طراحي سايت فروشگاه اينترنتي و لزوم آن

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي و لزوم آن

۷۷ بازديد

در حال حاضر گرد از شيوه هاي مدرن فروش محصولات استفاده از بازار اينترنت و تاسيس فروشگاه هاي اينترنتي مي باشد. خيلي از فروشگاه هاي اينترنتي انبار فيزيكي ندارند و حتي كالاهاي غير فيزيكي  مشابه كارت شارژ و … را به فروش مي رسانند.اخيراً به اين نوع سايت ها در ايران پروا كثرت شده و اغلب مشتريان به خصوص قشر جوان جامعه ترجيح مي دهند كه به چهره الكترونيك كالاي خود را خريداري كنند.

بر اساس آخرين گزارش اقتصادي شبكه الكترونيكي پرداخت كارت ( شاپرك ) در سال 1395، بيشترين رشد تراكنش مربوط به ابزارهاي پاسخ اينترنتي با 39.09 درصد افزايش مي باشد. اين رقم تا مهر ماه سنه 1395 ، 86/513 هزار ميليارد ريال بود. اين احصاء نشان دهنده افزايش ميزان استفاده از پرداخت الكترونيك در كشور به جاي پول فيزيكي است و ذكر كننده اين مطلب مي باشد كه متقاضيان خريد از طريق سايت هاي فروشگاهي روز به روز در حال افزايش است. همين سوژه سبب شده است الي صاحبان كسب و كار و حتي اشخاص واسطه گر به فكر طراحي سايت فروشگاهي باشند.
فروشگاه اينترنتي چيست؟فروشگاه اينترنتي دربرگيرنده وب سايتي مي باشد كه امكان نمايش محصولات به همراه خاصيت هاي آنها را ميسر مي نمايد. اين تارنما با امكاناتي كه دارد مي تواند محصول يا خدمتي كه از طرف فروشنده توليد مي گردد را به كاربران گوناگون عرضه كند ،ويژگي ها و مشخصات آن را نمايش دهد و امكان سفارش و سرانجام خريد از طرف كاربر را فراهم نمايد.

مزيت هاي خريد اينترنتي :• از مهمترين برتري هاي خريد از فروشگاه اينترنتي در دسترس بودن محصولات موردنظر با تنوع گسترده است .• به دست آوردن همه ويژگي ها و مشخصات فرآورده اعم از اطلاعات كلي و جزئي.• تفريق اياب و ذهاب و خرج هاي مرتبط با آن.• نيرو گزينش و تصميم گيري بر اساس همه ويژگي هاي مطرح شده هر محصول.
مزيت هاي فروش اينترنتي :مزاياي راه اندازي فروشگاه اينترنتي براي فروشندگان دربرگيرنده موارد ذيل مي باشد:
• تعبيه و تنظيم بانك اطلاعاتي كامل و  مفيد از محصولات• به دست آوردن نظرات خريداران فرآورده و به طبع آن اشاعه اطلاعات درباره سلايق پيروان محصول• برقراري ارتباط با مشتريان و به تعقيب آن آگاهي رساني و تبليغات بيشتر به آنها• ارائه خدمات بهتر و مفيدتر

چطور يك فروشگاه اينترنتي كامياب داشته باشيد؟شايد خود شما يك بار در پهنه طراحي سايت فروشگاهي تجربه ناموفقي داشته ايد و يا حتي حال كه كه در ابتداي مسير مي باشيد از ناكام شدن پيشه و برباد دان وقت و خرج نگران هستيد. مسلما شما نيز بايد به اين نتيجه دريافتي باشيد كه تنها طراحي سايت فروشگاهي براي رسيدن به اين قصد كبير كافي نيست و براي رسيدن به اين كاميابي بايد المان هاي زيادي در كناره يكديگر چيده شود.

