حالت تاريك به FACEBOOK LITE رسيد

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

حالت تاريك به FACEBOOK LITE رسيد

۷۸ بازديد

فيسبوك لايت (Facebook Lite)، نرم‌افزاري است كه قابليت‌هاي بسيار مناسبي به كاربران خود ارائه مي‌دهد. به تازگي خبر جديدي منتشر شده است كه بر اساس آن قرار است يك قابليت كه تنها مي‌توان آن را در برنامه‌هاي تمام عيار پيدا كرد به اين نرم افزار اضافه مي‌شود. اين قابليت حالت تاريك است كه به نسخه لايت فيسبوك اضافه مي‌شود. نكته عجيب اين‌جاست كه كاربران نسخه اصلي فيسبوك هنوز هم منتظر رسيدن اين قابليت هستند.

 

اضافه شدن حالت تاريك به Facebook Lite 

به هر حال، اگر از Facebook Lite استفاده مي‌كنيد، كه فقط در مناطق خاصي در دسترس است، خوشحال مي‌شويد بدانيد كه يك گزينه جديد براي حالت تاريك به اين برنامه اضافه شده است. در ادامه اسكرين شات محيط اين نرم‌افزار پس از فعال‌سازي حالت تاريك را مشاهده مي‌كنيد:

اخبار,اخبار تكنولوژي,فيس بوك

 

نحوه فعال‌سازي حالت تاريك فيسبوك لايت

دكمه حالت تاريك جديد اين نرم‌افزار را مي‌توان در فهرست تنظيمات يافت، بنابراين يافتن آن بسيار آسان است. به سادگي مي‌توانيد با ضربه زدن به سمت راست، تم تاريك را فعال كنيد. نكته‌اي كه ممكن است شما را كمي اذيت كند اين است كه پس از فعالسازي حالت تاريك، اين نرم‌افزار بايد به رنگ سياه دربيايد، اما خاكستري است. البته همين حالت تاريك خاكستري نيز مي‌تواند به كمتر شدن آسيب به چشمان كاربر كمك كند.

 

تم تاريك فيسبوك لايت فراتر از برخي از بخش‌هاي برنامه رفته است بنابراين پس از فعال كردن آن، تمام زبانه‌ها و منو‌هاي برنامه به رنگ خاكستري تيره ظاهر مي‌شوند. از ماه گذشته گزارش‌هايي درباره تاريخ عرضه حالت تاريك Facebook Lite منتشر مي‌شد، اما به نظر مي‌رسد كه روند گسترده‌تري به تازگي براي انتشار آن آغاز شده است؛ بنابراين انتظار داشته باشيد اگر از قبل آن را نداريد خيلي زود ويژگي جديد را در تلفن خود مشاهده كنيد

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews66927.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.