مديريت پيج اينستاگرام

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

مديريت پيج اينستاگرام

۶۴ بازديد

مدتي است كه مديريت صفحه اينستاگرام گذرگاه خويش را ميان همۀ كسب و كارها باز كرده است و امروز گواه اين هستيم كه اكثر توليدكنندگان و فروشندگان در سراسر جهان از توليد محتوا در اينستاگرام براي فروش اغلب كمك مي‌گيرند. چه بسا در پيش درآمد مديريت صفحه اينستاگرام تا حدي پيچيده به ‌نظر بيايد و انديشه كنيد كه طراحي پست و توليد محتواي متني در اينستاگرام نيازمند فرهنگ عميق در حوزۀ ديجيتال ماركتينگ باشد. ولي جالب است بدانيد با كسب اطلاعات درزمينۀ فعاليتتان و چاشني‌كردن علايق بيننده به آن، مي‌توانيد بهترين پست وايرال در اينستاگرام را توليد كرده و به‌راحتي اين شبكۀ اجتماعي را مديريت كنيد.
متأسفانه اين روزها بسياري از كسب و كارها سعي مي‌كنند با فرآوري پست‌هاي زرد و به كارگيري كلمات نادرست مثل داشتن نادرست املايي عقيده كاربران را جلب كرده و كامنت اكثريت جمع‌آوري كنند. اين جستار نه‌تنها كمكي به افزايش فالوور اينستاگرام نمي‌كند، بلكه مايه دل‌زدگي مخاطبان مي‌شود. در همه پروا به بيچارگي مخاطب براي فرآوري درونمايه اينستاگرام مهم‌ترين فاكتور محسوب مي‌شود.
به‌تازگي دربارۀ كپي‌كردن ايده‌هاي فرآوري محتوا بدست شركت‌هاي مختلف، پژوهش ها بسياري اتمام داده‌ايم. رسيدگي نظريات كاربران دربارۀ اين موضوع حاكي از آن است كه برخي از مخاطبان از مشاهدۀ تبليغات تكراري و تغييرات جزئي آن‌ها بدست كسب و كارهاي مختلف ناراضي بودند. در‌حالي‌كه اكثر كاربران استفاده از تبليغات تكراري را كه زياد حرفه‌اي طراحي شده‌اند اخ دارند و ادعا مي‌كنند كه تبليغاتي محبوبيت دارند كه توجه كاربران را جلب كرده و آن‌ها را به خريد دلگرمي كنند. البته به كارگيري ايده‌هاي خلاقانه و جديد هم به وايرال شدن در اينستاگرام كمك مي‌كند.
حتماً بخوانيد: ۸ ترفند ناب فرآوري درونمايه اينستاگرام كه برندها از آن‌ها كاربرد مي‌‌كنند
اگر به‌تازگي مديريت صفحه اينستاگرام كسب و كارتان را شروع كرده‌ايد، بايد بگوييم كه راه طولاني، جذاب و در همان سان كم‌هزينه‌اي را گزينش كرده‌ايد. شما مي‌توانيد با پرداخت هزينه‌اي كم، مخاطباني را به‌سمت خود جذب كنيد كه درنهايت به مشتريان وفادار شما تبديل خواهند شد.
بسيار خب، اگر براي مديريت صفحۀ اينستاگرام خويش آماده هستيد، كافي است مراحل ذيل را طي كنيد.
استراتژي مديريت صفحه اينستاگرامحضور ادامه در اينستاگرام و انتشار محتواي متناسب با علايق كاربران، اصلي‌ترين استراتژي مديريت صفحه اينستاگرام محسوب مي‌شود. همچنين، به كارگيري قابليت‌هاي گوناگون اينستاگرام مثل استوري، تگ خريد و بسياري ساير كه متناسب با گونه كسب و كار شما باشد نيز از موارد درخور تأمل هنگام فرآوري محتوا براي اينستاگرام است.
اولين قدم نوشتن تقويم محتوايي اينستاگرام است. رسيدگي تقويم شمسي و ميلادي براي انتشار پست‌هاي مناسبتي، مشخص‌كردن پست‌هاي روزانه و موعد انتشار و همچنين، پروا به ترند روز براي ساخت پست‌هاي جديد از مواردي است كه بايد اثناء نگارش سالنامه محتوايي اينستاگرام به آن‌ها توجه شود.
