نمايش مطالب مرتبط در وردپرس با Yet Another Related Posts Plugin

۷۴ بازديد

سلام دوستان؛براي نمايش مطالب مرتبط در وردپرس روشهاي گوناگوني هستي دارد كه امروز در اين مقاله از هميار وردپرس قصد شناسايي يك افزونه وردپرس براي نمايش اين گونه مطالب را داريم كه با به كارگيري آن توانا خواهيد بود بدون كدنويسي و با استايل هاي مختلفي مطالب را به نمايش درآوريد.اين پيشه را با منظور ارجاع دادن كاربران به ساير نوشته هاي سايت اتمام مي دهيم. فرض كنيد آموزشي را مي نويسيد كه افزونه Yet another related posts نمونه هاي ديگر آن در سايت از پيش موجود است و مي خواهيد كاربر را تشويق كنيد تا اگر ميخواهد اغلب ياد بگيرد بقيه آنها را نيز مطالعه كند. براي اين هدف از افزونه هاي مطالب پيوسته استفاده مي كنيم.

نمايش مطالب مرتبط در وردپرس با (Yet Another Related Posts Plugin (YARPPYet Another Related Posts Plugin (YARPP)-نمايش مطالب مرتبط در وردپرسافزونه YARPP بيش از 300,000 هزار بار بدست كاربران وردپرس دانلود و فعال سازي شده كه اثر از اهميت اين افزونه وردپرسي ميباشد. اين افزونه يگانه از چندين افزونه ي وردپرسي است كه امكان نمايش مطالب پيوسته در وردپرس را فراهم مي كند.
شروع كاربراي آغاز كار آغاز بايد افزونه را از قسمت پيشخوان>افزونه ها>افزودن> بارگذاري افزونه، آن را بارگذاري و سپس نصب و پركار سازي نماييم. پس از پركار سازي افزونه YARPP يك گزينه در راه تنظيمات به اسم YARPP اضافه ميشود.
YARPP-نمايش مطالب پيوسته در وردپرسپس از كليك برروي گزينه YARPP به صفحه تنظيمات افزونه منتقل ميشويم.
بخش اول “مخزن”مخزن - نمايش مطالب پيوسته در وردپرسهمانطور كه تماشا ميكنيد اين تقسيم داراي چهار گزينه ميباشد.
“Disallow by تقسيم و Disallow by برچسب”: با گزينش گزينه هاي اين موارد ميتوانيد از نمايش مطالب مرتبط در وردپرس با اين بخش يا برچسب ها بازدارندگي نماييد.“پست هاي رمزدار نمايش داده شوند؟”: با برگزيدن اين گزينه نوشته هاي حائز رمز نيز در مطالب مرتبط نمايش داده ميشوند.“نمايش پست ها از 12 ماه پيش”: با گزينش اين گزينه ميتوانيد مطالب را از يك سررسيد مشخصي نمايش دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.