نكات مربوط به طراحي كردن سايت هاي حرفه اي

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

نكات مربوط به طراحي كردن سايت هاي حرفه اي

۵۱ بازديد

سايت چيره دست  بايد در نگاه نخست مخاطب را به خويش جذب كندمواردي كه منجر به اين امر مي شوند گرافيك قشنگ و روشن به اتفاق با سرعت لود بالا  به همراه در برگرفتن مفهوم و ماهيت اصلي سايت است.اگر چنين نباشد اين وب سايت دو مورد از شاخص هاي مهم كه گوگل جهت ارزيابي متعلق به ها بهره‌گيري مي كند را از دست خواهد داد.bounce rate  و session duration  تارنما حرفه اي بايد نظر اكثريت كاربران اينترنتي را جلب كندنيل به اين منظور نيازمند احصاء گيري از تجربه كاربران و موشكافي مخاطبان سايت است. به طور مثال بايد بدانيم مخاطبان سايت  در چه رده سني هستند،دستگاه هايي كه براي اينترنت بهره‌گيري مي كنند از چه نوعي هستند قصد وب سايت چه است و مخاطبان آن به تعقيب چه چيزي هستند و .... تأثير هريك از اين موارد ممكن است  در طراحي و يا گونه پياده سازي سايت چشم گير باشد.  محتوا در طراحي حرفه اي نقشي كليدي ايفا مي كندنداشتن نادرست املايي،استفاده از فونت هاي مناسب و به جا،چيدمان درست آيتم ها، تكراري نبودن  جملات و عبارت هاي استفاده شده در متن  و .... .  تارنما بايد به گونه اي باشد كه مخاطب بتواند تمام آن چيزي را كه شما اخ داريد به راحتي پيدا كنددر مجموع تجربه تمامي مواردي كه در رابط كاربري منعكس مي گردند با اسم ux شناخته مي شوند و سايتي موفق و چيره دست طراحي شده است كه ux را در مركز توجه خود پيمان ديتا باشد و آن را لغايت كران ممكن شفا ببخشد.  بايد به اتفاق با موعد حركت كندهمه چيز در حال گذار و تغيير و بهبود است در اين وسط فناوري طراحي سايت و وب نيز با سرعت بسيار در حال گذار است. اگر چنين نباشد پس از گذشت چند سال، سنه توليد وب سايت را با يك نگاه مي نا تشخيص عدل كه حس خوبي به مخاطب منتقل نخواهد كرد و در نتيجه اين عدم انسجام كاميابي سايت ذيل سؤال خواهد رفت. در اينجاست كه بهترين فرصت براي رقبا جهت ورود  و  تسخير بهره شما از بازار آماده مي شود.بنابراين مطمن شويد پروژه تارنما شما به صورت اتوماتيك بروز رساني مي شود.  طراحي سايت چيره دست به گونه ايست كه علاوه بر مخاطبان، موتورهاي جستجو را نيز مورد توجه پيمان دهدموتورهاي جستجو مثل گوگل نمي توانند سايت را هماهنند يك بيننده ببينند و علاوه بر آن به جهت اينكه در هنگام جستجو نتايج ريزبين تري نشانه دهند نيازمند اطلاعات اضافه تري نيز هستند كه ممكن است براي مخاطب قابل نگريستن نباشد. به عنوان مثال اگر وب سايت شما داراي بخشي همانند مقالات است گوگل نياز دارد بداند تاريخ درج نوشتار و يا ويرايش آن چه زماني است. در حالت عادي اين موارد را براي گوگل نشانه نمي دهيم اما حالت صحيح اين است كه اين موارد در سررسيد طراحي  و پياده سازي استفاده شوند.اگر تارنما شما محصولاتي پرتو مي دهد  گوگل اخ دارد بداند كدام محصول شما از ديد مشتريان بهتر است  و آن را در نتايجش منعكس كند  اما  در حالت عادي  گوگل نمي تواند اين موارد را تشخيص دهد  مگر اينكه مكانيزمي پيمان داده شود الي گوگل از نتايج نظر سنجي مخاطبان سايت آگاه گردد. اين شكل موارد را با تعريف  schema  مي تاب در بخش هاي مختلف پوشش عدل و همگي اين موارد از جمله نكاتي هستند كه در بهينه سازي و سئو سايت  سايت مهم قلمداد مي شوند. همچنين شما مي توانيد در دوره آموزش سئو وب وان نيز كمپاني كنيد تا ادب خود در گويه سئو را افزايش دهيد و خودتان سئوكار سايت خويش باشيد.
