آشنايي با برخي از امكانات مورد نياز در طراحي سايت فروشگاهي

۷۳ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي يكي از طريق هايي است كه مي تواند براي افرادي كه به تعقيب كار مناسب و پر درآمد مي باشند، پسنديده و كاربردي باشد. طراحي سايت فروشگاهي كمك مي كند لغايت يك فرد بتواند از طريق دنياي اينترنت به كسب و كار پرداخته و درآمد نسبتا ايده آلي را نيز به دست آورد. درآمد كافي و حلال بودن آن مي تواند احد از مزاياي راه اندازي يا طراحي سايت فروشگاهي باشد.
طراحي سايت فروشگاهي اگر توسط افرادي

امكانات مورد نياز براي طراحي سايت فروشگاهي

كه داراي تجربه و تخصص كافي هستند سپريدن شود، مايه مي شود تا همه افرادي كه علاقه مند به بازرگاني الكترونيك مي باشند بتوانند وارد اين پهنه شوند. طراحي سايت فروشگاهي دربايستن به اضافه كردن يك سري امكانات به سايت دارد. هر چه امكانات سايت فروشگاهي اغلب شوند، بي گمان مشتريان اكثريت از آن خريد مي كنند. زيرا امكانات زماني كه افزايش مي يابند، مايه جلب خوشنودي مشتري مي شوند. اين افزايش رضايت مشتريان يكي از ويژگي هاي طراحي سايت فروشگاهي چيره دست مي باشد. در پيوسته بعضي از امكانات باره احتياج طراحي سايت فروشگاه اينترنتي معرفي شده اند تا كل كسان بتوانند با يك سايت فروشگاهي خوب آشنا شوند.
 
امكانات مورد نياز در طراحي سايت فروشگاهيسيستم سبد خريد در طراحي سايت فروشگاهييكي از امكاناتي كه در طراحي سايت فروشگاهي باره اهميت زياد زيادي مي باشد، سيستم سبد خريد مي باشد. سيستم سبد خريد اگر در اثناء طراحي سايت فروشگاهي تاسيس بشود، اين امكان براي كاربران يا مشتريان يك سايت فروشگاهي به وجود مي آيد كه بتوانند از بين محصولات بسيار زيادي كه در سايت فروشگاهي موجود بوده، محصول يا محصولات باره نظر خويش را انتخاب كنند. با انتخاب هر كدام از محصولات، مي توان آن را در سبد خريد نگريستن كرد.
بدين ترتيب براي خريد هر فرآورده به صورت جداگانه احتياج به ثبت سفارش خريد و طي كردن مراحل آن نمي باشد. بدين ترتيب با يك بار پرداخت نيز مي نا خرج محصولاتي كه در سبد خريد پيمان مي گيرند را پرداخت كرد. گاهي اوقات بعضي از فروشگاه هاي اينترنتي تخفيف هايي را نيز براي مشتريان خويش در نظر مي گيرند، بدين ترتيب هر چه بها كالاهاي خريداري شده بيشتر باشد، شدني امكان برخورداري از تخفيف نيز اغلب شود. بدين ترتيب در طراحي سايت فروشگاه اينترنتي، به كارگيري سيستم سبد خريد مي تواند براي راحتي خريدار تاثير بسيار زيادي داشته باشد.
 
دسته بندي محصولات مختلف در طراحي سايت فروشگاهييكي ديگر از امكانات مورد احتياج براي طراحي سايت فروشگاهي، تقسيم بندي محصولات مي باشد. معمولا زماني كه مشتري وارد سايت مي شود، گرايش دارد در كمترين موعد ممكن و با حداقل كليك بتواند به محصول مورد نظر دسترسي داشته باشد. بدين ترتيب مشتريان از سايت فروشگاهي خوشنودي بيشتري خواهند داشت. بدين ترتيب در هنگام طراحي سايت فروشگاهي بايد به اين نكته پروا اخص اي بشود. طراحي سايت فروشگاهي اگر بخش بندي مناسبي را نداشته باشد، به راحتي نمي نا فرآورده مورد نظر را پيدا كرد. بدين ترتيب دربايستن به صرف سررسيد زياد زيادي براي پيدا كردن محصول باره دربايستن مي باشد.
اگر فرض را بر اين بگذاريم كه سايت طراحي سايت فروشگاهي جهت فروش محصولات آرايشي و بهداشتي انجام شده است. بايد براي هر كدام از محصولات يك دسته جداگانه ايجاد شود. به عنوان مثال محصولات مربوط به پوست و مو، محصولات پسنديده براي اصلاح، محصولات زناشويي، محصولات مراقبت از دهان و دندان، محصولات تامين كننده ويتامين و مواد معدني و... دربايستن به دسته بندي هاي جداگانه دارند. بدين ترتيب مشتريان فروشگاه اينترنتي مي توانند در كمترين موعد شدني محصولات مورد دربايستن خود را پيدا كرده و براي خريد آنها اقدام نمايند. بدين ترتيب طراحي فروشگاه اينترنتي بدون تقسيم بندي پسنديده از نظر فني داراي سخت مي باشد، زيرا دسته بندي از امكانات بسيار سودمند براي سايت هاي فروشگاهي مي باشد.
 
