تفاوت سئو on-page و سئو off-page

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

تفاوت سئو on-page و سئو off-page

۸۳ بازديد

اگر استراتژي بازاريابي مشاغل كوچك شما عمدتاً ديجيتالي است ، بايد دست كم ۳ الي ۴٪ براي بهينه سازي موتور جستجو (SEO) خرج كنيد. چالش اين است كه بيشتر صاحبان مشاغل كوچك در ارتباط با بهينه سازي موتور جستجو چيز زيادي نمي دانند.اگرچه احتمالاً اين سود ايي براي شما نخواهد داشت كه چگونه سايت خود را از بالا به ذيل جستجو كنيد ، ولي

تفاوت سئو on-page و off-page

بايد به اندازه كافي بدانيد كه اثناء خريد براي خدمات مناسب بازاريابي صحبت كنيد.در ساده ترين سطح ، شما بايد اصول اوليه در سئو on-page در مقابل سئو off-page و آنچه كه هر يك از اين دسته هاي سئو را شامل مي شود را فهم كنيد.
طراحي سايت-تفاوت سئو on-page و سئو off-pageسئو On-page و سئو Off-page چيست؟در بالاترين سطح ، بهينه سازي موتور جستجو را مي تاب به On-page و Off-page دسته كرد. SEO on-page دربرگيرنده عواملي است كه يك مالك وب سايت مي تواند به طور مستقيم در سايت خويش دستكاري كند. سئو off-page به سيگنال هاي ديجيتال در خارج از تارنما شخصي خويش اشاره دارد كه بازاريابان مي توانند به طور غيرمستقيم روي آن تأثير بگذارند.تفاوتهاي چشمگيري بين سئو On-page و Off-page وجود دارد كه در بخش هاي بعدي به آنها خواهيم پرداخت. در سطح استراتژيك ، SEO Off-page دشوار و خسته كننده تر از اين دو است ، بنابراين ما پيش درآمد آن را پوشش خواهيم داد.
سئو Off-page چيست؟بهينه سازي Off-page شامل اقداماتي است كه مي تواند در بيرون از تارنما واقعي شما براي شفا رتبه بندي جستجوي ارگانيك شما اتمام شود. اين اقدامات براي منعكس كردن اعتبار وب سايت شما و پروانه صنعت است. از آنجا كه اين سيگنال هاي رتبه بندي موتور جستجو از تارنما هاي ديگر به دست مي آيند ، به راحتي قابل دستكاري نيستند.
فاكتورهاي سئو Off-pageچندين عامل سئو Off-page از سايت وجود دارد ، از جمله:
-بك لينك به تارنما شما-برندسازي و نام تجاري-سيگنال هاي شبكه اجتماعيبك لينكبه عنوان رتبه بندي صفحات وب در نتايج موتور جستجو ، به رتبه بندي فكر كنيد. اگر مي خواهيد در صفحه نخست باشيد ، صفحه شما بايد رأي بگيرد. در دنياي Off-page ، به چهره بك لينك ارائه مي شوند. بك لينك ها لينكهاي وب سايتهاي بيگانه هستند كه كاربران و خزنده هاي موتور جستجو را به تارنما شما ارسال مي كنند.بسته به وابستگي و ارزش آنها ، بك لينك ها مي توانند بر درجه بندي هاي ارگانيك شما تا درجه هاي مختلف تأثير بگذارند.شما مي توانيد معتبرترين بك لينك در عالم را داشته باشيد ، ولي اگر به سايت يا صنعت شما ارتباطي نداشته باشد ، صفحات شما در رتبه بندي سخت خواهند داشت.