بسياري از كسب و كارها از محتواهاي فصلي براي تشويق كاربران به تعامل بيشتر بهره‌گيري مي‌كنند. به‌عنوان مثال، با‌توجه‌به فصول گوناگون يا مناسبات، رنگ لوگو يا پروفايل صفحۀ اينستاگرام را تغيير مي‌دهند يا با شروع فصل جديد تم پيج اينستاگرام را عوض مي‌كنند. به كارگيري سمبل‌هاي مختلف و به‌كاربردن ترند روز در شبكه‌هاي اجتماعي از ساير مواردي است كه بايد در راهبرد مديريت صفحه اينستاگرام از آن بهره‌گيري شود. به‌علاوه، با طرح سؤالات گوناگون در قالب محتواي تصويري يا متني از كاربر بخواهيد كه با استجابت به سؤال شما، به افزايش تعاملات و فالوئرهاي شما كمك كند.
گفتني ‌است كه سپريدن همۀ موارد بالا بدون درنظرگرفتن پشتكار‌هاي لازم براي تعامل با كاربران و انتشار به‌موقع و پيوستۀ پست‌ها، كمكي به درمان و افزايش فالوور راستين اينستاگرام نمي‌كند.
مديريت صفحه اينستاگرام ، فرآوري محتوا براي اينستاگرام ، فرآوري درونمايه اينستاگرام ، افزايش فالوور اينستاگرامتوليد محتوا براي اينستاگراممديريت صفحه اينستاگرام بدون توليد محتوا بي‌معني است. ايده توليد درونمايه براي اينستاگرام هميشه دغدغۀ كسب و كارها بوده است. الي جايي كه بسياري از شركت‌ها توليد محتوا براي اينستاگرام را برون‌سپاري مي‌كنند يا از افرادي كه در اين گستره تخصص دارند، براي همكاري دعوت مي‌كنند. به‌طور‌كلي داشتن برنامۀ هدفمند و فرمانبرداري از سالنامه محتوايي، كمك بسياري به مديريت درست صفحه اينستاگرام مي‌كند. پس همش كوشش كنيد از محتواي باكيفيت و خلاقانه كاربرد كنيد.
توليد محتوا تنها به نگارش بهترين كپشن‌ها انتها نمي‌شود؛ بلكه استفاده از تصاوير باكيفيت به‌ كمك دوربين‌هاي حرفه‌اي يا ساخت اينفوگرافيك و محتواي تصويري از مواردي است كه هنگام فرآوري محتواي اينستاگرام بايد از آن‌ها كمك بگيريد. همچنين، اگر در راهبرد بازاريابي محتوايي خود احتياج به فايل‌هاي صوتي را حس مي‌كنيد، مي‌توانيد با انتشار پادكست در صفحه اينستاگرام و تلگرام، براي كاربران دسترسي آسان‌تري در نظر بگيريد.
به‌طور‌كلي بسترهايي كه در اينستاگرام براي انتشار محتوا به شما كمك مي‌كنند شامل پست، IGTV و استوري است. همچنين، هايلايت‌كردن استوري‌هايي مانند محتواي ارسالي از مخاطبان، رويدادهاي مهم يا مسابقاتي كه در انتهاي آن‌ها به برندگان جوايزي اهدا شده است، كمك بسياري به بهتر ديده شدن صفحه اينستاگرام شما مي‌كند.
حتماً بخوانيد: خدمات ويژۀ سرويس پزشكانايده‌هاي توليد درونمايه براي اينستاگرامقبل از رسيدگي ايده‌هاي فرآوري محتوا، پروا و طراحي قالب پست و استوري اينستاگرام ضروري است. بسياري از شركت‌ها با پرداخت هزينه‌هاي بسيار كوشش در طراحي قالب‌هاي حرفه‌اي دارند؛ ولي شما مي‌توانيد با پرداخت هزينه‌هاي كمتر، قالب اينستاگرام باره علاقۀ خودتان را از وبسايت جوهر دانلود كنيد.
