گوشي تازه گوگل شبيه به آيفون ۱۱ است

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

گوشي تازه گوگل شبيه به آيفون ۱۱ است

۵۹ بازديد
 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي تازه گوگل
در شرايطي كه اطلاعات چنداني در مورد ويژگي‌ها و سبك طراحي گوشي تازه گوگل موسوم به پيكسل ۴ در دسترس نيست، معدود عكس‌هاي منتشر شده از شباهت اين گوشي با آيفون ۱۱ خبر مي‌دهد.

به گزارش مهر به نقل از جي اس ام آرنا، اين عكس‌ها نشان مي‌دهد احتمالاً دو دوربين در پشت گوشي پيكسل ۴ و در قسمت بالا و سمت چپ آن نصب شده و دو دوربين هم براي تهيه عكس‌هاي سلفي در جلوي گوشي و در قسمت بالا و سمت راست آن قرار مي‌گيرد.

 

قاب بندي كلي و شكل ظاهري پيكسل ۴ نيز شباهت زيادي به آيفون ۱۱ دارد، هر چند هنوز مشخص نيست آيا اين سبك طراحي تا پايان حفظ خواهد شد يا خير. همچنين فضاي زيادي كه به دوربين‌ها به خصوص در پشت پيكسل ۴ اختصاص يافته، اين تصور را به ذهن متبادر مي‌سازد كه ممكن است اين گوشي در عقب داراي سه دوربين به جاي دو دوربين باشد.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,گوشي تازه گوگل

با توجه به عدم جاگذاري اسكنر اثرانگشت در پشت اين گوشي مي‌توان حدس زد كه يك حسگر اثرانگشت در زير نمايشگر قرار خواهد گرفت. البته ممكن است از فناوري شناسايي چهره براي بازكردن قفل در پيكسل ۴ استفاده شود.

 

ظاهراً در اين گوشي از جك هدفون هم خبري نيست، ولي در عوض دو بلندگو در بخش پاييني جلوي گوشي نصب مي‌شود. در مجموع به نظر مي‌رسد اين گوشي از نظر ابعاد تفاوت زيادي با گوشي پيكسل ۳ ايكس ال نداشته باشد. منابع مطلع مي‌گويند در اين گوشي از تراشه Snapdragon ۸۵۵ و شش گيگابايت رم استفاده خواهد شد.

 منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11029548.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.