برنامه هاي آنفالوياب اينستاگرام

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

برنامه هاي آنفالوياب اينستاگرام

۳۸ بازديد

مدت‌هاست كه اپليكيشن اينستاگرام، كاربران زيادي را جذب كرده است. خيلي از افراد از آن بهره‌گيري شخصي مي‌كنند و بعضي ساير هم از آن به عنوان رسانه‌اي براي شناسايي محصولات و خدمات خود استفاده مي‌كنند. در اين بين ابزارهاي مديريتي زيادي براي اين اپليكشن معرفي شده‌اند كه به شما كمك مي‌كنند تا راحت‌تر اكانت‌تان را مديريت كنيد و دگرگوني ها پيج را ذيل نظر داشته باشيد. آنفالوياب اينستاگرام، برنامه‌اي پر از امكانات كاربردي براي آنهايي است كه كار و جنبش مستمري در اينستاگرام دارند و مي‌خواهند كه هر چه بيشتر از دگرگوني ها صفحه اينستاگرام خود مطلع شوند. در اين نوشتار ما به رسيدگي جزييات اين نرم انگيزه ها مي‌پردازيم.
با اجرا برنامه و ورود شما به محيط اصلي آن، اولين پيشه وارد كردن اطلاعات حساب كاربري شماست. در چهره ميل مي‌توانيد تيك زير صفحه را هم بزنيد لغايت صفحه اختصاصي آنفالوياب را در اينستاگرام دنبال كنيد. بعد از وارد كردن اطلاعات، پيامي به شما نمايش داده مي‌شود كه برطبق آن بايد اطلاعات حساب كاربري‌ اينستاگرام‌‌تان را وارد كنيد لغايت اين برنامه بتواند آناليزهاي لازم را بر روي اطلاعات پيج شما سپريدن دهد و نتايج را در اختيار بگذارد.
screenshot_2016-06-21-15-04-01
در سمت راست برنامه، گزينه‌هايي نمايش داده شده كه هر كدام، به مظور خاصي مورد كاربرد قرار مي‌گيرند. فالو نكنندگان، آن تقسيم از فالورهايي هستند كه شما صفحه آنها را تعقيب مي‌كنيد ولي آنها شما را فالو نكرده‌اند. فالوكنندگان متقابل، افرادي هستند كه شما صفحه آنها را تعقيب مي‌كنيد و آن‌ها هم فالور شما هستند. قسمت بعدي مربوط به پيروان شماست كه صفحه شما را دنبال مي‌كنند. آخرين قسمت مهم اين نوار آلت هم كساني هستند كه قبلا شما را پيگيري مي‌كردند ولي اكنون شما را آنفالو كرده‌اند. شما در هر كدام از اين ليست‌ها مي‌توانيد كسان را در دسته بندي‌هاي متفاوت نگريستن كنيد و در صورت ميل آن‌ها را فالو يا آنفالو كنيد. گرد از ويژگي‌هاي اين برنامه اين است كه محدوديت اينستاگرام در شمار آنفالو كردن كسان را ندارد و شما مي‌توانيد بيش از ۱۰۰ نفر را در يك ساعت آنفالو كنيد.
از جالب‌ترين ويژگي‌هاي اين نرم افزار، استفاده از دياگرام براي نشانه دادن دگرگوني ها فالورها و فالوينگ‌هاي شماست كه مي‌توانيد در يك نگاه، كل دگرگوني ها را به روشني مشاهده كنيد.
screenshot_2016-06-21-15-32-02
همچنين برنامه از طريق منو اعلانات شما را از همگي تغييرات در انفالو ياب اينستاگرام‌تان با تازه مي‌سازد. حتي مي‌توانيد كساني كه شما را بلاك كرده‌اند را هم مشاهده كنيد.
محيط ساده در كنار كاربري آسان برنامه، مخاطب را كمك مي‌كند الي راحت‌تر به همه چيز دسترسي پيدا كند. شما براي به كارگيري امكانات اين برنامه و همچنين آپديت آن دربايستن به پيوستگي به اينترنت خواهيد داشت. همچنين با پركار كردن همگام‌سازي دستگاه خود، برنامه قابليت همگام سازي ۲۴ ساعته حساب كاربري شما را خواهد داشت و آمارگرفتن و دگرگوني ها را به شما نمايش مي‌دهد.
در كناره خوبي‌هاي اين اپليكيشن، پشتيباني نكردن از تاييد دو مرحله‌اي ورود به اينستاگرام، يگانه از بزرگترين اشكالات اين برنامه است كه امنيت آن را به شدت تهديد مي‌كند. وانگهي سرعت به‌روزرساني اطلاعات، مخصوصا براي صفحاتي با تعداد فالور بالا، بسيار كند است كه اميدواريم اين سخت در نسخه‌هاي بعدي اين نرم انگيزه ها رفع شوند.
به هر حال، آنفالوياب يك دست موزه بسيار كاربردي در مقوله مديريت صفحه اينستاگرام است و كمك شاياني براي بررسي تغييرات و موشكافي مخاطبان اينستاگرام اتمام مي‌دهد به علاوه اينكه برخي محدوديت‌هاي اينستاگرام را ندارد و اين شغل را براي شما خيلي راحت‌تر خواهد كرد.
شما مي‌توانيد اين برنامه را از كافه بازار گرفتن و بر روي دستگاه خود نصب كنيد. 

منبع : https://avashtech.com/is-it-safe-to-install-unfollow-app/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.