قابليت پيونديدن به درگاه بانكي در طراحي سايت فروشگاهييكي ساير از امكاناتي كه بايد در هنگام طراحي سايت فروشگاهي به آن توجه زياد ويژه اي بشود، قابليت پيونديدن به درگاه بانكي براي پرداخت آنلاين مي باشد. معمولا بهترين شيوه براي گرفتن و پرداخت پول از راه اينترنت، پيوستگي به درگاه بانكي مي باشد. با وصل شدن به درگاه بانكي مي تاب امنيت، دقت و سرعت تراكنش هاي مالي را به راحتي افزايش داد.
در هنگام طراحي فروشگاه اينترنتي دربايستن است يك درگاه بانكي برپايي شود لغايت هم فروشنده راحت تر به پول خويش برسد و هم خريدار بتواند آسان تر وجه مورد احتياج براي خريد محصول مورد نظر خود را به فروشنده پرداخت كند. بدين ترتيب قابليت پيونديدن به درگاه بانكي هم براي فروشنده و هم براي خريدار بسيار مفيد و كاربردي مي باشد. بدين ترتيب در حال حاضر كل فروشگاه هاي اينترنتي مجهز به سيستم پرداخت آنلاين بوده و با پيونديدن به درگاه بانكي، اين شغل با بهترين كيفيت و سرعت بالا انجام مي شود.
 
اطلاع از خريد به چهره ايميل در طراحي سايت فروشگاهيدر حال حاضر احد از بهترين امكاناتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي وجود دارد، اطلاع رساني از راه ايميل مي باشد. معمولا بيشتر كسان به طور يوميه ايميل خويش را چك مي كنند. به همين خاطر اين آگاهي رساني مي تواند بسيار مفيد و كاربردي باشد. معمولا در اثناء خريد ايميل اطلاع رساني مي تواند خريدار را از خريد محصول باره نظر مطمئن كند. زيرا برخي مواقع اوقات بعضي از كسان بعد از خريد اينترنتي مبتلا استرس مي شوند.
اين استرس ها به خاطر كلاهبرداري برخي از سايت هاي تاب معتبر مي باشد. بدين ترتيب اطلاع رساني از طريق ايميل مي تواند فرد را از خريد خويش مطمئن كند. برخي مواقع اوقات نيز ممكن است كم بودن سرعت اينترنت و يا هر نوع نابساماني در اينترنت، مايه عدم موفقيت خريد آنلاين و يا توان مشخص بودن كاميابي يا عدم موفقيت خريد اينترنتي مي شود. در اين مواقع اطلاع از خريد به چهره ايميل مي تواند اين دشواري ها را برطرف نمايد. علاوه بر ايميل مي طاقت آگاهي رساني از طريق پيامك و... را نيز فعال كرد. در حال آماده اطلاع رساني از طريق ايميل ارزان ترين و كاربردي ترين روش آگاهي رساني به احصاييه مي رود.
 
طراحي سايت فروشگاهي ريسپانسيويكي از امكاناتي كه براي كل سايت ها به خصوص سايت هاي فروشگاهي الزامي است، ريسپانسيو بودن مي باشد. ريسپانسيو به معني واكنش گرا بودن است. بدين ترتيب سايت هاي ريسپانسيو يا بازتاب گرا قابليت نمايش بر روي كامپيوتر، موبايل، تبلت و لپ تاپ را با كيفيت يكسان دارند. بدين ترتيب با وارد شدن به سايت هاي ريسپانسيو از طريق موبايل يا تبلت، سايت را به صورت تمام صفحه مي نا نگريستن رو كرد و براي رويت تقدير هاي مختلفي از سايت فروشگاهي احتياج به اسكرول كردن و يا در بعضي موارد زوم كردن نمي باشد.
طراحي سايت فروشگاهي ريسپانسيو در سال هاي بازپسين ارزش و اهميت بسيار اكثريت پيدا كرده است. اين موضوع به خاطر اشاعه به كارگيري موبايل و تبلت مي باشد. در حال حاضر در هر نقطه اي از دنيا كه نگريستن كنيد، همه افراد با هر سن و سالي داراي موبايل هوشمند و يا تبلت مي باشند. همين فرمايش مايه شده تا گوگل در سنه هاي تازه قوانين مربوط به ريسپانسيو بودن را تغيير داده و واكنش گرايي را براي كل سايت ها لازم و اجباري بكند. بدين ترتيب چنانچه طراحي سايت فروشگاه اينترنتي ريسپانسيو نباشد، هرگز نمي طاقت در موتورهاي جستجو از آنگونه گوگل جايگاه مناسبي پيدا كرد.
 
