چگونه امنيت پيج اينستاگرام را بالا ببريم؟

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

چگونه امنيت پيج اينستاگرام را بالا ببريم؟

۲۸ بازديد

اين مراحل را دنبال كنيد الي امنيت پيج خود را بالا ببريد و گمان كردن هك اينستاگرام را تفريق دهيد.اين ها قدم هاي بايسته در مورد افزايش امنيت پيج اينستاگرام است كه بايد برداريد و از هك اينستاگرام خويش يا افشا شدن اطلاعات محرمانه خود بازدارندگي كنيد. در مورد ريسك هاي به كارگيري اينستاگرام اين جزئيات و توضيحات را بخوانيد و ببينيد كه چرا مهم است كه امنيت اينستاگرام خود را الي بي گمان شدني افزايش دهيد. با پلاتيوم به اتفاق باشيد و افزايش امنيت پيج اينستاگرام خود را تضمين كنيد.
انتخاب پسورد قوي.ابراز هويت دو مرحله اي را فعال كنيد.دسترسي برنامه هاي شخص ثالث را قطع كنيد.اجازه دسترسي به موقعيت مكاني خويش را ندهيد.اطلاعات پروفايل خويش را محرمانه نگه داريد.حال بياييد با هم امنيت اينستاگرام را بررسي نماييم و مسير هاي افزايش امنيت و حفظ حريم خصوصي را ياد بگيريم.
مطالب مرتبط: رسيدگي تمام مسير هاي افزايش فالوور اينستاگرام
انتخاب پسورد نيرومند = جلوگيري از هك اينستاگرام!شايد از آن بخش افرادي هستيد كه با ساخت تركيبي از اسم خودتان، عدد تلفن، تاريخ زايش و… پسورد گزينش مي‌كنيد و فكر مي‌كنيد گمان كردن اينكه كسي پسورد شما را حدس بزند زياد كم است. اما بدبختانه شوربختانه بايد به شما بگويم بهتر است همين لحظه پسورد خودتان را عوض كنيد زيرا اينستاگرام شما سخت در معرض هك پيمان دارد!

از رايج ترين روش‌هاي هك اينستاگرام يا كرك اينستاگرام، حدس پسورد قرباني است. در اين طريق هكر با استفاده از نرم افزارهاي خاصي هزاران پسورد تركيبي از مشخصات شما و يا پسوردهاي رايج ساير كاربران را بر روي اكانت شما تست مي‌كند تا اينكه نهايتا گرد از آن‌ها پسورد شما باشد.
اما روش بازدارندگي از اين چنين حملاتي بسيار ساده است. برگزيدن پسورد قوي! شما مي‌توانيد با انتخاب يك پسورد زياد نيرومند از اينستاگرام خود در روبرو هكرها نگهبان كنيد، كه حتي اگر هكر ساليان سنه پسوردهاي متنوع روي اكانت اينستاگرام شما آزمايش كند به نتيجه نخواهد رسيد.
نمونه يك پسوردخوب: v4%qG=j#5QWwn+aW
اما اگر براي شما سخت است كه چنين پسوردهايي بسازيد يا به خاطر بسپاريد، من توصيه مي‌كنم از لينك زير جهت ساخت پسورد نيرومند بهره‌گيري كنيد و حتما آن را در جايي نگه داري كنيد الي در صورت بيچارگي مجدد بتوانيد به پسورد خود دسترسي داشته باشيد.


1. چطور پيج اينستاگرام را شخصي كنم؟(private)اگر همنشين نداريد كه هر كسي تصاوير و فيلم هاي شما را ببيند، مي توانيد پروفايل خويش را شخصي كنيد.
براي اينكه محتواي پيج خويش را تنها با رفقا و خانواده خود به اشتراك بگذاريد، اين مراحل را پيگيري كنيد:
به صفحه پروفايل خويش برويد.بالاي صفحه روي همبرگر منو بزنيد.( سه خط موازي كه به صورت افقي روي هم سوار شده اند) و Settings را گزينش كنيد.در ميان صفحه جديد گزينه حساب شخصي (Private Account) را خواهيد ديد. مطمئن شويد كه اين دكمه فعال است. (در حالت پركار دكمه به رنگ آبي در مي آيد)فعال كردن اين گزينه به اين معني است كه فقط كساني كه شما را فالو مي كنند توانا به رويت عكس هاي شما هستند.

