قالب اينستاگرام

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

قالب اينستاگرام

۳۱ بازديد

تعداد بسيار زياد شبكه هاي اجتماعي براي فعالان بازرگاني و كسب و كار و يا رفقا پركار در گستره توليد درونمايه مايه شده الي آنها نتوانند تمام شبكه هاي اجتماعي را يكجا مديريت كنند.
اما براي داشتن يك محتواي حرفه اي و جذاب و اينكه بشه به راحتي از اين شبكه ها پول درآورد داشتن طراحي هاي جذاب و حرفه اي لازمه و ما در اينجا يك پكيج كامل از توييتر، اينستاگرام و فيسبوك براي شما حاضر كرديم.
قالب پست اينستاگرامقطعا شما در يك پيج فيسبوك يا اينستاگرام به شمار زيادي از پست ها و استوري ها به عنوان ها و موضوعات مختلف دربايستن داريد و طراحي آنها هم از نظر زماني و هم از عقيده خرج اي زياد وزين خواهد بود.
80 قالب پست اينستاگرام و سايت : در اينجا تيم فرآوري درونمايه و گرافيك ايده هاي گرافيكي در كنار آژانس سارن آرت با يكي آوري گردآور اي كامل از پست فيسبوك و اينستاگرام بصورت لايه باز، محصولي را آماده كردند كه به راحتي در فتوشاپ قابل ويرايش هست.
تمامي رنگ ها قابل ويرايش، متن ها قابل تغيير و امكان اضافه نمودن عكس و بعد مقوله دلخواه وجود داره. پست اينستاگرام مد و فشن صورتي
داشتن پست هاي گرافيكي و چيره دست مايه ميشه لغايت شما در چشم مخاطبين بهتر ديده بشيد و ارتباطات آنها با شما بيشتر شود و اين موضوع يعني افزايش فروش و ترافيك كاري براي شما.
طريقه بهره‌گيري : 80 قالب پست اينستاگرام و سايتبعد از خريد و دانلود محصول فايل ها را از حالت فشرده خارج نموده و هر يك را در نرم اسباب فتوشاپ بازنماييد، رنگ ها را به چيزي كه علاقه داريد تغيير بديد و نوشتجات را تغيير دهيد سپس خروجي را ذخيره و استفاده نماييد.
آموزش كامل استفاده از محصولات در كانال آپارات و همچنين پيج محصول موجود است و ميتوانيد از آن استفاده نماييد.
80 قالب پست اينستاگرام و سايت با انواع قالب استاندارد و تنوع بالا پاسخگوي كليه ي نيازهاي شما مشابه معرفي محصول، اتفاق و تازه سازي است و براي كار و جنبش هاي بازرگاني و ولاگرها قابل استفاده ميشود.
امكاناتبنرهاي Shop Edition با توجه به جزئيات و اطاعت از پسينيان روندهاي طراحي ساخته شده اند. ظاهر وب سايت ، برنامه موبايل ، وبلاگ يا صفحه رسانه هاي اجتماعي قالب اينستاگرام خويش را شفا بخشيده و كليك هاي اكثريت را در پست هاي خود جلب مي كنند.
كليك هاي بيشتر = پيگيري كننده هاي بيشتر ، تبديل ، فروش و غيره از جمعيت دور شويد و اطلاعات خويش را به روشي شيك و زيبا ارائه دهيد.
از آنجا كه آنها با استفاده از لايه هاي شكل و مسيرها ساخته مي شوند ، بنرها بي نهايت مقياس پذير هستند و در هر سايز مورد بيچارگي شما متناسب خواهند بود.
آنها را همانطور كه هست كاربرد كنيد ، يا مخلوط كنيد و مطابقت دهيد و بنرهاي شخصي خود را در عرض چند دقيقه ايجاد كنيد!
شما تازه كار هستيد؟
نگران نباش بسته ما شامل يك آموزش ويديويي HD هست كه نحوه استفاده از اعلان ها و همچنين فيش محتوا رسانه هاي اجتماعي را كه به شما ارائه مي داد ، نشانه مي دهد.
شما ياد خواهيد گرفت كه چگونه متن را ويرايش كنيد ، مسيرها را تغيير دهيد ، عكس ها را جايگزين كنيد و غيره
اطلاعات
در بالاي هر دو پرونده يك لايه سفيد وجود دارد. فقط آن را حذف كنيد ، بنرها در ذيل آن قرار دارند. ما اين كار را كرديم لغايت اندازه پرونده ها كاهش يابد. همچنين ، اگر نمي توانيد تعليم فيلم را مفتوح كنيد ، از VLC Media Player استفاده كنيد.
امكانات
فايلهاي فتوشاپ كاملاً قابل ويرايشفونت هاي Google رايگانتصاوير CC0 رايگانمدلهاي رايگان بهره‌گيري شده استآموزش تصويري گنجانده شده استساخته شده بر روي يك شبكهبراي وب سايت ها ، برنامه ها ، تارنگار ها و رسانه هاي اجتماعي ساخته شده استبرگه قالب رسانه هاي اجتماعي گنجانده شده است100 درصد امكان فارسي نويسيدر Adobe Photoshop CS5 + پيشه مي كند
منتظر چي هستي؟ به تارنما ، برنامه ، تارنگار يا صفحه رسانه هاي اجتماعي خود بگوييد كه مستحق آن است!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.