1. انتشار محتوا از تجربيات مشترياندر درازا روز كاربران پيوسته در حال تماشاي محصولات برندهاي مختلف در اينستاگرام هستند كه بعد از مدتي باعث كسل‌شدن آن‌ها مي‌شود. توجه به علايق كاربران هنگام طراحي پست‌ها، كمك زياد زيادي به شما در مديريت صفحه اينستاگرامتان مي‌كند.
به‌جاي انتشار پست از تصاوير محصولات يا توضيح خدمات، بهتر است از مشتريان قبلي خود بخواهيد اثناء به كارگيري محصولات شما، تصويري برايتان ارسال كنند و شما آن را در صفحه اينستاگرام خويش منتشر كنيد. به اين ترتيب مخاطبان با طريق UGC (User Generated Content) محتواي مورد احتياج شما را فرآوري مي‌كنند. درنهايت كاربران با شما احساس راحتي مي‌كنند و هزينه‌هاي توليد محتواي شما را الي حتماً زيادي كاهش مي‌دهند.
2. مسابقات اينستاگراماين ايام استفاده از گونه ها مسابقات در اينستاگرام پروا كاربران را به خود معطوف كرده است. به كارگيري شيوه‌هاي مختلف برگزاري مسابقات براي جذب كاربر روشي دو راز برد است. به‌صورتي‌كه كاربر با دنبال‌كردن صفحه اينستاگرام پيوستگي مطالب شما را مي‌بيند و درنهايت به افزايش فالوور اينستاگرام شما كمك مي‌كند. اما در نظر داشته باشيد كه مطالب صفحه اينستاگرام را طوري طراحي كنيد كه كاربران بعد از سپريدن پيكار صفحۀ شما را ترك نكنند.
پرسش و پاسخ، عكاسي كاربران از محصول و رأي‌گيري لايك ، كامنت، فالو و منشن ازجمله مسابقاتي است كه اين ايام طرف‌داران بسياري را به خويش جذب كرده است.
3. داستان‌سرايي در اينستاگراممدتي است كه عنصر داستان‌سرايي راه خود را مياني توليد انواع محتواي آنلاين مشابه سايت‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي و محتوا‌هاي غيرآنلاين مثل جلسه‌هاي معارفه، مصاحبه‌ يا جلسه‌هاي معرفي فرآورده پيدا كرده است. امروز خيلي از شركت‌ها كوشش مي‌كنند از داستان‌سرايي براي فرآوري محتواي اينستاگرام كاربرد كنند.
عنصري كه به‌ كمك آن كاربر را مشتاق‌تر از گذشته روي صفحه اينستاگرام نگه مي‌دارد. براي مثال، بازگوكردن سرگذشت به‌صورت متني، تصويري يا ويديويي دربارۀ نخستين روز فعاليت كمپاني يا بزرگ‌ترين چالش كسب و كار، ايده‌هاي احسان براي يك حكايت كوتاهي خواهد بود. اگر مي‌خواهيد با يك نمونه خوب داستان‌سرايي در اينستاگرام آشنا شويد، خواستن داستان سونوگرافي نيلو را شديداً به شما رهنمود مي‌كنيم.
4. توجه به ترند روز دنياهنگام مديريت صفحۀ اينستاگرام، توجه به ترند روز گيتي بسيار مهم است. از فرآوري محتوا و نوشتن كپشن گرفته الي تعامل با كاربران و پاسخ به كامنت‌هاي آن‌ها، به تمركز روي ترندها و موضوعات محبوب نياز دارد.
5. گيميفيكيشنگيميفيكيشن يا بازي‌سازي، هنر فرآوري محتوا به‌ كمك بازي است. در حال آماده از گيميفيكيشن در توليد محتوا براي شبكه‌هاي اجتماعي استفاده‌هاي بسياري مي‌شود. از ارائۀ بروشور يك رستوران براي دريافت تخفيف گرفته الي طراحي‌هاي پيچيده‌تر براي افزايش فالوئر اينستاگرام توسط گيميفيكيشن، تمامي از مواردي است كه تعامل كاربران را الي بي گمان بسياري افزايش مي‌دهد.