  امروزه سايت كامياب با شبكه هاي اجتماعي بستگي تنگاتنگي دارديك سايت حرفه اي و كامياب در شبكه هاي اجتماعي زياد به اشتراك گذاشته مي شود و همچنين بسياري از مخاطبان برادر دارند اتفاق هاي سايت باره علاقه خويش را در شبكه هاي اجتماعي پيگيري كنند و يا وارون برخي مخاطبان همنشين دارند ببينند در شبكه هاي اجتماعي  در مورد اين تارنما چه مطالبي است. يك نمونه جهت بكار بگيري اين مزيت پرتو داده پست هاي شبكه هاي اجتماعي در تارنما از راه  api شبكه اجتماعي مربوطه به صورت خودكار است كه در تارنما هاي خارجي بسيار باره استفاده قرار مي گيرد و اين مورد بايد در طراحي تارنما لحاظ شود.در ايران اشتراك گذاري رويدادهاي تارنما در شبكه هاي اجتماعي مي تواند كاربري و سودمند باشد. مي بايست تجربه مخاطبان را تحليل كندمدتي پس از مشاهده سايت توسط مخاطبان آن و مرور تقسيم هاي مختلف آن لازم است  موارد پايين رسيدگي و متناسب با آن ها تصميماتي اتخاذ شود:-    صفحات ورود چه صفحاتي هستند؟ آن ها را بيشتر باره پروا و بروز رساني پيمان دهيم-    صفحاتي كه كاربران پيش از بستن سايت در آن ها بوده اند چه صفحاتي هستند؟اين صفحات حتما مي بايست رسيدگي شوند چراكه شدني است محتواي آن،عدم تكميل آن و يا ساير اشكالات موجود در آن باعث برونرفت كاربران شده باشند.-    بيشتري مخاطبان سايت از چه دستگاه هايي كاربرد مي كنند؟  ممكن است در كمپين تبليغاتي خويش تجديد نظر كنيد.-    اوج بازديدها در چه ساعات و چه روزهايي هستند؟ ممكن است نياز باشد تغييراتي در موارد گوناگون سپريدن دهيد.-    آمارگرفتن بازديد و تأثيرات آن را در زمان شروع كمپين تبليغاتي با سررسيد قبل از شروع آن بر روي دياگرام نشان داده شود؟ نتيجه كمپين و تأثيرات آن را تحليل كنيد جهت كسب موفقيت نيازمند سرمايه گذاري، برنامه ريزي  و تحقيق و گسترش استصرفا سفارش و طراحي سايت چيره دست  به خودي خود كافي نيست. متأسفانه در بسياري از موارد در ايران مي بينيم كه  خرج اي هنگفت جهت طراحي سايت صرف مي شود ولي به دليل عدم اخطار و يا مشخص نبودن مسيرحركت اين تارنما حرفه اي نه تنها موفق نمي شود بلكه حتي در مواردي شروع به كار نمي كند.طراحي سايت نيازمند داشتن مسيري چيره دست جهت جنبش و طي كردن مسير نيز هست.بايد وقت و نيروي كافي جهت مديريت سايت و قبل برد اهداف آن  تعيين كرد.طراحي سايت حرفه اي  فقط وسيله  آغاز شغل است و به تنهايي هيچ وقت موفقيتي به به اتفاق نخواهد داشت.بنابراين نيروي كافي همراه با داشتن تخصص پيوسته  در همگي دسته هاي سايت  بايد ديده شود.صرفا پرداخت هزينه طراحي وب سايت  چيره دست نبايد به عنوان همه بودجه بخش اينترنتي و وب سايت شما باشد. بعد از شروع به شغل سايت مي بايست جهت غني سازي درونمايه و آگاهي رساني هاي آن سرمايه گذاري لازم و نيروي كارآزموده آن را بكار گيريد.حداقل يك تن آشنا به اينترنت و توليد محتوا به صورت تمام وقت جهت مديريت تارنما حتي در باره وب سايت هايي كه زياد ساده و بدون تعامل با بيننده هستند نياز است  نه جهت كد نويسي صرفا جهت مديريت محتوا و پيش برد  اهداف سايت و مخاطبان آن و معرفي نيازهاي آينده.

