ويديو لو رفته از سرفيس Duo مايكروسافت [تماشا كنيد]

۸۱ بازديد

مايكروسافت چندي پيش از گجت دو نمايشگره خود به نام سرفيس Duo رونمايي كرد. اين گجت با سيستم‌عامل اندرويد عرضه مي‌شود كه به نوعي هم اولين سرفيسي است كه با سيستم‌عامل ويندوز اجرا نمي‌شود. با اين حال اين كمپاني ردموندي اجاره نمي‌دهد كه هيچ شخصي به نرم‌افزار مخصوص اين دستگاه دست بزند. اخيرا ويديويي از اين گجت به بيرون درز كرده كه شخصي در حال كار با آن است و ويژگي‌هاي مختلف نرم‌افزاري آن را نشان مي‌دهد.

سرفيس Duo مورد بحثي كه در مترو ونكوور مشاهده شده، تفاوت زيادي با آن چيزي كه مايكروسافت نمايش داده بود ندارد، ولي فرضياتي مبني بر وجود فلاش در قاب رو به رويي هم به گوش مي‌خورد. با اين حال مهمترين بخش اين ويديو، نحوه اجراي سيستم‌عامل اندرويد روي سرفيس Duo است. در ويديو مي‌بينيم كه شخص مشغول بازي كردن با اين دستگاه است كه پس از آن تلاش مي‌كند وارد برنامه ديگري شود. بهتر است ابتدا خودتان ويديو را ببينيد:

 

 

هما‌ن‌طور كه در ويديو نيز مشهود است، اين شخص پس از اجراي يك بازي روي سرفيس Duo، سعي دارد از برنامه خارج شده و به برنامه Outlook برود. به نظر مي‌رسد ژست‌هاي حركتي نرم‌افزار اين كجت هنوز نهايي نيست و شاهد چندين مشكل در اجراي ‌آن‌ها هستيم. اين سيستم‌عامل به خوبي مي تواند محتوا را كنار هم و در دو نمايشگر مجزاي ٰسرفيس Duo نمايش دهد.

سرفيس Duo

 

مايكروسافت نام اين حالت را «بوم اضافي» در نظر گرفته ولي با اين حال انتخاب را در اختيار كاربر نهايي گذاشته است. بدين ترتيب كاربر خود موظف است كه نحوه اجراي برنامه‌هاي مختلف روي سرفيس Duo را انتخاب كند. حالت پيش‌فرض اما اين گونه است كه هر برنامه‌اي روي يكي از نمايشگر‌ها نمايش داده شود. در هر صورت به نظر مي‌رسد مايكروسافت در نظر دارد تا چارچوبي مشخص براي توسعه‌دهندگان در نظر بگيرد تا از اجراي درست و روان سيستم‌عامل اندرويد روي سرفيس Duo اطمينان حاصل كند.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/10/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%b3-duo-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%aa%d9%85%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.