، سازگاري دارد. همچنين اين ابزار مي‌تواند از گوشي‌ها تا عمق حداكثر ۸۰ متري آب حفاظت كند.

 

يك پمپ ويژه نيز در هات دايو كار گذاشته شده تا با ايجاد خلاء مانع از ورود هرگونه رطوبت و آب به درون گوشي شود. هات دايو همچنين داراي يك نمايشگر ال اي دي روشن است. حسگر عمق سنج، قطب نماي الكترونيك يكپارچه و يك ريزپردازنده نيز در اين ابزار كار گذاشته شده است.

 

داده‌هاي هات دايو با استفاده از يك اپليكيشن سازگار با اندرويد و آي او اس قابل دريافت است. اين ابزار با بلوتوث نيز سازگار بوده و براي عمق سنجي، مسيريابي، نمايش زمان و غيره قابل استفاده بود و در زمان رسيدن به عمق ۸۰ متري به كاربر هشدار مي‌دهد. يك باتري ۳۵۰۰ ميلي آمپري نيز بر روي هات دايو ۱۷۹ دلاري نصب شده كه استفاده از آن را به مدت ۱۰۰ دقيقه ممكن مي‌كند.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065229.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.