اپل براي توليد آيفون 12 قطعه كم آورد

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

اپل براي توليد آيفون 12 قطعه كم آورد

۱۵ بازديد

شركت اپل در توليد آيفون با كمبود تراشه هايي كه مصرف برق در آيفون و و دستگاههاي ديگر را مديريت مي كنند، روبرو شده است.

به گزارش ايسنا، معلوم نيست كمبود اين تراشه ها تا چه حد عرضه گوشيهاي آيفون در سه ماهه جاري را كه پرتقاضاترين فصل اپل به شمار مي رود، محدود خواهد كرد. منابع آگاه اظهار كردند با وجود اين كمبود، تامين كنندگان احتمالا اپل و توليد مدل جديد آيفون ۱۲ را نسبت به سفارشهاي ساير مشتريانشان در اولويت قرار خواهند داد.

 

افزايش تقاضا براي سيليكون در توليد مجموعه اي از محصولات و اختلالات زنجيره تامين به دليل همه گيري كوويد ۱۹ دليل اصلي اين كمبود هستند. شركت تايواني TSMC در اكتبر اعلام كرده بود كه تلفنهاي هوشمند ۵G به ۳۰ تا ۴۰ درصد محتواي تراشه بيشتري نسبت به گوشيهاي ۴G نياز دارند. اين مورد و ابهامات نسبت به روند همه گيري باعث شده است مشتريان قطعات را از ترس كمبود پنهان كنند به خصوص پس از اين كه شركت هواوي در آستانه مهلت سپتامبر براي اجراي تحريمهاي آمريكا عليه اين شركت، به انبارسازي عظيم قطعات مورد نيازش پرداخت.

 

اين انبارسازي به مشكلات موجود در صنعت الكترونيك جهاني كه همچنان با پيامدهاي قرنطينه قبلي و مختل شدن توليد دست و پنجه نرم مي كند، اضافه كرد. انتظار مي رود اختلالات در شش ماه آينده ادامه پيدا كند.

 

مديريت مصرف برق در آيفون ۱۲ با توجه به قابليتهاي دوربين و ۵G اهميت بيشتري نسبت به مدلهاي قبلي دارد و نياز اپل براي اين قطعات را افزايش مي دهد. اپل اخيرا مدلهاي ۵G را عرضه كرده و تحليلگران تقاضاي قوي براي اين گوشيها را پيش بيني مي كنند. تيم كوك، مديرعامل اپل اخير در كنفرانس اخيري كه با تحليلگران داشت درباره محدوديت عرضه آيفون ۱۲، مك، آي پد و برخي از مدلهاي اپل واچ هشدار داد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews76934.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.