برندسازي و اسم تجاريبراي بسياري از نوآوري ها و مشاغل حقير ، برند نام تجاري واژه اي است كه فقط در صورت داشتن سرمايه گذاري در سازمان خويش از سرمايه گذار برخوردار است.در اين مورد ويژه ، ما شواهد مشخصي داريم كه تأييد مي كنيم كه ممكن است يك نام تجاري يكي از مهمترين فاكتورهاي سئو خارج از صفحه براي سايت شما باشد. با پروا به الگوريتم پاندا Google.وقتي صحبت از SEO بيرون از صفحه است ، به نظر مي رسد ذكر برند به همان اندازه لينك هاي تارنما شما مهم هستند.
طراحي سايت-تفاوت سئو on-page و سئو off-pageسيگنال هاي شبكه اجتماعياز آنجا كه سئو off-page به معناي منعكس كردن ارزش يك سايت در دنياي واقعي است ، بخردانه است كه داشتن اعتبار اجتماعي در دنياي ديجيتال يك سيگنال رتبه بندي است.براي نشان دادن اينكه استفاده از سيگنال هاي اجتماعي براي رتبه بندي هاي ارگانيك كاملاً نظري نيست ، به نوشتار جستجوي محتواي كاربران برجسته در ثبت نوكاري شبكه هاي اجتماعي ، نگاهي بيندازيد به ايالات متحده اين حق ثبت نوآوري بدون خواستن كل چيز ، توانايي Google را براي افزايش رتبه بندي بر اساس آنچه كه اتصالات رسانه هاي اجتماعي شما با ارزش مي دانند ، اثر مي دهد.اين سيگنال سئو Off-page براي شما چه معنايي دارد؟ هرچه محتواي شما اغلب شود ، احتمالاً رتبه بيشتري پيدا مي كند. شبكه هاي اجتماعي همچنين پيوندهاي nofollow ايجاد مي كنند و باعث ايجاد ترافيك راستين مي شوند ، پس حتي اگر نگران شفا سئوي خويش نباشيد ، شبكه اجتماعي شدامد مربوط به سايت شما را به به اتفاق خواهد داشت.
نحوه سپريدن سئو Off-pageاكنون كه از گونه ها مختلف سئو Off-page اطلاع داريد ، شيوه استفاده از آنها در راهبرد بازاريابي ديجيتال خويش را در نظر بگيريد.متأسفانه ، دستيابي به تارنما ديگري براي لينك دادن به سايت شما يا ذكر اسم تجاري شما ، هيچ اقدامي آسان نيست. در منظر ديجيتال امروز ، پيمانه پذيرترين تكنيك هاي بهينه سازي موتور جستجوي Off-page كمترين اثربخشي است.اكثر كارشناسان سئو Off-page به دايركتوري هاي محلي يا وبلاگ نويسي مهمان براي برپايي لينك هاي بك لينك ، كمك مي كنند.
ايجاد بك لينك با تارنگار نويسي مهمانبلاگ نويسي يگانه از موثرترين روش ها براي ايجاد لينك به تارنما است. اين ترفند يافتن وب سايت هايي در صنعت شما است كه در چشم وهمچشمي سر راست با خويش شما نيستند و از صاحبان / مديران سايت سوال مي كنند كه آيا مي توانيد مقاله تارنگار را براي خوانندگان آنها فراهم كنيد.