اسپيكرهاي Harman مجهز به كورتانا مجوز Wi-Fi را دريافت كرد

۸۴ بازديد

 

 

اگرچه امروزه Google Home و Amazon Echo محبوب‎ترين اسپيكرها با پشتيباني از فرمان‎هاي صوتي هستند ولي ساير شركت‎ها نيز مي‎توانند در اين بازار نسبتا تازه به رقابت با آن‎ها بپردازند. در همين راستا نيز شركت مايكروسافت شركت مهم ديگري است كه احتمالا وارد پيكار شود، چون اين شركت ردموندي قصد دارد دستيار ديجيتالي شخصي خود كورتانا را در اختيار شركت هارمن قرار دهد.

اين اطلاعات در آذرماه مورد تاييد شركت هارمون قرار گرفت، زماني كه اين شركت يك تيزر ويدئويي در رابطه با اسپيكر پشتيباني كننده از فرمان‎هاي صوتي بعدي خود منتشر كرد. اين محصول جديد Harman Kardon نام دارد و از كورتاناي مايكروسافت بهره خواهد برد.

از آن‌جايي‎كه اين دستگاه در اوايل دي‎ماه در نمايشگاه CES 2017 معرفي نشد، ايناحتمال وجود دارد كه سامسونگ، مالك جديد شركت هارمن، هفته‎ي آينده در كنگره جهاني موبايل از اين اسپيكر رونمايي كند.

با اين‎حال، اسپيكر Harman Kardon مجوز واي‎‎فاي را از اتحاديه‎ واي‎‌فاي دريافت كرده است تا با معرفي رسمي آن فاصله‎ي زيادي نداشته باشيم. در توضيح اين محصول به كورتانا و استفاده از سيستم‎عامل لينوكس نسخه‎ي 3.8.13 اشاره شده است.

  منبع:

https://tech-news.ir/harman-kardon-speaker-powered-by-microsofts-cortana-gets-certified.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.