قابليت ثبت عقيده در طراحي سايت فروشگاهييكي از قابليت هايي كه شايد اغلب كمپاني ها در هنگام طراحي سايت فروشگاهي به آن توجه خاصي نداشته باشند، قابليت ثبت عقيده مي باشد. ثبت نظر در سايت هاي فروشگاهي احد از بهترين مسير ها براي تعامل بين مالك سايت و مشتريان سايت فروشگاهي مي باشد. در اين سرنوشت مشتريان مي توانند نظرات، پيشنهادات و انتقادات خويش را ذكر كنند. ميزان رضايت از محصولات خريداري شده نيز گرد ساير از مواردي است كه در بخش ثبت نظر مي توان عنوان كرد.
در هنگام طراحي سايت فروشگاهي اگر قابليت ثبت نظر به سايت اضافه نشود، نمي طاقت شمردن دقيقي از نظرات كاربران و ميزان خوشنودي و يا عدم خوشنودي آن ها كسب كرد. بدين ترتيب اگر مورد تاب خوشايندي در سايت از نظر مشتريان هستي داشته باشد، نمي تاب به راحتي متوجه آن شده لغايت آن را به راحتي برطرف نموده و رضايت مشتريان را جلب كرد. بدين ترتيب بهتر است در اثناء طراحي فروشگاه اينترنتي قابليت ثبت نظر نيز براي سايت در عقيده گرفته شود. طراحي سايت فروشگاهي اگر با رعايت نكات ريز و ساده ولي سودمند سپريدن شود، قطعا مشتريان زيادي در آينده از اين فروشگاه پيشباز خواهند كرد.
 امكان تعريف محصولات بي نهايت در طراحي سايت فروشگاهييكي ساير از قابليت هاي طراحي سايت فروشگاهي، امكان تعريف محصولات به صورت بي نهايت مي باشد. معمولا برخي از سايت هاي فروشگاهي حائز حوزه كاري زياد مفصل اي مي باشند. به همين خاطر بيچارگي است لغايت از اين قابليت برخوردار باشند. در طراحي سايت فروشگاهي اگر شمار محصولات تعريف شده اندك باشد، نمي تاب فروشگاه اينترنتي را اشاعه داد. اين موضوع باعث محدوديت هايي در تكاپو يك فروشگاه اينترنتي مي باشد.
تعريف محصولات بي نهايت در طراحي سايت فروشگاه اينترنتي كمك مي كند تا بتوان محصولات زياد متنوعي را در سايت فروشگاهي درج كرد. درج محصولات بسيار و گوناگون قطعا مايه افزايش مشتريان يك سايت نيز مي شود. افزايش مشتري براي سايت فروشگاهي برابر با افزايش فايده حاصل از اين كسب و كار مي باشد. بدين ترتيب در هنگام طراحي سايت فروشگاهي بايد به ميزان محصولات قابل درج در سايت پروا خاصي بشود. در غير اين چهره طراحي فروشگاه اينترنتي نمي تواند سود آوري مناسبي داشته باشد. عدم سود آوري مايه مي شود تا نتوان به عنوان يك كسب و كار مناسب به طراحي سايت فروشگاه اينترنتي نگاه كرد.
 
مشاهده و دنبال خريد هاي اتمام شده در طراحي سايت فروشگاهييكي ساير از امكاناتي كه در طراحي سايت فروشگاهي آن را در نظر گرفت، تماشا و پيگيري خريد هاي سپريدن شده در سايت مي باشد. معمولا گاهي اوقات شدني است فردي خريد هاي متعددي را از يك سايت فروشگاهي انجام بدهد يا اينكه خريد ها از سايت هاي متعددي مي باشند. بدين ترتيب بيچارگي است كه بتوان اين خريد ها را به راحتي مشاهده و در چهره بيچارگي آنها را دنبال كرد. اين موضوع مي تواند در طراحي فروشگاه اينترنتي از اهميت زياد زيادي برخوردار باشد. طراحي سايت فروشگاهي اگر با دقت و كيفيت بالايي اتمام شود، مي تواند به مالك سايت بعدها كمك زياد زيادي بكند. زيرا بيشتر افراد با هدف و نيت درآمد زياد بالا اقدام به طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي مي كنند.
مشاهده و تعقيب خريد هاي انجام شده در طراحي سايت فروشگاهي كمك مي كند الي مشتريان بتوانند خريد هايي كه در زمان مقرر به دست آنها نرسيده را تعقيب كنند. معمولا مشتريان رغبت دارند خريد خويش را دنبال كنند تا از اين روش خيال خود را بابت خريد محصول باره عقيده راحت بكنند. بدين ترتيب طراحي سايت فروشگاهي با رعايت اصول و ضوابط مربوط به طراحي سايت فروشگاهي مي تواند زياد مفيد و كاربردي باشد. چه بسا گرد از مزاياي راه اندازي امكان تعقيب آسان و آسان خريد باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.