عملكرد مطلوب مك بوك اير با تراشه M1 اپل در بنچمارك انتوتو

۳۳ بازديد

چندي پيش اپل جديدترين محصولات خود را به علاقه‌مندان معرفي كرد كه شامل لپ‌تاپ‌هاي جديدي از سري مك‌بوك مي‌شود؛ اما آنچه محصولات جديد كوپرتينويي‌ها را از مدل‌هاي ديگر متمايز مي‌سازد، برخورداري مدل‌هاي به‌روزشده از تراشه M1 اپل باست. تراشه M1 اپل مانند تراشه‌هاي سري A كه در آيفون و محصولات ديگر كوپرتينويي‌ها استفاده مي‌شود، پردازنده‌اي است كه اپل وظيفه طراحي آن را به عهده دارد و تنها مرحله توليد انبوه آن به شركت ديگري سپرده مي‌شود.

M1 اپل درواقع تراشه‌اي است كه جايگزين پردازنده‌هاي اينتل شده و به ‌نظر مي‌رسد توانسته است نسبت به محصولات اينتل موفق‌تر ظاهر شود؛ اين موضوعي را مي‌توان در نتايج بنچمارك انتوتو مشاهده كرد. اخيرا گزارشي منتشر شده است كه مك‌بوك اير جديد اپل توانسته است در بنچمارك انتوتو نسخه ۸، امتيازي فراتر از يك ميليون به دست آورد. براي آزمايش از نسخه iOS بنچمارك انتوتو استفاده شده است؛ زيرا سيستم‌عامل maغير مجاز مي باشد Big Sur مي‌تواند برنامه‌ها و اپليكيشن‌هاي iOS را  بدون نياز به شبيه‌ساز اجرا كند.

در بنچمارك، نام دستگاه به اشتباه آيپد پرو با سيستم‌عامل iOS 14.2 ثبت شده است؛ اما امتيازهاي قبلي كه مدل‌هاي مختلف آيپد پرو به دست آورده‌اند، صحت اين موضوعي را رد مي‌كند. درواقع به دليل اينكه بنچمارك انتوتو در حال‌ حاضر با مك‌بوك اير جديد و به‌خصوص سيستم‌عامل maغير مجاز مي باشد Big Sur سازگار نشده است، دستگاه مد نظر را نسخه‌اي از آيپد پرو در نظر مي‌گيرد.

منبع: https://www.zoomit.ir/laptop/365301-macbook-air-gets-over-1-million-points/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.