هفت سنگ؛ دوئل ساحران

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

هفت سنگ؛ دوئل ساحران

۷۶ بازديد

علاقه‌مندان به دنياي The Witcher احتمالا در جريان هستند كه بازي كارتي ويچر با نام GWENT حدودا بيش از يك سال است كه براي PC و iOS منتشر شده. حالا استوديوي CD PROJEKT رسما اعلام كرده كه نسخه اندرويد بازي كارتي ويچر براي موبايل هم در راه است و گيمرهاي اين پلتفرم مي‌توانند از طريق صفحه پلي استور آن Pre-register كنند.

بازي كارتي ويچر براي موبايل

 

اين عنوان در واقع بر اساس يك بازي كارتي كه در رمان دنياي ويچر به آن اشاره شده ساخته شده است. البته در ويچر 3 هم با اين بازي كارتي برخورد داشته‌ايم كه دوئل‌هاي سريعي پيش رويمان مي‌گذارد و در كنار آن بايد با دقت دست كارت‌هاي خود را بسازيم. بازي كارتي ويچر براي موبايل هاي اندرويدي نهايتا در تاريخ 5 فروردين 99 (24 مارس) و به صورت يك بازي رايگان منتشر خواهد شد.

Shadowgun War Games

 

  • بازي آنلاين است.

بازي اكشن اول شخص Shadowgun War Games كه قرار بود اواسط ماه جاري ميلادي براي پلتفرم‌هاي موبايل منتشر شود بدون تاخير در دسترس كاربران قرار گرفت. براي توصيف اين عنوان شايد بد نباشد اينطور بگوييم كه از لحاظ طراحي با يك كلون Overwatch طرف هستيم. مكانيزم تيراندازي در بازي چندان اميدواركننده نيست و اگر به دنبال يك كال آو ديوتي ديگر هستيد بهتر است كلا سمت اين بازي نرويد.

كنترل‌هاي بازي هنوز چندان بهينه نشده‌اند و احتمالا بايد به اميد هدفگيري درست اسلحه‌تان را به سمت زمين و آسمان حركت دهيد. البته امكان اتصال كنترلر فيزيكي قرار داده شده و با شرايطي كه كنترل‌هاي لمسي بازي دارند بهترين راه تجربه Shadowgun War Games همين است. در كل با اينكه بازي به صورت رسمي منتشر شده اما طوري به نظر مي‌رسد كه گويي همچنان با يك نسخه بتا طرف هستيم.

Shadowgun War Games
  • Shadowgun War Games
  • قيمت: رايگان (با پرداخت درون برنامه‌اي)
  • سازنده: MADFINGER Games
  • سيستم عامل: iOS/اندرويد
  • حجم: 60/480 مگابايت
  دانلود


 

Boris and the Dark Survival

 

  • بازي آفلاين است.

اگر از طرفداران بازي‌هاي ترسناك موبايل باشيد احتمالا با بازي Bendy in Nightmare Run آشنايي داريد. اخيرا Joey Drew Studios سازنده اين بازي، يك عنوان جديد در سبك ترسناك را براي اندرويد روانه پلي استور كرده كه در آن بايد با استفاده از هوش و ذكاوتتان از چنگ دشمني كه هر لحظه حركاتتان را پايش مي‌كند جان سالم به در ببريد.

اين بازي كه Boris and the Dark Survival نام دارد در واقع يك عنوان ماجراجويي است كه براي زنده ماندن در آن بايد علاوه بر اينكه تلاش مي كنيد از هيولاي بازي دور بمانيد بايد غنايمي كه در فضاي بازي پراكنده هستند را نيز جمع‌آوري كنيد. زاويه ديد دوربين از بالا به پايين است و همين مي‌تواند هيجان و تعليق بازي را افزايش دهد.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/02/14/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d9%88%db%8c%da%86%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.