ماه آينده احتمالا اولين گوشي داراي دوربين ۱۹۲ مگاپيكسلي معرفي مي‌شود

۴۴ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي

 

با عرضه گوشي‌هاي مجهز به دوربين‌هاي ۴۸، ۶۴ و حتي ۱۰۸ مگاپيكسلي، شاهد داغ شدن نبرد مگاپيكسل‌ها بين شركت‌هاي سازنده هستيم. اما به نظر مي‌رسد حتي اين اعداد هم شركت‌هاي موردنظر را ارضا نمي‌كند و به گفته يكي از افشاگران كه با نام كاربري Digital Chat Station در شبكه اجتماعي Weibo فعاليت مي‌كند، ماه آينده يك گوشي مجهز به دوربين ۱۹۲ مگاپيكسلي معرفي خواهد شد.

 

اين افشاگر همچنين اعلام كرده كه گوشي مذكور مجهز به يكي از تراشه‌هاي سري اسنپ‌دراگون ۷۶۵ است و اين يعني از تراشه پرچم‌دار بهره نمي‌برد. به همين خاطر اميدواريم گوشي موردنظر با قيمت مناسبي روانه‌ي بازار شود. در اين بين بايد خاطرنشان كنيم كه تراشه‌هاي اسنپ‌دراگون ۷۶۵ از دوربين هاي ۱۹۲ مگاپيكسلي پشتيباني مي‌كنند. اما اين پشتيباني فقط براي عكس‌برداري ساده است و در رزولوشن بالا، اين تراشه از پس پردازش‌هاي مربوط به HDR و ديگر قابليت‌هاي مبتني بر تركيب چند فريم، برنمي‌آيد.

 

در اين ميان سوالي كه مطرح مي‌شود گوشي مذكور از طرف كدام شركت خواهد بود. بر اساس گزارشي كه به تازگي منتشر شده، ال‌جي قصد دارد ماه آينده از گوشي ۵G مبتني بر يكي از تراشه‌هاي سري ۷۰۰ اسنپ‌دراگون رونمايي كند. همچنين شيائومي هم طي سال گذشته با همكاري با سامسونگ موفق شد اولين گوشي‌هاي ۶۴ و ۱۰۸ مگاپيكسلي را روانه‌ي بازار كند. در هر صورت چنين خبري نشان مي‌دهد شركت‌ها به اين زودي‌ها قصد ندارند روند افزايش مگاپيكسل‌ها را متوقف كنند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11050587.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.