جاسوسي در اينستاگرام ممنوع؛ اپليكيشن Like Patrol از اپ استور حذف شد

۱۴۳ بازديد

چندي پيش بود كه اينستاگرام تصميم گرفت بخش فالووينگ را از برنامه خود حذف كند، زيرا عقيده داشت كه اين بخش اطلاعات زيادي از فعاليت‌هاي دوستان و خانواده افراد را در اختيار كاربران مي‌گذاشت. همچنين بسياري از افراد هم نمي‌دانستند كه فعاليت‌هاي آن‌ها به اين شكل در اين بخش نمايش داده مي‌شود. به همين دليل برنامه‌هاي ديگري سعي داشتند تا اين بخش را دوباره زنده كنند كه يكي از آن‌ها Like Patrol بود و اخيرا اپل آن را از اپ استور حذف كرده است.

اواخر ماه گذشته، اينستاگرام به اپ Like Patrol اخطار داد تا فعاليت‌هاي خود را متوقف كند و به همين دليل هم اپل به دليل نقض قوانين استور خود، آن را از اپ استور خود حذف كرده است. اپليكيشن Like Patrol، خود را نسخه تقويت شده بخش فالويينگ مي‌داند و امكانات اضافه‌تري را در اختيار كاربران قرار داده كه چندان به مذاق فيسبوك (كمپاني مادر اينستاگرام) خوش نيامده است.

Like Patrol

 

اين اپ، علاوه بر نمايش اطلاعات معمول بخش فالووينگ، مي‌توانست كاربر را از تعامل شخص دنبال شده توسط آن‌ها با يك مرد يا زن، گزارش دهد. همچنين اين اپ با الگوريتم‌هاي پيشرفته خود مي‌توانست ميزان جذابيت آن شخص را هم به كاربر اعلام كند. ادعايي كه مشخص نيست چقدر دقت دارد. به هر حال اين اپ با تمام ويژگي‌هاي عجيبش، از اپ استور پاك شده و كاربران ديگر نمي‌توانند آن را دريافت كنند.

به گزارش CNET، اپ Like Patrol با استفاده از داده‌هاي پروفايل‌هاي عمومي كاربران، اقدام به جمع‌آوري داده كرده كه با شرايط اينستاگرام و كمپاني مادر آن، فيسبوك، تطابق نداشت. به همين دليل دستور توقيف آن به توسعه‌دهندگان اين برنامه ابلاغ شده بود و در نهايت شاهد حذف آن بوديم. اما توسعه‌دهندگان اين برنامه نظر ديگري دارند، آن ها عقيده دارند كه هيچ كدام از شرايط و قوانين اپ استور را نقض نكرده و سعي مي‌كند تا اين اپليكيشن را دوباره به اپ استور برگرداند.

منبع:

https://digiato.com/article/2019/11/12/اپليكيشن-like-patrol-از-اپ-استور-حذف-شد/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.