با رعايت اين موارد به شما اطمينان مي دهيم گام هاي لازم جهت موفقيت را برداشته ايد.اگر از مشتركين webone هستنيد فقط  كافيست باره آخر را باره توجه قراردهيد بقيه موارد مربوط به كمپاني طراحي سايت شما است و كاملا رعايت شده اند. چرا بايد در طراحي سايت خود از يك شركت طراحي سايت حرفه اي در كرج كمك بگيريم؟داشتن وب سايت براي كسب و كارها در هر صنعتي زياد مهم ميباشد. همچنين اين حقيقت وجود دارد كه فقط داشتن يك وب سايت ساده كافي نيست. در عوض يك تارنما منحصر به فرد با كاربري راحت براي چشم وهمچشمي با رقيبان، مورد بيچارگي است.به اين ترتيب موفقيت آنلاين شما بستگي زيادي به گونه وب سايتي كه براي كسب و كارتان طراحي ميشود دارد. به همين انگيزه است كه شيوه طراحي تارنما شما زياد اهميت دارد. بنابرين تارنما خويش را به شركت چيره دست طراحي سايت تهران بسپاريد.وجود يك وب سايت به سوداگري شما كمك ميكند تا :•    حائز هويت درفضاي اينترنت باشد.•    به عنوان نقطه اول تماس با كاربران يا مخاطبان گسترده تر باشد.•    كمك ميكند لغايت ايده ها و پيام هاي خويش را منتشر نماييد.•    به كسب و كار فرمان ميدهد الي به مخاطبان بيشتري دسترسي پيدا كند و گسترده تر شود.•    بازار ارشد و گسترده تري را فراهم ميكند.•    فرصت ارتباط با مخاطبان را فراهم مي نمايد.•    امكان وابستگي دو طرفه بين سوداگري و كاربرانش را فراهم ميكند.•    اشتراك گذاري ايده ها بين سوداگري و كاربرانش•    امكان تبليغات محصولات و خدمات كسب و كارها•    باعث افزايش فروش و برگشت سرمايه ميشود و جريان كسب درآمد را شفا ميبخشد.كاربران اينترنت و تارنما شماآيا ميدانيد كاربران در اينترنت چگونه موضوعي را جستجو ميكنند يا چگونه اطلاعات جمع آوري ميكنند ؟ آن ها واژه ها كليدي خاصي را در موتورهاي جستجو تايپ كرده و نتايج پيوسته با آن را دريافت ميكنند.و شانس اينجاست كه تارنما شما ميتواند در بين نتايجي باشد كه توسط موتورهاي جستجو نمايش ديتا ميشود. و به اين ترتيب است كه كاربران در اينترنت سايت شما را پيدا ميكنند و از سرويس ها يا خدمات شما كاربرد كرده يا محصولاتتان را خريداري مي نمايند.نكته اي كه وجود دارد اين است كه كاربران در صورتي در وب سايت شما مي همانند كه وب سايتتان پر محتوا و داراي طراحي خوبي باشد.•    در صورتي كه تارنما به درستي و كاربردي طراحي نشده باشد كاربران به سرعت متعلق به بيرون ميروند.•    اگر ارشاد سايت سخت داشته باشد و پيچيده باشد آن گاه كاربر در همان ثانيه هاي نخست وب سايت را ترك ميكند.•    چنانچه كاربر نتواند به راحتي چيزي را كه ميخواهد در سايت پيدا كند از سايت بيرون رفته و در سايت هاي ديگر به پيگيري ان ميگردد.
