بازاريابي محتوايي بدون توجه به شبكه هاي اجتماعي

۷۴ بازديد

شبكه‌هاي اجتماعي را مي‌توان عضو جدانشدني بازاريابي در كسب و كارهاي معاصر دانست. امروزه بسياري از افراد ساعت‌هاي زيادي از وقتشان را در اين گونه از شبكه‌ها مي‌گذرانند. از همين رو، شبكه‌هاي اجتماعي را مي‌توان بستري پسنديده براي حركتي راحت به منظور پيشرفت كسب و كارها دانست. پس نمي‌توان به همين سهولت منكر اهميت و جايگاه شبكه‌هاي اجتماعي براي معرفي بازاركار شد.
همان طوركه گفته شد، اهميت شبكه‌هاي اجتماعي، صاحبان كسب و كار را بدين انديشه واداشت تا به منظور رونق هرچه اغلب كار و موفقيت روز افزون بازرگاني خود، به انديشه راه اندازي صفحاتي در شبكه‌هاي مجازي باشند. همين امر را مي‌توان انگيزه اشباع شبكه‌هاي اجتماعي در چند سال اخير دانست كه ساير به راحتي نمي‌توان كاربران آن را به مشتري بلقوه تبديل نمود. ازدياد صفحات فروش و تنوع در تبليغات از دسته علل بي توجهي كاربران به اين پهنه شده است.
تيم ويكي درونمايه بعد از آناليزهاي پي متعاقب و معرفي بازار هدف مشتريان، توانسته است گام‌هاي برقرار در اين پهنه بردارد. مهم‌ترين عناصري كه مخاطبان را جذب محتواي شبكه‌هاي اجتماعي ويكي درونمايه كرده است:
تهيه و توليد محتواهاي متني و تصويري جنجال برانگيز كه حس كنجكاوي بيننده را برانگيخته مي‌كند. بارگذاري پست ها در زمان‌هاي مقرر، با توجه به جدول زماني هرمشتريتنوع در توليد محتواي شبكه اجتماعيتوليد درونمايه بر اساس بيچارگي

توليد محتواي مناسب براي شبكه هاي اجتماعي

كاربران هر شبكه اجتماعيارائه سناريوي اختصار مدت و بلند مدت براي محتواي هر شبكه اجتماعيبرگزاري كمپين‌هاي تبليغاتي در بستر شبكه‌هاي اجتماعيعلاوه بر اينكه ويكي محتوا براي جذب كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي هيچ‌گاه از پاي ننشسته است و از انواع محتواهاي متني، گرافيكي، صوتي و ويدئويي در اين باب استفاده مي‌نمايد و همين فرمايش علت فتح اين گردآور در اين پهنه پررقابت است. گروه ويكي درونمايه براي درخشش هرچه اغلب در شبكه‌هاي اجتماعي، توليد درونمايه در اين بستر را نيز به‌صورت دسته جمعي سپريدن مي‌دهد. در همين راستا محتواي متني، گرافيكي، ويدئويي و صوتي هر يك به‌صورت مجزا در دپارتمان مختص خويش جاسازي و فرآوري مي‌شود.
ويكي درونمايه به‌خوبي بر چالش‌هاي شبكه‌هاي مجازي واقف است و مدام در حال طراحي استراتژي‌هايي كاربردي و هدفمند در اين گويه است. به همين جهت هيچ‌گاه دچار تكرار نخواهد شد و بر اين فرمايش مدعي است كه با نگاهي تيزبينانه بازار هدف كارفرمايان را نشان خواهد رفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.