خلاقيت در طراحي بازي، عنصر اصلي براي افزايش فالوئر راستين اينستاگرام در اين نوع توليد محتواست.
6. به كارگيري پست‌هاي جذاب ورق‌زدنيبسياري از كسب و كارها به ‌كمك طراحي‌هاي قوي و جذاب، از پست‌هاي ورق‌زدني براي تعامل اغلب با كاربران استفاده مي‌كنند. پست‌هاي ورق‌زدني يك حكايت مشخص را در هر صفحه تعقيب مي‌كنند و با جذابيت فراوان خود، مخاطبان را به تماشاي ادامۀ داستان دلگرمي مي‌كنند. در اين گونه پست‌ها و ساير محتواهاي صفحه اينستاگرام، مشاغل بايد با‌توجه‌به زمينۀ فعاليتشان از محتواهاي مختلف بهره‌گيري كنند. براي مثال، به كارگيري ويديو براي صفحه‌هايي كه محتواي آموزشي ارائه مي‌دهند گزينۀ احسان است. علاوه‌براين، به كارگيري محتواهاي متني كوتاه براي شناسايي خدمات يا محصولات مناسب است.
حتماً بخوانيد : چگونه محتواي جذاب در اينستاگرام توليد نماييم ؟
انتشار درونمايه در اينستاگرامبعد از توليد محتواي مناسب، نوبت به سررسيد و اصول انتشار پست در اينستاگرام مي‌رسد. گزينش يك زمان پسنديده با‌توجه‌به ميزان تعامل كاربران بايسته است. علاوه‌براين، به كارگيري هشتگ‌هاي درست و متناسب با جستار پست و تگ‌كردن افراد حاضر يا افرادي كه با سوژه مرتبط هستند، از ديگر مواردي است كه به افزايش تعامل‌ها و درنهايت افزايش فالوور واقعي اينستاگرام كمك مي‌كند.
مديريت صفحه اينستاگرام ، فرآوري درونمايه در اينستاگرام ، اموزش افزايش فالوور اينستاگرامزمان انتشار درونمايه در اينستاگرامتصور كنيد براي انتشار يك پست در اينستاگرام به‌صورت پيش‌فرض يا با‌توجه‌به برنامه، زماني را در عقيده گرفته‌ايد؛ اما به‌دليل نداشتن دسترسي به اينترنت در همان ساعت، مجبور به تغيير زمان انتشار پست به چند ساعت زودتر يا ديرتر شده‌ايد. قطعاً به‌جز برپايي تغييرات در برنامۀ زماني انتشار محتوا در اينستاگرام، روش‌هاي ديگري هم براي انتشار به‌موقع درونمايه هستي دارد. در حال آماده ابزارهاي بسياري هستي دارند كه شما مي‌توانيد با بارگذاري پست، نوشتن كپشن، هشتگ و درنهايت انتخاب موعد انتشار، مطابق برنامه پيش برويد.
استفاده از قابليت لوكيشن در اينستاگرامذكر لوكيشن پست‌ها، تنها به شهر محل تكاپو ته نمي‌شود؛ بلكه شما مي‌توانيد اسم رستوران، آرايشگاه يا هر كسب و كاري را كه مشغول تكاپو در آن هستيد، در لوكيشن اينستاگرام ذخيره كنيد. به ‌اين ترتيب علاوه‌بر بهره‌گيري در اثناء انتشار پست در صفحه اينستاگرام خودتان، مشتريان شما هم مي‌توانند با انتشار پست از شما در صفحۀ شخصي خودشان، لوكيشن شما را بيان كنند. اين سوژه كمك بسياري به شناسايي شما به ساير كاربران و درنهايت افزايش فالوور اينستاگرام شما مي‌كنند.
بعد از انتشار محتوا، براي دريافت بازخوردها مي‌توانيد از تقدير insight اينستاگرام يا ابزارهاي مختلف كمك بگيريد. ابزارهايي كه اثناء تحليل درونمايه يا رأي‌گيري مسابقات كمك خواهند كرد.