آنها محتواي مجاني براي انتشار مخاطبان خود دريافت مي كنند و شما مي توانيد در هر نوشتار اي كه به آنها اشاره مي كنيد، به منابع خودتان استناد كنيد و به آنها پيوند دهيد. در اينجا چند نكته براي به خاطر تفويض در حين تارنگار نويسي وجود دارد:-مقاله شما بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشد – اين بازتابي از برند شما است و ناشر به شكيبيدن بسيار اگر محتواي شما با ارزش باشد، پيوندهايي را براي سئو Off-page حفظ مي كند.-مقاله خود را با لينك ها پر نكنيد-هدف خويش را سايتهاي پيمان دهيد كه با شما چشم وهمچشمي نمي كنند. در غير اين صورت، تلاش براي جذب رقبا براي تبليغ ايده هاي شما معمولاً كاستن وقت است.
طراحي سايت-تفاوت سئو on-page و سئو off-pageسئو on-page چيست؟سئو on-page شامل اقدامات مستقيمي است كه مي تواند در وب سايت شما انجام شود الي رتبه آن در نتايج جستجو نمايش داده هاي پيوسته درمان يابد. مثالها دربرگيرنده به كارگيري كلمات كليدي پيوسته در محتواي قابل نگريستن و برچسب هاي متا مانند عنوان صفحه ، تصوير و توضيحات متا مي باشد.
۶ فاكتور سئو on-pageسئو on-page به شش عامل اصلي بستگي دارد. بيش از شش عامل هستي دارد ، اما شش باره زير ۹۵٪ مسير را به دست مي آورند.
۱-عنوان صفحهعناوين صفحه تا به حال مهمترين عامل سئو on-page است. اگر چارچوب سايت شما قابليت خاصي براي ايجاد عنوان صفحه منحصر به فرد نداشته باشد ، معمولاً از آنچه شما به عنوان نام صفحه در صفحه خود تعيين كرده ايد بهره‌گيري مي كند.اگر از WordPress به عنوان CMS بهره‌گيري مي كنيد، مي توانيد به راحتي از افزونه Yoast SEO براي ايجاد عنوان صفحه اي بي همتا استفاده كنيد.HTML براي عنوان صفحه شما در زير برچسب پيمان خواهد گرفت و به شرح پايين خواهد بود:
Your Page Title Here
عنوان صفحه همان چيزي است كه در صفحات نتايج موتور جستجو (SERPs) و در تب مرورگر در بالاي صفحه نمايش شما نشان ديتا مي شود. به همين دليل ، بهينه سازي عناوين صفحه براي SEO و براي كليك از طريق كاربر مهم است.طول عنوان صفحه را زير ۷۰ كاراكتر نگه داريد و در صورت امكان به ۵۰ تقريبا  كنيد. اين مايه مي شود عنوان شما در SERP ها كوتاه نماند ، در حالي كه آن را كم و جذاب نگه مي دارد. بهترين پيشه اين بوده است كه در صورت امكان كلمه كليدي خويش را در تقرب ابتداي عنوان صفحه پيمان دهيد. با اين هستي ، اگر عنواني را برپايي كنيد كه براي كاربران جذاب باشد و واژه ها كليدي مورد عقيده خود را در جايي كه طبيعي تر به عقيده مي رسد ، نتايج بهتري خواهيد ديد.
طراحي سايت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page۲-برچسب هاي عنوانبعد از عنوان صفحه ، برچسب هاي عنوان (

