ميز تاشو و چوبي

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

ميز تاشو و چوبي

۵۹ بازديد

ميز نماز تاشو چوبي
ميز صلوة تاشو چوبي از ميز ها و توليدات جديد و جذاب كمپاني تهران اينتكس مي باشد كه طراحي و ارگونومي ساخت قابل قبولي دارد و پسنديده براي كاربرد نمازگذاران و افراد سالمندي است كه نمي توانند نماز را بر روي زمين بخوانند و يا مشكلاتي همچون كمر درد و پا درد دارند. در پيوستگي اين پست منظور داريم اين فرآورده را به چهره موشكافانه بررسي كرده و جزئيات كاملي از ان را براي شما بازگو كنيم پس الي انتها با ما به اتفاق باشيد.......
طراحي و ارگونومي ساخت
يكي از نكات مهم در وابستگي با ميز نماز تاشو گونه طراحي و ارگونومي ساخت ان است. در پيش درآمد بايد عنوان كرد كه اين ميز دو عدد پايه اصلي دارد كه هر يك به چهره دو تايي بوده و ارتباط بين ان ها را هم يك عدد ميله باريك برقرار كرده است. رنگ اين پايه ها نيز به چهره يكدست مشكي مي باشد كه به راحتي كثيف نخواهد شد.در پايين ترين تقسيم اين پايه ها و در زير هر يك از ان ها يك شماره لاستيك مشكي رنگ نيز قرار گرفته است كه باعث شده لغايت در وهله نخست اين ميز به صورت آسان و راز پا بر روي زمين پيمان گرفته و سپس تراز بودن ان را مهار كند. هم چنين اين اركان تا تقدير تحتاني اين ميز تعبيه شده اند كه بر روي ان ها تقدير بدنه اصلي اين ميز پيمان گرفته است. در همين پيوستگي بايد عنوان ارائه كرد كه بدنه اصلي اين ميز هم به چهره مستطيلي شكل و در ابعاد استاندارد و معقول طراحي شده است. دور تا بعيد اين سرنوشت لايه اي كرم رنگ قرار گرفته و رويه اصلي نيز از رنگ قهوه اي ساخته شده است كه زياد زيبا و شكيل مي باشد.


جنس بدنه
يكي از مهم ترين نكات در انتخاب اين محصول كه مايه شده تا مشتريان به راحتي به ان اتكا كنند جنس بدنه ان است. در همين بستگي بايد عنوان كرد كه اين ميز رويه و بدنه اي اصلي از جنس MDF دارد كه فوق العاده ثابت بوده و به سادگي اسيب نخواهد ديد. هم چنين تابش سر راست نور خورشيد و شرايط و دماي مختلف اب و هوايي هم باعث نمي شود تا اين محصول مبتلا افت كيفيت و تغيير شكل شود. هم چنين پايه هاي اين فرآورده نيز به صورت فلزي ساخته شده اند كه مقاومت فوقاني داشته و در عين حال انعطاف پذيري قابل قبولي هم دارند.
ابعاد و وزن
در پيش درآمد بايد به اين نكته اشاره كرد كه اين ميز فقط 5 كيلو گرم وزن دارد كه باعث شده تا بتوانيد به سادگي ان را ترابري كنيد. هم چنين درازا اين محصول نيز 45 سانتي متر بوده و پهنا ان هم 35 سانتي متر مي باشد. علاوه بر اين ها اين محصول در ارتفاع 84 سانتي متري طراحي و فرآوري شده است.
راه اندازي و مراقبت و نگهداري
در ابتداي خريد اين ميز شما خواهيد ديدن كه اين فرآورده لغايت شده است و بايد ان را به سادگي تاسيس كنيد. در همين ارتباط بايد عنوان كرد كه در مكاني كه قصد داريد از اين ميز استفاده كنيد ان را پيمان داده و سپس به ارامي و با پروا به محل قرار گيري پايه هاي اين محصول اقدام به بسط دادن ان كنيد. اين كار احتياج به هيچ ابزار يا وسيله اي ندارد و در پهنا كمتر از پنج ثانيه مي توانيد ان را تاسيس كنيد. هم چنين براي مراقبت از اين كالا بهتر است در مواقعي كه دربايستن به اين محصول نداريد ان را الي كرده و جمع كنيد. هم چنين در هنگام نصب و همين طور استفاده از ان با ملايمت با ان تصادف كنيد تا ستون ها و بدنه اصلي اين فرآورده نيز مبتلا اسيب نشود. هم چنين بهتر است وسايل وزين را هم بر روي ان قرار ندهيد. با رعايت همين اصول ساده نگراني ها را از بابت اسيب رويت اين فرآورده برطرف خواهيد كرد.
جمع بندي
ميز نماز تاشو چوبي يك محصول با كيفيت و مقاوم مي باشد كه رويه اي از جنس MDF داشته و به علت داشتن وزن مختصر به راحتي قابل حمل و جا به جايي مي باشد. شما مي توانيد به سادگي از اين محصول در منزل ، مسجد و حتي در مسافرت هاي خويش بهره‌گيري كرده و فريضه الهي را به نحو كلان اجرا كنيد. هم اكنون مي توانيد اين كالاي فوق العاده را از سايت نمايندگي محصولات اينتكس در ايران با بها استثنايي خريداري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.