۷ ترفند گوگل پلاس كه شايد ندانيد !

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

۷ ترفند گوگل پلاس كه شايد ندانيد !

۴۷ بازديد

 

۷ترفند گوگل پلاس كه احتمالاً نمي دانيد !

 

مهاجرت به يك سرويس دهنده جديد شبكه هاي اجتماعي مانند گوگل پلاس، مي تواند دردسرهاي خاص خود را داشته باشد. پيدا كردن و افزودن مجدد دوستان، ايجاد دايره ها (Circles)، انجام تنظيمات حفظ حريم شخصي و ... اما دانستن برخي ترفندها مي تواند كار را براي شما ساده تر كند.

خوشبختانه در ادامه ليستي شامل ۷ ترفند گوگل پلاس آماده شده است كه كارها را براي شما بسيار آسان خواهد كرد.

 


۱- تنظيمات فونت

اگر از كاربران ماي اسپيس بوده ايد حتماً دلتان براي آن فرمت هاي مختلف فونتها تنگ شده است. جاي نگراني نيست زيرا در گوگل پلاس مي توانيد با استفاده از دستورات *bold* و _italics_ يا -strikethough- متن يك نوشته را به ترتيب ضخيم، مايل و يا حتي خط دار كنيد.

 

۲- برچسب زدن دوستان در نوشته ها

اگر مطلبي را منتشر كرده ايد و مي خواهيد دوستان شما نيز متوجه آن شوند مي توانيد نام آنها را برچسب (Tag) بزنيد. تنها كافيست قبل از اسم آنها از نشانه هاي + يا @ استفاده كنيد.

 

 

۳- استفاده از لينك هاي ثابت

لينك هاي كوتاه و ثابت هنگامي كه مي خواهيد لينكي را با ديگران به اشتراك بگذاريد بسيار سودمند هستند. براي يافتن يك لينك ثابت و كوتاه از مطلبي كه به توسط شما يا ديگران اشتراك گذاشته شده است كافي است لينك مربوط "تاريخ" كنار آن مطلب را كپي نماييد.

 


4- مطالب گوگل پلاس را در فيسبوك و توييتر به اشتراك بگذاريد

اگر هنوز قصد يك مهاجرات كلي به گوگل پلاس را نداريد و دوستان ديگري در سايت هاي فيسبوك و توييتر داريد مطالب خود را مستقيماً براي آنها به اشتراك بگذاريد. با استفاده از افزونه تهيه شده براي مرورگر گوگل كروم انجام اينكار بسيار آسان است. پس از نصب گزينه جديدي به گوگل پلاس شما اضافه خواهد شد.

 

۵- ويرايش تصاوير

يكي از امكانات جالب گوگل پلاس قسمت ويرايش تصاوير آن است. جهت انجام اينكار ابتدا عكس مورد نظر را باز كرده و گزينه "Actions" را انتخاب كنيد. پس از آن گزينه هاي زيادي براي ويرايش يك عكس در اختيار شما قرار داده خواهد شد.

 

۶- ارسال پيام خصوصي

اگر مي خواهيد به صورت خصوصي براي يكي از دوستانتان پيامي را ارسال كنيد كافي است نام آنها را در ابتداي مطلب مورد نظر برچسب گذاري كنيد.

 

۷- ارسال ايميل به شما

با استفاده از قابليت ارسال ايميل، دوستان شما مي توانند مستقيماً از طريق پروفايل گوگل پلاس برايتان ايميل ارسال نمايند. براي انجام اين تنظيمات به قسمت پروفايل خود رفته و گزينه "Edit profile" را انتخاب كنيد. در زير قسمتي كه عكس شما وجود دارد گزينه "Send an email" ديده مي شود آنرا انتخاب و "Allow people to email me from a link on my profile" را تائيد كنيد.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/eteleat-reigned-google-probably.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.