موبايل تاشو با دستيار صوتي گوگل به بازار عرضه شد

۸۹ بازديد

ر زمانيكه توليد كنندگان موبايل مشغول توليد نمايشگرهاي تاشو هستند، شركت آلكاتل  موبايل Go Flip ۳ با طراحي تاشو را به بازار عرضه كرده است.

 

اين شركت ادعا مي كند اين دستگاه ، نخستين موبايل  تاشو در بازار آمريكا است كه با دسترسي به Kai Store و دستيار گوگل عرضه مي شود.

 

در حقيقت نام اين دستگاه با توجه به كرير مخابراتي ارائه كننده آن تغيير كرده است. كريرهاي مخابراتي تي موبايل و مترو اين دستگاه را با نام Alcatel Go Flip۳ و شركت AT&T و Cricket Wireless آن را Smartflip نام گذاري كرده اند.

 

اين دستگاه نمايشگر ۲.۸ اينچي دارد و تراشه اسنپ دراگون ۲۱۰ كوالكام در آن به كار رفته است. اين دستگاه داراي ۸ گيگابايت حافظه دارد كه مي توان با كارت حافظه ميكرو اس دي  آن را به ۳۲ گيگابايت ارتقا داد.

 

يك بار شارژ باتري اين دستگاه براي ۶.۸ ساعت مكالمه صوتي كافي است. جالب آنكه سيستم عامل دستگاه Kai OS است و همراه «كاي استور» عرضه مي شود. كاي استور نيز فروشگاهي براي اپليكيشن هاي مختلف است.  در كنار اين موارد موبايل هوشمند مذكور مجهز به دستيار هوشمند گوگل است.

 

به همين دليل كاربر مي تواند با دستورات صوتي اپليكيشن ها را باز كند، به دوستانش پيام ارسال و اطلاعاتي در فضاي وب را جستجو كند.

 

شركت آمريكايي KaiOS Technologiesسيستم عامل Kai OS را براي موبايل توسعه داده است. سال گذشته گوگل  ۲۲ ميليون دلار در اين شركت سرمايه گذاري كرد.

 

به هرحال موبايل تاشو آلكاتل هم اكنون در آمريكا عرضه شده اما جزئيات قيمت گذاري آن هنوز فاش نشده است. اما با توجه به ويژگي هاي موبايل و نرم افزار سبك آن، احتمالا چندان گرانقيمت نخواهد بود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews47323.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.