واتس‌اپ فقط تا ابتداي 2020 كار مي‌كند

چگونه يك صفحه را در ورد حذف كنيم

واتس‌اپ فقط تا ابتداي 2020 كار مي‌كند

۷۰ بازديد

واتس‌اپ به عنوان بزرگترين و پرطرفدارترين اپليكيشن پيام‌رسان در جهان، به تازگي خطاب به كاربرانش اعلام كرده است در صورتي كه هنوز از نسخه سيستم عامل iOS ۸ و قبلتر از آن بر روي گوشي و دستگاه‌هاي الكترونيكي و هوشمند خود استفاده مي‌كنند، هرچه زودتر آن را به نسخه‌هاي جديدتر اين سيستم عامل آپديت و به روزرساني كنند چراكه در غير اين صورت، تنها تا اول فوريه ۲۰۲۰ ميلادي قادر خواهند بود از پلتفرم اين پيام رسان استفاده كنند و بعد از اين تاريخ ديگر واتس‌اپ براي آن‌ها كار نخواهد كرد.

 

اين بدان معناست كه كاربران به منظور جلوگيري از قطع دسترسي به اطلاعات و تاريخچه مكالمات خود در واتس‌اپ بايد در فاصله زماني باقي مانده تا اول فوريه سال نوي ميلادي، آپديت بعدي iOS را دريافت كند چراكه با دريافت و نصب نسخه iOs ۹ و بالاتر، هيچ مشكلي براي واتس‌اپ از تاريخ مذكور پيش نخواهد آمد.

 

واتس‌اپ همچنين در جديدترين بيانيه خود خطاب به كاربران گوشي‌هاي اندرويدي نيز اعلام كرده است آن دسته از كاربراني كه هنوز از نسخه‌هاي اندرويد ۲.۳.۷ و قبلتر از آن بر روي گوشي‌هاي هوشمند خود استفاده مي‌كنند، نيز ديگر قادر به ايجاد اكانت در واتس‌اپ و بسياري ديگر از كار‌هاي معمولي در اين پيام‌رسان نخواهند بود.

 

اين شركت تاكيد كرده است كه آن‌ها نيز تنها تا تاريخ اول فوريه ۲۰۲۰ ميلادي فرصت خواهند داشت با نسخه‌هاي قبلي سيستم عامل خود از خدمات اين پيام‌رسان استفاده كنند بنابراين لازم است تا هرچه زودتر نسخه جديدتر اندرويد را بر روي گوشي‌هاي هوشمند خود دريافت و نصب كنند.

 

اپليكيشن پيام‌رسان واتس‌اپ كه يكي از محبوب‌ترين و پرطرفدارترين پيام‌رسان‌هاي جهان است نيز از قابليت Encryption End- to End يا رمزنگاري پيشرفته پشتيباني مي‌كند و از پروتكل‌هاي پيشرفته‌اي براي حفظ حريم شخصي كاربرانش برخوردار است.

 

اين اپليكيشن كه براي تمامي سيستم‌هاي عامل اندرويد، iOS و ويندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ ميلادي لقب پركاربردترين پيام‌رسان جهان را گرفت.

 

واتس‌اپ از آن جهت ضريب امنيت سايبري بالايي دارد كه مكالمات و اطلاعات مبادله شده ميان كاربران و مخاطبان به صورت كامل محافظت شده بوده و مكالمات و اطلاعات شخصي و خصوصي آن‌ها از سوي نهاد‌هاي ديگر قابل رصد و ردگيري نخواهد بود.

 

شركت فيس‌بوك با در اختيار گرفتن و تصاحب شركت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ ميليارد دلار كسب كرد و از آن زمان تاكنون نيز با معرفي و افزودن قابليت‌هاي جديد به دنبال جذب و حفظ طرفداران اين پيام‌رسان محبوب بوده است.

 

طبق آخرين آمار‌هاي منتشر شده، پيام‌رسان واتس‌اپ هم‌اكنون ميزبان بالغ بر يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون كاربر فعال در ماه است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11037463.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.