،

،

و غيره) مهمترين فاكتورهاي بهينه سازي صفحه بندي هستند. از عناوين صفحه همانند آنچه كه مي خواهيد در يك نوشتار استفاده كنيد. سرفصل ها بايد از يك سلسله مراتب منطقي اطاعت كنند.فقط از يك H1 در صفحه كاربرد كنيد. صفحه وب شما در باره يك جستار سازمان مكشوف براي شروع است. اين به Google و ساير موتورهاي جستجو كمك مي كند صفحه شما را در باره چه چيزي تشخيص دهند و بهتر بشناسند.برخي از بازارياب ها بدون فهم سئو تكنيكال از عناوين براي ويژگي هاي يك نما طراحي شده خويش بهره‌گيري مي كنند. به عنوان مثال ، بازاريابان درونمايه هر از چند گاهي وقتي مي خواهند با بزرگنمايي، به قسمتي از متن تأكيد كنند، از H2 ها كاربرد مي كنند ، با وجود اين كه اين متن در واقع براي محتواي اصلي صفحه مهم نيست. از اين پيشه پرهيز كنيد.
۳-استفاده از كلمات كليدياستفاده از كلمات كليدي در صفحه شما حائز اهميت است. اگر صفحه شما در مورد يك موضوع واژه كليدي خاص است ، بخردانه است كه مي توانيد از واژه كليدي مورد عقيده خويش و اصطلاحات مربوط به آن در متن صفحه كاربرد كنيد.مشابه اصول اوليه، معمولاً بهترين كار اين است كه واژه كليدي منظور خود را در تقرب بالاي صفحه و انتهاي صفحه خويش پيمان دهيد. مي توانيد از كلمات كليدي پيوسته در طول صفحه خود استفاده كنيد الي از پر كردن كلمات كليدي در حالي كه هنوز از بهترين روشهاي سئو on-page فرمانبرداري مي كنيد جلوگيري كنيد.
۴-آدرس هاي اينترنتي يا URLدرج واژه كليدي منظور در URL صفحه شما بهترين طريق است. اين يك عامل مهم براي رتبه بندي در صفحه بود ، ولي قبل بيني مي شود امروز كمتر از ۱٪ از ارزش سئو در صفحه شما را به خويش برگزيدن مي دهد.بزرگترين سود اين عمل اين است كه وقتي شخصي به صفحه شما با URL پيوند مي زند، anchor text لينك همچنان كلمه كليدي هدف صفحه شما را دربرگيرنده مي شود.
۵-تصوير در سئوسه تصوير اصلي براي با به كارگيري اصول سئو وجود دارد:برچسب alt تصوير به صورت بهينه شده باشدنام عنوان عكس شامل كليد واژه قصد استفشرده سازي اندازه عكس بدون گزند زدن به تجربه كاربريبرچسب يا alt عكس بايد شامل كلمه كليدي باشد و زير ۱۵ كلمه باشد. بهترين شغل در اينجا ، برپايي يك توصيف صادقانه از تصوير همچنين واژه كليدي قصد شما است. با هستي فن آوري تشخيص تصوير ، تشخيص گوگل در اثناء پر كردن كليد كلمه با برچسب alt از تصوير ، و اينكه چه كسي تصويري را براي تجربه كاربري خوب توصيف مي كند ، براي گوگل راحت است.از آنجا كه روش هاي اندك براي بهينه سازي يك تصوير وجود دارد ، از آنگونه كليد كلمه هدف شما در نام پرونده نيز يك عمل خوب است. هنگام بهينه سازي عكس ها در وب سايتي كه قبلاً داراي تصاوير بدون نام براي سئو on-page باشد ، اين پيشه سخت است. بايد عكس ها را در دستگاه محلي خويش ذخيره كنيد ، سپس مجدد آنها را با نام متمركز بر كليد واژه بارگذاري كنيد.به عنوان پسينيان مرحله ، مي خواهيد قبل از بارگذاري آنها در صفحه وب خويش ، تصاوير را فشرده سازي كنيد. براي اكثر پرونده هاي .jpg و .png مي توانيد از يك افزار فشرده سازي رايگان تصوير آنلاين كاربرد كنيد.
طراحي سايت-تفاوت سئو on-page و سئو off-page
۶-توضيحات متاتوضيحات متا در صفحه وب شما قابل مشاهده نيستند ، ولي تحت عنوان صفحه شما در نتايج جستجوي ارگانيك پرتو داده مي شوند. توضيحات متا شما بايد در نزديك ۳۰۰ كاراكتر باشد و بيشينه آن ۳۲۰ باشد.بارها ، Google توضيحات متا را از مطالب قابل مشاهده در صفحه شما گزينش مي كند كه به بهترين وجه با منظور جستجوگر مطابقت دارد. اين چه بسا بيشترين تأثير را در استراتژي سئو در بازرگاني الكترونيك دارد ، زيرا توضيحات متا و توضيحات فرآورده روي صفحه نقش بنيادين در ارزش سئوي كليه صفحه دارند.
نحوه اتمام سئو on-pageبسياري از عوامل سئو on-page در بالا ذكر شد. شما مي توانيد بهترين كارها را در صفحات باره نظر خود اتمام دهيد و در ضمن بلاگ نويسي براي سئو نيز كارساز است. شما فقط بايد رويكرد خويش را براي قصد جستجوگر متفاوت در پشت مباحث كلمات كليدي خويش تنظيم كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.