حتماً بخوانيد: 10 طريق جذب مشتري آرايشگاه از راه اينستاگرام
توزيع محتوا در اينستاگرامبراي آنكه محتواي شما در اكسپلور اينستاگرام بيشتر ديده شود و تعامل كاربران افزايش يابد، بهتر است از كانال‌هاي گوناگون همانند اينفلوئنسرها و صفحه‌هاي پربازديد كمك بگيريد.
در‌صورتي‌كه بتوانيد محتواي جذابي توليد كنيد و با انتشار آن در صفحه‌هاي گوناگون اينستاگرام وايرال شويد، بخت شما براي ديده‌شدن در صفحه اكسپور اينستاگرام اغلب خواهد بود. همان‌طور‌كه مشخص است، با ديده‌شدن پست شما در اكسپلور، به تعامل و فالوور اينستاگرام اضافه خواهد شد.
تبليغات در اينستاگرامدغدغدۀ همۀ كسب و كارهايي كه به‌صورت آنلاين كار و جنبش خويش را ادامه مي‌دهند، ديده‌شدن و درنهايت فروش بيشتر است. ازآنجاكه فيس‌بوك به اين موضوع كاملاً واقف است، با برپايي قابليت تبليغات سرمايه گذار كوشش دارد كه صاحبان كسب و كارها بتوانند با پرداخت هزينه‌اي كم، محصولات خودشان را در معرض تماشاي كاربران اكثريت قرار دهند.
تبليغات اسپانسري اينستاگرام تضميني براي افزايش مخاطبان و فروش اغلب است. به‌طوري‌كه شما مي‌توانيد با هدف‌قراردادن افرادي كه شما را فالو نكرده‌اند، به‌راحتي با اين تبليغات آنلاين محصولتان را به آن‌ها شناسايي كنيد.
براي راه‌اندازي تبليغات سرمايه گذار اينستاگرام، داشتن صفحه اينستاگرام بيزينسي ضروري است. شما مي‌توانيد با طراحي يك استوري يا پست تأثيرگذار بر جذب فالوور اينستاگرام و درنهايت، فروش اغلب تمركز كنيد.
ازآنجاكه در حال حاضر راه‌اندازي كمپين‌هاي تبليغاتي سرمايه گذار اينستاگرام در ايران با مشكلاتي روبه‌رو شده است، متقاضيان بايد براي تعيين مخاطبان قصد و پرداخت هزينه‌ها از روش‌هاي ديگري كمك بگيرند. در اين راستا گروه بازاريابي محتوايي جوهر با ارائۀ خدمات مشاوره، آسان‌ترين روش‌ها را براي طراحي كمپين‌هاي اسپانسر اينستاگرام به شما معرفي مي‌كند.
همان‌طور‌كه در بخش پخش محتوا در اينستاگرام اشاره شد، تبليغات اينفلوئنسر يگانه ديگر از روش‌هاي افزايش تعاملات و فروش است. گزينش بهترين اينفلوئنسر كه متناسب با گونه كسب و كار باشد از موارد مهمي است كه اثناء گردآوري استراتژي بازاريابي ‌بايد به آن توجه شود.
حتماً بخوانيد: 5 طريق جذب مشتري براي باشگاه‌هاي ورزشي با ديجيتال ماركتينگ
افزايش فالوور اينستاگرامدغدغۀ همۀ كسب و كارهاي آنلاين در اثناء مديريت صفحه اينستاگرام، افزايش فالوور است. استفاده از تبليغات مختلف، توليد محتواي جذاب، نوشتن هشتگ‌هاي پيوسته و ايجاد تعامل و دليل در كاربران، ازجمله روش‌هايي است باعث افزايش فالوئر راستين اينستاگرام مي‌شود. در‌صورتي‌كه پيوسته به تعقيب افزايش فالوئر اينستاگرام هستيد، بهتر است با توليد محتواي باكيفيت و مهم‌تر از همه پيوسته، براي بهبود مديريت صفحه اينستاگرام خويش تلاش كنيد.
به‌طور‌كلي ايجاد وابستگي با مخاطبان از طريق لايك نظريات و پذيرش به سؤالات و دايركت‌هاي آن‌ها كمك زيادي به معرفي علاقۀ آن‌ها مي‌كند كه نتيجۀ آن تحليل و فرآوري محتواي هدفمند براي اين تقسيم از كسان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.