«گلكسي فولد» را كنار سكه يا كليد نگذاريد !

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

«گلكسي فولد» را كنار سكه يا كليد نگذاريد !

۳۱ بازديد

سامسونگ پس از رونمايي از موبايل گلكسي فولد، اكنون با انتشار ويدئويي نكاتي درباره مراقبت و نگهداري از اين دستگاه براي كاربران ارائه كرده است. اين موبايل نبايد كنار سكه و كليد نگهداري شود. «گلكسي فولد» را كنار سكه يا كليد نگذاريد !سامسونگ عرضه موبايل گلكسي فولد را براي اصلاح چند مشكل به تعويق انداخت.  اما بالاخره پس از تغيير طراحي دستگاه، آن را در نمايشگاه IFA۲۰۱۹ ميلادي رونمايي كرد. هرچند طراحي جديد گلكسي فولد قدرتمندتر به نظر مي رسد، اما اين شركت به كاربران خود توصيه كرده تا از اين دستگاه به خوبي مراقبت كنند.

 

 درهمين راستا سامسونگ يك ويدئوي راهنماي نگهداري گلكسي فولد منتشر كرده كه در آن ويژگي هاي دستگاه همراه دستوراتي درباره بايدها و نبايدهاي استفاده از دستگاه ارائه شده است.

 

در اين ويدئو اشاره شده نمايشگر گلكسي فولد داراي محافظ نمايشگر است و نياز به محافظ ديگري ندارد. پس از آن توضيح داده شده كه اين دستگاه داراي لولاي خاصي است كه بايد آن را از گردوغبار و آب محافظت كرد. سامسونگ هنگام طراحي دوباره دستگاه، كلاهكي به دو سر لولاي دستگاه اضافه كرد زيرا در طراحي پيشين گردو غبار در لولا جمع مي شد و در مكانيسم آن اختلال ايجاد مي كرد.

 

اما هنوز مشخص نيست چرا اين شركت در طراحي جديد دستگاه بر محافظت از لولا در برابر گردوغبار تاكيد دارد.

 

در نهايت در اين ويدئو توضيح داده شده در گلكسي فولد آهنرباهايي به طور استراتژيك تعبيه شده تا هنگام بسته بودن دستگاه، ايمني آن را حفظ كند.  به همين دليل نبايد موبايل تاشوي سامسونگ را نزديك كليد يا سكه نگهداري كرد. علاوه بر آن موبايل نبايد كنار كارت هاي الكترونيكي نگهداري شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.