سايت الو اينستاگرام

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

سايت الو اينستاگرام

۳۴ بازديد

تا به حال براي شما هم شده پست يا استوري را ديده باشيد كه اخ داشته باشيد آن را در يك موقعيت ديگر ببينيد، يا آن را براي خودتان دانلود بكنيد؟ سايت الو اينستاگرام خب، از آنجايي كه اينستاگرام تابع قانون كپي رايت است، گزينه اي به اسم دانلود را در اپليكيشن و وب سايت خودش قرار نداده است، اما از آنجايي كه در اين دنيا غير شدني هستي ندارد، در مقاله قرار است به شما روش هاي دانلود از اينستاگرام را ياد بدهيم و شما هم ياد بگيريد كه چطور در پلفت فرم هاي مختلف بتوانيد اينكار را بكنيد. كارهاي بسيار زيادي هستند كه در اينستاگرام غير ممكن به عقيده مي‌رسند، ولي اگر شما هم مي‌خواهيد از آن دسته افرادي باشيد كه مي‌خواهند غير ممكن‌ها را به ممكن‌ها تبديل كنند، كافيست بر روي دوره جامع اينستاگرام بزنيد.
سايت دانلود فيلم اينستاگرامبرويم راز وقت سايت هايي كه با استفاده از آن‌ها مي‌شود. همانطور كه خودتان آگاه هستيد سايت هاي زيادي در اين گويه كار و جنبش مي‌كنند، ولي ما قصد داريم كه 3 الي از بهترين ان‌ها را به شما معرفي نماييم كه در دانلود از اينستاگرام بسيار شما را ستوهي نكنند.توجه داشته باشيد با استفاده از اين سايت ها هم مي‌توانيد بر پست ها را در هر كل پلتفرم‌ها از كامپيوتر گرفته الي موبايل و تبلت دانلود كنيد.
1.اينستاگرام دانلودر (instadownloader)اين سايت يگانه از آن سايت هاي بي اندازه است كه در اغلب مواقع براي شما خوب كار مي‌كند. پيشه كردن با اين سايت زياد ساده است و فقط كافيست كه لينك پستي را كه مي‌خواهيد دانلود كنيد را داشته باشيد. وقتي كه لينك داشته باشيد شغل تمام است. فقط لازم است كه آن را در باكس مربوطه وارد كنيد و بعد بر روي گزينه دانلود بزنيد. عكس يا فيلم شما با بالا ترين كيفيت شدني دانلود خواهد شد.
براي اينكه شما هم وارد اين تارنما بشويد، كافيست كه بر روي instadownloader.com بزنيد.


2.دانلودگرام (downliadgram)دانلودگرام از قوي ترين سايت هاي موجود در اين زمينه است و تقريباً هر كسي براي دانلود از اينستاگرام از اين سايت بهره‌گيري كرده است. كاربري اين سايت خيلي خيلي ساده است و شما با استفاده از آن هر نوع پستي از فيلمي گرفته الي عكس را دانلود كنيد. اين سايت بدست كسان زياد زيادي امتحان شده است و گزينه خوبي براي دانلود است. با ضربه زدن بر روي downloadgram.com مي‌توانيد به اين سايت خوب دسترسي پيدا كنيد.
سايت هاي دانلود از اينستاگرام

3.الو اينستاگرام (aloinstagram)مي‌شود گفت كه اين سايد از هر لحاظي كامل است و حرفي براي گفتن نمي‌گذارد و شما با آن هر چيزي را كه از اينستاگرام بخواهيد مي‌توانيد دانلود كنيد. فرقي نمي‌كند از استوري گرفته تا IGTV را شما مي‌توانيد در اين سايت دانلود بكنيد. حتي پروفايل افراد را هم مي‌توانيد با اين سايت دانلود كنيد! درباره آموزش دانلود كردن استوري با اين سايت در پيوسته مقاله توضيح خواهمي داد، اما اينجا به چهره خيلي كوتاه پيمان است به شما ياد بدهم كه چطور پست هاي IGTV را دانلود بكنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.