اولين گام، طراحي سايتي است كه امكاناتي كامل در مقوله تكاپو شما را داشته باشد. احتمالاً داشتن كل امكاناتي كه يك كمپاني طراحي به شما معرفي مي كند مناسب براي كسب و كار شما نباشد ولي بايد هرآنچه براي بيننده شما مورد بيچارگي است را معرفي و در فروشگاه خويش داشته باشيد.مثلا اگر شما در انديشه طراحي سايتي براي پوشاك مي باشيد بايد بدانيد اين سايت بدون درنظر دريافت حق گزينش مشتري در گويه رنگ، سايز و نوع محصول بي نتيجه خواهد بود و مشتري را در برگزيدن محصول گنگ و شايد اندك مي نمايد.
قدم دوم، رعايت اصول استاندارد طراحي سايت است. اين اصول پيش درآمد براي هرچه كاربردي تر بودن و آساني بهره‌گيري كل اقشار از سايت و در درجه پس براي استانداردسازي براي موتورهاي جستجو گر بايد انجام پذيرد. چون بعد از طراحي سايت حتما نياز به بالاتر بودن در صفحات جستجو نسبت به ساير رقبا را پيدا خواهيد كرد. اگر شما يك فروشگاه حرفه اي با همه امكانات لازم هم داشته باشيد ولي نتوانيد اين امكانات را به مخاطبين شناسايي كنيد مسلما موفق نخواهيد بود.
قدم فرجام و مهم تر از يك طراحي سايت، استراتژي براي معرفي برتري هاي فروشگاه اينترنتي طراحي شده و شناساندن آن به كاربران است. اين مسير از طريق بازاريابي اينترنتي (ديجيتال ماركتينگ)  سپريدن پذير خواهد بود. براي بازاريابي اينترنتي حتما برنامه ريزي داشته باشيد و از تجربه و فرهنگ نيروهاي كارآزموده در اين گويه بهره مند گرديد.
چرا به طراحي سايت فروشگاهي نياز داريد؟همه ابعاد و پروسه بازار را كه بتوان با اينترنت و تكنولوژي web اتمام داد، بازرگاني الكترونيكي مي گويند بطور كلي كلمه تجارت الكترونيك اشاره به معاملات الكترونيكي مي كند كه از راه شبكه هاي ارتباطي اتمام مي پذيرد. اول، خريدار يا مصرف كننده به جستجوي يك مغازه مجازي از راه اينترنت مي پردازد و كالاي را از طريق web يا پست الكترونيكي سفارش مي دهد. نهايتاً كالا را تحويل مي گيرد. تجارت الكترونيكي يعني اتمام مبادلات تجاري در قالب الكترونيكي.
تجارت الكترونيك، انجام  تمام كار و جنبش هاي تجاري با استفاده از شبكه هاي ارتباطي كامپيوتري، مخصوصا اينترنت مي باشد. بوسيله بازرگاني الكترونيك، تبادل اطلاعات خريد و فروش و اطلاعات لازم براي ترابري كالاها با زحمت كمتر و تبادلات بانك با شتاب بيشتر انجام مي شود. شركت ها براي ارتباط با يكديگر، محدوديت هاي فعلي را نخواهند داشت و بستگي آنها با يكديگر ساده تر و تند تر چهره مي گيرد. بستگي فروشندگان با مشتريان مي تواند به چهره يك به يك با هر مشتري باشد البته با خرج زياد كمتر از بازرگاني سنتي.

سفارش ساخت سايت فروشگاهي به لحظه وبشركت لحظه وب در همه اين مراحل شما را ياري مي كند. نخستينگي ما گسترش و رونق كسب و كار و افزايش فروش مشتريان مان است. در اين راستا قبل از هر اقدامي براي طراحي سايت اول جلسه اي مشاوره اي و به صورت مجاني با مشتريان برگزار مي شود الي نيازهاي آنها به صورت كامل بررسي گردد و به راستي پيش از اجرايي شدن، سايت تحليل شود. در نهايت، به امكاناتي در سايت مي رسيم كه مختص مشتري بوده تا بتواند نيازهاي مخاطب خويش را پاسخگو باشد. بعد متعلق به با طراحي گرافيكي كاملا اختصاصي اين امكانات را روي وب سايتطراحي سايت فروشگاهي اينترنتي پياده خواهيم نمود.ولي كار به اينجا ختم نخواهد شد. كمپاني لحظه وب كه يكي از متخصص ترين شركت ها در مقوله سئو است، كل سايت هاي خويش را مطابق با واپسين استانداردهاي گوگل طراحي و اجرا مي كند الي مشتري بتواند بعد از طراحي سايت از رقباي خود پيشي بگيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.