2. چگونه فالوورهايي را كه نمي شناسم بلاك كنم؟بالاخره در ميان فالوورهاي شما ممكن است افرادي پيدا شوند پايين پست هاي شما مطالب نامرتبط بنويسند كه شما خوشتان نمي آيد. در اين شرايط شما ناچار خواهيد شد كه آن ها را بلاك كنيد تا نتوانند عكس ها و مطالب شما را تماشا كنند.
براي بلاك كردن احد از اين كسان اين مراحل را دنبال كنيد:
ليست فالوورها را در صفحه پروفايل مفتوح كنيد.كاربري كه مي خواهيد بلاك كنيد انتخاب كنيد و به پروفايل او برويد.بر روي منو بالاي صفحه بزنيد. ( سه نقطه)در پنجره جديد Block را گزينش كنيد.
3. چگونه اطلاعات شخصي خويش را نهان نگه دارم؟در پروفايل خويش اطلاعات زيادي از خود فاش نكنيد و مخصوصا در تقدير EDIT PROFILE .
هيچ اطلاعات شخصي اي در فيلد بيوگرافي ننويسيد كه بتوان بر عليه شما استفاده كرد.
براي حفظ بيشتر حريم شخصي، مي توانيد چگونگي آخرين بازديد خود در اينستاگرام را غير پركار كنيد.
براي اينكه كسي نتواند ببيند واپسين بازديد شما چه وقتي بوده مراحل ذيل را تعقيب كنيد:
به صفحه پروفايل خويش برويد.بالاي صفحه روي همبرگر منو بزنيد.( سه خط موازي كه به چهره ستاني روي هم سوار شده اند) و Settings را برگزيدن كنيد.در قسمت Privacy and security مي توانيد Activity status را انتخاب كنيد.در صفحه پس دكمه كشويي Show activity status بايد خاموش باشد.تا اينجاي كار تا حد زيادي امنيت پيج اينستاگرام خويش را بالا دستگير ايد. با مقاله افزايش امنيت پيج اينستاگرام همراه باشيد و مدام به اين صفحه سر بزنيد تا شيوه هاي جديدتر امن نگه داشتن پيج خويش را به صورت تصويري ياد بگيريد.

4. چگونه موقعيت مكاني اينستاگرام را غيرفعال كنم؟يكي از قدم هاي مهم ساير جهت افزايش امنيت پيج، اين است كه سرويس لوكيشن (موقعيت مكاني) خودتان را در اينستاگرام خاموش كنيد. اين به شما كمك مي كند كه كسي هويت شما را كپي نكند و مسائل مهم را از دست سارقان نهان كنيد.
نمونه هاي بسياري مشاهده شده است كه دزدان از اين مسئله سو بهره‌گيري كرده اند: هنگاميكه شما دائم هنگام انتشار پست موقعيت مكاني خود را نيز با عكس خويش منتشر كرده ايد، مثلا زمان هايي كه راز شغل هستيد يا به مسافرت رفته ايد و موقعيت فعلي تان همراه با عكس بوده است، دزدان به راحتي مي توانند شما را پايين عقيده گرفته و خانه شما را خالي كنند.
بنابراين، اولين قدم براي قرباني نشدن رفتن به تنظيمات موبايل و خاموش كردن سرويس موقعيت مكاني براي اينستاگرام است.
اگر براي انجام اين شغل دير شده است و خيلي از عكس هاي قبلي تان به اتفاق با موقعيت مكاني است مراحل پايين را اتمام دهيد:
عكس هايي كه در اينستاگرام به اين شكل هستند را پيدا كنيد.گزينه منو را در ساحل عكس برگزيدن كنيد. (بالا سمت راست سه نقطه) و در پنجره مفتوح شده Edit را انتخاب كنيد.قسمت موقعيت مكاني را خالي كنيد و تيك آبي را بزنيد.
5. چگونه از تگ شدن در پست هاي اينستاگرام بازدارندگي كنم؟بياييد انگار كنيم در موقعيتي، يكي از دوستان شما يك عكس شرم آور كه با شما گرفته را پست مي كند و شما را تگ مي كند. عكسي كه دوستان يا خانواده شما نبايد ببينند.
به اين دليل است كه شما بايد در همه شبكه هاي اجتماعي به صورت دستي اجازه دهيد كه كسي شما را در عكس هايتان تگ كند يا خير.
براي اين كار مراحل پايين را پيگيري كنيد:
به صفحه پروفايل خويش برويد.بالاي صفحه روي همبرگر منو بزنيد.( سه خط موازي كه به صورت افقي مجموعاً سوار شده اند) و Settings را انتخاب كنيد.به وسط صفحه جديد بياييد و در سرنوشت Privacy and security گزينه Photos and videos of you را برگزيدن كنيد.دكمه كشويي Add Automatically را خاموش كنيد.نكته : عكس هايي هستند كه خجالت آور هستند ولي همنشين داريد آن ها را داشته باشيد. براي مخفي كردن آن ها از ديد فالوورهايتان Hide photos and videos را انتخاب كرده و آن ها را به راحتي انتخاب كنيد.

6. چگونه استوري هاي اينستاگرام را از كسان خاص پنهان كنم؟ چگونه پروانه باز نشر استوري ها توسط ديگران را لغو كنم؟تعريف شما از افزايش امنيت پيج اينستاگرام چيست؟پنهان كردن استوري ها از كسان مشخص مشخص آسان است. همينطور منع انتشار مجدد آن ها توسط دوستانتان.
مراحل زير را تعقيب كنيد:
به صفحه پروفايل خود برويد.بالاي صفحه روي همبرگر منو بزنيد.( سه خط موازي كه به صورت افقي مجموعاً سوار شده اند) و Settings را برگزيدن كنيد.در تقدير Privacy and security مي توانيد Story controls را انتخاب كنيد.در صفحه بعد در تقدير Hide story from مي توانيد افرادي كه نمي خواهيد استوري هاي شما را ببينند برگزيدن كنيد.

منبع:

https://virgool.io/@farshadghalati/%D9%87%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%9B-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D9%BE%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%85-oabwc0qrndxy

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.