طراحي سايت فروشگاهيطراحي سايت شما بسيار مهم استكاملاً واضح است كه طراحي سايت شما نقش مهمي در عملكرد كلي سايت دارد. عناصر طراحي هستند كه به كاربران كمك ميكنند تا اطلاعات مورد عقيده خويش را به راحتي پيدا كنند يا نه. عناصر طراحي تعيي ميكنند كه كاربر به سرعت از سايت شما بيرون ميشود يا در سايت باقيمانده و به تعامل با فرآورده يا خدمات شما مي پردازد.طراحي خوب يعني :•    وب سايت شما به راحتي قابل درك و راهبري ميباشد.•    مخاطب شما به راحتي اطلاعاتي را كه ميخواهد در وب سايتتان پيدا ميكند.•    ميزان فروش درمان مي يابد.نكاتي جهت بهبود عناصر طراحيسايت حرفه ايداشتن وب سايتي جذاب با عناصري كه پروا بيننده را به خويش جلب كنند امري بسيار مهم است. چنانچه وب سايتتان اين ويژگي ها را ندارد سررسيد آن رسيده است كه آن را بهبود بخشيده و وب سايت خويش را جذاب تر نماييد.كافي است نكات زير را رعايت كنيد الي عملكرد وب سايتتان به سرعت افزايش يابد :1.    درمان ظاهر سايتزيبايي سايت، يگانه از عناصر كليدي و مهم ميباشد. به اين معني كه تارنما بايد ظاهري زيبا و خوب داشته باشد. بايد عوامل ظاهري كافي براي جذب كاربر در تارنما هستي داشته باشد. جهت افزايش جذابيت ظاهري سايت خويش بايد :•    فضاي اهرمي و تايپوگرافي•    كاربرد بهينه از عكس ها و رنگ ها•    از عمليات هاي جذاب و روشن در فضا هاي پسنديده بهره‌گيري نماييد.2.    برگزيدن فضاي منطقي به هر عنصرسازماندهي جزء مهمي در هر وب سايت ميباشد. به اين معني كه هر عنصر بايد داراي يك فضاي منطقي باشد. اين پيشه به بازديدكنندگان سايت اين امكان را ميدهد كه اطلاعات مورد عقيده خود را به راحتي بيابند.•    ارشاد بايد در همه تارنما سازگار و منسجم باشد.•    تفاوت مشخص بين محتواي اصلي و محتواي ثانويه•    محتوا بايد بر بنياد سايز و محل قرارگيري  نخستينگي بندي شود.•    هيچ چيزي بدون منظور نبايد در سايت هستي داشته باشد.3.    غني سازي تارنما با جنباننده هاي بصريبله صحيح است، شما بايد تارنما خويش را با محرك هاي بصري غني سازي نماييد. گذشته از اين محققان اعلام كرده اند كه كاربران عناصر بصري را ترجيح ميدهند. داشتن عناصر بصري بيشتر به معني وابستگي و تعامل بيشتر با كاربران وب سايت ميباشد.•    تا جايي كه شدني است از عكس ها و ويدئو بهره‌گيري نماييد (تصاوير پيوسته )•    در سايت خويش گالري  تصاوير و اسلايد شو پيمان دهيد.•    از اينفوگرافي ها (اطلاعات كه به همراه عكس ها توضيح داده شده اند) استفاده كنيد الي پروا كاربر را جلب نماييد. چرا از يك كمپاني طراحي سايت چيره دست كمك بگيريم ؟وب سايت شما با ريسك هاي زيادي مواجه است. پس بايد طوري طراحي شود كه تمام مزاياي تارنما هاي كامياب و خوب را داشته باشد. بعد شدني است كه براي پياده سازي ايده هاي خويش نياز به يك كمپاني طراحي سايت حرفه اي داشته باشيد. مزاياي كمك دريافت از يك شركت طراحي سايت تهران حرفه اي عبارتند از :•    مايه دستيابي به يك طراحي حرفه اي در تارنما ميشود.•    وجود كارآزمودگان و كارشناساني كه به كارآمدي و عملكرد بالاي وب سايت كمك ميكنند.•    كسب و كارتان وب سايت منحصر به فردي خواهد داشت كه متمايز از ساير وب سايت ها بوده و به راحتي شناخته ميشود.•    همگي عناصر كسب و كارتان مثل وب سايت، لوگو و غيره داراي جذابيت ظاهري بالايي بوده و يك تصوير تغيير ناپذير و نيرومند در بازار كارتان برپايي ميكنند.•    وب سايتتان باعث جلب توجه اكثر كاربران خواهد شد.•    وب سايتتان ساده ولي در همان سان جذاب باقي خواهد ماند.•    برند شما زياد تأثيرگذارتر و گسترده تر تبليغ خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.